-
Zintegrowana kampania marketingowa musi być dobrze zaplanowana
... pozycyjną, po wprowadzenie nowego produktu na rynek. Ważne, żebyśmy wiedzieli, co konkretnie chcemy osiągnąć, jaka jest rola marketingu w realizacji biznesplanu (trzeba odpowiadać na zadawane sobie pytania konkretnie – w złotówkach) oraz jakie jest w ramach tego zadanie dla komunikacji. Kampania zintegrowana może być bardzo skuteczna ...
-
Skuteczna kampania reklamowa
... bardziej skupić się na mierzeniu efektu w sensie skutku, który dana kampania wywołała – przecież celem kampanii marketingowych jest maksymalizacja wskaźnika ROI, a ... kontaktu z produktem – gdzie, kiedy i w jakich okolicznościach nasz target doświadcza naszego produktu, kiedy jest najbardziej otwarty na zakup, w jakich okolicznościach kupuje, a w ...
-
Jak pozyskać i zatrzymać klienta w Internecie?
... listach i w grupach dyskusyjnych, - marketing wirusowy, - programy partnerskie / prowizyjne / afiliacyjne, - rejestracja w katalogach i wyszukiwarkach. Bannery Kampania bannerowa ma dwie odmiany - kampanię produktu oraz kampanię marki. Kampania produktu ma na celu spowodować jak największą liczbę kliknięć, tak, aby jak najwięcej internautów trafiło ...
-
Skuteczność reklamy online
... lipca do 12 sierpnia 2004 trwała internetowa kampania reklamowa nowego napoju owocowego Pomelo. Kampania wywołała znaczne zainteresowanie produktem, jednak konsumenci na próżno poszukiwali napoju w sklepach, ponieważ ... marka Pomelo została wymyślona. Kampania reklamowa, serwis internetowy produktu i sama marka zostały wykreowane na potrzeby case ...
-
5 błędów w AdWords, których lepiej nie popełniać
... kampania, by odnosiła efekty, musi mieć jasno sprecyzowane cele. Pożądaną akcją może być zakup produktu ...
-
Marketing referencyjny
... , bywa nieraz sztuczny, a przez to mylący. Marketing rekomendacji służy rekomendowaniu produktu przyszłym konsumentom, ale przede wszystkim samym marketerom. Klasyczne „wishfull thinking”. ... przyczółków quasi-sprzedaży w bezpośrednim otoczeniu naszej akcji referencyjnej. Jeśli kampania referencyjna działa, to nie dlatego, że „chwyciło” i sprzedaż ...
-
Prawa konsumenta: rzetelna reklama
... kampania reklamowa nie zda się na wiele, gdy klient podczas dokonywania zakupu nie upewni się, że jego decyzja, co do wyboru określonego rodzaju i marki produktu ...
-
Polacy kupują nielegalny alkohol
... prowadzonej w sierpniu br. w trzech najbardziej zagrożonych województwach. Zakończona niedawno kampania pokazała, że Polacy są często świadomi zagrożeń zdrowotnych ... choroby, zagrożenie życia. Nie obawiają się natomiast skutków prawnych (1%) zakupu nielegalnego produktu. „Przez ostatnie cztery lata Służba Celna na Pomorzu Zachodnim zarekwirowała ...
-
Własny kąt w PKO BP
... Jednocześnie rozpoczęta została kampania promocyjna w sieci, która oparta jest na trzech liniach kreacyjnych stworzonych na potrzeby nowego produktu. Dostęp do informacji ... spłaty kredytu lub pożyczki. Wraz z powstaniem nowej witryny produktowej ruszyła także kampania promocyjna "Własny kąt" w internecie. Jedna z kreacji oparta została na reklamie ...
Tematy: hypermedia, pko bp -
Polskie zachwalali, wielu przekonali
... konsumenckich. Kampania zachęcająca do kupowania krajowych produktów wyraźnie poszerzyła wśród polskich konsumentów świadomość tego, jakie znaczenie i konsekwencje może mieć wybór produktów rodzimego bądź zagranicznego pochodzenia. Już 13% mieszkańców kraju (w wieku 15 i więcej lat) spontanicznie wymienia "polskość" pochodzenia produktu jako ...
Tematy: polska marka, polscy producenci -
5 grzechów głównych w e-marketingu
... mu się podobają. Zachęcony przekazem reklamowym przechodzi na stronę e-sklepu, a tam danego produktu już nie ma albo jest tylko w jednym rozmiarze lub w innej ... grupy pod kątem ich preferencji oraz zachowań zakupowych. O tym, że kampania retargetingowa oparta na segmentacji klientów oraz spersonalizowanych przekazach reklamowych przynosi konkretne ...
-
Daj pracę kupując polskie produkty
... po raz trzeci Fundacja Dajesz Pracę PL zorganizowała kampanię "Dni Produktu Polskiego". Kampania będzie prowadzona przez cztery tygodnie w sieci Tesco - podaje "Życie Warszawy". Akcja ma na celu wyrobienie w Polakach nawyku sprawdzania pochodzenia produktu, który mają zamiar kupić. Kupowanie artykułów wyprodukowanych w Polsce, zwiększa bowiem ...
-
Czy influencer marketing zastąpi tradycyjny?
... za przygotowanie spotu wideo, który będzie nadawał się do emisji. Kampania w radiu może stać się skuteczną formą promocji, ponieważ Polacy stosunkowo często ... marketingu. Należy oczywiście pamiętać o doborze odpowiedniego twórcy zarówno do kategorii promowanego produktu, jak i grupy docelowej. W ten sposób oferowany przez naszą firmę ...
-
Kupowanie fanów jako model biznesowy?
... to z pewnością jeden z powodów kupowania fanów. Powód ten sprawia, że każda kampania wizerunkowa fanów staje się równocześnie kampanią zasięgową. Nieważne staje ... jest zaspokojenie jego potrzeb z jednej strony i nakłonienie do aktywności po stronie produktu z drugiej. Dzięki dialogowi - aktywności obu stron, informacja wartościowa z punktu widzenia ...
-
7 korzyści z zastosowania automatyzacji marketingu
... do klientów przesyłana jest seria od ośmiu do kilkunastu maili edukacyjnych i zachęcających do zakupu. Kiedy potencjalny klient będzie potrzebował danego produktu lub usługi, istnieje znacznie wyższe prawdopodobieństwo, że zwróci się z pomocą do firmy, która jest z nim w stałym kontakcie. Jest to świetny ...
-
Content marketing - co to jest i od czego zacząć?
... treści, które są przydatne i atrakcyjne dla użytkowników. Umiejętnie prowadzona kampania content marketingowa w dłuższym okresie czasu powinna zaowocować osiągnięciem założonych ... pytania i rozwianie wątpliwości, łatwiej i szybciej mogą podjąć decyzję o zakupie naszego produktu czy skorzystaniu z naszych usług. Na co zwrócić uwagę przygotowując ...
-
Mleczarnie inwestują w kampanie reklamowe
... tym oczywiście reklamujemy się w Polsce za pośrednictwem telewizji, radia i billboardów out-door - mówi Dariusz Sapiński. W tym roku ruszyła silna kampania reklamowa nowego produktu Mlekovity - Mleka Wypasionego. Hasłem przewodnim jest: "Mlekovita najbardziej Wypasione mleko w Polsce". Mlekovita zleciła ocenę spotu Mleka Wypasionego i konsumenci ...
-
Kreowanie marki w polskich realiach
... produktu i dobra cena (konkurencyjność oferty). Niestety cierpliwość wśród polskich przedsiębiorców jest cechą rzadką. Marka musi mieć zaplecze Pomysł na markowy produkt to nie tylko jego piękne, funkcjonalne opakowanie, dobra nazwa czy kreatywna kampania reklamowa. Priorytetem w tym względzie jest pozycjonowanie produktu ...
-
Crowdfunding. Jak internauci finansują firmę?
... musielibyśmy zebrać, żeby można było rozpocząć sprzedaż produktu na świecie i wyprodukować wystarczającą liczbę egzemplarzy, by uzyskać rentowność? Jakie jest minimum potrzebne do tego, żeby przeprowadzenie kampanii nie wiązało się z żadnymi stratami? Kiedy dokładnie ma wystartować kampania? Często warto połączyć start kampanii z jakimś ...
-
Strategia komunikacyjna: istotne wzbudzanie emocji
... twórzmy konceptu na siłę. Konsumenci bardzo szybko odkryją mistyfikację – będą używać produktu z zupełnie innych, własnych powodów albo go odrzucą. Lepiej w tej sytuacji ... w upodobania swojego konsumenta i doskonale się sprzedaje. 2005 – Heyah Konstrukcja marki i kampania oparły się na bardzo silnym insighcie konsumenckim – „sieci komórkowe robią ...
-
Komunikacja marketingowa: crossmedia
... działań marketingowych. Owocuje to wzrostem świadomości marki, produktu czy usługi, jednak w żaden sposób nie angażuje ... kampania promująca film o przygodach Batmana „The Dark Knight” wytwórni Warner Brothers. Kampania pod hasłem „Why So Serious” jest podawana jako jedna z największych i najbardziej efektywnych kampanii w dziejach marketingu. Kampania ...
-
Wydatki na reklamę I–IV 2014 r. - sektor finansowy
... Gąsiorowska reklamowali oferowaną przez bank aplikację mobilną. Ponadto w listopadzie i grudniu trwała kampania udostępnionej przez ING internetowej platformy handlowej dla firm Aleo. W ... dynamicznym świecie innowacji, gdzie mamy do czynienia ze skróconym cyklem życia produktu i jego rosnącą kompleksowością. Tą drogą, wydaje się, poruszają się gracze ...
-
Reklama na dużym ekranie
... produktu. Składały się na nią osoby młode, z miasta, aktywne, trendsetterzy, których wszelkie inwazyjne próby nakłaniania do używania produktu są odrzucane. Kampania ...
-
Kampanie reklamowe: shock advertising
... ̨cych kampaniach reklamowych stało się standardem, niezależnie od tego, czy jest to kampania komercyjna czy społeczna. Największą zaletą przemawiającą za reklamą w sieci jest ... się jednak pytanie, czy na pewno w ten sposób najlepiej zachęca się do skorzystania z produktu, przywiązuje do marki i na- kłania do określonego działania Często ...
-
Reklama leków nie trafia w target?
... jest zdefiniowanie celu sprzedażowego, jaki ma przynieść kampania – mierzalnego i policzalnego. Niezbędna jest także wiedza o grupie docelowej – w większości są to kobiety, które kupują preparaty dla siebie i całej rodziny. Ważne jest również uwzględnienie cech samego produktu – są preparaty, które wymagają wąskiego targetowania i budowania ...
-
3 powody, dla których warto oprzeć rekrutację na AdWords
... pośrednictwa pracy oraz bez konieczności zlecania procesu rekrutacyjnego agencjom zewnętrznym. - Kampania AdWords ma też tę przewagę, że pozwala w prosty sposób zamknąć działania ... strona nie różni się zbytnio od innych tego typu - skłaniających do zakupu produktu, zapisania na newsletter, zostawienia swoich danych kontaktowych. Tak samo, jak one, ...
-
Cross marketing wabi panie
... 5000 wpisów. Polkomtel SA przygotował dwa lata temu samodzielną kampanię produktu Cafe Plus, którą poprzedzono badaniami i analizą stylu życia kobiet. Dzięki temu powstała oferta taryf i telefonów dopasowana do potrzeb i upodobań kobiet. Kampania została poparta specjalnym portalem społecznościowym CafePlus.pl. W kobiety inwestuje również ...
-
Product placement w Internecie?
... przeciętnych można wyróżnić grupę filmików zrobionych według innowacyjnych pomysłów, jak np. kampania promująca baton znanego producenta, gdzie w roli głównej występuje, słynna już ... Grunt, to takie konstruowanie kampanii, aby pokazać klientom unikalność danego produktu, wytworzyć chęć posiadania, a pośrednio doprowadzić do efektu zakupowego. Do tego ...
-
Sukces kampanii Kupuj Nasze.PL
... natomiast jednym z głównych celów przeprowadzonej kampanii. Kampania „Kupuj Nasze.PL – Są powody do dumy” w założeniach… Kampania „Kupuj Nasze.PL” od początku obliczona była ... przekłada się na sytuację całej gospodarki. Kolejna istotna rzecz to wizerunek polskiego produktu, który w naszej świadomości często jest jeszcze daleki od ideału. Tymczasem ...
-
Skuteczny retargeting: kampanie dynamiczne vs. statyczne
... sprzedażowych lub zwiększanie świadomości na temat konkretnego produktu lub usługi. Pożądanym efektem takich kampanii może być na przykład nakłonienie grupy docelowej do ponownego odwiedzenia strony internetowej w celu uzyskania dodatkowych informacji. Dla przykładu, tak wyglądałaby kampania statyczna dla eBooka. Przygotowywane są cztery, różniące ...
-
Polacy a IKE, IKZE i PPE
... na zabezpieczenie swojej przyszłej emerytury. Jak widać nie zmienia tego nawet, przynajmniej w deklaracjach, konstrukcja nowego produktu IKZE, wyposażonego w ulgę podatkową. Na pewno potrzebna jest szersza kampania edukacyjna na ten temat. Warto również zastanowić się nad mechanizmami pobudzającymi Pracownicze Programy Emerytalne. Ich odpowiedniki ...
-
PR w nowych mediach
... . Była to pierwsza kampania edukacyjno-społeczna na temat tych schorzeń prowadzona na tak szeroką skalę. Informacje o niej i prowadzonych działaniach ukazały się w sumie w 97 mediach: w 5 telewizyjnych programach informacyjnych, w 14 stacjach radiowych, 68 tytułach prasowych, 10 portalach internetowych. Sukces tego produktu oparty był głównie na ...
-
Więź klienta z luksusową marką
... na produkt poboczny – opony Dębica. Tak więc wspólna, dobrze przygotowana i zaplanowana kampania obniży koszty zaangażowanym firmom i nie pogorszy wizerunku bogatszego sponsora. Te ... obszar dla zwiększania skuteczności reklamy, rozumianej jako wzrost sprzedaży danego produktu czy usługi. Firmy mogą, więc odnieść podwójną korzyść w postaci ...
-
Jak zdetronizować lidera rynku?
... mało refleksyjny sposób podejmowania decyzji przez klientów, mała dostępność produktu wśród mainstreamu, specyficzna konwencja komunikacji w kategorii czy istniejące stereotypy. Marka ... rzuca wyzwanie systemowi wartości i przekonań rządzących kategorią; przykładem może być kampania Dove „Prawdziwe piękno”, w której rzucono wyzwanie definicji piękna ...
-
Nominacje w konkursie "e-Commerce Polska awards 2013"
... ”: empik.com Ibuk.pl Leroy Merlin Sarenza.pl ZłoteWyprzedaże.pl Kampania roku, nagroda za najlepszą kampanię promocyjną e-sklepu będzie przyznana w grupie „małych e-sklepów”, ... rozwiązanie przełamujące nieufność klienta, który nie może osobiście obejrzeć produktu - jak e-sklep radzi sobie z tą barierą. Nominowano Uczestników w obu grupach e-sklepów ...
Tematy: e-Commerce Polska awards