-
Testy i badania w e-marketingu
... której firma zlecająca zbudowanie serwisu www bazuje na zdaniu i ocenie agencji marketingowej, jest jeszcze rzadko spotykana. Jeśli jednak nawet taki model komunikacji ... a skutek jest taki sam jak poprzednio – porażka. Po drugie – pogorszenie wizerunku firmy. Niefunkcjonalna witryna www oraz błędna, nieczytelna kreacja nie sprzyjają pozytywnemu ...
-
CSR: etyka i biznes w jednym
... ochronę środowiska i działania charytatywne, nadal uznając ją za element strategii marketingowej. Biznes odpowiedzialny społecznie odnosi się do wszelkich działań podejmowanych przez firmę ... zamiarów oraz w ramach dialogu z pracownikami stara się tak operować zatrudnieniem firmy, by w miarę możliwości nie zwalniać mających pracę. Nie powinno to ...
-
Analiza mediów - źródło informacji biznesowych
... do tworzonej bazy wiedzy, a także aktualności na stronie internetowej firmy. Nie należy także zapominać o inspirującej roli mediów – jako źródła informacji o dobrych ... Niewielka firma Y prowadzi sprzedaż gadżetów reklamowych. Na podstawie analizy mediów z branży marketingowej ma na bieżąco dostęp do informacji na temat ruchów personalnych w działach ...
-
Prowadzenie sklepu internetowego - logistyka
... To wzbudza poczucie pewności i zaufania klienta. Warto także, już przy wyborze firmy kurierskiej, pomyśleć o takiej, która wprowadziła już system śledzenia przesyłek na stronie internetowej ... dla małych przedsiębiorstw. Pozwala również skupić się na stronie marketingowej sklepu internetowego. Dropshipping realizowany jest zwykle w przypadku istnienia ...
-
Etyka w biznesie: brakuje specjalistów
... Taxand. - Ryzyka reputacyjne są identyfikowane jako jedne z najważniejszych dla firm, zwłaszcza w dobie przenoszenia sporej części działalności marketingowej i sprzedażowej do Internetu. Skoro 75% respondentów uważa, że firmy w Polsce łamią często lub bardzo często zasady etyczne to znaczy, że istnieje potrzeba zwrócenia szczególnej uwagi ...
-
5 najważniejszych systemów Big Data na świecie. Kto wie o nas najwięcej?
... i jest częścią Oracle Marketing Cloud. Samo Oracle tytułuje swoją platformę zarządzania danymi mianem największej platformy marketingowej świata, co według amerykańskiej firmy stało się możliwe dzięki przejęciu BlueKai, czyli firmy, która w skali globy była twórcą największej platformy danych typu third party. Prócz BlueKai platformę ...
-
Marketing pod znakiem AI. Poznaj najważniejsze trendy 2017
... B2B i udział marketingu w budowaniu wizerunku firmy, jako odpowiedzialnej społecznie. Sztuczna inteligencja w ... marketingowej. Korzyści związane z ujednoliconą customer journey mówią same za siebie - 91% high performers uważa, że połączenie kanałów kontaktowych pozytywnie wpływa na lojalność klientów, 89% twierdzi, że ma to wpływ na przychody firmy ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych VIII 2017
... klientów oraz propozycji produktów i usług dostosowanych do "szybkiego" trybu życia, szczególnie w dużych miastach. Koncepcja „fun” i charakter komunikacji marketingowej jednoznacznie wskazują na ukierunkowanie firmy na młodych konsumentów, jako docelowy segment tej sieci. SKLEPY MAŁOFORMATOWE DO 100 M2 POWIERZCHNI SPRZEDAŻOWEJ W formacie sklepów ...
-
Korale, górale i biznes - o przedsiębiorczości po małopolsku
... Mateusz Kusznierewicz – mistrz Europy, świata i mistrz olimpijski, Ewelina Muc – właścicielka firmy Siedemtrzy Studio, założycielka grupy edukacyjnej Girls Who WordPress oraz ... z misją i głową pełną ideałów, opowiedzą przedstawiciele Stowarzyszenia WIOSNA oraz agencji marketingowej „Leżę i Pracuję”, która wspiera osoby sparaliżowane. Natomiast z ...
-
Personalizacja kontra ochrona danych i wielokanałowość
... firm dynamicznie koordynuje działania we wszystkich kanałach kontaktu z klientami. Częściej twierdzą tak firmy osiągające ponadprzeciętne wyniki w swoich branżach (36%) niż te, które ... określających zachowania w przeglądarce internetowej, 32% wykorzystuje w komunikacji marketingowej głosowych asystentów (takich jak np. Alexa i Siri), a 24% korzysta z ...
-
Agencje reklamowe zadłużone na 112,7 mln zł
... dużych Jak wynika z raportu brief4U, 90 proc. firm z sektora komunikacji marketingowej to MŚP, z czego blisko połowa to małe przedsiębiorstwa, a 38 proc. to mikrofirmy ... , ale wzmacniające rozpoznawalność marki i jej główny przekaz, są eliminowane jako pierwsze. Firmy koncentrują się na niezbędnych elementach marketingu. Często pojawia się też ...
-
Nowoczesne rozwiązania dla polskich firm. Pełny sukces Sieci Otwartych Innowacji
... wzrostem sprzedaży w ciągu maksimum 3 lat. Okazało się, że polskie firmy biorące udział w programie bardzo dobrze poradziły sobie z tym warunkiem. Przykłady sukcesu? Liczne, o czym poniżej. Przypadek pierwszy - e-gospodarka Innowacje w Grupie WW, agencji marketingowej z Rzeszowa Dzięki wsparciu Sieci Otwartych Innowacji, firma wdrożyła narzędzie ...
-
Freelancerzy rozchwytywani? Są najnowsze doniesienia z rynku
... angażowania klientów, mówi Oleg Topchiy z Freelancehunt. Raz po raz widzimy nowe firmy odnoszące sukcesy rynkowe wyłącznie poprzez social media. Zmienia się środek ciężkości ... , planów kontentu dla social media, edycji zdjęć i wideo, opracowywania strategii marketingowej i jej wdrażania freelancerzy są dla ciebie. Nie da się zrobić wszystkiego ...
-
Wykorzystanie Infolinii w Polsce - Raport
... Bezpośredni kontakt z klientem staje się niezbędnym elementem współczesnej strategii marketingowej. Coraz więcej firm rozpoczęło uruchamianie tzw. infolinii, ... szczególności produktów spożywczych) – 73% wskazań. Gorzej jest z poszerzoną informacją nt. innej oferty firmy. Jak się okazuje często infolinie są dedykowane jednemu produktowi (lub ...
Tematy: -
Szefowie doceniają PR
... 46 pkt uzyskały odpowiedzi: Kierownictwo firmy uważa, że działania PR są ważnym narzędziem komunikacji firmy z grupami docelowymi oraz Kierownictwo firmy uważa, że działania PR ... . Najczęściej respondenci wskazywali na: Kreatywny projekt (52%), Rozumienie strategii marketingowej klienta (48%) oraz Wcześniejsze doświadczenia w branży klienta (36%). Na ...
Tematy: public relations, pr -
Czy leasing traci popularność?
... jakie branża notowała w minionych kilku latach - mówi Tomasz Wilk, specjalista ds. komunikacji marketingowej Deutsche Leasing. Jeszcze w 2007 roku polski leasing bił rekordy Europy ... czy droższych maszyn jest często jedynym sposobem dla firmy na przetrwanie kryzysu - stwierdza. Firmy leasingowe świadomie zaostrzają politykę zawierania umów w obawie ...
-
Mleczarnie inwestują w kampanie reklamowe
... sera Radamer blisko 3,5 mln zł. - Oprócz telewizji, dodatkowymi kanałami komunikacji marketingowej był internet oraz prasa handlowa - mówi prezes Bajko. Koniecznie trzeba ... ponad 300 szkół i kuratoriów oświaty. Za kilkadziesiąt tysięcy czy za miliony? Firmy bardzo niechętnie mówią o swoich budżetach przeznaczonych na reklamę i promocję. Zdaniem ...
-
Rozmowa kwalifikacyjna : zdobądź informacje o pracodawcy
... krążyły wokół stanowiska kierownika ds. marketingu, bezpośrednio wewnątrz agencji marketingowej, możesz powiedzieć coś w rodzaju: „Rozumiem, iż z waszego rocznego rozliczenia wynika ... pracy, wymaganych umiejętności i doświadczenia, pokroju firmy i wynagrodzenia. Prośba o broszurę i adres strony internetowej firmy umożliwi Ci zgromadzenie tak wielu ...
-
Zakupy grupowe jako technika sprzedaży?
... jak faktycznie należy zaplanować i wkomponować tę formę w strategię marketingową swojej firmy. Na podstawie obserwacji własnych mogę przypuszczać, że większość firm ... mniejszość polskich firm, szczególnie w sektorze MSP, nie posiada przemyślanej strategii marketingowej (rynkowej), to znaczy nie analizuje rynku, poczynań konkurencji, nie zastanawia ...
-
PKPP Lewiatan: Czarna Lista Barier 2015
... gruncie innych przepisów, zgodę np. na przekazywanie informacji marketingowej. Przyjęcie restrykcyjnej interpretacji tego przepisu zakwestionowałoby możliwości kontaktów ... świadczonych usług, dla bezpieczeństwa klientów, dla bezpieczeństwa pozostałych pracowników firmy oraz samej firmy. Bariery w obszarze ochrony zdrowia Mimo 26 lat gospodarki ...
-
Poszukiwane zawody 2017: po kogo będą stać w kolejce?
... z faktu, że firmy poszukują pracowników do nowych kanałów dystrybucji. Jednak w tym obszarze poszukuje się głównie osób na stanowiska juniorskie i seniorskie – czyli pracowników, którzy są na pierwszej linii kontaktu z klientem. W 2016 roku firmy starały się budować swoje pomysły na omnikanałowości komunikacji marketingowej. Do tej ...
-
Zawodowy portal społecznościowy. Czy warto założyć konto na LinkedIn?
... z wypowiedziami np. w mediach lub prelekcji w czasie konferencji. W branży marketingowej i kreatywnej bardzo popularne jest zamieszczanie linku do portfolio prac np. ... w organizacji, najczęściej wyższego szczebla, stąd kluczowe dla prawidłowego funkcjonowania firmy. W związku z tym, informacja o rekrutacji na dane stanowisko, jeżeli już pojawi się ...
-
Małe agencje reklamowe mają duże długi
... budżetami. Tymczasem na rynku działa cała rzesza niewielkich agencji reklamowych, które świadczą szeroko rozumiane usługi reklamowe, badawcze, wydawnicze, wspierając firmy w komunikacji marketingowej i dotarciu do klientów. To głównie ich problemy finansowe odbijają się w bazie danych KRD. - Ta branża charakteryzuje się dużym rozdrobnieniem ...
-
Sektor MŚP tnie wydatki. Na czym oszczędza najwięcej?
... w sektorze MŚP to także złe wieści dla branży szkoleniowej oraz reklamowej i marketingowej. Zrezygnowało lub odłożyło w czasie skorzystanie z ich usług odpowiednio 20% i 18 ... , ale i w wielu przypadkach ratowanie cash flow firmy. Niestety zdarzały się też często sytuacje, że firmy nie otrzymywały wynagrodzenia za zrealizowane szkolenia. Liczba ...
-
Branża kosmetyczna: rośnie znaczenie e-commerce B2B
... za sukces. Główne czynniki sukcesu to: zwiększenie aktywności marketingowej, wielokanałowość, poszerzenie i uporządkowanie oferty oraz funkcjonalność platformy. Z ... branży kosmetycznej Przedstawiciele sektora biorący udział w badaniu deklarują, że te firmy, które wdrożyły e-commerce, w przeważającej większości zamierzają go dalej rozwijać. Takiego ...
-
Integracja działań BTL online i offline
... z celów jest tworzenie bazy danych, stanowią przejaw bardzo mądrej polityki marketingowej powiązanej z budowaniem lojalności klienta, a przy okazji zyskiwaniem kompleksowej ... SKORZYSTAĆ NA KONKURSIE Permanentna inwigilacja konsumentów staje się coraz powszechniejsza. Firmy chcą wiedzieć jak najwięcej o swoich obecnych i przyszłych klientach. Jednak ...
Tematy: -
Dotacje unijne na technologie informatyczne. Między prawdą a mitem
... zwrot - warto je wkomponować w inne pozycje księgowe): 1. Przygotowanie części marketingowej do biznes planu, minimum 1.500,00 PLN netto. 2. Przygotowanie bilansów ... oraz usług konsultingowych, jak także warto szukać pomocy na zewnątrz firmy. Wszystkich zainteresowanych dalszym zgłębianiem wiedzy z zakresu FUNDRAISINGU zapraszam do odwiedzenia ...
-
Jak stworzyć modny produkt
... modne (postać czy sformułowanie), a przedsiębiorstwo chce tworzyć swój wizerunek, jako firmy na czasie, opiniotwórczej, wytyczającej nowe trendy, to siłą rzeczy wykorzystuje nowinki w swojej komunikacji marketingowej. Moda może powstawać spontanicznie i być podchwytywana przez firmy, być kreowana od samego początku lub też dalej się rozwijać ...
-
Marki godne zaufania 2007
... edycji badania European Trusted Brands przebadano 15 krajów europejskich. Oprócz tematyki marketingowej i wskazania przez konsumentów marek godnych zaufania celem badania była również ... na wartości etyczne danej marki, reputację kierownictwa firmy zarządzającej daną marką oraz na odpowiedzialność firmy za ochronę środowiska. Marka godna zaufania ...
-
Prawa konsumenta: rzetelna reklama
... organizacji. Staje się tak wówczas, gdy brak strategii marketingowej wraz z przemyślaną strategią komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem. Przedsiębiorcy wiedzą już coraz lepiej, że jeśli brak skutecznego porozumiewania się z otoczeniem, trudno myśleć o sukcesie rynkowym firmy. Dlatego powstaje strategia promocji, której celem jest takie ...
-
Praca w marketingu: wymagania rosną
... , jak ważnym elementem komunikacji marketingowej jest obecność marki w serwisach społecznościowych. Pracodawcy zaczynają rozglądać się za specjalistami ds. social media. Tendencja ta dotyczy nie tylko dużych marek globalnych, mających ogromne budżety marketingowe. Pracowników, którzy będą czuwać nad obecnością firmy w mediach społecznościowych, za ...
-
Kampanie reklamowe: czego oczekują klienci?
... nie da się planować biznesu i tworzyć długoterminowe plany sprzedaży czy rozwoju firmy. Konsument też ewoluuje Rubikom podaje, iż w ostatnich latach większość marketerów w ... . To właśnie obsługa w miejscu sprzedaży jest oczkiem uwagi w całym procesie komunikacji marketingowej. Kultura osobista wielu sprzedawców pozostawia sporo do życzenia, ale tylko ...
-
Bezpieczeństwo Internetu 2010
... rozpowszechnianie wirusów i szkodliwych aplikacji w popularnych serwisach społecznościowych, takich jak Twitter i Facebook, co jest efektem nasilonej kampanii marketingowej na podziemnym rynku. Dział Internet Security firmy CA Technologies odnotował rozwój czarnego rynku, na którym opracowuje się i sprzedaje narzędzia, takie jak boty do serwisów ...
-
Własny biznes w branży nieruchomości
... rynku pośrednictwa. Wymusza ona na pośrednikach zachowanie wysokiej jakości usług. Firmy, które działają nieprofesjonalnie prędzej, czy później znikają z rynku. Czynnik, który ... działania pod rozpoznawalną marką oraz wykorzystywania strategii marketingowej o sprawdzonej skuteczności. Obydwa wspomniane czynniki zwiększają prawdopodobieństwo stałego ...
-
Google Plus goni Facebooka
... akcji promocyjnych. Facebook – sztywne reguły działania na portalu zniechęcają firmy i internautów Eksperci wskazują, że pozycja monopolisty daje FB potężną siłę. Chce kontrolować prawie ... powolnym procesem. Powszechnie uważa się, że dwa główne kanały komunikacji marketingowej w Internecie (wyszukiwarka i portal społecznościowy) będą się przenikały ...