-
Świat: wydarzenia tygodnia 11/2015
... mężczyzn. Według tego raportu na świecie statystycznie kobiety zarabiają ok. 77 procent - tego, co mężczyźni. Gdy kobiety mają przerwę w pracy, to nie wracają do ... malezyjskiego samolotu lecącego z Kuala Lumpur do Pekinu. Alibaba to chiński gigant w sektorze e-commerce. Firma zainwestowała 200 mln USD w komunikator Snapchat. Według "The Wall Street ...
-
Czy klienci galerii handlowych kupują prezenty online?
... zostawiły kupno prezentów w tym roku na ostatnią chwilę? To kobiety w okresie przedświątecznym są częstszymi klientami centrów handlowych i stanowią ok. ... czasu na zakupy w centrach handlowych i sklepach stacjonarnych. Najpopularniejszą aplikacją e-commerce wśród klientów badanych galerii handlowych w okresie przedświątecznym jest allegro (ok. 17% ...
-
Zakupy online: tak, ale nie za wszelką cenę
... 2021 r., statystyki e-commerce nieco spadły. Nadal jednak aż 93 proc. badanych deklaruje, że robi zakupy online. Podejście Polaków do e-commerce i ... proc.), a także Apple Pay (z 4 do 7 proc.). BLIKiem zdecydowanie najchętniej płacą młodzi klienci, kobiety i mieszkańcy dużych miast. Mężczyźni częściej wybierają szybkie płatności elektroniczne, karty ...
-
Nie tylko praca zdalna. Jakie innowacje na rynku pracy?
... szczególnie odczuwają ból i dyskomfort. W Japonii Piala Inc., firma z branży marketingowej i e-commerce, przyznała osobom niepalącym dodatkowe sześć dni urlopu - jako tym, ... w szeroko rozumiane dyskusje dotyczące wsparcia kobiet na rynku pracy. Kobiety w czasie miesiączki odczuwają większe zmęczenie oraz ból, nieraz utrudniające skuteczne ...
-
Blisko 50% Polaków robi zakupy online za granicą
... kupujemy najczęściej? Rynek e-commerce nieustannie się rozwija, a wraz z nim e-handel transgraniczny (z ang. cross-border e-commerce). Liczba e-konsumentów ... (63%), a w drugiej kolejności z krajów Unii Europejskiej (36%). W chińskich sklepach kobiety kupowały częściej niż mężczyźni (odpowiednio 56% i 44%), podczas gdy w przypadku zakupów ...
-
Co czwarty Polak robi zakupy przez Internet
... z Grupy Allegro zauważa: „Okazje zdarzają się raz na jakiś czas, natomiast e-commerce daje swoim Użytkownikom stałą, nieporównywalną z tradycyjnym offline'em atrakcyjną ofertę cenową ... buty i ubrania. Szukają rzeczy eleganckich. Do tej grupy należą głównie młode kobiety w wieku 18-35 lat, o wysokich dochodach. Życiowi optymiści lubią robić zakupy. ...
-
Second hand w internecie: dlaczego kupujemy rzeczy używane?
... Poland 2021 przeprowadzonego przez PMR na zlecenie Allegro Lokalnie wartość segmentu e-commerce w obiegu wtórnym wyniosła aż 5,96 mld zł. Jednak nie tylko sprzedajemy - ... że zakupy w określonych kategoriach są silnie skorelowane z płcią. Do kategorii chętniej wybieranych przez kobiety możemy zaliczyć modę, zdrowie i urodę oraz artykuły dla dzieci. ...
-
Na rynku pracy lepsze nastroje
... wiedzę w tym zakresie. Nieco częściej deklarują to mężczyźni (38 proc.) niż kobiety (35 proc.). Dane z naszego raportu potwierdzają, że największe obawy o pracę w ... Europy. To generuje ciągłe zapotrzebowanie na wykwalifikowanych inżynierów w IT, e-commerce, energetyce, czy szeroko pojętej automatyce przemysłowej, jak i na pracowników bezpośrednio ...
-
Statystyki polskiego Internetu - VII 2004
... dziewiątym). Kategoria: E-commerce Bez zmian pozostaje ranking witryn badanych w ramach kategorii E-commerce. Najpopularniejsza z nich to aukcja internetowa Allegro z ... wirtualnemedia.pl podający aktualności ze świata mediów – nowość w top-dziesiątce. Kategoria: Kobiety Nie odnotowujemy również znaczących zmian porównując z miesiącem wcześniejszym ...
-
Statystyki polskiego Internetu - VIII 2004
... budowlanej dom.pl. Kategoria: E-commerce Bez zmian w stosunku do lipca pozostaje ranking witryn związanych z e-commerce. Pierwszą pozycję utrzymał serwis Allegro – ... ostatnim badanym miesiącu odwiedziło ją ponad 70 tys. użytkowników (real users). Kategoria: Kobiety W identycznej kolejności w obydwu badanych miesiącach ustawiły się również serwisy ...
-
Przedświąteczne e-zakupy
... z roku na rok coraz więcej osób będzie dokonywać w sieci przedświątecznych zakupów rynek e-commerce rozwija się w Polsce bardzo dynamicznie i ta tendencja będzie utrzymywać się przez ... o badaniu: W badaniu udział wzięło 9090 użytkowników Ceneo, w 52% byli to mężczyźni, w 48% kobiety. Badani to w dużej mierze osoby młode, w przedziale wiekowym od 19 ...
-
Przedświąteczne zakupy Polaków 2012
... listopada tego roku, wzięło udział ponad 3500 internautów, z czego 53% stanowiły kobiety, a 47% – mężczyźni. Dominująca grupa wiekowa w badaniu to osoby w przedziale wiekowym ... zostawi zakupy na ostatnią chwilę. - Koniec roku to tradycyjnie najgorętszy okres w branży e-commerce, a grudzień to dla wielu e-sklepów czas całorocznych żniw. Wiele z nich ...
-
Kupony rabatowe zdobywają polski rynek
... w czysto efektywnościowym modelu CPS, jest wciąż nowe na polskim rynku e-commerce, ale rozwija się niebywale dynamicznie i zdobywa coraz więcej zwolenników z dnia ... kupony dostępne w USA w 2011 r. Matki 2x częściej poszukują kuponów niż pozostałe kobiety 42% użytkowników smartfonów i/lub tabletów skorzystało z mobilnych rabatów Amerykański Walmart ...
-
Czy online marketing warto personalizować?
... nie są nadużywane. Na koniec ciekawa obserwacja dotycząca dostosowywania tytułu e-maila. Jeden z naszych klientów e-commerce wysyłał początkowo tylko jeden newsletter do wszystkich swoich użytkowników. Prosta segmentacja bazy na kobiety i mężczyzn oraz odpowiednia modyfikacja tytułu newslettera pozwoliła nam zwiększyć otwieralność przesyłki aż o 50 ...
-
Polscy internauci omijają Alibaba.com
... hurtowych jest często przeszkodą dla małych przedsiębiorców – komentuje Mateusz Gordon, ekspert od e-commerce firmy Gemius. W Turcji serwis Alibaba.com miesięcznie przegląda średnio 4 proc. ... jest chętniej odwiedzana przez mężczyzn niż przez kobiety. Jedynie na Ukrainie nie ma pod tym względem różnicy. Serwis e-commerce Jacka Ma jest popularny wśród ...
-
Płatności mobilne osiągną 1 trylion dolarów
... niemal 3/4 internautów bazujących na urządzeniach mobilnych. -Trend mobilności w branży e-commerce niewątpliwie zasługuje na uwagę, szczególnie od strony końcowego etapu zakupów ... . Posiadanie i korzystanie z usług bankowych w telefonie jest niezależne od płci – kobiety i mężczyźni korzystają z tego rozwiązania w podobnym stopniu. Jest natomiast ...
-
Jakie metody płatności wybieramy przy zakupach online?
... e-commerce, więc wdrożenie możliwie najnowocześniejszych usług automatyzujących i usprawniających realizację transakcji to must-have każdego serwisu internetowego. Rynek e-commerce rozwija ... pań. Pozostałe metody płatności są w równym stopniu wykorzystywane zarówno przez kobiety, jak i przez mężczyzn - maksymalne różnice w ich używaniu sięgają 3p.p. ...
-
Najpopularniejsze sklepy online XII 2009
... Noteo potrafią przyznać się do błędu, a to niestety wciąż rzadkość w polskim e-commerce. Pozostaje jedynie pogratulować, bo błędy popełnia każdy a prawdziwą sztuką jest zatrzymanie u ... opiniami a przy zakupach wyszukują te sklepy, które są polecane przez inne kobiety. Sklepy, które rozumieją ten mechanizm i potrafią go wykorzystać szybko dystansują ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2011/2012
... e-sklepów, sprzedawcom internetowym, a także wszystkim podmiotom działającym w branży e-commerce”, wyjaśnia Paweł Kucharzak z serwisu Opineo.pl. Dodaje również: „W piątym ... się opiniami a przy zakupach wyszukują te sklepy, które są polecane przez inne kobiety. "Motoryzacja" Po raz kolejny klienci dopisali zapewniając tej branży niespotykany ruch ...
-
Zakupy w sieci: najczęściej kupujemy ubrania
... , fotografia i komputery (5,2 mln). Zakupami w sieci interesują się przede wszystkim kobiety. Niemal 6,5 mln internautek przegląda produkty z asortymentu e-sklepów. Najczęściej ... Z kolei Wojciech Żbikowski z firmy Gemius, który doradza firmom z branży e-commerce, jak ulepszać jakość obsługi e-klienta, tłumaczy popularność sklepów internetowych z ...
-
Multiscreening, czyli Internet podczas oglądania telewizji
... vlogi). Autorzy badania przyjrzeli się również potencjałowi, jaki posiadają różne kategorie e-commerce. Kluczowym założeniem projektu była szczegółowa charakterystyka osób wykazujących ... VoD (zwłaszcza młode osoby), a 12% - z płatnego VoD (to nieco częściej kobiety). Najsilniejszą marką wciąż pozostaje Ipla, natomiast najbardziej popularne są vod. ...
-
Sektor TMT - prognozy 2016
... kobiety będą zajmowały mniej niż 25 proc. stanowisk związanych z informatyką. Liczba ta jest taka sama, a może nawet mniejsza niż w roku 2015. Rozwój handlu z wykorzystaniem urządzeń mobilnych – Liczba osób płacących za produkty i usługi w e-commerce ...
-
Zarobki w Polsce: trendy 2018
... respondentów deklarujących dysponowanie wszystkimi kompetencjami wymaganymi na zajmowanym stanowisku, w ciągu roku wzrósł do poziomu 93%. Co ciekawe, mężczyźni częściej niż kobiety deklarują posiadanie wszystkich wymaganych umiejętności i kompetencji miękkich. Różnica nie jest duża, jednak jest spójna z wnioskami innych badań przeprowadzonych przez ...
-
Social commerce: transmisje live na Facebooku coraz popularniejsze
... także Instagram (33%). MŁODE KOBIETY Z MNIEJSZYCH MIAST – CHOĆ NIE TYLKO Kto kupuje w social media? Nadal w przewadze są kobiety, ale różnica w strukturze płci ... przechodzenia do sklepu. Dla sprzedawcy to otwarcie dużego kanału sprzedaży w e-commerce. W ślad za zainteresowaniem konsumentów zakupami w mediach społecznościowych, rozwija się również ...
-
Polacy a bezpieczne zakupy w Internecie
... zakupy. W ostatnich miesiącach rekordy popularności biją tzw. zakupy grupowe, ale branża e-commerce w Polsce to wciąż przede wszystkim sklepy internetowe. Z ankiety przeprowadzonej przez Centrum ... – RTV, czy AGD, ale odsetek ten rośnie. Z badań wynika, że kobiety chętniej niż mężczyźni wybierają w sieci kosmetyki, perfumy, książki i sprzęty do ...
-
Polacy a wakacje na własną rękę
... Wakacje.pl, Bulgaricus.pl czy CRO.pl; oraz serwisy z ofertą turystyczną e-commerce - takie jak WakacyjnyWynajem.pl, Interhome czy Travelplanet.pl. Do poszukiwania ... liczba respondentów wyniosła 195 osób, z czego większość (121) stanowiły kobiety. Badanie dotyczyło preferencji i postaw dotyczących wykorzystywania Internetu przy planowaniu ...
-
Płatności internetowe PayByNet w Banku Pekao SA
... Rozliczeniową S.A. specjalnie na potrzeby handlu elektronicznego oraz e-administracji. E-Commerce to obecnie jeden z najszybciej rosnących segmentów handlu detalicznego w Polsce ... proc. użytkowników). Aż 56,14 proc. klientów sklepów online to kobiety. Przeważają one również jeśli chodzi o użytkowników porównywarek i miłośników zakupów grupowych ( ...
-
Sklepy internetowe: jak zwiększyć skuteczność sprzedaży?
... w przedziale wiekowym 25 - 34 lata, które stanowią 37% ankietowanych. Kobiety pytane o to, czego najczęściej poszukują w internecie wskazują takie kategorie jak: odzież ( ... zachowań klientów i użytkowników sklepów internetowych to ogromna przewaga branży e-commerce względem tradycyjnych metod sprzedaży. Jeśli klient przeglądał wcześniej np. książki ...
-
Zakupy impulsowe przez Internet
... kompetencję i profesjonalizm w obsłudze. Wciąż niedocenianym potencjałem w branży e-commerce jest profilowanie reklam i definiowanie jasno określonych odbiorców. Płeć także ma ogromne znaczenie w przypadku impulsowych e-zakupów. Najczęściej na zakupy pod wpływem impulsu decydują się kobiety w przedziale wiekowym 45-54 (55%). Na ogół powodem są ...
-
Jak rozpoznać bezpieczny sklep internetowy?
... polskich internautów odwiedza strony sklepów internetowych. Kobiety interesują się przede wszystkim witrynami sprzedającymi odzież, mężczyźni natomiast najczęściej odwiedzają sklepy oferujące sprzęt elektroniczny. Zgodnie z szacunkami internetowej porównywarki cen Nokaut.pl, polski rynek e-commerce osiągnie pod koniec tego roku wartość niemal ...
-
Mężczyźni wybierają ubezpieczenia direct
... aż 78% wszystkich transakcji. Odsetek ubezpieczeń kupowanych na odległość przez kobiety wynosi więc ogółem tylko 22%. Zaledwie w siedmiu województwach – dolnośląskim, lubuskim, ... Behnke, Superpolisa.pl. Potwierdzają to wyniki zrealizowanego przez Gemius badania „E-commerce w Polsce 2014”. Na pytanie o motywację do robienia zakupów przez internet aż ...
-
Prowadzisz sklep internetowy? Dla klientów ważna jest forma dostarczenia przesyłki
... kobiety wybierają dostawę zakupionych towarów kurierem do domu lub miejsca pracy. Z kolei panie częściej od panów decydują się na wybór bezpośredniej dostawy za pomocą poczty lub odbiór w Paczkomacie. Dostawa kurierem to forma transportu, która jest bardzo silnie powiązana ze współczesną branżą e-commerce ...
-
E-zakupy w wydaniu mężczyzn
... czym najwięcej w skali miesiąca wydają na buty. Według najnowszego raportu o rynku e-commerce 47 proc. mężczyzn korzystających z sieci robi zakupy przez internet, a 28 proc ... jakie produkty dopiero zamierzają kupić w sieci. Mężczyźni częściej niż kobiety deklarowali przyszłe e-zakupy w większości badanych kategorii produktów, jednak różnica była ...
-
Boże Narodzenie 2015 będzie kosztować 1 282 zł
... będzie nas kosztować 1 282 zł. Okazuje się, że większą wstrzemięźliwość w finansach zachowują kobiety - planowane przez nie wydatki zamknęły się w kwocie 1184 zł, ... ofert cieszą się również media społecznościowe (53 proc.). Według polskich konsumentów, e-commerce zapewnia największy dostęp do opinii innych kupujących na temat poszczególnych ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 42/2016
... na najwyższym poziomie od 1982 roku. FUS stwierdza, że jest to wynikiem urodzeń dzieci przez kobiety z zagranicznym paszportem. Komentarz do wydarzeń gospodarczych Według eksperckiej firmy Coders Center sp. z o.o.: ROŚNIE WARTOŚĆ ... to polska firma specjalizująca się w dostarczaniu rozwiązań typu Enterprise Content Management (ECM) oraz E-Commerce ...