-
Instytucje finansowe a rynek pracy
... Kulikowska z Michael Page. W obszarze komunikacji marketingowej osoby z doświadczeniem w kanałach elektronicznych ... marketingowej od 10 tys. PLN do 24 tys. PLN, najczęściej 14 tys. PLN. W obu przypadkach premia roczna sięga 30%. Procesy optymalizacyjne i ciągłe dążenie do poprawy konkurencyjności rynkowej instytucji finansowych spowodowały, że firmy ...
-
Markowe wydarzenia
... czujność i dbałość o szczegóły zmniejsza się w miarę oddalania się od siedziby firmy. Kto i dlaczego płaci za takie formy promocji marki, pozostaje ... Manager w agencji reklamowej, był dyrektorem strategicznym. Obecnie jest wspólnikiem w Agencji Marketingowej TANDEM e-mail: tandem@tandem.pl PRZYPISY: 1 Ewa Ratuszna, Inwestycje w lojalność klienta, ...
Tematy: -
Przełomowy rok dla polskich gier komputerowych
... rynku zadebiutował rodzimy Wiedźmin autorstwa CD Projekt RED. Dzięki bardzo kosztownej kampanii marketingowej, nowa gra warszawskiego studia rozeszła się w ponad milionowym nakładzie na (w wersji na PC) i pokazała ogromny potencjał polskiej firmy, która dzięki wieloletniej działalności na rynku wydawniczym była w stanie samodzielnie sfinansować ...
-
Rynek pracy specjalistów II kw. 2013
... KTO ZATRUDNIAŁ Od jakiegoś czasu z gorszą koniunkturą mamy do czynienia w branży marketingowej, co potwierdzają również dane Pracuj.pl. W analizowanym okresie, właśnie w tym sektorze ... powiedzieć o ofertach zagranicznych, których było o 10% mniej niż przed rokiem. Firmy z zagranicy borykają się ze swoimi problemami i spowolnieniem gospodarczym, co ...
-
Skuteczny e-mail marketing
... innych kampanii reklamowych (np. przez nie internetowe działania BTL naszej firmy, konkursy, ankiety, itp.), będą zazwyczaj o wiele chętniej czytać dostarczane im ... adresowa oraz kontekst, dobrze skonstruowana treść, w największym stopniu odpowiadają za skuteczność marketingowej emalii. Nie jest to bowiem list pisany na prędce do przyjaciela ...
-
Wraca moda na kredyty konsumpcyjne
... spłaty. Ostrożność + rekomendacja T = jedna czwarta kredytów mniej Tak powszechnej aktywności marketingowej na polu pożyczek gotówkowych nie obserwowaliśmy w bankach od niemal ... z myślą o ocaleniu biznesu rozpoczęły sprzedaż kredytów ratalnych i gotówkowych przez firmy pożyczkowe nie podlegające rygorom Komisji Nadzoru Finansowego. W bankach liczba ...
-
6 sposobów na skuteczny marketing internetowy przy ograniczonym budżecie
... kanałów promocji Wybór odpowiednich kanałów promocji jest kolejnym elementem skutecznej strategii marketingowej przy ograniczonym budżecie. Skoncentrowanie się na kanałach, które ... pozwalają na efektywne działania marketingowe bez nadmiernego obciążania finansów firmy. Praktyczne zastosowanie powyższych porad pozwoli małym i średnim przedsiębiorstwom ...
-
Marketing 2.0
... Mają inną zaletę – w zasadzie tylko o wartości marketingowej – gromadzą w jednym miejscu miliony potencjalnych konsumentów. Don Peppers – jeden z czołowych autorytetów w dziedzinie strategii zarządzania relacjami z klientem – twierdzi, że w przyszłości to sieci społeczne będą kształtowały reputację firmy, a w dalszej kolejności – zaufanie do marek ...
-
Praca w branży PR XI 2012
... jest spowodowany mniejszym zainteresowaniem firm specjalistami od komunikacji. Jeszcze w październiku firmy oraz instytucje opublikowały w sumie 70 ofert. W listopadzie pojawiło się ... się taka wzmianka, przeważnie dotyczyła branży interaktywnej, IT lub marketingowej. W przypadku firm najwięcej ogłoszeń dotyczyło branży doradczej/szkoleniowej. Z 98 ...
-
Kampania e-mail: co warto wiedzieć?
... człowieka niż od zautomatyzowanej maszyny marketingowej. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zawsze możesz przeprowadzić krótki test A/B, aby dowiedzieć się, która wersja jest skuteczniejsza. 3) Sprawdź tagi służące do personalizacji wiadomości Używanie dynamicznych tagów w wiadomościach – takich jak imię, nazwa firmy, lokacja itp. – to świetny ...
-
Promocja sklepu internetowego: najczęstsze błędy
... błędów, przez które ciężko jest im się odnaleźć w ciągle ewoluującej rzeczywistości marketingowej, a co za tym idzie zwiększać sprzedaż. Oto 5 istotnych elementów strategii promocji ... szerokich grup odbiorców nie przynoszą więc już takich efektów, jak kiedyś. Dlatego firmy na całym świecie coraz częściej skłaniają się ku ich personalizacji, czyli ...
-
Igrzyska olimpijskie w marketingu: 5 złotych medali
... reklamowej, w której zostaną wykorzystane. Oto one. Czarny koń olimpiady marketingowej – Customer Lifetime Cycle O ogromnej roli CRM w prowadzeniu działań reklamowych ... które dopiero wykorzystywane w określony sposób może przyczynić się do marketingowego sukcesu firmy. Zdaniem ekspertów z Sociomantic Labs, terminem, który powinien jak najszybciej ...
-
Skuteczny retargeting: kampanie dynamiczne vs. statyczne
... internetową. Zanim jednak podejmiemy decyzję zastosowaniu retargetingu w strategii marketingowej przedsiębiorstwa, powinniśmy przemyśleć kilka istotnych kwestii, od których ... dla których odwiedza stronę internetową Klientów o specyficznych gustach: produkty z oferty firmy mogą podobać się ludziom o bardzo różnych potrzebach i wymaganiach Najczęściej ...
-
Wideo marketing. Trendy 2018
... stanowią wydatki na wideo marketing. Generuje ono największą sprzedaż, dlatego też firmy i marketerzy muszą wyjść naprzeciw oczekiwaniom konsumentów i w swoich kampaniach postawić na ... skupić się na poniższych trendach w wideo. Wykorzystanie ich w strategii marketingowej na pewno zwróci uwagę odbiorców. Aby sprostać tym wymaganiom, należy tworzyć ...
-
Onet i Procter&Gamble razem przy e-commerce
... kupującego jest trójwymiarowa prezentacja oferowanego produktu – pasków z żelem do wybielania zębów. Firmy wchodzące w skład Onet.pl SA (portal internetowy Onet.pl oraz ... Dyrektor ds. komunikacji marketingowej Onet.pl "Internet jest dobrym medium komunikacji na temat nowych produktów. Obok działalności marketingowej, pozwala na prowadzenie programów ...
-
Reklama "pod" zysk czy sprzedaż?
... o zacięciu analitycznym, który zmierza do podniesienia efektywności swojej firmy. Przy takich naciskach naturalnym mechanizmem jest wybór kanałów bezpiecznych, których ... razie należy zrobić? Po pierwsze, zastanowić się nad możliwościami inwestycji marketingowej. Jakie punkty kontaktu mamy do dyspozycji? Których kanałów komunikacji używamy obecnie? ...
-
Shopdropping: marketing podrzucania
... się zjawiska w przypadku prowadzenia kampanii promocyjnych produktów. Wtedy oczywiście firmy promują nieświadomie dzieła tworzone przez droppersów. I nie ma tu nic ... światem konsumenckim. Jak już wspomniałem, kwestią czasu jest oparcie strategii marketingowej o shopdropping – i wcale nie żartowałem. Zazwyczaj produkty dropowane są wizualnie bardzo ...
-
Najgorsze banki według internautów
... łącznie prawie 500 milionów na reklamę rocznie” – mówi Norbert Kilen z agencji marketingowej Think Kong – „Jednocześnie widać, że duża część nie ma czytelnej strategii w ... oprogramowaniem automatyzującym ocenę emocji zawartych w komentarzach” – tłumaczy Marek Troszyński z firmy Zetema – „Zebranie komentarzy z ponad 7000 serwisów było tylko pierwszym ...
-
Usługa kompleksowa a nieodpłatne przekazania towarów
... . Skoro więc czynność wydania ww. towarów stanowi element usługi marketingowej - opodatkowaniu powinna podlegać jedynie ta usługa. Sama bowiem czynność fizycznego ... , aby była ona związana z rozpowszechnianiem wśród odbiorców informacji o istnieniu firmy oraz o oferowanych produktach lub usługach, w celu zwiększenia ich sprzedaży. Zdaniem ...
-
Wizerunek pracodawcy w cenie
... bowiem do możliwości podjęcia pracy w ogóle i wysokości zarobków, niż wizerunku danej firmy jako pracodawcy. Potwierdzają to wyniki badania Kandydat z 2012 roku, wskazujące na ... ofert pracy dla osób z tej branży. W 2012 roku oferty z branży reklamowej i marketingowej stanowiły niecałe 4% wszystkich ogłoszeń opublikowanych w serwisie Pracuj.pl. Na ...
-
Jak wykorzystać Facebook do zwiększenia liczby odwiedzin strony?
... skutków. W dzisiejszych czasach, content marketing jest bardzo istotnym elementem strategii marketingowej, choć wiele firm wciąż nie potrafi go właściwie docenić i zaaranżować. ... w Twojej niszy.. Opublikuj jakąś aktualność związaną z branżą lub działalnością firmy. Stwórz listę 10 najprzydatniejszych artykułów, które udało Ci się znaleźć w ...
-
Emotional branding dla kobiet
... przedstawia badanie „Polki same o sobie”, zrealizowane przez agencję komunikacji marketingowej do kobiet Garden of Words i Dom Badawczy Maison. Wyróżnia ono ... sieciowo i zwracają uwagę na wszystkie dostępne ich poznaniu aspekty produktu i firmy. Dlatego właśnie drogą do zbudowania długofalowych pozytywnych emocji jest doskonała obsługa posprzedażowa ...
-
Zarobki w Polsce: trendy 2016
... pojawia się miejsce dla kreatywnych handlowców z zacięciem do pracy analitycznej i marketingowej, którzy potrafią pracować na kilku projektach jednocześnie i doskonale odnajdują się we współpracy ... HR „miękki”, ponieważ widzą jak jego działanie przekłada się na wyniki firmy. W tym celu firmy tworzą nowe modele biznesowe, w których ważną funkcję pełni ...
-
Jak pozyskać i zatrzymać klienta w Internecie?
... jest budowanie wśród internautów świadomości marki oraz zaznajomienie się z logo lub/i nazwą firmy. Dobry banner nie jest natrętny. Jest za to oryginalny, przyciągający uwagę, ... jako inwestorów, członków zarządu, dyrektorów, etc. Narzędzia komunikacji marketingowej muszą służyć budowaniu świadomości klienta, przyciąganiu jego zainteresowania i ...
-
Stanowiska w firmie: jaka nazwa na wizytówce?
... dla produktu/usługi/działu, budowaniem świadomości marki, opracowywaniem strategii marketingowej lub inwestycyjnej działu/firmy, ewentualnie planów sprzedaży. A także ... w życie "systemu przekazywania wiedzy" wewnątrz i na zewnątrz firmy. Musi zatem dbać o infrastrukturę informacyjną firmy zarówno w sensie technicznym (poczta e-mailowa, wewnętrzna ...
-
Skuteczny mailing - podstawowe zasady e-mail marketingu
... reklam czyli spamu [RL07]. Podstawę e-mail marketingu stanowi własna baza adresowa, w której właściciele kont pocztowych wyrazili chęć otrzymywania korespondencji marketingowej z danej firmy. Co więcej, określili na przykład podczas wypełniania formularza na stronie WWW co ich interesuje. Jeżeli posiadacie Państwo dużą bazę adresową ...
-
Systemy CRM i nowoczesny marketing relacyjny
... przedsiębiorstw zaczęło ewoluować przez orientację sprzedażową do obecnie panującej marketingowej. Orientacja marketingowa, często też nazywana rynkową, jest w ... to zorganizowanego podejścia do zarządzania wartością klienta dla firmy, a nie działań przypadkowych. Badania wykazują, że firmy, zacieśniające kontakty z klientami i oferujące im dobrą ...
-
Fundusze PE coraz popularniejsze
... struktur organizacyjnych, pomoc w doborze kadry, ekspertyza branżowa, doradztwo w procesie upublicznienia spółki, tworzenie strategii marketingowej, możliwość dostępu do informacji biznesowych, pozycji rynkowej firmy, czy w końcu wsparcie przy ekspansji zagranicznej. Fundusze monitorują również samą działalność przedsiębiorstwa, w szczególności ...
-
Architektura marek i strategie portfolio ofertowego
... rynkowej i marketingowej ze strategią biznesową. Właściwa budowa i zarządzanie portfolio może przynieść firmie niewspółmiernie wysokie w stosunku do nakładów korzyści. Budowanie strategii architektury portfolio jest inwestycją o wysokim zwrocie zarówno w efektywności operacyjnej firmy, jak i jest narzędziem podnoszenia wartości firmy jako całości ...
-
Fuzje i przejęcia firm a renaming
... i zapamiętania. Z perspektywy marketingowej i biznesowej taki renaming ma sens. Renaming a strategia podnoszenia wartości firmy Renaming wiąże się ze strategią rozszerzania i rozwoju firmy. Pojawia się inwestor strategiczny. Zmieniają się cele, nie chodzi już, o jakość projektowania, a o jak największą wartość finansową firmy. Podobny lub wręcz ...
-
Listki CSR Polityki rozdane
... Deloitte. W procesie budowania zaufania bardzo istotna jest forma, w której firmy ujawniają dane na temat swojej działalności i co dokładnie, o sobie mówią. Nadesłane ankiety pokazują, że 61 proc. z nich publikuje i udostępnia – w postaci broszury marketingowej lub w formie elektronicznej – materiały na swój temat. Tylko niecałe 30 ...
-
Jak założyć własną firmę krok po kroku?
... przez nas firmy, ale plan biznesowy powinien zawierać takie elementy jak: charakterystyka przedsiębiorstwa, opis oferowanych usług czy też produktów, zarys strategii marketingowej z uwzględnieniem planu finansowego, czyli przedstawienie celów, które w przyszłości chcemy osiągnąć. – Przygotowanie takiej oceny rentowności własnej firmy może okazać ...
-
Czy praca zdalna i hybrydowa zredukują powierzchnię biura?
... , marketing i inne. Sektory te w większości wybierają pracę w modelu hybrydowym, z wyjątkiem branży marketingowej, która rezygnuje całkowicie z tego modelu głównie na rzecz pracy zdalnej (67%) ... pracy są równomiernie podzielone (50%:50%). Firmy, które wpisują się w ten model to kancelarie prawnicze, firmy doradcze, oraz związane z bankowością. ...
-
Agencje marketingowe czekają na 154,2 mln zł od klientów
... Jak pokazuje niedawne badanie przeprowadzone przez WTW Consulting na zlecenie Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR pozyskanie nowych klientów staje się coraz droższe. Koszty, które ponoszą ... razy mniejsza, wynosząca 70,2 mln zł. Najwięcej są im winne firmy handlowe: 36,6 mln zł, dalej firmy budowlane: 34,7 mln zł i przemysłowe: 14,5 mln zł ...
-
Greenwashing w polskim biznesie
... został użyty w latach 80. XX wieku przez amerykańskiego ekologa Jaya Westervelda. Firmy stosujące tę strategię prezentują swoje produkty, usługi lub działania jako ... UOKiK prowadził niewiele postępowań wyjaśniających dotyczących potencjalnego greenwashingu w komunikacji marketingowej firm w obszarze ESG. Dochodzenia objęły przedsiębiorstwa z branży ...