-
TETA S.A. ogłasza konkurs
... CRM ze względu na wysokie koszty. Naszym celem jest pokazanie alternatywy w postaci funkcjonalnego produktu w przystępnej cenie. Oczywiście o jego zaletach najszybciej przekonają się zwycięzcy naszego konkursu, którzy zostaną nagrodzeni ... osób. Laureatami konkursu zostaną firmy, które udzielą najciekawszych odpowiedzi na pytania konkursowe. Kampania ...
-
SMS-y marketingowych przyjaciół
... z jego punktu widzenia. Wartość może być wyrażona poprzez specjalną formę produktu lub usługi, zniżkę, ciekawe informacje, możliwość uczestnictwa w konkursie, loterii. 4. ... , ściśle powiązanych z wizerunkiem, który chce się kreować. Przykładem może być kampania magazynu "Men's Health" w Wielkiej Brytanii, która polegała na dostarczeniu serwisu ...
Tematy: -
DAGMAR - Defining Advertising Goals for Measured Advertising Results
... odpowiednie grupy nabywców. Celem badania jest zakwalifikowanie odbiorcy kampanii promocyjnej do określonego tupu nabywcy, przez co można stwierdzić w jakim stopniu kampania reklamowa może wpłynąć na zakup reklamowanego produktu.
-
Prawa konsumenta: nie daj się oskubać
... powiatów, gdzie znajdowały się billboardy. Niemal wszyscy zapytani zwrócili uwagę, że kampania informacyjna wzbudziła olbrzymie zainteresowanie słabszych uczestników rynku. Ponad połowa ankietowanych ... reklamacji. Składamy ją u sprzedawcy – najlepiej na piśmie. Gdy do produktu dołączona jest gwarancja, wtedy możemy zgłosić reklamację gwarantowi ( ...
-
Promocja w segmencie B2B
... (przedmioty służące realizacji jakichś celów). Współczesny marketing z punktu widzenia przeznaczenia produktu wyodrębnił dwa segmenty B2B (biznes to biznes) i B2C (biznes to consumer ... podróże. Ciekawą akcją promocyjną skierowaną do segmentu B2B w internecie była kampania tygodnika dla kobiet „Życie na Gorąco”. Grupą docelową byli głównie ...
-
Eurobank wprowadził kredyt hipoteczny
... kart kredytowych, kredyt hipoteczny dopełni paletę trzech strategicznych dla banku produktów. Kampania wprowadzająca go na rynek planowana jest na wiosnę 2008 r., ... również otrzymanie kredytu hipotecznego bez zaświadczenia o dochodach. Podstawowe informacje na temat produktu uzyskać można w dowolnej placówce eurobanku, zaś do jego obsługi dedykowana ...
-
Jak inwestować kiedy rośnie inflacja?
... Amerykanie i Szwajcarzy. Polscy inwestorzy powoli zaczynają przekonywać się do tego produktu. Nie ułatwia im tego bardzo skromna oferta, jaka dostępna jest na ... czynniki jak: atrakcyjne programy inwestycyjne, niskie koszty zarządzania oraz skuteczna kampania reklamowa. Miłym akcentem obecnej oferty inwestycyjnej planu regularnego AXA jest wykup w ...
-
Wizerunek i tożsamość marki: stwórz własny album
... . Ty masz wielkich pracowników. Wybierz 10 osób, opisz ich osiągnięcia dla klientów lub produktu, filozofię swojego stanowiska, marzenia. Wielki pracownik to ktoś, kto pojawia się w ... konsumentów, a nie jej przekaz ani wartości, to dobrze. Ale jeśli każda kolejna kampania to całkiem nowy przekaz, to szybko się pogubisz czym jest twoja marka. ...
-
Marketing szeptany a spam-marketing
... Grupy Adweb nie ma również możliwości stwierdzenia jakie efekty przyniesie taka kampania. Na jednym forum opinie mogą być pozytywne, na innym - bardziej wyrafinowanym i ... o danej marce. Pozytywne, jak i negatywne komentarze są bardzo istotne dla obiektywnej oceny produktu czy marki. Specjaliści ds. ePR tworząc kampanię, nie rejestrują się masowo na ...
-
Najciekawsze wydarzenia finansowe 2008
... i u nas podaż kredytów hipotecznych gwałtownie wyschła. Zwłaszcza tych walutowych. Kampania promocji kredytów mieszkaniowych denominowanych we frankach bujnie rozkwitła w ... końca aktywa islandzkiego sektora bankowego zbliżyły się do 10-krotności tamtejszego produktu krajowego. Banki począwszy od prywatyzacji sektora w 2000 r. dokonywały ekspansji na ...
-
Jakie kampanie reklamowe dla seniorów?
... rynek telefonii komórkowej. Claim firmy brzmi: „łatwiejsze kontakty z bliskimi”. Kampania reklamowa w prasie oraz przekazy emitowane w Internecie bazują na wizerunku seniora, który ... przypadku reumatyzmu, a nie bólów stawów, w większym stopniu zachęca seniorów do zakupu produktu. Co ciekawe, podkreślanie wieku w reklamie leków nie jest źle odbierane ...
-
Polskie produkty regionalne bez certyfikatów UE
... - martwi się Janczy. Przypomnijmy, ile emocji było w trakcie rejestrowania oscypka jako produktu regionalnego. Podhale toczyło spór ze Słowakami, którym ostatecznie Unia zarejestrowała "ostiepoka". Od ... zarejestrowała za mało produktów i z kampanii nic nie wyszło. - Planowana jest kampania promocyjna, przeprowadzimy ją jednak najwcześniej w ...
-
Piwa regionalne przyszłością branży
... prowadzone przez nie przedsięwzięcia mają najczęściej wymiar ogólnopolski. Przykładowo, Kampania Piwowarska uruchomiła narzędzie do zarządzania wydatkami marketingowymi Wallet, ... raz pierwszy na antenie regionalnej TVP-3 Białystok wyemitowano spot reklamowy tego produktu. Od tego czasu, telewizyjne reklamy piwa pojawiają się regularnie w telewizji, ...
-
UOKiK: zmowa cenowa na rynku farb i lakierów
... handlową polegającą na zwracaniu klientom różnicy w cenie, w przypadku znalezienia tańszego produktu w innej sieci. Akzo Nobel zyskiwał natomiast pewność sprzedaży swoich ... stara się przypominać o tym również prowadząc liczne działania informacyjno-edukacyjne. Przykładem jest kampania, której już trzecia edycja rozpoczęła się 10 stycznia. W radiu i ...
-
Budowanie wizerunku firmy i produktów
... dotknęły firmę lub ogólne problemy rynkowe. Słaby serwis, problemy z jakością produktu, nieterminowość lub niedotrzymanie obietnic może zdewaluować wizerunek. Lekarstwem na ... wizerunku. Jest tak dlatego, że zmiana identyfikacji pozostawia ślad na długo a kampania reklamowa trwa tylko tyle ile publikacje w mediach. Efektem prac nad wizerunkiem ...
-
Marketing bezpośredni: 10 najczęstszych błędów
... ambasadora marki) składa podziękowanie i zaprasza do kolejnych zakupów. "Taka zintegrowana kampania wbrew pozorom nie jest skomplikowana, a daje zdecydowanie lepsze rezultaty, ... grupy docelowej do wysyłki komunikatu, właściwej - zatem realnie zainteresowanej zakupem produktu. Po trzecie - przyciągająca oko oprawa, rezygnacja z natłoku treści ...
-
Bankowy marketing telefoniczny
... odłożeniu słuchawki klient zastanawia się, co skłoniło bank do takiej oferty? Opcje są trzy: przypadek, pomyłka w wyborze adresatów lub kampania reklamowa jakiegoś produktu. Banki dzwoniąc liczą, że choć u niego na kontach klient nie ma 200 tys. zł, może przecież mieć pieniądze u konkurencji ...
-
Marketing mobilny: jak dogonić klienta?
... porównywanie cen (głównie w przypadku elektroniki) dokładne informacje nt. produktu (np. cena, opis, dostępność, rozmiar, recenzje, opinie) rabaty, promocje, ... przebywamy. Geolokalizacja, ale rozumiana szerzej, ma kluczowe znaczenie, jeżeli chodzi o marketing mobilny. Kampania w sferze mobile okaże się najbardziej efektywna wtedy, gdy uda nam się ...
-
Bankowość osobista Concerto w Kredyt Banku
... wpływów na rachunek lub 200 tys. aktywów. Wprowadzeniu oferty towarzyszy kampania reklamowa w prasie, Internecie oraz w placówkach banku w całej Polsce. ... polegająca na połączeniu lokaty terminowej z bardzo wysokim oprocentowaniem 10 % z jednoczesnym zakupem produktu inwestycyjnego oferowany przez nas w subskrypcji - taki jak obecnie KBC Point ...
-
Spory konsumenckie: polubowne rozstrzyganie online
... bez potrzeby wchodzenia na drogę sądową, i to bez względu na rodzaj produktu czy usługi, których dotyczy spór. Dyrektywa w sprawie alternatywnych metod rozwiązywania ... bardzo niska. By temu przeciwdziałać wkrótce ruszy wspólna internetowa kampania informacyjna skierowana do wszystkich zainteresowanych, zarówno przedsiębiorców jak i konsumentów, ...
-
Internet a strategie marketingowe firmy
... innych środków przekazu informacji (np. reklama w innych mediach, opakowanie produktu, materiały handlowe) lub przy wykorzystaniu form zaadaptowanych z tradycyjnego marketingu ... tzw. targetowanie, czyli kierowanie przekazu do celowo wybranych grup użytkowników. Kampania może być ograniczona nie tylko do użytkowników określonego systemu operacyjnego, ...
-
Shopper marketing
... A jednak ta wiedza pomaga im skutecznie, aż do samego momentu wkładania produktu do koszyka, trwać przy konsumencie, ba – trzymać go mocno za rękę, gardło ... mniej wspólnego. Odpowiedzią na współczesne potrzeby zakupowe konsumenta jest ostatnia kampania Lidla wykorzystująca postacie Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy. Propozycja Lidla to atrakcyjne ...
-
Polski Internet a środki na grypę
... . Kampania wykorzystująca stereotypy płciowe spotkała się z głosami sprzeciwu niektórych odbiorców, sugerujących seksizm przekazów. - Czy taka akcja napędzi ludzi do kas aptecznych i innych? – zastanawiają się prof. dr hab. Dariusz Doliński i dr Jacek Wójcik. - Jeśli, to pewnie bardziej ze względu samą ekspozycję produktu i jego ...
-
Skąd wziąć pieniądze na własny biznes?
... forma finansowania? Po pierwsze, zapewnia ona szybki przypływ gotówki, bowiem przeciętna kampania promocyjna na tego typu platformie wynosi 2 miesiące. Po drugie, zyskujemy dużą ... wiele firm przed tzw. wyrzuceniem pieniędzy w błoto, w przypadku nie przyjęcia się produktu. Jak widać popularność tradycyjnych form finansowania nie maleje, jednak coraz ...
-
e-Commerce Polska awards 2013 - czas ocenić e-sklepy!
... i organizacyjne zostanie nagrodzone statuetką Innowacji roku, natomiast najlepsza kampania promocyjna e-sklepu statuetką Kampanii roku. W kategorii sprzedażowej ... nagroda za najlepsze rozwiązanie przełamujące nieufność klienta, który nie może osobiście obejrzeć produktu. Konkurs ma na celu wskazać najlepiej działające e-sklepy na rynku i wyróżnić ...
Tematy: e-Commerce Polska awards -
Jak Google widzi banki?
... o udostępnieniu klientom aplikacji na smartfony i tablety. Często opisywana była też kampania banku z udziałem Piotra Adamczyka. Dobrym pomysłem okazało się ... dbać o przejrzystość i prostotę oferowanych produktów i nie przekombinować z atrakcyjnym opakowaniem produktu. Wiele negatywnych informacji pojawiało się w związku z niezrozumieniem przez ...
-
Zakupy w Internecie: UOKiK wyjaśnia zasady
... przyznaje, że przed złożeniem zamówienia czyta regulamin oraz informacje na stronie sprzedawcy. Kampania UOKiK Wyjaśnienia najczęstszych problemów związanych z zakupami w sieci znajdują się ... konsument otrzymuje od portalu kupon uprawniający do realizacji usługi czy odbioru produktu. Za ich jakość nie odpowiada już portal, ale sprzedawca. Określa on ...
-
Reklama online: w Polsce banery przegrywają z rich media
... bułgarski wskaźnik średni CTR jest znacząco wyższy, niż w pozostałych krajach regionu. Zatem, kampania reklamowa w sieci charakteryzuje się większą klikalnością (CTR to liczba kliknięć ... wideo, toplayer, XHTML, warstwa wierzchnia w formie tapety, link przenoszący na stronę docelową produktu czy usługi). Okazuje się, że reklama banerowa jest dużo ...
-
Wskaźniki marketingowe na które warto zwrócić uwagę
... zapisanie się na listę mailingową lub skorzystanie z demonstracji usługi lub produktu. Jak poprawić wskaźnik klikalności? Najpierw zobacz które elementy strony aktualnie ... odbiorców? Sukces w sferze social może pochodzić z różnych źródeł takich jak: kampania marketingowa (prowadzona również w innych kanałach), nawiązania do ważnych newsów branżowych ...
-
Związki zawodowe w bankach nie są stanie bronić praw pracowników?
... poprzez analizę zwolnień ukaże procesy restrukturyzacyjne w sektorze bankowym. Równolegle ruszy kampania, która ma przedstawić pracowników w finansach nie jako „ofiary zmian ... i brakiem rzetelnego informowania klientów przez pracowników banku o istocie oferowanego produktu, jego prawnych cechach oraz ryzyku i korzyściach związanych z zawarciem danej ...
-
Jak myśleć o Google?
... Facebook przestał jutro istnieć? Lub Twitter? Lub Twoja pozycja w wyszukiwarce albo kampania PPC? Kiedy narzędzia i programy znikają w świecie Internetu, najczęściej dzieje się to z ... zasad. Roboty Google nie posiadają kart kredytowych. Nie mogą kupić Twojego produktu lub usługi. Zamiast służyć Google – służ ludziom, którzy w ostateczności mogą stać ...
-
Dobry shopping experience buduje lojalność klientów
... sieci bankowych w Polsce uzyskała 80 proc. realizacji planu sprzedaży nowego produktu po tygodniu działań BTL. Konkretnie dzięki akcji reklamowej na witrynach placówek i działaniom merchandisingowym wewnątrz. ATL nie brał w tym sukcesie udziału, kampania medialna była opóźniona. Warto dodać, że na działania merchandisingowe w oddziałach ...
-
Trojan bankowy Dyre w wiadomościach faksowych
... w całkowicie niewykrywalny sposób. Dzięki technice inżynierii odwrotnej (gdzie przeprowadza się badania produktu – w tym wypadku trojana – w celu ustalenia, jak on dokładnie działa, a także w ... Rosji, Turcji, Francji, Kanady i Wielkiej Brytanii. Co może wydać się ciekawe, kampania ataku nazywa się 2201us i zdaje się nawiązywać do daty ataku, czyli ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2015 r.
... pod względem reklamowych wydatków, postawił w analizowanym kwartale na promocję produktu Lubię to Konto. Cykl spotów przedstawia bohaterów w sytuacjach zakupowych, ... które miały zapoznać Polaków z planowaną zmianą nazwy ubezpieczyciela na Nationale-Nederlanden. Kampania informacyjna posłużyła ubezpieczycielowi do prezentacji spotów na temat walki z ...
-
Strategia marketingowa sposobem na pokonanie kryzysu w firmie
... to ten na płaszczyźnie technologicznej (np. szkodliwy wpływ produktu na zdrowie, procesu produkcji na środowisko, zanieczyszczenia etc). Na kolejnych miejscach możemy wyróżnić także: kryzys spowodowany złym marketingiem firmy (polityka cenowa, promocyjna, nieetyczna reklama, kampania obrażająca czyjeś uczucia), kryzys informacyjny (plotki, pogłoski ...