-
Debiut iCom Vision Holding a.s. na NewConnect
... komunikacji firmowej i marketingowej klientów. Długofalowym celem firmy jest zostanie pierwszą agencją zapewniającą komunikację online z końcowym konsumentem za pośrednictwem technologii mobilnej w Czechach oraz zajęcie silnej pozycji w dziedzinie rozwoju aplikacji mobilnych w Europie Środkowej i Wschodniej. Rynkiem podstawowym firmy jest Republika ...
-
Sektor MSP w Polsce a strategia rynkowa
... , mało konkretnych pomysłów i rozwiązań adekwatnych do problemów firmy. Managerowie nie radzą sobie należycie z zarządzaniem strategicznym. Nie planują z wyprzedzeniem, a najbardziej uderza brak spójności i zintegrowanych działań w procesach operacyjnych oraz w komunikacji marketingowej - komentuje Marcin Gieracz, pomysłodawca i organizator badania ...
-
Rynek pracy specjalistów III kw. 2011
... 2010), telekomunikacji i nowych technologii (wzrost o 66%), ale ofert pracy przybyło też w branży marketingowej (wzrost o 32%) czy logistycznej (wzrost o 28%). W III kwartale tego roku ... Pracuj.pl w porównaniu do poprzedniego kwartału. Jak widać, niełatwo przestraszyć firmy rekrutujące specjalistów i menedżerów: póki co nie przestały szukać nowej ...
-
Praca w branży PR XI 2011
... znaczące zmiany. Tak samo jak w październiku najwięcej ogłoszeń dotyczyło branży marketingowej (10 ofert, w październiku 12), finansowo-ubezpieczeniowej (8 ogłoszeń, o jedno ogłoszenie mniej niż w październiku) i ... jest także liczba ofert dla managerów i to poszukiwanych przez firmy rekrutacyjne. Być może to początek trendu w branży na outsourcowanie ...
-
SEO dla e-commerce o międzynarodowym zasięgu
... rzeczywiście warto pomyśleć o karierze międzynarodowej. O ekspansji mogą pomyśleć także firmy, których oferta z góry jest skazana na niepowodzenie w Polsce, zaś w ... Należy także uwzględnić uwarunkowania historyczne, kulturowe, religijne i społeczne w strategii marketingowej. Warto w takim przypadku skorzystać z profesjonalnego biura tłumaczeń. ...
-
Jak biura nieruchomości zyskują klientów?
... klientów i jest niezbędnym świadectwem profesjonalizmu firmy, to jednak jej siła przekazu i skuteczność jest zdecydowanie mniejsza niż wspomnianych wcześniej portali ogłoszeniowych. Własnej strony WWW nie można nie mieć, ale traktować ja trzeba jako wspierające, a nie podstawowe narzędzie komunikacji marketingowej firmy. Z ankiety portalu domy.pl ...
-
Wartość dodana marki nie tylko materialna
... istniejących. Marka stała się wyznacznikiem i składową strategii marketingowej coraz większej liczby przedsiębiorstw, które często… zaprzestawały ... Przeciętny klient ma w portfelu pakiet najróżniejszych kart rabatowych, lojalnościowych czy zniżkowych. Firmy prześcigają się w oferowaniu „welcome packów” dla pierwszych klientów bądź poprzez ...
-
Marketing: nowoczesne technologie to konieczność
... (70%) w ciągu najbliższych 12 miesięcy. Co więcej, nowoczesne kanały komunikacji marketingowej są stawiane na czele listy priorytetów inwestycyjnych – pierwszych siedem kanałów ... efektywności realizowanych działań, a w ostatecznym rozrachunku także zwiększenie przychodów firmy. Z naszych analiz wynika, że marketerzy, którzy inwestują w przyszłość ...
-
Ochrona baz danych osobowych
... temat znajdują się w bazie. W praktyce marketingowej wielu przedsiębiorstw jest wysyłanie oferty handlowej za pośrednictwem adresów e-mail, dostępnych na stronach różnych podmiotów gospodarczych. Jednak niewielu z nich zdaje sobie sprawę, że adresy tam zamieszczone mają ułatwić kontakt interesantom tej firmy, a nie odwrotnie – promocję oferty ...
-
Rynek dóbr luksusowych w Polsce 2015
... nabiera takiego charakteru. Z kolei polska marka to taka, która jest własnością firmy z przewagą kapitału polskiego lub ma polskie korzenie (historyczne) i jest nadal ... sytuacji w danym segmencie rynku, barier ograniczających rozwój, kanałów komunikacji marketingowej, charakterystyki klientów oraz roli rynków zagranicznych. Raport obejmuje także ...
-
Ochrona prawna wynalazków i wzorów użytkowych
... jako odrębnego produktu lub firmy (przedsiębiorstwa) jako odrębnej działalności biznesowej opartej na takim wynalazku, wykreowanie nowego biznesu – obszaru działalności gospodarczej opartego na posiadanych patentach, np. wnosząc posiadane prawa własności przemysłowej do firmy spin-off, tworzenia nowej wartości marketingowej (w tym poprawa wizerunku ...
-
KSSE: inwestycje za ponad ćwierć miliarda złotych
... SA terenie w Radziechowach-Wieprzu, planuje Browar Pinta. Projekt inwestycyjny polskiej firmy nie będzie oparty o ulgi podatkowe, ponieważ zgodnie z obowiązującym prawem producenci ... nas istotne jej plany inwestycyjne zakładają również prowadzenie działalności marketingowej, co pozwoli uzyskać efekt synergii przy promocji 30ha terenów inwestycyjnych ...
-
E-mail marketing w branżach B2B i B2C. Podobieństwa i różnice
... osób reprezentujących daną firmę. Kluczowa dla osiągnięcia sukcesu kampanii e-mail marketingowej jest więc idealna mieszanka, która zawiera zarówno jasno przedstawione korzyści, ... warto wówczas poprosić o kontakt do innej, potencjalnie zainteresowanej naszymi treściami osoby. Firmy używają również adresów funkcyjnych, takich jak info@... lub zakupy ...
-
Tajemniczy Przedsiębiorca w banku. Poziom satysfakcji
... banku. Kredyt obrotowy i inwestycyjny Ocena satysfakcji klienta dokonywana jest na koniec danej relacji marketingowej czy sprzedażowej. Satysfakcja klienta jest ważna niezależnie od tego, ... , jak i jakie dokumenty złożyć, aby szybko i sprawnie ten kredyt dla firmy jednak dostać. Doradca polecił poszukać sobie dofinansowania w funduszach unijnych ...
-
Czym kierujemy się, podejmując decyzje zakupowe?
... formułujmy komunikat sprzedażowe nie uciekając się do języka reklamy i marketingowej perswazji opartej o wezwanie do zakupu. Mówmy językiem korzyści i dajmy się ... dla klienta biznesowego: firmy lub instytucji. Druga grupa kieruje swoją ofertę do szerokiego konsumenta. Zdaniem Dawida Michnika, Partnera firmy doradczej Attention Marketing, podział ...
-
Jak wybrać lokal użytkowy?
... , aby nasuwały skojarzenia z podstawowymi wyróżnikami prowadzonego biznesu – mówi Kuba Karliński, członek zarządu Magmillon, firmy realizującej projekty nieruchomościowe oparte o odnawianie kamienic. – Najbardziej popularna koncepcja kompozycji marketingowej, tzw. „4p” (product, price, place, promotion) zwraca uwagę na to, jak istotnym czynnikiem ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 28/2017
... z jej profilu. Koncern tłumaczył też, że niefortunne zdjęcie nie było elementem kampanii marketingowej – zostało wykonane przez niezależnego fotografa i opublikowane w social mediach ... . Pomoc oferowali zwykli użytkownicy, ale w komentarzach pojawił się również wpis firmy Bosch, która zaproponowała, że przekaże fundacji pralkę i odkurzacz, a przy ...
-
Marketing 6.0 zmienia świat zakupów
... , już na samym poziomie organizacyjnym źródłem problemów bywa podział danych na silosy, przetwarzane przez mało elastyczne systemy. - Przy zmianie filozofii marketingowej firmy warto zacząć od strategii ukierunkowanej na klienta. Pierwszym i kluczowym krokiem jest odkrycie person, czyli inaczej charakterystycznych segmentów klientów z cechami ...
-
Edelman Trust Barometer 2018: zaskakujące wyniki dla Polski
... zmiany Zaufanie społeczne wobec instytucji publicznych, jak podkreślają eksperci firmy Lighthouse, wyłącznego przedstawiciela Edelman w naszym kraju, jest kwestią ogromnie ważną ... Edelman – największą na świecie sieciową firmę specjalizującą się w komunikacji marketingowej i public relations. Tegoroczny sondaż został przeprowadzony na grupie 33 000 ...
-
RODO z punktu widzenia konsumentów. Co warto wiedzieć?
... prawo? I jak możemy to prawo wyegzekwować? Eksperci Trusted Shops, firmy oferującej gwarancję zwrotu pieniędzy klientom sklepów internetowych, przygotowali zestawienie ... lub przewidywanie jego zachowań. Dotychczas, mimo dość powszechnego stosowania w marketingowej praktyce, profilowanie nie było objęte większymi ograniczeniami czy wymogami ...
-
Blockchain w służbie reklamodawcom i konsumentom
... Babyghost, która w 2016 roku wprowadziła blockchain do swojej strategii marketingowej. Pozwoliło to konsumentom uzyskać dostęp do szczegółowych informacji na temat dowolnego ... ograniczenie liczby nieuczciwych praktyk do minimum. Dzięki zastosowaniu tej technologii firmy mogą również lepiej poznać swoich klientów i dowiedzieć się, jakie informacje ...
-
5 strategii zarządzania danymi, które poprawią skuteczność kampanii marketingowych
... tworzą marki, sklepy i agencje reklamowe stopniowo staje się kwartetem dzięki współpracy z partnerami technologicznymi. Firmy te są w stanie nie tylko usprawnić wymianę danych między zainteresowanymi stronami, ... to marki tworzące przemyślane strategie wykorzystywania danych odniosą sukces i przetrwają trudny dla branży marketingowej okres przemian. ...
-
SLA i co jeszcze? O czym pamiętać wdrażając systemy ICT?
... . Niestety praktyka wiele razy już pokazała, że po wdrożeniu usług firmy postanawiają oszczędzać na wydatkach związanych z ich utrzymaniem. Efektem tego jest całe ... strona WWW została zablokowana przez hackerów w okresie świątecznym, czy agencji marketingowej, bez sprawnego systemu wideokonferencyjnego, regularnie używanego do prezentacji dla ...
-
Cyberbezpieczeństwo 2021. Przed jakimi wyzwaniami stanie biznes?
... więcej niż jeszcze trzy lata temu. Należy jednak odróżnić prawdę od marketingowej mrzonki. Z badań Xopero wynika, że nowa technologia znajduje zastosowanie m.in. w wykrywaniu ... . Szacuje się, że globalnie średni jednostkowy koszt związany z przestojem działalności firmy wynosi 1,52 mln dolarów! Ta kwota stanowi aż 40% łącznych kosztów incydentu ...
-
Rejestracja znaków towarowych przez MŚP z dofinansowaniem UE
... aktywów przedsiębiorstwa. Unikatowe pomysły, produkty lub usługi stanowią często podstawę marketingowej i biznesowej strategii firm. Dlatego też ich ochrona jest ... jego przejście i zastrzeżenie np. nazwy firmy. Niestety w pracy naszej kancelarii odnotowaliśmy już przypadki podszywania się pod firmy, wykorzystywania logotypów czy wyłudzeń, które ...
-
Zagraniczny link building w strategii SEO. Dlaczego aż tak ważny?
... ankietowani robią to rzadko (40%), czasami (17%), często (9%) i bardzo często (1%). Podsumowując, firmy planujące ekspansję międzynarodową mierzą się z wieloma wyzwaniami. Jednym z głównych jest konieczność stworzenia odpowiedniej strategii marketingowej, która będzie uwzględniała zagraniczny link building. Działania off-site SEO przyczyniają się ...
-
K2 dla motoryzacji
... . Na mocy tej decyzji, agencja rozpoczęła przejmowanie obsługi komunikacji marketingowej w internecie marek produktowych: Michelin, Kleber, BF Goodrich i Kormoran oraz ... " trzykrotnie więcej użytkowników niż w tym samym czasie miał główny serwis firmy Michelin. Sam miniserwis "Bez Poślizgu" zdobył natomiast wyróżnienie w ostatnim konkursie Złote Orły. ...
-
POLAR w internecie
... przesyłania poprzez serwis www pytań i komentarzy do firmy. "Konkurencja na rynku urządzeń AGD w Polsce wymaga nowych form prezentacji firmy i jej produktów klientom oraz partnerom handlowym. Serwis, który właśnie uruchomiliśmy, jest jednym z elementów realizowanej strategii marketingowej marki Polar" – komentuje Joanna Kubiak, specjalista ds ...
-
MCI inwestuje w WI-FI
... mniejsza, gdyż MCI chce pozyskać ko-inwestorów do kolejnych faz rozwoju firmy. Celem projektu jest zbudowanie ogólnopolskiej sieci punktów z bezprzewodowym, szerokopasmowym ... zostaną jego hotspoty. Ma to na celu z jednej strony wsparcie działalności marketingowej prowadzonej przez właściciela lokalizacji, a z drugiej wzbogacenie jego oferty o ...
-
Telepraca nasza powszednia
... z produktywnością pracownika. Nie bez znaczenia są również nadal względnie wysokie koszty połączenia z internetem, jak i koszty wyposażenia stanowiska pracy. W Polsce istnieją firmy gdzie ta forma pracy jest wdrażana - głównie z branży IT, finansowej oraz medialnej i marketingowej.
-
Praca w branży reklamowej
... agencje typu full service, które świadczą usługi z zakresu ustalania strategii marketingowej, kreacji, produkcji, czasem też maja własne działy lub oddziały PR, design ... zatrudniające kilkaset osób, z drugiej – niewielkie firmy, zatrudniające kilkunastu-kilkudziesięciu pracowników. A pamiętać trzeba, że największe firmy działają czasem na zasadzie ...
-
Rośnie rynek kawy w Polsce
... , pokazy Poznańska Palarnia Kawy Astra prowadzi bardzo zróżnicowane działania w sferze marketingowej. Ostatnio zorganizowane były dwie loterie konsumenckie. Obecnie trwa wielka ... Zdrożek, członek zarządu Strauss Cafe Poland, podkreśla, że strategia marketingowa firmy obejmuje wiele działań: od budowania optymalnej dystrybucji i ekspozycji w punktach ...
-
Zakup nowego mieszkania: na co uważać?
... firmy doradczej. Jest to więc idealna propozycja dla zabieganych osób, ale także dla tych, którzy nie potrafią się odnaleźć w gąszczu ofert. Duża konkurencja sprawia, że marketing odgrywa coraz ważniejszą rolę w firmach deweloperskich. Trzeba więc zachować wyjątkową ostrożność. Eksperci radzą, aby w tej marketingowej ... o wiarygodności firmy. ...
-
Niestandardowe oferty pracy 2010
... udziału w kampanii marketingowej. Z kolei wśród atutów kreatywnego administratora social media wymieniono uzależnienie od portalu Facebook. Niektóre z nietypowych stanowisk są jednak przede wszystkim sposobem na wyróżnienie się firmy spośród konkurencji, a nie zapowiedzią nowego trendu na rynku pracy. Na przykład, oferta firmy Exim Tours, która ...
-
Strategie firm deweloperskich 2011
... prognozuje CEE Property Group. Decyzje o znaczeniu strategicznym, które mogą ważyć o pozycji firmy przez najbliższe kilka lat deweloperzy będą podejmować pod silną presją ... kosztach, obniżając rentowność projektów. Ta podwyżka będzie również elementem polityki marketingowej firm deweloperskich. Wiele z nich będzie się reklamować pod hasłem “ u nas ...