-
Seniorzy ofiarami wyłudzania pieniędzy. Jak ich chronić?
... już skorzystały z usług danego pożyczkodawcy. Przed podjęciem decyzji o wyborze produktu finansowego warto porównać różne oferty – pomogą w tym porównywarki kredytów czy ... i pomocy? Podejrzenie oszustwa czy wyłudzenia Numery alarmowe: 112, 997 (policja) Kampania edukacyjna BIK i KGP: www.nieskradzione.pl Produkty finansowe i ubezpieczeniowe Komisja ...
-
Kampanie reklamowe dla seniorów
... bo kontakt z przekazem musi występować na częstotliwości bardzo wysokiej, aby kampania odniosła skutek. Pomijając pojawiający się nowy trend aktywizacji starszego pokolenia i odrobinę ... bardziej przekonujący będą rówieśnicy czy ludzie młodsi, czy może skuteczność produktu sprzeda się przez wiarygodność „gwiazdy”? Zaczynamy mieć również na rynku ...
-
Strategia marki: Alternative Brand Currencies
... mogą też stymulować sprzedaż produktu. Przykładem jest tu chociażby akcja marki Budweiser w pewnym pubie, gdzie zakup produktu przedłużał w nim czas ... ograniczonym zakresie. To również budowanie pozytywnego wizerunku na mediach społecznościowych – kampania ChocoLike marki Nestlé. Maszyna vendingowa stanęła w największym tureckim centrum handlowym ...
-
Najpopularniejsze portale nieruchomości: co oferują deweloperom?
... wspierające wizerunek naszych klientów. Forma rozliczenia uzależniona jest od produktu, z którego klient chce skorzystać. Może to być abonament lub rozliczenie za ... płatna i bezpłatna) * Remarketing * Kampania na konkurencję (jeżeli np. użytkownik przeglądał strony innych developerów) * Kampania w mediach społecznościowych * Kampania Wideo w YouTube. ...
-
Kiedy marketing mobilny jest efektywny?
... jest do milionów użytkowników, czy tylko do kilku tysięcy. Jeśli odpowiednio dobierzemy narzędzia, biorąc pod uwagę wszystkie uwarunkowania naszego produktu i grupy docelowej, to kampania marketingu mobilnego z pewnością przyniesie zakładane efekty. Niezależnie, czy prowadzimy działania marketingowe dla marek luksusowych, czy też tych z segmentu ...
-
Lojalność klientów - rodzaje
... przedsiębiorstwa. Lojalność wobec kategorii produktu Ten rodzaj lojalności wiąże się z preferencjami klienta wobec konkretnej kategorii produktu w porównaniu z innymi ... dzieciom i ich rodzicom jak ważne dla zdrowia jest picie mleka. Kampania została przygotowana przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA) w Polsce. W spotach i reklamach tej ...
-
Najlepsze produkty oszczędnościowe IX 2011
... odp. 5,55%) i spełnić proste wymagania konkursowe. Pod koniec września ruszyła również kampania „Lokaty 100-dniowej” z dzienną kapitalizacją Alior Banku. Promował ją spot „ ... Handlowego pojawiło się nowe, bezpłatne „Konto Regularnie Oszczędzając”. Maksymalne oprocentowanie tego produktu wynosiło 4,50%, aby je jednak uzyskać należało spełnić kilka ...
-
Zakupy z ochroną środowiska w tle. Tak czy nie?
... trzeciego Polaka cena produktu jest barierą uniemożliwiającą zrównoważone środowiskowo zachowania konsumpcyjne. Początkowa chęć zakupu produktu opatrzonego ekologicznym certyfikatem drastycznie ... , wyraźnie widać, że idą zmiany, a starannie i sukcesywnie prowadzona kampania informacyjna przynosi rezultaty – komentuje Filip Owczarek, autor raportu. - ...
-
Zainwestuj w event marketing
... by wyliczać bardzo długo. Najczęściej używane argumenty to: Są nowoczesną formą promocji marki i produktu Ułatwiają dotarcie do nowych Klientów Integrują i motywują pracowników Wzmacniają ... to dobrze przemyślane wydarzenie wspierane medialnie staje się skuteczniejsze niż kampania medialna wspierana przez event. Wydawać by się mogło, iż mimo zmian w ...
-
Skuteczna strategia marketingowa
... przyniosła pożądane rezultaty. Ogólnie przyjęło się, że najbezpieczniejszą formą reklamy produktu jest humor. Zapamiętujemy i chętnie komentujemy te reklamy, które nas ujmują dowcipną prostotą, ... całość, zawsze odwołując się do DNA marki. Innym przykładem jest globalna kampania firmy Nike, a przy okazji strategiczny sojusz z iPode’em. Te dwa brandy ...
-
Slogan reklamowy a tożsamość marki
... efektów ubocznych. Slogan doskonale oddał przewagę konkurencyjną nowego produktu. Z powodzeniem stosowano go przez pół wieku w kampaniach reklamowych w ... jest niezwykle pojemne. Stanowi silnie nacechowaną sugestię poprawy, zwiększenia korzyści. Kampania repozycjonująca markę pokazywała, że Telekomunikacji Polskiej jest „bliżej” swoich klientów, a ...
-
Emotional branding dla kobiet
... kodów komunikacji. Przykładem nieudanego brandingu emocjonalnego do kobiet była kampania „Konto na obcasach” sprzed kilku lat, która owszem, bazowała na emocjach ... każde pieniądze; dla Zachłannych Konsumpcjonistek istotniejsza będzie nie obiektywna jakość produktu, lecz jego popularność w grupach aspiracyjnych oraz dobra okazja do zakupu; z kolei ...
-
Uwaga na greenwashing. Jak nie nabrać się na "zielone kłamstwa"?
... dla konsumentów, określeń specjalnie stworzonych na potrzeby danej usługi, czy produktu. Często celowy brak precyzji w opisach. Brak dowodów potwierdzających praktyki ekologiczne lub ... do globalnego ocieplenia. Tymczasem, jak twierdzą ekolodzy z organizacji Client Earth, kampania marketingowa firmy KLM próbuje przekonać konsumentów, że jest inaczej. ...
-
Optymalizacja internetowej kampanii reklamowej
... była dziesięciokrotnie wyższa od prowadzonej równolegle kampanii bannerowej. Nie można się jednak łudzić, że możliwe jest skuteczne wypromowanie produktu jedynie za pomocą wspomagających narzędzi. Kampania musi zostać wsparta emisją bannerów i wysyłką e-mailingu, dla których wskaźniki CTR i CPC w dalszym ciągu pozostają najlepszymi miernikami ...
Tematy: -
Crossmarketing daje większe możliwości
... , produktów lub innowacyjnych rozwiązań. Kwestia podstawowa to dobór partnera Wspólna kampania może przynieść wiele korzyści, pod warunkiem dobrego wyboru partnera. ... będącego też głównym sponsorem kampanii. On natomiast przez udział innego produktu może podkreślić nieistniejące dotąd w świadomości konsumentów cechy marki np. innowacyjność. Dla ...
-
Liderzy opinii a preferencje zakupowe
... i próbek, a następnie efektywnej stymulacji do przeprowadzenia jak największej ilości rekomendacji. Drugim jest kampania „In the name of research”, która polega na zaproszeniu liderów opinii do rzeczywistego lub wirtualnego badania produktu lub elementów jego marketingowego otoczenia. Ten mechanizm szczególnie podkreśla wagę wypowiedzi/oceny lidera ...
-
Branża telekomunikacyjna oczami internautów
... dla jego realizacji, a co za tym idzie dokonać wyboru kanału dotarciu. Kampania banerowa (display), reklama w wyszukiwarkach SEM, działania w kanale mailingowym czy też social media ... grupy docelowej. Konstruowanie ofert powinno być adekwatne do odbiorcy danego produktu. Coraz to nowsze rozwiązania pro klienckie, poznanie jego potrzeb i koncentracja ...
-
Jak bez dużych pieniędzy skutecznie reklamować sklep internetowy?
... wraz z naturalnymi wynikami, po wpisaniu przez klienta określonych haseł czy fraz. Kampania AdWords jest zatem najmniej inwazyjną formą kontekstowej reklamy internetowej i kieruje ... oraz informacji dotyczących ceny i nazwy oferowanego przez wybrany sklep produktu Sugestia w przypadku wyszukiwania przez klienta ogólnej grupy produktów np. dla frazy „ ...
-
Cena benzyny ciągle wysoka. Dlaczego?
... fakt dodawania różnych dodatków do benzyny bezołowiowej, a także konieczność magazynowania produktu. Sytuacja nieznacznie zmieniła się na przełomie 2008 r. i 2009 r. Wtedy nastąpił wyraźny ... politycy włączyli się do dyskusji na temat sytuacji na rynku paliw. Kampania do parlamentu w 2011 r. i licytacja na pomysły ulżenia kierowcom spowodowała, że ...
-
Najcenniejsze marki kosmetyczne świata 2016
... ) oraz Shiseido na miejscu 14., z wartością wycenianą na 2,4 mld USD. Niedawna kampania Pantene pod hasłem „Strong is Beautiful” („silne jest piękne”) koncentrowała ... przez konsumentów, ponieważ marki są wypadkową wyników biznesowych, atrakcyjności produktu, klarownego pozycjonowania oraz pozycji lidera. W rankingu brane są pod uwagę różnice ...
-
Adblock precz! Najbardziej kreatywne strategie walki z blokowaniem rekam
... we wtyczki, które miały ochronić ich przed takimi widokami. Kampania promowała produkcję Netfixa, która opowiada o wpływie nowych technologii na życie ... wszystkich wydawców tematem – powiedział Paweł Kopacki, manager sprzedaży w zespole rozwoju produktu reklamowego Wirtualnej Polski. Z kolei Paweł Chwaleba, członek Zarządu Interia.pl, stwierdził ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 47/2018
... Podłożem braku satysfakcji może być zarówno źle wykonana usługa czy otrzymanie wadliwego produktu, jak i nieodpowiedni kontakt ze sprzedawcą. Wystawiając negatywną ocenę, konsumenci ... nam osobiście sprzedawcy. Zachęcaniu Polaków do wystawania pozytywnych ocen służy kampania „Dobry głos dla firm”, zainicjowana przez ING Bank Śląski. – Dzielimy się ...
-
Mass mailing w małym przedsiębiorstwie
... darmowe wersje programów, aby zachęcić użytkownika do zakupu pełnej wersji produktu, w którym wysyłka mailingu odbywa się już bez żadnych ograniczeń. Przetestowanie ... wcześniej usługę reklamy targetowanej, oferowanej przez większość dużych portali. Każda kampania mailingowa powinna być właściwe przeanalizowana. Wiele wskaźników pozwala w prosty ...
-
Wartość dodana w marketingu, czyli co?
... niesie ze sobą nieocenione korzyści. Drobna wpadka, mniej atrakcyjna kampania czy internetowe memy na temat produktu – to, co może wywołać poważny kryzys w przypadku lovebrandów ... to zrobić? Należy na przykład dokładnie przemyśleć, co przekazuje opakowanie produktu. Powierzchowny przekaz (typu: naturalny – bo zielony, dla dzieci – bo kolorowy) ...
-
Skuteczny marketing wirusowy
... skutek odniesie – do ilu osób trafi i jaka będzie ich reakcja. SKUTECZNA KAMPANIA WIRUSOWA Stworzenie skutecznego marketingu wirusowego wbrew pozorom wcale nie jest ... możemy zdefiniować ilość rejestracji, ilość poleceń znajomemu, wysokość zamówień produktu online, a nawet wielkość zakupów offline w bezpośrednim okresie po przeprowadzeniu kampanii. ...
Tematy: marketing wirusowy, techniki promocji -
Rozwija się rynek napojów prozdrowotnych
... ceną. Także ten trend biorą obecnie pod uwagę przedsiębiorcy. Wdrożenie innowacyjnego produktu wiąże się z ogromnymi kosztami, są to kwoty rzędu 1 mln euro i większe. Dlatego ... Patrycja Giurko, group brand manager Hoop Cola. Producent liczy, że intensywna kampania spowoduje znaczący wzrost sprzedaży. Nasza marka rosła dotychczas średnio o 8 proc. ...
-
Marketing social media
... ̨ kampanię marketingową jest viralowa akcja przedświąteczna Sony dla produktu PSP. Blog wzbogacony Grzech 4 marketerów – zazdrość Marki są zazdrosne o to, że ... sprzed pół roku. Zaniedbania dopuszczają się politycy, którzy w okresie przed kampanią wyborczą intensyfikują obecność w social media, aby często (choć nie zawsze) ...
-
Apple - najbardziej innowacyjna marka
... w postaci wiernych makiet, zgodnych ze specyfikacją produktową, dających pełne odczucie produktu i jego używania. Dopiero potem są wybierane 3, które są rozwijane dalej ... przewaga tej marki. Robi coś, czego nie można osiągnąć żadną kampanią i komunikacją. Specjaliści nazywają to kulturą organizacji, DNA marki, czesto też misja ...
-
Product placement a idea placement
... co ciekawe, po tą broń często sięgającą przedstawiciele państwa. W odróżnienia od lokowania produktu (z ang. product placement – pokazanie danej usługi, marki lub ich znaku ... może to spotkać się z szerszym odzewem społecznym niż kolejna, nawet najbardziej kreatywna, kampania. Szacuje się, że wyemitowanie reklam w analogicznym do seriali czasie czy ...
-
Banki powinny znać potrzeby konsumentów
... jak najwcześniej identyfikować okoliczności, które skłaniają klienta do zakupu danego produktu” – dodaje Zbigniew Szczerbetka. „Korzystanie z usług banków jest pochodną wielu potrzeb. ... warunki, gdy media społecznościowe mają dużo większą siłę rażenia niż najmocniejsza kampania marketingowa, gdy kluczem jest walka o zaangażowanie klienta – jest ...
-
Czy ktoś jeszcze klika banery reklamowe?
... zamieszkania czy intencje zakupowe, nie może liczyć na to, że taka kampania przyniesie pozytywny rezultat. Spotka się raczej z masową ślepotą banerową. Nie zauważy jej ... temu reklama trafia do wybranych, najlepiej rokujących internautów, którzy będą zainteresowani kupnem produktu czy usług, ponieważ wcześniej poszukiwali go w Sieci. Do 2020 roku na ...
-
Najcenniejsze marki kosmetyków. L’Oréal ciągle nr 1
... również starały się dostosowywać do wartości wyznawanych przez konsumentów. Kampania Strong is Beautiful marki Pantene Pro-V (+5%) z udziałem m.in. mistrzyni sztuk ... i przekazując zachętę do ponownego zakupu wtedy, kiedy kończy się zapas danego produktu”. Najważniejsze trendy z tegorocznego globalnego rankingu BrandZ Top 100: Skoncentrowane ...
-
BLIX AWARDS 2023. Te sklepy w Polsce oferują najlepsze promocje
... od oszczędności już na pierwszej sztuce produktu – wyjaśnia Marcin Lenkiewicz. W kolejnej grupie wyróżnione zostały Drogerie Natura za kampanię „Oszczędności mamy w Naturze”. Pozwala ona na zakup produktów wyjątkowych i niszowych polskich marek, ale też artykułów z podstawowego koszyka zakupowego. Ta kampania buduje promocyjny charakter marki ...
Tematy: sieci handlowe, handel, sklepy, BLIX AWARDS, rabaty, promocje, promocje cenowe, cena, ceny, Biedronka, Stokrotka, Kaufland, Żabka, Rossmann, Action -
UOKiK: podsumowanie działań w 2023 roku
... także, że na cenę w ogłoszeniu składa się koszt samochodu oraz produktu dodatkowego - ubezpieczenia. W sektorze finansowym Prezes UOKiK m.in. nałożył na ... wśród internautów, są także doceniane przez branżę public relations. W 2023 roku kampania #Oznaczamreklamy zdobyła wyróżnienie za nowoczesną edukację twórców na Influencers Live Wrocław – jednym ...
-
Dobry moment na polskie REIT-y. W końcu się uda?
... mechanizm rewizyjny, który po kilku latach obowiązywania ustawy umożliwi ocenę skuteczności produktu. Taka ocena pozwoli przedstawić nadzorcom i przedstawicielom Ministerstwa Finansów dowody ... jest nie tylko wprowadzenie REIT-ów, ale również szeroka i skuteczna kampania informacyjna na ich temat. Informowanie społeczeństwa o nowym instrumencie ...