-
Boom na social media trwa
... Rola social media w tym kontekście polega na włączeniu klientów w funkcjonowanie firmy, w szczególności podczas działalności związanej z projektowaniem produktów i usług. "Pomimo, że ... zostanie z marką. Social media to zapewne przyszłość i część każdej strategii marketingowej firmy, która zamierza pozyskać nowych klientów. Należy jednak pamiętać, że ...
-
Strategia zarządzania marką: co-branding i licencjonowanie
... czerwcu tego roku. Licencja na markę i co-branding oparte były na współpracy marketingowej obu firm. Licencja na markę a rozszerzanie marki Marka Henryk ... artykuły papiernicze elementy wyposażenia wnętrz produkty szybkozbywalne (FMCG), w tym także żywność. Firmy planujące zakup licencji na markę lub współpracę marketingową z licencjodawcami, powinny ...
-
5 obszarów, w których Big Data rewolucjonizuje marketing
... na nią prawie 42 proc. wszystkich wydatków na reklamę. Również polskie firmy chętnie decydują się na działania marketingowe w sieci. Z badań GUS wynika, że w ... działanie, umożliwiające m.in. zrozumienie ich potrzeb i dopasowanie do nich oferty oraz marketingowej komunikacji. Dzięki Big Data proces ten można usprawnić, a sama segmentacja staje ...
-
Czym jest innowacyjność i co o niej decyduje?
... . Jakie cechy powinny charakteryzować firmy starające się o miano innowacyjnych? Przede wszystkim ... marketingowej lub nowej metody organizacyjnej w praktyce gospodarczej, organizacji miejsca pracy lub stosunkach z otoczeniem. Powyższe ujęcie to czysta teoria. Jak zatem innowacyjność wygląda w praktyce? W jaki sposób podchodzą do tego zagadnienia firmy ...
-
Rekrutacje pracowników wcale nie zamarły. Kto potrzebuje specjalistów?
... menedżerów”, z którego wynika, że blisko połowa firm z branży handlowej i marketingowej nadal aktywnie poszukuje pracowników średniego i wyższego szczebla, a przedsiębiorstwa noszące ... , gdzie ze względu na specyfikę oferowanych dóbr widać wzrost popytu. Firmy produkujące opakowania dla branży spożywczej, chemiczno-kosmetycznej oraz farmaceutycznej w ...
-
Skuteczna segmentacja rynku w e-commerce
... rynku jest dziś warunkiem sukcesu w nowoczesnej komunikacji marketingowej. Dobrze przygotowana, skutkuje zwiększeniem zaangażowania klienta i wzrostem wskaźnika konwersji. W tym artykule omówimy, jak zaplanować strategię segmentacji i wcielić ją w życie. Skuteczna segmentacja na rynku e-commerce Firmy, które zdecydowały się na segmentację rynku ...
-
Biurowce: transformacja trwa, jakie będą biura przyszłości?
... wewnętrzną w organizacjach, stanowiąc jednocześnie atrakcyjny benefit dla pracowników. Podcasty streamowane zewnętrznie mogą być wykorzystywane jako część strategii content marketingowej firmy – przyznaje Cezary Gromko. Innym rozwiązaniem wprowadzanym do biur są monitory interaktywne, które pozwalają wizualizować pomysły i podbijają kreatywność ...
-
Pozycjonowanie stron WWW
... momencie, gdy firmy i marketerzy szukają skutecznych form dotarcia do klientów i konsumentów Internet jest doskonałym kanałem interakcji. Jednak samo stworzenie przyjaznej dla internauty i funkcjonalnej witryny nie gwarantuje jej sukcesu rozumianego poprzez ilość odwiedzin i uzyskanych za jej pomocą klientów. Do strategii marketingowej musimy dodać ...
-
Portfel spółek: jak zbudować architekturę?
... Strategia architektury portfela musi w sposób logiczny wypływać ze strategii biznesowej. Strategia to sposób realizacji wizji firmy, to określenie gdzie jak i co będziemy robić, a czego nie. Warto opierać strukturę portfela na aktywnych ... środków marketingowych, które nie są tam ulokowane, gdzie są możliwe największe zwroty z inwestycji marketingowej ...
-
Jak stworzyć dobrą nazwę?
... się na nazwach powstaje pytanie czy stworzyć ją samemu, zlecić agencji marketingowej lub PR która obsługuje firmę, zatrudnić copywrittera, czy też może zgłosić się ... przebłysku geniuszu i ludzkiej kreatywności, lecz procesem składającym się z rzetelnej analizy nazywanej firmy, produktu lub usługi (bo musimy wiedzieć co nazywamy) oraz ich otoczenia. ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 23/2011
... rozwojowych i wdrożeniowej, umożliwiają ich przyspieszenie, a także stwarzają możliwości dla osiągnięcia lepszych wyników ekonomicznych. Firmy walczą o klienta, stąd wiedza o realizowanej strategii handlowej i działalności marketingowej konkurenta jest cenna, więc często jest ona przedmiotem działań niezgodnych z prawem. Przedmiotem zainteresowania ...
-
Personalizacja w Internecie
... czynienia w marketingu Internetowym. Takie rozwiązanie zostało perfekcyjnie rozwinięte przez firmy i portale, których głównych polem zarobków jest rozpowszechnianie komunikatów ... możliwości techniczne. Wydaje się, że w innych mediach skuteczność komunikacji marketingowej w tym aspekcie osiągnęła pewien punkt graniczny (niektóre media odnotowują ...
-
Rekrutacja pracowników: jak stworzyć wideo, które przyciągnie najlepszych?
... nowoczesne formy komunikacji marketingowej i PR-owej. Standardem staje się realizowanie targetowanych kampanii społecznościowych, budowanie dedykowanych serwisów internetowych ... Inną kwestią jest tworzenie prostych materiałów typu wypowiedzi pracowników oraz prezentowanie siedziby firmy. Tutaj również należy zwrócić uwagę na to, do jakich form jest ...
-
Content marketing - co to jest i od czego zacząć?
... czasu powinna zaowocować osiągnięciem założonych przez nas celów takich jak wzrost znajomości marki, budowa pozytywnego wizerunku firmy a także wzrost sprzedaży produktów czy usług. W ramach promocji content marketingowej możemy używać różnych form przekazu, m.in.: artykuły, treści eksperckie, blog firmowy, poradniki, wywiady, video recenzje ...
-
Najpopularniejsze portale nieruchomości: co oferują deweloperom?
... rynek wtórny B2C. Otodom Jest częścią Grupy OLX - międzynarodowej firmy specjalizującej się w ogłoszeniach, co pozwala na prowadzenie szeroko zakrojonych badań ... projektów SEO. SEMSTORM pokazuje działania rywali, co znacznie ułatwia budowanie strategii marketingowej. Korzystając z systemu można ocenić w jakiej kondycji są główni rywale i nadzorować, ...
-
E-commerce powoli hamuje
... potrzebuje jednak paliwa – w postaci kapitału, ale także wiedzy i świetnej egzekucji marketingowej, w której rolę odgrywa zarówno kreacja, marka jak i sprawny performance ... Ale żaden przedsiębiorca nie powinien zakładać stałego rozwoju swojej firmy i klientów kupujących “z rozpędu”. Analiza dotyczasowych działań i wyników oraz optymalizacja procesów ...
-
Spam i komputery zombie
... instytucji uznali, że spam jest coraz większym problemem dla działalności marketingowej firm. Spamerzy wprowadzają klientów w błąd poprzez zacieranie różnic pomiędzy legalnymi ... generowanych przez rozwiązania antyspamowe. Raporty te są przesyłane raz w tygodniu do firmy Clearswift przez 20 milionów użytkowników. Co miesiąc Clearswift publikuje wyniki ...
-
Skuteczny marketing wirusowy
... obiektem pożądania wielu marketerów. Bo któż by nie chciał kampanii marketingowej, która rozprzestrzenia się sama, i to nakładem niewielkich kosztów? Mechanizm ... włożony w przygotowanie kampanii wirusowej, ale w najgorszym wypadku nadszarpnąć reputację firmy i wizerunek marki. WIRUSY MIERZALNE Pomiar skuteczności to jeden z głównych elementów ...
Tematy: marketing wirusowy, techniki promocji -
Specjaliści od e-reklamy poszukiwani
... ma jeszcze „kanonu”, który wystarczy opanować, żeby być „dobrym”. Oprócz tego ważne są cechy charakterystyczne dla branży marketingowej: kreatywność, otwartość, gotowość na nowe wyzwania. Firmy marketingowe niechętnie mówią o wynagrodzeniach specjalistów ds. reklamy internetowej, jednak zgodnie twierdzą, że nie jest to zawód, w którym ...
-
Rynek mediów i reklamy VII 2006
... fali badania BriefIndex. Wskaźnik koniunktury na rynku komunikacji marketingowej - BriefIndex - wzrósł o 0,75 punkta i obecnie wynosi 75,00 punktów. Badanie zostało ... , że obecnie firmy nastawione są na rozwój. Respondenci mówili o spadającej na rynku konkurencji (o 8% w porównaniu z poprzednią falą) oraz o tym, że firmy coraz chętniej nastawione są ...
-
Prezentacja handlowa: kiedy oczaruje klienta?
... czy Twoją firmą ma określone oczekiwania co do prezentacji handlowej czy marketingowej. W niejednej uczestniczył i mniej więcej wie czego może się spodziewać. A czego ... , wyliczeniach, listach parametrów czasem wykresów i obrazów ( z nich najczęściej spodziewa się loga firmy). Obawia się, że większość informacji go nie interesuje, że handlowiec ...
-
Formy marketingu farmaceutycznego
... , że najbardziej typowymi miejscami, gdzie według lekarzy można spotkać się z przedstawicielem firmy farmaceutycznej, jest wciąż własny gabinet – w godzinach pracy (99%) lub poza nimi ... wśród lekarzy – pozostawały one wciąż na marginesie komunikacji marketingowej. Obecnie zainteresowanie nimi wzrasta. Mowa tu przede wszystkim o następujących ...
-
Marketing miejsc - promocja miasta jako marki
... nawet miast prócz hasła reklamowego ma solidny fundament w postaci strategii marketingowej. Marketing miejsc, jak innych produktów nie może być tworzony z przypadku, ... warty zachodu i wszelkich inwestycji. Dobre marki cechuje duże zaufanie ze strony klienta. Firmy w sytuacji kryzysowej mogą czerpać z potencjału marki, co więcej - marce o ...
-
Zmiany w VAT: bezpłatne próbki i prezenty
... dla przedsiębiorców. Firmy miałyby też prawo przekazywać bez podatku prawie dwukrotnie droższe prezenty - na przykład dla kontrahentów. Przekazywanie bezpłatnych próbek towarów to jedna z form promocji nowych produktów. Może być skuteczniejsza niż tradycyjna reklama i nierzadko stanowi jeden z głównych elementów strategii marketingowej. Próbki bez ...
-
Idealny operator komórkowy według Polaków
... operatora, by znów oceniać swojego dostawcę gorzej – wynika z badania ConsumerLab firmy Ericsson. 61 proc. badanych na całym świecie jako najwyższą wartość operatora ... się na tle konkurentów” - mówi Katarzyna Pąk, dyrektor działu komunikacji marketingowej w firmie Ericsson. Badacze Ericssona sprawdzili także, jak postrzeganie operatorów zmieniło się ...
-
Organizacja eventów na dobrym poziomie
... marketingowej w Polsce. Badania, które stały się podstawą opracowania raportu, przeprowadziła firma Millward Brown. Już od 15 lat Millward Brown we współpracy z Media & Marketing Polska realizuje badanie, którego celem jest ocena jakości relacji, jakie budują ze swymi klientami firmy ... ma również fakt, że badane firmy należą do Klubu Agencji ...
-
6 sposobów na udaną kampanię SMS
... pod uwagę chcąc możliwie jak najlepiej wykorzystać komunikację SMS w kampanii marketingowej. 1) Zastanów się, kto jest Twoim klientem i do kogo chcesz ... upominek w postaci książki. Zapraszamy po odbiór.” Takim działaniem zbudujesz pozytywny wizerunek firmy znającej potrzeby klientów i zdobędziesz ich lojalność. Narzędzie geolokalizacji pozwoli Ci ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 42/2018
... WSPÓLNE PLANY. Autonomiczna jazda w środowisku miejskim. Na HUAWEI CONNECT 2018 firmy Huawei i Audi przedstawiły swoje plany współpracy w dziedzinie inteligentnych pojazdów ... jazdy zgodził się z przedmówcą William Xu, dyrektor zarządu i dyrektor strategii marketingowej Huawei. Mobilne Centrum Danych Huawei (MDC - Mobile Data Center) jest ...
-
Jak marki kosmetyczne radzą sobie w Google’u?
... że sytuacja nie jest jednak tak prosta. Jak bowiem wynika z badań firmy PMR - w 2022 roku 83% Polaków kupujących kosmetyki częściej niż sklepy internetowe ... że większość sklepów, związanych z kosmetykami, ma pewne braki w strategiach SEO i content marketingowej. Przede wszystkim konieczna jest optymalizacja meta danych, rozbudowa opisów kategorii, a ...
-
Jak reklamy wpływają na dzieci i czy możemy je chronić?
... ich postrzeganie świata. Od kiedy jednym z głównych kanałów komunikacji marketingowej są influencerzy, reklamy coraz częściej przedstawiają wyidealizowaną wersję ... oprogramowanie lub prowadziły do oszustw phishingowych. Co więcej, nawet renomowane firmy mogą nadmiernie wykorzystywać elementy śledzące w reklamach i gromadzić dane wrażliwe dzieci ...
-
Konkurs "Klejnoty PR 2004"
... marketingowej w Internecie, rozpoczął konkurs "Klejnoty PR 2004". Konkurs przyjął niecodzienną dla Internetu formę krzyżówki. Hasła ... z klejnotami w nazwie, uczestnicy zabawy mogą wygrać srebrną biżuterię oraz cenne książki. Nagrody w konkursie ufundowały firmy quadrat, Saatchi & Saatchi, TEQUILA\Polska oraz Fundacja Komunikacji Społecznej. Konkurs ...
-
K2 tworzy dom mediowy
... Zaczek, wcześniej odpowiedzialna za strategiczne wykorzystanie Internetu w komunikacji marketingowej największych firm w zespole Media Contacts (część Media Planning ... będzie również wykorzystywanie renomowanych, skutecznych narzędzi – ACR jest już partnerem firmy Zanox, europejskiego lidera w dziedzinie systemów do obsługi marketingu partnerskiego, ...
-
E-biznes w Polsce 2005
... działań to najważniejsze zalety kierowania strategii sprzedaży marketingowej do internautów - wynika z badań Gemius przeprowadzonych na potrzeby najnowszego raportu "Biznesowe oblicze ... a na ostatnim radio. Wydawać by się mogło, że przykład zagranicy, gdzie firmy różnych branży wykorzystują sieć do kontaktów z klientami, stanowić powinien bodziec ...
-
Europejska ekspansja MySpace
... został wyznaczony na stanowisko dyrektora zarządzającego w Wielkiej Brytanii i Europie. Fischer był założycielem i dyrektorem naczelnym Xlantic Group, muzycznej firmy marketingowej, pracował także w Pressplay i AOL Europe. Fischer, który będzie odpowiedzialny za negocjacjowanie z właścicielami treści telewizyjnych i muzycznych, żeby rozwijać ...
-
Video w Internecie coraz popularniejsze
... firmy badawczej ComScore, od października 2005 roku do marca 2006 liczba użytkowników ... w Internecie, tym coraz chętniej producenci będą postrzegać internetową reklamę video jako nieodzowną część kampanii marketingowej.” – powiedział David Hallerman, analityk eMarketera. Wydatki na internetową reklamę video w Stanach Zjednoczonych potroją się i ...