-
Skuteczna kampania reklamowa
... wystarcza do skutecznego zbudowania przewagi konkurencyjnej. Firmy poszukują nowych rozwiązań, które pozwolą na skuteczne dotarcie do konsumenta. Marketingowcy ... komunikacji ATL-owej. Jednak wszędzie dookoła pojawiają się koncepcje zintegrowania komunikacji marketingowej, TTL-u czy wsparcia działań ATL komunikacją niestandardową. Coraz więcej firm ...
-
Prezenty dołączone do towarów a podatek VAT
... firmy dodają do sprzedawanych towarów różnego rodzaju gratisy, które wcześniej nabywają. Czy od ich zakupu ... stanowisku dla podatników. Otóż, jeżeli zakup towarów w celu ich nieodpłatnego przekazania w ramach działalności marketingowej ma służyć zwiększeniu sprzedaży opodatkowanej, prawo do odliczenia podatku naliczonego od takich zakupów ...
-
Polacy sami płacą rachunki telefoniczne
... samodzielnie pokrywa wszystkie koszty, związane z korzystaniem z telefonu komórkowego - wynika z badania Consumer Lab, przeprowadzonego dla firmy Ericsson. Na pytanie, kto płaci rachunki telefoniczne, aż 76 proc. Polaków odpowiedziało, że ponosi ... samodzielnie reguluje rachunki” – zaznaczają Katarzyna Pąk-dyrektor Dzialu Komunikacji Marketingowej ...
-
Reklama online, którą odbiorca polubi
... i wiarygodności, a reklamodawca prowadził tam skuteczną kampanię – pisze Michał Łępicki z firmy badawczej Gemius, która doradza klientom, jak wykorzystywać Internet w biznesie. ... mogą znacznie usprawnić, a nade wszystko – zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej w Internecie. Po pierwsze, należałoby upowszechnić standardy wprowadzone przez IAB ...
-
Koszty podatkowe: dokumentowanie usług niematerialnych
... zasady stanowią koszty uzyskania przychodu firmy i są ujmowane w rachunku podatkowym. Fiskus jednak nie uwierzy nam tutaj na słowo, ... otrzymanej od podwykonawcy dokładnych wydatków, jakie zostały poniesione w związku z realizacją umowy marketingowej, a jedynie wskazanie na takiej refakturze, że są to koszty dodatkowe, uniemożliwia przyjęcie, ...
-
Czy przekwalifikowanie zawodowe rozwiąże problemy rynku pracy?
... bardzo interesujący, ale i ryzykowny pomysł – uważa Agnieszka Skuza, Sales Director z firmy Adecco. Polski rynek pracy coraz bardziej doświadcza braku wykwalifikowanych ... wybiera kandydat. Gdy lekarka lub pielęgniarka idzie pracować do agencji marketingowej obsługującej rynek medyczny i farmaceutyczny, ich doświadczenie jest bezcenne – wskazuje ...
-
Program lojalnościowy. Formy i korzyści
... , jak i kontrahentów czy pracowników firmy. Przed jego wprowadzeniem warto się jednak zastanowić, czym w istocie jest, jakie są jego formy ... z klientami, większa częstotliwość zakupów lub wizyt, czy też pozyskanie danych do bazy marketingowej. Jeśli natomiast program jest skierowany do pracowników, korzyścią może być zarówno budowanie pozytywnego ...
-
Handel w internecie w dobie koronawirusa. Jakie pułapki prawne?
... zagrożenia epidemicznego, co pociągnęło za sobą duże zmiany dla handlu. Firmy, które nie chcą drastycznie zmniejszyć obrotów szukają alternatywnych rozwiązań. ... RODO w zakresie działalności handlowej, w tym tej w Internecie, czy też działalności marketingowej. - Na stronie internetowej czy fanpagu na portalach społecznościowych powinny znaleźć ...
-
Cyfryzacja w bankowości: mamy 4. miejsce na świecie
... "Digital Banking Maturity 2020. How banks are responding to digital (r)evolution?" firmy doradczej Deloitte okazało się cyfrowymi liderami. To pozwala stwierdzić, że ... najszerszy dostęp do klientów – social media, które wcześniej służyły do komunikacji marketingowej. Z kolei Santander Bank Polska organizował także webinaria dla klientów, w tym ...
-
Oznaczanie treści sponsorowanych w social media a prawo ochrony konkurencji
... marketingowej naszych czasów coraz więcej mówi się o potrzebie stworzenia ram prawnych dla biznesu w social ... udostępnionej przez portal. Właściwym oznaczeniem współpracy nie będzie wyłącznie otagowanie danego produktu bądź firmy producenta. Może to być natomiast np. sformułowanie „materiał sponsorowany” lub inne równoważne. Co ciekawe, zgodnie ...
-
Akwizycje a strategia marki
... inicjatyw. Z perspektywy komunikacji rynkowej i marketingowej strategia marki to dialog z otoczeniem, informowanie o działaniach firmy, narzędzie zarządzania obrazem rynkowym firmy. Komunikacja po akwizycji to podstawa akceptacji akwizycji i budowy pozytywnego wizerunku w otoczeniu. Należy pamiętać, że otoczenie firmy to nie tylko jej klienci ...
-
Jak przeprowadzić samodzielny audyt marki?
... . Pomoże to w stworzeniu skutecznej strategii marketingowej lub ulepszeniu już istniejącej. A może rebranding? Audyt powinien także obejmować przegląd identyfikacji wizualnej: strony internetowej, logo i materiałów promocyjnych. W jakiej sytuacji warto pomyśleć o rebrandingu? Zmiana strategicznych celów firmy może być impulsem do rebrandingu. Jeśli ...
Tematy: marka, marki, opinie, opinie klientów, audyt marki, audyt opinii, wizerunek marki, wizerunek firmy, rebranding -
5 sposobów na skuteczniejszą strategię marketingową
... firmy lub cyklu życia produktu ewoluuje - tłumaczy Bartosz Zieliński z Commplace, dodając, że trzeba pamiętać, by narzędzia, które wykorzystywane zostaną do generowania konwersji, nie były zawieszone w próżni. Każdy z elementów marketingowej ...
-
Blog jako narzędzie marketingowe
... Ale istnieją i pozytywne efekty działania bloga partnerskiego w kontekście kampanii marketingowej. Jeden z najbardziej znanych producentów telefonów komórkowych przed wypuszczeniem ... jednak najważniejsze, blog korporacyjny można zastosować do strategicznego pozycjonowania firmy jako eksperta i lidera rynku. Dodatkową możliwością jest wdrożenie idei ...
-
Marketing referencyjny
... jak najlepszą opinię o tej metodzie marketingowej, a nie odwrotnie. Wszak nie da się skutecznie zarekomendować kiepskiego produktu, czyż nie? Wniosek ostateczny jest następujący: kampanie referencyjne są dobre, także z punktu widzenia wewnętrznego PR firmy, ale w całej strategii marketingowej trzeba je plasować w pozycji elementu uzupełniającego ...
-
Projekty unijne: jak zadbać o ich marketing?
... Choć otrzymaliśmy dofinansowanie z UE, nie powinniśmy zapominać, że celem działalności każdej firmy jest zysk (a nie realizacja projektu). Dlatego zarówno samo przedsięwzięcie, jak ... może odbywać się za pośrednictwem wielu zróżnicowanych kanałów komunikacji marketingowej. Podstawowy podział obejmuje działania ATL (Above The Line), czyli tradycyjne ...
-
9 wniosków, które nasuwa ewolucja marketingu
... szybko adaptują nowe technologie. Najskuteczniejsze firmy nie tylko częściej wykorzystują najnowsze technologie cyfrowe, ale wielokrotnie częściej od grupy Underperformers (kilkanaście razy częściej) i Moderate performers (od 3 do 4 razy częściej) przyznają, że są one bardzo efektywne w realizacji strategii marketingowej. Zarządy firm z grupy High ...
-
Źródła ruchu na stronach polskich firm SaaS. Nowy raport Elephate
... wyników w obrębie poszczególnych segmentów. Dzięki temu możemy zobaczyć, które firmy zdominowały swoje nisze i jakie strategie wdrożyły, aby osiągać świetne rezultaty. Wysoka pozycja Brand24 w tym zestawieniu potwierdza skuteczność naszej strategii marketingowej. Uważamy, że kluczem do sukcesu jest koncentracja na dostarczaniu wartościowych ...
-
Marketing na diecie
... niesystematycznie? Jakie są szanse na rozwój Twojej firmy jeśli ograniczasz kontakty z rynkiem i klientami? Jeśli ... marketingowej jest informowanie klientów o dodatkowej wartości dostarczanej im przez Twoją organizację. Jak poprawić skuteczność marketingowej "diety". Oto kilka sugestii: 1. Planowanie. Popraw skuteczność komunikacji marketingowej ...
-
Konkursy i loterie a dane osobowe
... marketingowej Pojawia się jednak jeden zasadniczy problem. Firmy ...
-
Rebranding - czy Twoja marka go potrzebuje?
... ) Czy rebranding to dobre rozwiązanie dla Twojej firmy (lub dla Twojego klienta)? Jeśli pracujesz w agencji marketingowej, całkiem możliwe, że Twój klient na pewnym ... marketingowej. Dlaczego warto głęboko się zastanowić przed wprowadzaniem zmian w wizerunku marki? Rebranding to nie tylko przekształcenie logo lub nazwy flagowego produktu firmy. ...
-
Skuteczna strategia marketingowa dla sklepów internetowych
... . Mają przekonanie, że w telewizji reklamują się tylko duże i poważne firmy, za którymi stoi jakiś kapitał. Spot telewizyjny to swego rodzaju stempel wiarygodności. Wybór strategii marketingowej to zawsze rzecz trudna. Jednak od wyboru skutecznej strategii marketingowej zależy powodzenie biznesu. Szczególnie w fazie jego rozwoju. W tym ...
-
Marketing w małej firmie - in-house czy outsourcing?
... dla małych firm. Przede wszystkim znalezienie odpowiedniej agencji marketingowej lub freelancera w budżecie małej firmy jest sporym wyzwaniem. Większość agencji preferuje współpracę z dużymi firmami, które dysponują większym budżetem i mogą zapewnić długotrwałe kontrakty. Małe firmy natomiast, z ich ograniczeniami, mogą nie być w stanie przyciągnąć ...
-
Wizjoner czy marketingowy liczygrosz
... nam tyle, co ich bezpośredni odbiorca - klient. Oto kilka korzyści dla firmy osiaganych z przeprowadzenia badania satysfakcji: - informacja na temat konkretnych oczekiwań ... będzie miejsce i rola dla instynktu, "dobrego nosa", przeczuć i intuicji marketingowej, bazującej na wiedzy i doświadczeniu. Barbara Pałdyna pracuje jako Marketing Manager w ...
Tematy: -
PR w nowych mediach
... , agencje reklamowe coraz rzadziej pełnią rolę doradców w kształtowaniu strategii marketingowej. Kampanie reklamowe służą raczej podtrzymaniu sprzedaży niż tworzeniu strategii ... . Researcherzy mają za zadanie "przeczesywać" sieci w poszukiwaniu istotnych dla rozwoju firmy informacji. Do nich należy również selekcja i obróbka informacji pochodzących z ...
-
PARP o funduszach europejskich na lata 2014-2020
... tym instrumencie będzie otwarcie się na przedsiębiorców zamierzających finansować rozwój firmy, którzy nie chcą dzielić się swoimi udziałami lub akcjami, a preferują ... warsztatach i indywidualnym doradztwie, umożliwiającym im opracowanie strategii marketingowej, skierowanej na wybrany rynek z grupy czterech światowych centrów innowacji ...
-
Smartfony przejmują marketing. Reklama mobilna zdobywa rynek
... analizy, ale także większą rozdzielczość. A to oznacza, że dzięki smartfonom firmy mogą wiedzieć o swoich klientach więcej. Poza tym możliwość połączenia różnych ... Technologies. Reklama mobilna nie jest po prostu kolejnym trendem w branży marketingowej. Mobile marketing z wykorzystaniem danych na naszych oczach staje się jednym z najważniejszych ...
-
Jak uczenie maszynowe zmienia marketing?
... marketingowej w celu personalizacji przekazu jest obecnie „kryterium wejścia” – 34 proc. reklamodawców i marketerów wykorzystuje technologie cyfrowe do personalizacji komunikacji marketingowej ... dyrektora ds. marketingu; 35% zajmuje stanowisko z zakresu zarządzania marketingiem firmy, a pozostałe 35% pełni role z zakresu reklamy digital lub online. ...
-
Raport Elephate "Ranking blogów w e-commerce". Najsilniejsze strategie SEO i content marketingowe w świecie e-handlu
... portalu eGospodarka.pl. 32 branże i 524 sklepy internetowe pod lupą specjalistów! Analiza, którą przeprowadzili eksperci Elephate – agencji SEO i content marketingowej, z wykorzystaniem danych od firmy Senuto – lidera w dziedzinie narzędzi SEO i content marketingu w Polsce, obejmuje aż 32 branże rynku e-commerce oraz 524 sklepy internetowe ...
-
Jakie debiuty na NewConnect w 2008r.?
... z pomocą Capital One Advisers zadebiutuje także Mineral Midrange - największy w Polsce dystrybutor firmy Cognos. Innowacyjny projekt technologiczny Pierwsze spółki na NewConnect wprowadzą ... komunikacji marketingowej Mothership, świadczy usługi z zakresu zarządzania wydarzeniami, oferuje niestandardowe aktywności z obszaru komunikacji marketingowej, ...
-
Cele i wartość marketingu
... administracyjnym utrudnianiem procesu kreatywności, ale przyczyniają się do lepszego wyniku firmy i podwyższenia rynkowej wiarygodności całego marketingu. "Wartość, jaką stworzyliśmy dla firmy w ciągu ostatnich dwóch, trzech lat po wprowadzeniu odpowiedzialności marketingowej, można porównać ze stworzeniem nowej, globalnej marki o wymiarze marki ...
-
Social media a komunikacja marketingowa
... marketingowymi. 43% badanych deklaruje, że ich działania w mediach społecznościowych są częścią strategii marketingowej i wspierają tradycyjne działania promocyjne i PR, natomiast aż 15% nie posiada takiej strategii w ogóle. Celem działań firmy w mediach społecznościowych nie powinna być jedynie jak największa liczba odwiedzających jej profil, ale ...
-
Znane marki a SEO
... strony w wynikach wyszukiwania na frazy kluczowe jest jej ogólna popularność. Wskaźnikiem popularności firmy (a przez to witryny firmowej) w Internecie jest liczba linków prowadzących do ... to doskonały instrument sprzedażowy. SEO to niezbędny element każdej kampanii marketingowej dla firm, które Internet traktują jako główny kanał sprzedaży. Ale ...
-
Branża telekomunikacyjna oczami internautów
... . Internet, jako platforma zintegrowanej komunikacji marketingowej Internet daje szerokie spektrum możliwości prowadzenia komunikacji marketingowej. W zależności od celu, należy uwzględnić ... rozwiązania mają podnieść wydajność pracy, zredukować koszty i zaoszczędzić czas. Firmy oczekują gotowych zestawów narzędzi, które umożliwią jak najlepszą i ...
-
Polscy PR-owcy a social media
... . Chętni nieprzygotowani 84% badanych specjalistów wykorzystuje media społecznościowe w komunikacji PR i/lub marketingowej. 99% badanych chce znać liczbę nieprzychylnych komentarzy, wpisów i publikacji na temat swojej marki bądź firmy. Wychwycenie negatywnych informacji na temat firmy/marki jest dla specjalistów zajmujących się komunikacją ...