-
Budowanie marki: banki w tyle za motoryzacją i telekomami
... marki danej firmy, dzięki której, budując jednocześnie zaangażowanie klientów i zyskując lojalność pracowników, można sprzedawać więcej. W skrócie: silna marka pomaga realizować cele ... bezpieczeństwo rozumiane jako przewidywalność warunków i poczucie komfortu w relacji z bankiem. Silna marka bankowa to nie tylko taka, która ma potencjał ekspansji na ...
-
BrandZ B2B: oto najcenniejsze marki z sektora rozwiązań dla biznesu
... pod względem odpowiedzialności społecznej biznesu – tak wynika z opublikowanego 21 czerwca br. raportu firmy Kantar z badania najcenniejszych marek świata za rok 2020 – Kantar BrandZ ... tej firmy w nowej erze pracy hybrydowej i zdalnej. Amazon i jego marka AWS (Amazon Web Services) były wyceniane osobno po raz pierwszy właśnie w 2022 roku. Marka ta ...
-
Światowy rynek ubezpieczeń 2011
... korporacji; zapewnić elastyczność biznesową zwłaszcza wtedy, gdy celem jest długoterminowy rozwój firmy; Jak wskazują autorzy raportu, ubezpieczyciele muszą zmienić sposób rozpatrywania roszczeń, aby spełnić obietnice jakie daje ich marka, przy jednoczesnym pobudzaniu wyników. Negatywne doświadczenia związane ze sposobem rozpatrywania roszczeń ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 4/2018
... Prezes Ubera wypowiada się w sprawie dalszego rozwoju motoryzacji. Uważa on, że samojezdne auta jego firmy mają realną szansę pojawić się na ulicach miast w ciągu ... Oprócz nowości flagowej serii opon ADVAN, innowacyjnych rozwiązań technologii "Rain-safe", marka przedstawiła oponę do aut osobowych BluEarth-A, łączącą bezpieczeństwo z efektywnością ...
-
Polacy a zakup telewizora
... (panie – tylko 18 proc.) Marka wciąż bardzo ważna Jeśli chodzi o zakup telewizora, wciąż jednym z kluczowych elementów decyzyjnych jest marka. Podobnie jak w grudniu 2011 ... stawiając na unifikację wyglądu produktów czy usług. Przywiązanie klientów do firmy z dużym prawdopodobieństwem zaprocentuje wynikami sprzedażowymi, które po chwilowym osłabieniu ...
-
Cebra 2010: znane osobistości + marki
... firmy producenckie mogą na tej podstawie wyszukiwać potencjalnych partnerów wśród marek, a spółki medialne mogą precyzyjniej kierować swoją ofertę do potencjalnych reklamodawców. Wyniki badania Cebra są publikowane co sześć miesięcy i dostępne w formie raportu. Można także zamówić dedykowane badania i analizy dotyczące skojarzeń „marka – znana ...
-
Najcenniejsze marki luksusowe 2019. LV i kto jeszcze?
... pokoleń chińskich konsumentów poprzez platformy społecznościowe, takie jak WeChat i Instagram. Marka LV „uaktualniła” swoje dziedzictwo, wchodząc do segmentu produktów turystycznych, natomiast inne ... BrandZ™ Top 100 Już po raz czternasty na zlecenie WPP eksperci firmy Kantar zajmujący się wartością marek przeprowadzili wycenę, która stanowi podstawę ...
-
Jak sklepy wykorzystują zmysły, by wpłynąć na Twoje decyzje zakupowe?
... kolejny zmysł, którym odczytujemy świat. W zależności od tego, jak marka ma być postrzegana, marketerzy mają możliwość wykorzystania kilku technik opartych na dotyku. Najprostszym przykładem jest wykorzystanie miękkości - opakowań, materiałów, gadżetów reklamowych, produktów. Jeżeli firmy chcą zwrócić uwagę klientów na delikatność, wysoką jakość ...
-
Najlepsze polskie marki: podstawą dobra nazwa
... przemyślanej strategii firmy lub produktu i komunikować najważniejsze cechy ... firmy bardzo często po prostu zapominają. Myślenie w kategoriach biznesowych i ekonomicznych przy tworzeniu nazwy jest bardzo wskazane z punktu widzenia rozwoju firmy i marki oraz korzyści, jakie ma ona przynieść swojemu właścicielowi. Nie na darmo się mówi o tym, że marka ...
-
Employer branding – moda czy konieczność?
... narzędzi komunikacyjnych. Rozpoczynanie działań employer brandingowych od wyboru narzędzi (taktyk) z pominięciem etapu strategii może prowadzić do rozczarowania. Firmy mogą ponieść wysokie koszty, ale nie przyniosą one żadnych pozytywnych rezultatów. Artykuł Julity Dąbrowskiej, na podstawie książki "Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce"
-
Budowanie marki w gestii dyrektora marketingu
... obszarze całkiem duża transparentność, to w Azji i niektórych krajach europejskich, w tym w Polsce, firmy zachowują się bardziej tajemniczo. Udziałowcy i inwestorzy wciąż nie mają dostatecznie dużo ... robić dyrektor marketingu? Przede wszystkim dopilnować, że marka i jej rola w budowaniu wartości firmy będą dobrze rozumiane przez prezesa i członków ...
-
Strategia marketingowo-rynkowa
... pracowników wie, jakie ma zadania do wykonania oraz doskonale rozumie istotę funkcjonowania firmy na rynku – zna przewagę. W takiej organizacji pracownik jest zdeterminowany i potrafii ... się z pomysłów pracowników. Bez ich zaangażowania nawet na najniższym szczeblu kreowana marka traci blask. Najlepiej to widać w naszych galeriach handlowych, gdzie ...
-
Rebranding na rynku motoryzacyjnym
... i wizerunku była rocznica marki. W wypadku Audi była to 100 rocznica powstania firmy. Podobnie uczyniły choćby Fiat i Citroen. Ale rocznica to tylko pretekst. ... intelektualną, w tym także zarządzanie markami. Z tego powodu firmy sprawdzają, czy i w jakim stopniu posiadana przez nich marka jest dopasowana do strategii biznesowej, czy i jak można ...
-
Zakup domen internetowych a projektowanie nazwy
... . Lumix i Toughbook to zarejestrowane znaki słowne na rzecz tej firmy. Właściciel zarejestrowanych znaków towarowych spóźnił się z rejestracją domeny. Wykorzystał to sklep ... amerykańskiej organizacji zrzeszającej gospodarstwa rolne w Stanach Zjednoczonych. Po co korporacji Marka Zuckerberga taka domena, skoro firma jest właściciel marki i domeny „ ...
-
Marki zaangażowane w cele społeczne są silniejsze
... większe szanse na przyciągnięcie i zatrzymanie klientów oraz zbudowanie przewagi konkurencyjnej. – Marka powinna istnieć po to, by projektować i odzwierciedlać pozytywny wpływ, jaki ... badaniu uważa, że ich indywidualne akcje protestacyjne, takie jak bojkot firmy lub wypowiadanie się w mediach społecznościowych, mogą mieć wpływ na postawę ...
-
Rynek reklamy: kto straci w kryzysie?
... Wynajem.pl. Zdaniem Grzegorza Miłkowskiego z portalu Interaktywnie.com na kryzysie zyskają firmy, które oddadzą swoje kampanie w ręce kreatywnych marketerów, nie bojąc się ... działań może doprowadzić do stanu, w którym marka utraci swą ciągłość, a jej siła zostanie podważona. Nie od dziś wiadomo, że marka, która prowadzi dialog z klientem staje ...
-
Nazwa potoczna: jak chronić sukces marki?
... 1936. Obecnie nazwa ptasie mleczko to nazwa potoczna dla kategorii produktów i marka należąca do firmy E. Wedel. Ptasie mleczko jako nazwa potoczna Ptasie Mleczko, ze ... , że ptasie mleczko to nazwa potoczna i rodzajowe określenie wyrobów cukierniczych. Działania firmy doprowadziły do zgłoszenia nazwy Ptasie Mleczko jako wspólnotowy znak towarowy. ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 8/2015
... i filii, ale nie dla spółek zależnych. Żeby działać w obszarach objętych sankcjami, firmy muszą zbudować przysłowiowy "chiński mur" między firmą macierzystą w Unii Europejskiej czy ... Apple, Samsung, Google, Microsoft, Verizon Communications, AT&T. Najszybciej wzrasta marka Twitter (w ciągu roku zyskał 185 proc.), a kolejne miejsca zajęły wyszukiwarka ...
-
Pracownik banku kradnie dane 1,5 mln klientów
... Marka Zuckerberga przed kongresem USA dobitnie pokazały, że to nie BitCoin, ale dane osobowe są współczesną walutą sieci. Potwierdza to najnowsze badanie wycieków i kradzieży danych autorstwa firmy ... od nich - mówi Radosław Serba, inżynier rozwiązań Safetica z firmy ANZENA – Dużo mówi się o tworzeniu optymalnych warunków pracy w kontekście HR, ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 49/2018
... firmy oferuje nowoczesność i pełny komfort. Posiada rozwiązania wykrywające inne pojazdy, pieszych i rowerzystów na swojej drodze. Potwierdzeniem klasy jest wygranie konkursu Car of the Year 2018 przez Volvo XC40. Postanowiliśmy zasygnalizować ten przypadek, kiedy to bardzo osłabiona stara marka ...
-
Polacy za bojkotem marek działających w Rosji
... firmy w Rosji wpływa na ich decyzje co do zakupu produktów danej marki. Badanie wyraźnie pokazuje, że podejmując decyzje zakupowe, zwracamy uwagę na to czy dana marka ... Inne stosunkowo często bojkotowane marki to Auchan i Nestlé czy należąca do koncernu marka Winiary. Zamiast bojkotowanych marek wskazywano inne, równie dobrze znane polskim konsumentom ...
-
Skuteczność reklamy online
... w internecie, było zbudowanie świadomości nowej marki napoju owocowego wśród internautów. Marka Pomelo została skierowana do mieszkańców miast w wieku 20 – 40 lat z wykształceniem ... rozmawiający z użytkownikiem, dzięki unikalnej technologii wirtualnej inteligencji firmy Fido Interactive). Kampania została zbadana pod względem efektu bezpośredniego ...
-
Coca-Cola najlepszą marką spożywczą
... oraz Pepsi. Delecta straciła tylko jeden punkt do lidera. Badanie Top Marka zostało przeprowadzone na podstawie monitoringu 1000 tytułów prasowych – między innymi prasy ... mnóstwem publikacji o wydźwięku pozytywnym. Media interesowały się także akcjami społecznymi firmy: organizowaniem zawodów olimpijskich dla dzieci niepełnosprawnych, działaniami na ...
-
Royal Unibrew i Van Pur razem
... . Łomża, Rybnicki Full, Strzelec) oraz piwa smakowe (Cooler), a także znana na świecie marka Faxe. Na dzień dzisiejszy łączny udział w polskim rynku piwa obu spółek ... , działań marketingowych lub zarządzania organizacją biznesową. Z drugiej strony, silną stroną nowej firmy będą doświadczenia Van Pura dotyczące specyfiki polskiego rynku piwnego oraz ...
-
PTC wprowadza T-Mobile w Polsce
... wersję hasła DT "Life is for sharing". Nastąpi też szereg zmian w działaniu firmy i w ofercie. W ciągu najbliższych tygodni dostosowany zostanie wygląd ponad 1000 salonów i ... się pojawiały nowe produkty o niezmienionych funkcjonalnościach oznakowane T-Mobile. Nowa globalna marka T-Mobile na polskim rynku to nie tylko zmiana nazwy i wizualizacji ...
-
Poszukiwanie pracy – stwórz własną markę!
... firmy, która dąży do promowania swojej marki. Czy jesteś: bystry, zaradny, zabawny, sprytny? Co jest Twoim znakiem rozpoznawczym? Bez względu na to, czy chodzi o stacje telewizyjne czy linie lotnicze – marka ... jakiej branży pracujesz, musisz ciągle starać się, by Twoja marka była wiarygodna. Nikt nie potraktuje Cię poważnie jeśli będziesz propagował ...
-
Najcenniejsze marki europejskie 2015
... Europie czołową dziesiątkę zdominowały firmy telekomunikacyjne (trzy pozycje), choć zwycięzcą została spółka technologiczna SAP z wartością marki na ... poziomem wzrostu dla największych na świecie marek samochodowych. Ostatnie miejsce w pierwszej piątce zajmuje inna marka francuska – L’Oréal Paris. Jej wartość okazała się statyczna i utrzymała się ...
-
DS 3 1.6 THP Sport Chic - ładny, ale za drogi
... politykę cenową firmy. Nieco wcześniej, w ramach grupy PSA powstała także nowa marka – DS. Tak, tak, to już nie jest „zwykły” Citroen DS, tylko DS - marka Premium… Z zewnątrz… DS 3 ... jezdne, to cena akceptowalna, ale z tzw. górnej granicy akceptowalności. Poza tym, według PSA marka DS jest już marką premium. Jeżeli jest nią też wśród klientów, ceny ...
-
Rynek pracy - stwórz własną markę!
... firmy, która dąży do promowania swojej marki. Czy jesteś: bystry, zaradny, zabawny, sprytny? Co jest Twoim znakiem rozpoznawczym? Bez względu na to, czy chodzi o stacje telewizyjne czy linie lotnicze – marka ... , w jakiej branży pracujesz, musisz ciągle starać się, by Twoja marka była wiarygodna. Nikt nie potraktuje Cię poważnie jeśli będziesz ...
-
Jak zbudować wizerunek marki sklepu detalicznego?
... W kolejnym kroku warto określić jaki jest rynek docelowy oraz w jakich kategoriach marka będzie rywalizować z innymi sklepami. Wyznaczyć cechy ją wyróżniające oraz ... sieci sklepów detalicznych LS Nav to zintegrowany system, obsługujący zarówno siedzibę firmy, zaplecze sklepów jak i punkty POS. Jest wykorzystywany w całej organizacji, umożliwiając ...
-
Nowy Citroen C5 Aircross
... firmy jest bogata, a jej najnowszy rozdział otwiera kompaktowy SUV - C5 Aircross. Zanim jednak przybliżę Wam tę postać, warto cofnąć się w czasie. W 1919 roku Andre Citroen przedstawił światu swój pierwszy samochód dopuszczony do produkcji seryjnej - Typ A. Dzięki szerokiej kampanii, w ciągu 2 tygodni marka ... roku francuska marka zmieniła jednak ...
-
4 sposoby na personal branding CEO
... firmy? Ważne jest zdefiniowanie grupy odbiorców, a kolejnym krokiem jest dobranie odpowiednich narzędzi. Sprawdź, jak budować markę osobistą. Każda firma funkcjonująca na rynku powinna posiadać swoją markę, która ją definiuje. Ale czy brand może istnieć bez „twarzy”? Marka ... publicznej o tym, co robi dana marka. Jeśli mówimy o personal brandingu CEO, ...
-
Rynek handlowy w I poł. 2023
... niż przed rokiem nowoczesnej powierzchni handlowej - ok. 150 tys. mkw. - wynika z raportu firmy doradczej Colliers. Łączny zasób powierzchni handlowej wynosi blisko 12,8 mln mkw. Z ... półroczy 2023 roku w sklepach stacjonarnych zadebiutowały również m.in. ukraińska marka Bob Snail, czy znany ze sprzedaży online sklep CentrumRowerowe.pl. W lipcu ...
-
Zakupy AGD w Internecie
... z którego wynika m.in., że dla nabywców artykulów gospodarstwa domowego duże znaczenie ma marka producenta. Z danych sklepów internetowych wynika jednak, że najczęstszym kryterium wyboru ... możemy powiedzieć, że największym zainteresowaniem cieszyły się modele wyprodukowane przez firmy De Longhi oraz Saeco. Jeśli zaś chodzi o rodzaj ekspresów ...
-
Sektor MSP w Polsce a strategia rynkowa
... strategię rynkową, która jest względnie zintegrowana ze wszystkimi znaczącymi obszarami: marka, cena, dystrybucja, sprzedaż i marketing, logistyka, client service, inne. ... jasno określone. 77% przebadanych firm skupia się na bieżących sprawach funkcjonowania firmy. 25% firm szuka swoich szans w niszy rynkowej, choć managerowie tych przedsiębiorstw ...