-
Utrata pracy: jak się zachować?
... Własna działalność gospodarcza. - Moją ostatnią pracą było stanowisko copywritera w agencji marketingowej – wspomina Damian – Jednak z racji słabej sytuacji na rynku i - teraz kiedy ... się w trakcie współpracy. Pozwoli to unormować stosunki i zapewni przychylność poprzedniej firmy, co w przyszłości może zaowocować. Warto także zrobić sobie po prostu ...
-
Reklama wielkoformatowa VII-IX 2012 r.
... miały różne powody. Wymienić można kilka przyczyn: od kontynuacji strategii marketingowej budowanej podczas EURO, przez rebranding dużego ubezpieczyciela, po ... 10 największych reklamodawców ponownie uległa istotnym przetasowaniom. W zestawieniu pojawiły się nowe firmy, a wypadli reklamodawcy wcześniej zajmujący kluczowe pozycje w tabeli nr 3. ...
-
E-marketing: komunikacja online z małym budżetem
... są nieskuteczne, a przy tym nieetyczne. Najczęściej dotyczy to komunikacji e-mail marketingowej. A ta niczym wino – im starsza tym lepsze efekty gwarantuje przy ograniczonych ... cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy i wzmocnienia działań twojej firmy czy marki. Dowiesz się, jak praktycznie planować akcje marketingowe online. ...
-
Branża deweloperska a reklama w Internecie
... ma specyficzne preferencje wobec form reklamy w Internecie, a także o to, czy firmy same zajmują się tymi działaniami czy korzystają ze wsparcia agencji ... z firmami zewnętrznymi, które ich pozycjonują (wykres nr 2). Magdalena Łasak z agencji marketingowej Broker Media zauważa, że: „70% przebadanych warszawskich firm deweloperskich deklaruje, ...
-
Samochody ekologiczne mają przyszłość w Polsce?
... regulacje, przecież mamy wolny rynek... Flota stanowi jeden z elementów wizerunku firmy. Wbrew temu co napisano powyżej, społeczeństwo postrzega hybrydy i auta elektryczne ... w Polsce, nie stanowi tutaj jedynego wytłumaczenia wciąż za niskiej aktywności marketingowej. Bo przecież samochody elektryczne można przecież doładować w zwykłym gniazdku lub ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014
... żadna interakcja nie jest wyizolowana od pozostałych. Z punktu widzenia skuteczności marketingowej możemy stwierdzić, że kluczem do wiedzy o konsumentach i ich ... Istnieje już znaczny zasób wiedzy na temat „konsumenta wielokanałowego” i na tej podstawie firmy starają się zapewnić jak najlepsze doświadczenia konsumenckie we wszystkich punktach kontaktu ...
-
Co czeka social media w 2014 r.?
... swoimi spostrzeżeniami na temat social media (SM) dzielą się: Rahim Blak z firmy Click Apps, Edwin Zasada z BrainJuice Group, Michał Łewandowski z agencji Walk, Szymon Kowalski ... – Zaobserwujemy coraz większe znaczenie social media w budowaniu spójnej strategii content marketingowej. SM stanie się najlepszym miejscem pierwszego kontaktu z klientem ze ...
-
Dostawca energii z branży telekomunikacyjnej? Czemu nie
... sprzedawców energii elektrycznej. Głównymi celami w komunikacji marketingowej, z którą respondenci się spotkali były: zachęcenie do zmiany sprzedawcy energii (57%) i popularyzacja marki (50%). „Od pewnego czasu media informują, że kolejne firmy spoza branży energetycznej – szczególnie firmy telekomunikacyjne planują lub już oferują swoim klientom ...
-
Ranking smartfonów: Samsung górą
... smartfonów znalazło się aż 6 urządzeń firmy Samsung. Z czego to wynika? Przede wszystkim z licznych promocji na smartfony tej firmy, aktywności marketingowej na rynku i pewnej mody ... bardziej tradycyjnych telefonów? W dużej mierze wynika z zakupów dokonywanych przez firmy, w których telefon służy przede wszystkim do połączeń głosowych i nie ma ...
-
7 korzyści z zastosowania automatyzacji marketingu
... B2C, marketing odgrywa tu ogromną rolę. Firmy B2B potrzebują sprawnego systemu zarządzania procesem zakupowym klientów, natomiast firmy B2C powinny zadbać o zwiększenie wskaźnika sprzedaży ... precyzyjne, a marketerzy będą otrzymywać gotowe, optymalne sposoby na stworzenie skutecznej kampanii marketingowej. Zanim to jednak nastąpi, warto zainteresować ...
-
10 sposobów na skuteczny e-mail marketing
... wysokiego zainteresowania ofertą firmy. Rada: Wysoka liczba subskrypcji newslettera jest oznaką zainteresowania Twoją marką, firmą, usługą czy produktem. Takie wzmocnione zainteresowanie powinno zostać wykorzystane poprzez odpowiednio przygotowaną komunikację e-mail marketingową. Właściwy przebieg szybkiej akcji marketingowej wiąże się z powitaniem ...
-
Książka (e-book) PO CO CI LOGO?
... w postaci formułowania założeń do projektu, określania własnych wizji firmy, strategii tejże firmy. Czy to, już na etapie projektowania, koncypowanie nie tylko kształtu, ... strony patrząc – nie da się w jednym małym znaku zawrzeć całej komunikacji marketingowej. Jest to niewykonalne. Kolejny passus – „opowiada historię” (logo dla przypomnienia) – a to ...
Tematy: -
Działania marketingowe i PR w polskich firmach w 2015 roku
... zaskakujące wnioski, pokazujące, że tak naprawdę w większości działów marketingu i PR firmy działają intuicyjnie a podejmowane decyzje nie wynikają z analizy skuteczności podejmowanych ... , aż 66% ocenia udział tego podejścia w ich strategii marketingowej jako żaden (0%). - Czy polskie firmy przenoszą ciężar działań komunikacyjnych z pustych w kalorie ...
-
Strategia marketingowa sposobem na pokonanie kryzysu w firmie
... przede wszystkim wyróżnić kryzys będący skutkiem problemów ekonomicznych, np.: brak płynności finansowej, zadłużenie firmy, inflację. Z takimi problemami spotyka się co jakiś czas każdy przedsiębiorca i jeśli nie posiada strategii marketingowej, to nie jest w stanie poradzić sobie z powyższymi sytuacjami w taki sposób, aby nie ucierpiał ...
-
E-mail czy komunikator? Dokąd zmierza komunikacja z klientem?
... ”. E-mail cieszy się zaufaniem W odróżnieniu od wspomnianych aplikacji, e-maile są znaną i legalną formą komunikacji marketingowej. Dzięki procesowi podwójnej zgody (double opt-in), firmy potwierdzają tożsamość użytkowników i ich zainteresowanie otrzymywaniem komunikacji reklamowej. Rejestrowanie zgody użytkownika jest technicznie prostym procesem ...
-
Real-time marketing w działaniach e-mail marketingowych
... na tę okazję ubrań. Real-time marketing wymaga wyczucia, otwartości i kreatywności. Jednak skutecznie prowadzony potrafi znacznie przełożyć się na wzmocnienie wizerunku firmy, a także wzrost zainteresowania marką i proponowaną przez nią ofertą. Pamiętajcie, że RTM to działania zarezerwowane nie tylko dla mediów społecznościowych. Warto ...
-
10 najważniejszych trendów w e-commerce. Co przyniesie rok 2017?
... firmy Forrester pokazuje, że już 29 proc. osób gotowych jest ponieść dodatkową opłatę, żeby otrzymać zamówienie tego samego dnia – zauważa Kit Smith, content writer w firmie marketingowej ... i zwyczajów konsumentów przekłada się na wzrost przychodów. W pierwszej połowie 2016 roku firmy, które posiłkowały się analityką, osiągnęły o 73 proc. lepszą ...
-
Jak stworzyć e-mail, który nie trafi do spamu?
... do 20, a co dziesiąty - ponad 20. Okazuje się również, że odbiorcami korespondencji marketingowej nieco częściej są kobiety - 16% pań przyznaje, że ich skrzynkach ... - Nie jest zaskoczeniem, że nadawca jest najważniejszy. Jeżeli dostaniemy maila od firmy, którą znamy i lubimy, a dodatkowo poinformuje nas o ciekawej promocji, chętniej otworzymy taką ...
-
Ekologia w biznesie - od biura po logistykę
... sensacji? W dodatku takie eko-podejście do produktu można wykorzystać w komunikacji marketingowej, zwracając uwagę wrażliwych ekologicznie konsumentów. Podobnie rzecz ma się z ekspozytorami ... działać bardziej ekologicznie, pomóc mogą audyty oferowane przez niektóre firmy. Np. w branży logistycznej taką analizę dla swoich klientów przeprowadza XBS ...
-
Jak sieć 5g zmienia zachowania konsumentów?
... braku nowych i innowacyjnych aplikacji i usług w pakiecie, które w ich odczuciu były obiecane w marketingowej kampanii 5G – tłumaczy Jasmeet Singh Sethi, Head of ConsumerLab, Ericsson ... konsumentów 5G na korzystaniu z usług cyfrowych” – mówi Jasmeet Singh Sethi, ekspert firmy Ericsson. Polska u progu 5G Polska jest już na drodze do upowszechnienia ...
-
Nie tylko praca zdalna. Jakie innowacje na rynku pracy?
... pracowniczki szczególnie odczuwają ból i dyskomfort. W Japonii Piala Inc., firma z branży marketingowej i e-commerce, przyznała osobom niepalącym dodatkowe sześć dni urlopu - ... pl oferuje możliwość pracy hybrydowej. Kandydaci szczególnie doceniają wolność wyboru. Firmy, które pozwalają zadecydować pracownikowi, czy woli model zdalny, hybrydowy ...
-
Freelancer czy agencja? Oto wady i zalety
... bardziej złożonych projektach. Przykładowo freelancer będzie świetnym wyborem do prowadzenia firmowego bloga czy social mediów, natomiast, gdy celem firmy jest wdrożenie strategii content marketingowej, działania jednej osoby mogą nie być wystarczające. Co natomiast w przypadku, gdy przedsiębiorstwo planuje rozpocząć swoją ekspansję zagraniczną ...
-
Jak bardzo obchodzą nas zmiany klimatu?
... jest już za późno, aby zapobiec zmianom klimatu? Czy konsumenci cenią firmy inwestujące w zrównoważony rozwój? Globalne Badanie Nastrojów Społecznych IRIS (Global ... . Ale też wiele ogranicza się jedynie do greenwashingu, czyli komunikacji marketingowej odwołującej się do ekologii przy jednoczesnym faktycznym braku lub minimalnych działaniach w ...
-
Dell chce podbić Tajwan
... Frank Su, analityk BNP Paribas. "Firma ta nie prowadziła agresywnej polityki marketingowej na Tajwanie, a obecnie próbuje podbić rynek na którym dotychczas prawie ... i 2 300 za urządzenie z 15-calowym wyświetlaczem. "Może się okazać, że z powodu ograniczonych budżetów firmy stać tylko na zakup kilku najtańszych modeli" – powiedział Chen z SinoPac. " ...
-
Rekordowa dywidenda Plusa
... możliwe głównie dzięki udanemu zarządzaniu kosztami "złego długu" i efektywnej polityce marketingowej. EBITDA w czwartym kwartale 2002 roku wyniosła 287,4 mln zł, o 22,1 proc. ... "Od 1999 r firma osiąga zyski, straty z lat ubiegłych zostały już pokryte. Pozycja rynkowa firmy, podobnie jak jej wyniki finansowe jest bardzo dobra. Wypłata dywidendy ...
Tematy: -
Jak pisać informacje prasowe?
... lub usługa, innowacja technologiczna, zmiana trendu w gospodarce, zmiana strategii marketingowej, rotacja na wysokim stanowisku, sukces lub porażka w interesach, działalność ... i wyślij jako uzupełnienie/rozwinięcie informacji. Końcowy akapit zawiera pełną nazwę firmy lub organizacji, której dotyczy i źródło dodatkowych informacji. Nie należy ...
Tematy: -
Handel detaliczny w Polsce i Europie
... i dóbr konsumpcyjnych jest w większości państw badanych przez PricewaterhouseCoopers zdominowany przez firmy zagraniczne. Każdy kraj różni się pod względem przepisów i zachęt do ... czynnikach sukcesu, czyli przede wszystkim - konieczności dostosowania strategii marketingowej i cenowej do lokalnych uwarunkowań, szkolenia miejscowego personelu i kadry ...
Tematy: handel detaliczny -
Max Weber jedzie do Cannes
... reklamy i komunikacji marketingowej. Jury tworzą uznani profesjonaliści międzynarodowego rynku reklamy i mediów. Firma Max Weber powstała w 2000 roku, obszarem jej działalności są media interaktywne. Wcześniejsze realizacje firmy zdobyły m.in. nagrody w Nowym Jorku, Barcelonie, Toronto i Rotterdamie. W Polsce Max Weber obsługuje firmy: Eli Lilly ...
-
Product placement w grach wideo
... globalności i uniwersalności takiego przekazu, jego kompatybilności z innymi formami komunikacji marketingowej, a także możliwości i zasadności wykorzystania w każdej fazie cyklu ... (Activision)” była limitowana seria butów tej firmy. Grupą docelową konsumentów byli gracze szczególnie związani z grą firmy Activision. Ten wyjątkowy model tzw. sneakersów ...
-
Tanie linie lotnicze: co piszą media?
... oraz Lech Kaczyński z Donaldem Tuskiem – doczekały się licznych analiz i publikacji w prasie marketingowej i reklamowej. Sporadycznie zdarzały się też przypadki, że linie lotnicze ... biletów poprzez kolejne serwisy internetowe. Cytowano również ubiegłoroczną informację firmy Ryanair dotyczącą rzekomych luk w systemie, umożliwiających nabycie biletów po ...
-
Skuteczna strategia marketingowa
... marketingowej polityki. To samo tyczy się Google czy Singapur Airlines – nie sposób pomylić tych marek. Każdy umie wskazać pożądane cechy, które mają. Dzięki nim te firmy ... firmie. Marketing kreuje potrzebę wśród grupy docelowej i pracuje na wizerunek firmy. Zatem wszyscy pracownicy powinni być świadomi współtworzenia i współodpowiadania za dobry i ...
-
ARSS: stacje benzynowe 2010
... franczyzy. Mowa przede wszystkim o wspólnej marce, wspólnej polityce zakupowej czy marketingowej. - Główną różnicą jest jednak to, że takie sieci nie mają ... najbardziej rentownych, w związku z tym jego rozwój nie znajduje się wśród priorytetów firmy. Nie wykluczamy jednak możliwości otwierania w przyszłości kolejnych obiektów, jeśli inwestycja ...
-
Strategia brand butler
... . Informacja na oczekiwanym poziomie i w odpowiednim czasie może stać się istotnym elementem marketingowej gry z klientem. Nie do przecenienia okazuje się możliwość zdobycia jej w każdym ... na 5-minutową rozmowę w zaledwie 60 sekund. Planet Partners Program firmy HP umożliwia recycling szerokiej gamy zużytych produktów. Co istotne – pochodzących ...
-
Rynek pracy specjalistów III kw. 2010
... . propozycji. Wzrosło zainteresowanie naszymi pracownikami wśród zagranicznych pracodawców. Firmy planują zatrudniać O poprawie na rynku pracy świadczą również dane z badania ... , szkolenia; o prawie ¼ więcej propozycji umieścili również pracodawcy z branży marketingowej. Jedyny spadek, w stosunku do II kwartału, odnotowano w sektorze prawniczym. ...
-
Czy biznes wykorzystuje social media?
... , że tylko 7% firm podejmuje kroki mające na celu włączenie mediów społecznościowych do ogólnej strategii marketingowej w obszarach takich, jak: zarządzanie kampaniami, analiza rynkowa, CRM oraz Business Intelligence. "Firmy nie wykorzystują oferowanych im możliwości efektywnego promowania produktów oraz zarządzania reputacją. Nie posiadają wiedzy ...