-
Telewizja i radio w centrum handlowym: hit czy kit?
... (prognoza pogody, informacje, porady) Przeprowadzone badania potwierdzają, że media In-store korzystnie wpływają na decyzje zakupowe oraz komfort klienta. Dobrze zrealizowana kampania z pewnością przyciągnie do marki, zmotywuje do zakupu jej produktu, a także zwiększy odsetek klientów wchodzących do reklamowanych punktów.
-
Igrzyska olimpijskie w marketingu: 5 złotych medali
... i tym samym zmiana konsumenta w klienta firmy. Następnie klient korzysta z produktu i przekonuje się, że jest on wartościowy. W ostatnim kroku usatysfakcjonowany ... , aby personalizować przekazy kierowane do odbiorców. Nawet najbardziej kreatywna kampania reklamowa z wykorzystaniem personalizacji nie przyniesie oczekiwanych efektów, jeśli wcześniej ...
-
Influencer marketing, czyli pieniądze łowione w sieci
... ) i określa grupę docelową. Zadanie polega zwykle na wrzuceniu zdjęcia produktu i zaprezentowaniu go w kreatywny sposób. Po 48 godzinach od rozpoczęcia kampanii można ... działalność w Niemczech i Wielkiej Brytanii, a na początku września 2016 r. wystartowała także pierwsza kampania w RPA. Trwa tłumaczenie aplikacji na nowe języki, intensywnie rozwija ...
-
Prezydent czy Kongres? Podzielona władza supermocarstwa
... opinii publicznej. Przy tym masowe wczesne głosowanie już trwa. Lecz kampania 2016 r. jest niezwykła – pierwsza o charakterze głównie selekcji negatywnej. Bardziej niż w całej ... gospodarką narodową na świecie, jeśli porównywać realną – nie nominalną – wielkość produktu krajowego brutto państw. Od 2014 r. pierwszeństwo mają Chiny, które jeszcze ...
-
5 rzeczy, które mogą pogrążyć e-commerce w okresie świątecznym
... stronę www i dokonać zakupu produktu okazuje się, że jest on już niedostępny. Jednak jednym z najgorszych błędów jest brak korzystania w trakcie planowania działań marketingowych z bogactwa danych, które każdy sklep internetowy posiada o swoich klientach: danych demograficznych, behawioralnych czy zakupowych. Kampania reklamowa nawet z najlepszymi ...
-
W telewizji rządzi Lidl, T-mobile i Orange
... wzrost aktywności (konieczność zakomunikowania zmian klientom), a z drugiej ustabilizowania aktywności (wspólna kampania leasingu Getin Banku i Idea Banku – konsolidacja) – mówi Bartosz Zientek, ... marki retailowe. Konsumenci zaczynają częściej bardziej niż markę produktu doceniać jego jakość. Stąd reklamodawcy poszczególnych marek produktów ...
-
Czy warto inwestować w promocję aplikacji mobilnych?
... , tak aby zwiększyć liczbę pobrań organicznych. Równolegle rekomendowana jest kampania płatna, wykorzystująca precyzyjne targetowanie. Decydując się na współpracę w modelu CPD (Cost per Download), twórca aplikacji ponosi koszt faktycznego nakłonienia użytkownika do pobrania produktu. W przypadku działań CPD wysoka jakość ASO podnosi efektywność ...
-
Rosną wydatki na reklamę, ale nie na każdą
... Kaufland, a także platformy zakupów online Allegro. Dodatkowo w sierpniu wystartowała duża kampania wprowadzająca na polski rynek sklep internetowy About You. Oprócz handlu ... zasługa kampanii nowego sklepu internetowego About You oraz marki Meaters, czyli nowego produktu od firmy Animex. Na znaczeniu tracą nośniki standardowe typu backlight i ...
-
Skuteczna reklama firmy w internecie. Jakie formy reklamy wybrać?
... sponsorowany, artykuł natywny, komunikat PR Reklama bezpośrednia – mailing reklamowy i newsletter Kampania reklamowa – od czego zacząć? Planując działania marketingowe naszej firmy, warto ... warto rozważyć również opcję cyklu artykułów natywnych z danej tematyki. Reklama produktu / usługi Gdy naszym celem jest zapoznanie szerokiego grona odbiorców ...
-
Porównanie i ocena wyników mailingu - czy tylko wskaźniki są ważne?
... odpowiednich osób, to nawet jeśli w danym momencie nie mają potrzeby zakupu naszego produktu, to jest dużo większa szansa, że nasza marka i produkty na tyle zostaną w ... jakimi właściwościami wyróżniają się jej produkty na tle konkurencji. Podsumowując: Aby nasza kampania przełożyła się na konkretny cel, jaki sobie założyliśmy planując te działania, ...
-
BrandZ: najcenniejsze marki odzieżowe 2019
... nich różnymi kanałami. Przykładem takich działań może być chociażby kampania reklamowa z udziałem zawodnika futbolu amerykańskiego Colina Kaepernicka, która ... a ponadto stworzył społeczność wokół marki, uwzględniając pomysły klientów w procesie rozwoju produktu oraz wykorzystując fizyczne lokalizacje do sprzedaży odzieży w połączeniu z zajęciami z ...
-
Jak zwiększyć uczestnictwo w PPK? Są na to sposoby
... oraz zbyt niskie pensje. Jeszcze rzadziej, zaledwie po jednym wskazaniu (6,7%), jako przyczyny niskiego uczestnictwa w programie wskazywane były: brak dobrej znajomości produktu (PPK), zbyt krótki okres na wdrożenie PPK, brak możliwości komunikowania historii oszczędzania i inwestowania w PPK, bieżąca koniunktura na polskim rynku kapitałowym ...
-
Strategia marketingowa firmy z branży kulinarnej. Jak zmaksymalizować efekty?
... tak istotne jest, aby w lejku zakupowym, uwzględnić obszar, jakim może być kampania reklamowa z zaangażowaniem eksperta z zewnątrz. Postaw na rzetelne przepisy Ważnym ... gorsza odbiorcy mogą nie widzieć przyczyny w niedopracowanym sposobie wykonania, ale jakości produktu marki, którego należy użyć. Przygotowanie autorskich przepisów to zatem kolejny ...
-
Inwestowanie w akcje i obligacje. Jak nie stracić?
... dyskutowane na portalach ekonomicznych i zbiegają się niekiedy w czasie z wypuszczeniem przez firmę na rynek nowego „przełomowego” produktu czy innowacji. Tzw. agresywnym ofertom publicznym towarzyszy niekiedy kampania określana jako window dressing (dekorowania okna) w której przedsiębiorstwo, stosując odpowiednie zabiegi księgowe czy nakręcając ...
-
UOKiK: podsumowanie działań w 2021 roku
... r. była także tematyka finansowa i edukacja konsumentów w tej dziedzinie, czemu służyła kampania społeczna „Policz i nie przelicz się!” – mówi Prezes UOKiK Tomasz Chróstny ... wprowadzenie w błąd co do nieistniejących promocji, ukrywanie istotnych cech produktu czy oferowanie rzeczy szkodliwych. Najwyższe kary za naruszanie zbiorowych interesów ...
-
Black Friday 2022. Co prognozują eksperci?
... późno by przygotować sklep. Należy jednak pamiętać, że dobra kampania - to przede wszystkim ciekawa, unikalna oferta, przygotowany i przemyślany plan komunikacji prowadzonej ... wpływa oczywiście cena, ale też - bardzo ważna w obecnych czasach - dostępność produktu i szybka realizacja zamówienia. Największe wzrosty notują zwykle branże, w których ...
-
Polski sklep internetowy we Włoszech: jak się przygotować?
... punktu widzenia lojalizowania klientów i sprawienia, aby wracali na kolejne zakupy, w procesie dostarczenia produktu i obsługi ewentualnych zwrotów. Przetłumaczenie prostej strony internetowej, np. strony ... poziom przygotowania sklepu do sprzedaży w tym kraju itp. kwestie. Kampania SEO nie będzie dobrą formą promocji na początek, ponieważ ...
-
E-commerce w Polsce w 2023 r., czyli 3 debiuty i wielkie pożegnanie
... ’u przekonać mają pozytywne doświadczenia – prostota i szybkość wyszukiwania i zakupu produktu oraz przejrzysty wygląd serwisu. Do końca roku powinna ... a zakończyła 13 stycznia 2023 r. Charakterystyczną cechą jej działalności była niezwykle agresywna kampania marketingowa, której celem było bardzo szybkie zbudowanie świadomości marki wśród ...