-
Sklepy internetowe: jak zwiększyć skuteczność sprzedaży?
... w przedziale wiekowym 25 - 34 lata, które stanowią 37% ankietowanych. Kobiety pytane o to, czego najczęściej poszukują w internecie wskazują takie kategorie jak: odzież ( ... zachowań klientów i użytkowników sklepów internetowych to ogromna przewaga branży e-commerce względem tradycyjnych metod sprzedaży. Jeśli klient przeglądał wcześniej np. książki ...
-
Zakupy impulsowe przez Internet
... kompetencję i profesjonalizm w obsłudze. Wciąż niedocenianym potencjałem w branży e-commerce jest profilowanie reklam i definiowanie jasno określonych odbiorców. Płeć także ma ogromne znaczenie w przypadku impulsowych e-zakupów. Najczęściej na zakupy pod wpływem impulsu decydują się kobiety w przedziale wiekowym 45-54 (55%). Na ogół powodem są ...
-
Jak rozpoznać bezpieczny sklep internetowy?
... polskich internautów odwiedza strony sklepów internetowych. Kobiety interesują się przede wszystkim witrynami sprzedającymi odzież, mężczyźni natomiast najczęściej odwiedzają sklepy oferujące sprzęt elektroniczny. Zgodnie z szacunkami internetowej porównywarki cen Nokaut.pl, polski rynek e-commerce osiągnie pod koniec tego roku wartość niemal ...
-
Mężczyźni wybierają ubezpieczenia direct
... aż 78% wszystkich transakcji. Odsetek ubezpieczeń kupowanych na odległość przez kobiety wynosi więc ogółem tylko 22%. Zaledwie w siedmiu województwach – dolnośląskim, lubuskim, ... Behnke, Superpolisa.pl. Potwierdzają to wyniki zrealizowanego przez Gemius badania „E-commerce w Polsce 2014”. Na pytanie o motywację do robienia zakupów przez internet aż ...
-
Prowadzisz sklep internetowy? Dla klientów ważna jest forma dostarczenia przesyłki
... kobiety wybierają dostawę zakupionych towarów kurierem do domu lub miejsca pracy. Z kolei panie częściej od panów decydują się na wybór bezpośredniej dostawy za pomocą poczty lub odbiór w Paczkomacie. Dostawa kurierem to forma transportu, która jest bardzo silnie powiązana ze współczesną branżą e-commerce ...
-
E-zakupy w wydaniu mężczyzn
... czym najwięcej w skali miesiąca wydają na buty. Według najnowszego raportu o rynku e-commerce 47 proc. mężczyzn korzystających z sieci robi zakupy przez internet, a 28 proc ... jakie produkty dopiero zamierzają kupić w sieci. Mężczyźni częściej niż kobiety deklarowali przyszłe e-zakupy w większości badanych kategorii produktów, jednak różnica była ...
-
Boże Narodzenie 2015 będzie kosztować 1 282 zł
... będzie nas kosztować 1 282 zł. Okazuje się, że większą wstrzemięźliwość w finansach zachowują kobiety - planowane przez nie wydatki zamknęły się w kwocie 1184 zł, ... ofert cieszą się również media społecznościowe (53 proc.). Według polskich konsumentów, e-commerce zapewnia największy dostęp do opinii innych kupujących na temat poszczególnych ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 42/2016
... na najwyższym poziomie od 1982 roku. FUS stwierdza, że jest to wynikiem urodzeń dzieci przez kobiety z zagranicznym paszportem. Komentarz do wydarzeń gospodarczych Według eksperckiej firmy Coders Center sp. z o.o.: ROŚNIE WARTOŚĆ ... to polska firma specjalizująca się w dostarczaniu rozwiązań typu Enterprise Content Management (ECM) oraz E-Commerce ...
-
M-commerce rośnie w siłę. Kto i jak kupuje przez telefon?
... 20 p.p. więcej niż rok temu. Za taki wzrost w największym stopniu odpowiadają kobiety oraz mieszkańcy mniejszych miast i wsi, którzy nie tylko wyposażyli się ... także: - Gwarancja zwrotu pieniędzy, czyli motywacja do zakupów - Poznaj 5 mitów na temat e-commerce A jak zatrzymać takiego mobilnego konsumenta? Przy pomocy promocji, dedykowanych ofert, a ...
-
Zachowania konsumentów. Co czeka handel detaliczny za 15 lat?
... w sieci, dla porównania średnia rynkowa w Europie będzie wynosić 32 proc. A jak będzie wyglądać handel detaliczny za 15 lat? Wbrew pozorom e-commerce nie zagarnie wszystkiego, ludzie dalej chętniej będą robić zakupy w tradycyjnym kanale niż online. Jedynie w świecie AGD i RTV blisko połowa biznesu ...
-
E-grocery w Polsce. Jak robimy zakupy spożywcze online?
... robi to w niedziele - zakaz handlu w 2 niedziele w miesiącu, który wejdzie w życie w marcu i nie obejmie e-commerce - z dużym prawdopodobieństwem przyczyni się do wzrostu realizacji zakupów online w każdej kategorii ... pierwszym zakupie postanowiły go ponowić. Częściej na taką postawę wskazały kobiety (67 proc.), a także osoby w grupie 25-34 lata oraz ...
-
Kochamy promocje, ale nie na zabój
... miesięcznie. Rozrzutne Polki i rozważni Polacy? Wśród łowców okazji największe grono stanowią kobiety - 32 proc. w porównaniu do 16 proc. mężczyzn. To one znacznie ... Z wyników badania można wywnioskować, że na zakazie handlu nie skorzysta e-commerce, a raczej małe sklepy osiedlowe. Wybór tych ostatnich, zamiast zakupów w supermarkecie wskazało ...
-
Zachowania konsumentów: codzienne zakupy Polaków
... posługują się gracze rynku internetowego: właściciele serwisów www, podmioty oferujące usługi związane z reklamą internetową - domy mediowe, agencje interaktywne, podmioty rynku e-commerce, inwestorzy oraz bezpośredni reklamodawcy. Projekt badawczy uruchomiono pod koniec maja 2016, a na początku czerwca 2016 firmy Gemius i PBI opublikowały wyniki ...
-
Boże Narodzenie. Czas rodziny czy czas na zakupy?
... na które czeka 82% Polaków, jak wskazuje raport Barometr Providenta. Kobiety myślą najczęściej o perfumach, kosmetykach, biżuterii i czekoladkach, mężczyźni zaś są zainteresowani ... zwłaszcza w grupie młodszych klientów. Wzrost liczby realizowanych transakcji e-commerce przed świętami, wynika z mniejszej czasochłonności takich zakupów, niejednokrotnie ...
-
Deloitte: dlaczego sprzęt sportowy kupujemy stacjonarnie?
... , jak bardzo rozwija się e-commerce na skutek epidemii COVID-19, nie można wykluczyć, że wkrótce te proporcje zmienią się na korzyść sklepów online – mówi Michał Pieprzny, Partner Deloitte, Lider branży dóbr konsumenckich w Polsce. W sklepach stacjonarnych nieco częściej zakupy robią kobiety niż mężczyźni. Klienci ...
-
Pandemia: nowe zwyczaje zakupowe będą się utrwalać
... 1,7 tys. podmiotów. Szacunki wskazują, że jeszcze w tym roku wartość polskiego sektora e-commerce przewyższy 70 mld zł. Dla porównania, w minionym roku było to ... będą nadal robić zakupy online w większości kategorii produktowych po zakończeniu pandemii. Kobiety przeważają jedynie w przypadku czterech kategorii: ubrania, środki higieniczne, kosmetyki ...
-
Zakupy online: plusy i minusy oczami Polaków
... konsumentom jest oszczędność ich czasu. Tę odpowiedź w odniesieniu do zalet kupowania w e-commerce zaznaczył co czwarty ankietowany. Miała ona duże znaczenie dla większości grup wiekowych ... Tę cechę zakupów online odrobinę bardziej od mężczyzn ceniły też sobie kobiety (35,2 proc. w porównaniu do 28,1 proc.). Inne zalety kupowania w sieci, ...
-
Agencje zatrudnienia i usługi HR nie odczuły pandemii?
... szukają specjalistów IT/digital, sprzedaży, marketingu, obsługi klienta czy e-commerce. Dużym zainteresowaniem cieszą się też profile HR-owe. Konsekwencją Polskiego Ładu ... dużym potencjałem zatrudnieniowym. Pamiętać należy, iż zdecydowana większość uchodźców to kobiety. Wiele zakładów sektora produkcji nie ma przystosowanych linii produkcyjnych ...
-
Użytkownicy Instagrama wkrótce będą mogli tworzyć i sprzedawać NFT
... akcje oraz co dziesiąty własny NFT. Jednak to mężczyźni dwa razy częściej niż kobiety decydują się na kryptowaluty i NFT. Kryptowaluty z zasady są inwestycjami wysokiego ryzyka ... aspektów procesu, któremu nadal daleko do standardów UX jaki znamy np. z e-commerce. Branża jest na tyle młoda, że z popularyzacją tych inwestycji i pojawieniem ...
-
Media społecznościowe: coraz więcej zakupów na Instagramie i TikToku
... , których grupą docelową są kobiety, że właśnie to medium przyciąga je w dużym stopniu. Ponadto na przestrzeni trzech ostatnich lat Instagram dla 36 proc. użytkowników stał się najbardziej istotnym obszarem w poszukiwaniu porad influencerskich w kategorii przepisów i kulinariów. Rozwój e-commerce przyczynił się do przekierowania ruchu ...
-
Branża fitness w lepszej formie. Długi spadły do niecałych 63 mln zł
... proc. osób, wobec 55 proc. w 2021 roku. Częściej odpowiadają w ten sposób kobiety niż mężczyźni. Oznacza to, że albo polskie społeczeństwo nie zwiększyło aktywności ... pandemii to właśnie sprzęt do ćwiczeń był na liście najczęściej dokonywanych zakupów w e-commerce - zauważa Waldemar Rogowski, główny analityk BIG InfoMonitor. Czy to w siłowni, czy na ...
-
Polacy porzucili hipermarkety, teraz liczą się dyskonty?
... produktu (lokalny/regionalny) i zawartość tłuszczu (ponad 50% respondentów). Warto zaznaczyć, że kobiety częściej niż mężczyźni zwracają uwagę na prozdrowotne właściwości kupowanych artykułów (65 ... płatności (83%). Zakupy spożywcze to nasza codzienność. Okazuje się, że e-commerce w tym przypadku to nadal nisza, z której wiele osób jeszcze ...
-
Rynek kredytowy 2023 i prognozy na 2024 rok
... kredytów ratalnych w najniższym przedziale kwotowym, czyli do 1 tys. zł. To dowód na rosnącą popularność płatności odroczonych w e-commerce. Z tej formy płatności za zakupy w przeważającej liczbie korzystają kobiety (ok. 60 proc.) i osoby w wieku do 44 lat (75 proc.). Prawie 80 proc. transakcji BNPL to ...
-
Pokolenie Z stawia na zakupy online
... roku bądź rzadziej. Jak kupują młodzi? Co najczęściej kupuje Generacja Z w sklepach e-commerce i za pomocą aplikacji mobilnych? Najpopularniejsze kategorie to odzież i obuwie (70,6%), ... ciekawe, rabaty oferowane przez marki na zakupy doceniają przede wszystkim kobiety (25,1%). W przypadku mężczyzn w tej samej kategorii wiekowej zainteresowanie tym ...
-
Jak zmienili się w 2024 roku freelancing i freelancer?
... . podwykonawców to mężczyźni, natomiast 46,8 proc. badanych stanowią kobiety, a 0,4 proc. respondentów wskazało inną płeć. Większość polskich freelancerów jest ... i kreatywne – to 36,9 proc. zleceniodawców. Podobny udział mają firmy z branży e-commerce. Freelancerzy są również potrzebni w sektorach związanych z mediami, rozrywką, technologiami ...
-
Zakupy online, a lokalny biznes ciągle offline
... wieku 16-74 lat regularnie korzystało z internetu (co najmniej raz w tygodniu), wynika z danych GUS, e-commerce oraz faktu, że blisko 70% rodzimych internautów sprawdza opinie o lokalnych ... Jerzy Krawczyk w TRUSMATE.io. Płeć Z badań TRUSTMATE wynika, że zarówno kobiety, jak i mężczyźni w większości (odpowiednio 68,9% i 68,04%) sprawdzają opinie na ...