-
Automatyzacje, AI, recommerce wśród nagrodzonych projektów konkursu Kobieta e-commerce 2023
... trendom w e-commerce. Wzięli w nim udział eksperci i liderzy rynku: Aleksandra Szol z MODIVO, Marcin Grzelak eTutor.pl, Jakub Gierszyński ZDROWIT oraz Marcin Wolnicki z Ceneo. Wyjątkowy pokaz mody z udziałem TOP Women w e-biznesie Galę konkursu Kobieta e-commerce 2023 uświetnił pokaz mody Tatuum i Kazar. W pokazie wystąpiły kobiety - uczestniczki ...
Tematy: kobiety w biznesie, Kobieta e-commerce -
Ruszył ogólnopolski konkurs Kobieta e-commerce 2023
... w nowym start-up-owym e-commerce. • Przedsiębiorcza mama w e-commerce, której patronuje Fundacja Kobiety e-biznesu; W tej kategorii szansę na nagrodę mają przedsiębiorcze kobiety, które umiejętnie łączą rolę młodej mamy z budowaniem i rozwijaniem biznesu online. • oraz rozwijająca się kategoria The best influencer for e-commerce; W tej kategorii ...
Tematy: kobiety w biznesie, Kobieta e-commerce -
Nominacje w II Edycji konkursu Kobieta e-commerce 2023. Głosuj na swoją kandydatkę!
... także panel dyskusyjny poświęcony trendom na rynku e-commerce. O wrażenia smakowe osób uczestniczących w Gali zadba Szef Kuchni wilanowskiego Muzeum Pałacu Króla Jana III – Norbert Sokołowski. Organizatorzy konkursu Organizatorem konkursu Kobieta e-Commerce 2023 jest Fundacja Kobiety e-biznesu we współpracy z Partnerami. Partnerzy konkursu: Allegro ...
Tematy: kobiety w biznesie, Kobieta e-commerce -
Polski e-commerce na tle Europy: dlaczego nie jest lepiej?
... e-commerce stanowią osoby po 45. roku życia. Jest ich prawie 22 miliony, z czego aż 12,9 miliona to kobiety. W Czechach, Danii, Finlandii i Norwegii aktywnych użytkowników w tym wieku jest ponad 1 mln w każdym z krajów, a około połowę tej grupy stanowią kobiety ... życia korzysta z usług e-commerce, z czego 3,2 mln to kobiety. Natomiast najnowsze ...
-
Digital goods - rozrywkowa gałąź e-commerce
... kobiety częściej kupują treści cyfrowe w celach zawodowych (14,8% w stosunku do 8,9% mężczyzn). Treści cyfrowe służą jednak, co nie powinno dziwić, przede wszystkim do rozrywki – deklaruje to 3/4 respondentów. Chociaż prognozy dla rozwoju e-commerce ...
-
Polscy internauci a e-commerce 2010
... 2011, zakłada dalsze zwiększanie udziału zakupów on-line w wydatkach Polaków - wynika z raportu "E-commerce w Polsce w oczach internautów" (gemiusReport 2010/2011) autorstwa Gemius S.A. Jakie są zatem ... wieku, statusu materialnego internauty, a także płci. Kobiety częściej słuchają opinii innych internautów, mężczyźni wybierają porównywarki cen. A ...
-
Wykluczenie cyfrowe dotyczy aż 2 mln Polek. Jak aktywizować polskie kobiety?
... Europejskiej. Jednak największym problemem polskiej branży e-handlu jest brak wyjścia poza dotychczasową główną grupę kupujących online. Z raportu “E-commerce w Polsce 2016. Gemius dla e-Commerce Polska” wynika, iż kobiety stały się filarem wzrostów w branży online – już 52 proc. Polek robi zakupy w sieci. Ogółem, większość kupujących ...
-
Polski rynek e-commerce w 2009 r.
... . 60% sklepów deklaruje, iż wśród ich klientów znajdują się zarówno kobiety, jak i mężczyźni. 32% sklepów przyznaje, że większość ich klientów to kobiety, a tylko 8% sklepów wskazuje mężczyzn jako swoich głównych klientów. Informacje o badaniu Raport „E-commerce w Polsce 2010” jest oparty o wyniki badań przeprowadzonych w kwiecień-wrzesień 2010 ...
-
E-commerce: jakie zakupy online preferują Polacy?
... online dbamy o zachowanie ostrożności? Co w największym stopniu warunkuje decyzję o zakupie w e-commerce? Co jest dla nas najważniejsze przy podejmowaniu decyzji o zakupie w danym ... i sprawdza, jakie opinie wystawili mu inni użytkownicy. Najczęściej postępują tak kobiety (71 proc. w porównaniu do 59 proc. mężczyzn) i najmłodsi ankietowani w ...
-
Moda w e-commerce: zwroty wyzwaniem dla logistyki
... i zaufania sprzedawców (44% stosuje wardrobing jako regularną praktykę). Z kolei kobiety preferują zamówienia odzieży na specjalne okazje (57,6%), a do regularnych nadużyć ... dolarów. Zwroty przyciągają uwagę także polskich organizacji badających e-commerce W raporcie Dekada polskiego e-commerce Izba Gospodarki Elektronicznej (e-Izba) wylicza, że ...
-
Rynek e-commerce w Polsce i na świecie
... takie wnioski płyną z badania Global E-commerce and the New Retail, zrealizowanego przez firmę Nielsen. E-commerce spełnia oczekiwania konsumentów Konsumenci coraz bardziej ... Badanie przeprowadzono na ogólnopolskiej, reprezentatywnej próbie kupujących w Polsce (n=1543, kobiety i mężczyźni w wieku 18-65 lat). W badaniu brały udział osoby ...
-
E-commerce w Polsce 2022. Są najnowsze dane
... mniej, natomiast 14% - że kupuje więcej. Zmniejszenie wydatków zadeklarowały szczególnie kobiety oraz badani w wieku 24-34 lat. Co ciekawe, jeśli chodzi o planowane ... e-commerce w Polsce. E-commerce nierozerwalnie łączy się z reklamą online. – mówi Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska - Przedstawiciele Grupy Roboczej E-commerce IAB Polska ...
-
7 gorących okresów w branży e-commerce
... e-commerce to 5 i 6 lutego. 41 proc. Polaków obdarowuje prezentami swoich bliskich, z czego 22 proc. przeznacza na tę okazję kwoty rzędu 100-149 zł. Z kolei za oceanem mężczyźni wydają na walentynkowe zakupy prawie dwa razy więcej niż kobiety ...
-
Polscy internauci a e-commerce 2011
... rosnąca popularność takich narzędzi e-commerce, jak porównywarki cen (korzystanie z nich deklaruje 56 proc. kupujących online), serwisy z opiniami użytkowników (53 proc.) oraz serwisy zakupów grupowych (18 proc.). Opinie internautów na temat najważniejszych cech zakupów różnią się w zależności od płci. Kobiety częściej deklarują przywiązywanie ...
-
Wynagrodzenia w e-commerce w 2021 roku
... 2021 roku w Ogólnopolskim Badaniu Wynagrodzeń (OBW) wzięło udział 1 879 osób zatrudnionych w branży e-commerce. Mediana wynagrodzeń w tej branży wyniosła 5 500 PLN brutto. Kobiety zarabiały o ponad 700 PLN mniej niż mężczyźni. Najwyższe wynagrodzenia otrzymywały osoby na stanowiskach menadżerskich. Mediana zarobków dyrektora wyniosła 14 053 ...
-
Jakie kobiety robią zakupy w Internecie?
... kobiety bardzo chętnie przeglądają produkty, nie kupując ich. Codziennie w sieci zakupy robi tylko 1% pań, a aż 21% zadeklarowało, że każdego dnia odwiedza sklepy internetowe. Najwięcej z ankietowanych dokonuje zakupów w Internecie sporadycznie – kilka razy w roku. Zdaniem Ceneo.pl, patrząc na szybko rozwijający się rynek e-commerce ...
-
10 najważniejszych dat dla e-commerce
... Zobaczcie 10 najważniejszych dat w e-commerce według Grupy KWANKO. Zimowe wyprzedaże Sezonowe wyprzedaże na początku roku wyznaczają wzrost udziału e-commerce. Niemal trzech na ... Providenta, dostępnych na stronie finanse.wp.pl, ponad połowa panów obdarowuje kobiety kwiatami. Dzień Dziecka Na ten dzień z niecierpliwością czekają nie tylko dzieci ...
-
Najwyższe wydatki w e-commerce na artykuły spożywcze, najniższe na kulturę
... najmłodszych. Zmniejszenie wydatków w przyszłości zapowiada co dziesiąty badany - częściej kobiety i osoby źle oceniające sytuację materialną swojego gospodarstwa domowego. A ... działających w ramach Grupy Roboczej E-commerce IAB Polska. O raporcie Celem badania, którego wyniki zaprezentowano w raporcie „E-commerce w Polsce 2023” było poznanie postaw, ...
-
E-commerce dla panów, wyprzedaże dla pań
... 34 proc. mężczyzn). Z kolei panowie częściej deklarują, że najczęściej szukają konsensusu pomiędzy możliwie dobrą jakością i rozsądną ceną. Z drugiej strony to kobiety chętniej kupują towary na promocjach, korzystając z tradycyjnych form wyprzedaży i „polując” w sklepach na wcześniej upatrzone rzeczy. Z tego typu okazji korzysta 37 ...
-
Do sukcesu w e-commerce potrzebna jest lojalność klienta
... Warto pamiętać że, najefektywniejszymi wiadomościami są te personalizowane – to trend, który będzie w dalszym ciągu podbijał e-commerce. Według danych SalesBee prosta segmentacja – na przykład na kobiety i mężczyzn połączona z personalizacją i dopasowaniem do rodzaju wcześniej kupowanych produktów poprawia wyniki mailingu o 20-30 proc. Dzięki ...
-
Kobiety częściej robią zakupy świąteczne online
... również sprzedaż stacjonarną. W niemal wszystkich wiodących kategoriach kobiety częściej niż mężczyźni wybierały e-commerce. W niektórych przypadkach, jak właśnie odzież czy kosmetyki i perfumy różnice te były naprawdę znaczące i sięgały co najmniej kilkunastu procent. Może to oznaczać, że kobiety w Internecie kupują produkty, które znają lub, że ...
-
Polski e-commerce 2004 vs 2024
... serwisów, pięć razy więcej użytkowników E-commerce jest aktualnie niezwykle popularnym sposobem dokonywania zakupów. Jak wynika z raportu „E-commerce w Polsce 2024”, odsetek internatów, ... widowni O ile przed 20 laty strony e-commerce przyciągały głównie mężczyzn (55,7%), o tyle dziś większość widowni stanowią kobiety (51,9%). W 2004 największą grupę ...
-
Kobiety realizują postanowienia noworoczne. Prawie 1000 zgłoszeń do czwartej edycji TOP Women w e-biznesie.
... mówi Dorota Bachman, Wiceprezeska Fundacji Kobiety e-biznesu. Kobiety z pokolenia silver też idą po swoje! 50+ to świetny wiek na nowe wyzwania i kolejne sukcesy. Kobiety z tej grupy ... dla mnie nie tylko okazja do podzielenia się najnowszymi trendami z branży e-commerce oraz korzyściami płynącymi ze sprzedaży na Allegro, ale również sposobność do ...
Tematy: TOP Women w e-biznesie, kobiety w biznesie -
Zakupy w sieci: kobiety kupują z głową
... produktowych, a także czas spędzany na stronie poszczególnych produktów. Kobiety zdecydowanie bardziej nastawione są na zakupy nowości, w tym przypadku często przestają zwracać uwagę na cenę produktów" – komentuje Wojciech Tomaszewski, Dyrektor ds. Marketingu i E-commerce, Answear.com. Kobiety poza tym, że lubią kupować nowe rzeczy dla ...
-
Zdjęcia, czyli droga do sukcesu w e-commerce
... – potwierdza Dariusz Kulpaka, właściciel sklepu herbatyartystyczne.com, który oferuje ekskluzywne herbaty. – W e-commerce konieczna jest dobra komunikacja z klientem – aby ktoś, kto wejdzie ... płci użytkownika – mężczyźni zwracają uwagę na inne elementy zdjęcia niż kobiety. Przykładem może być fakt, że w przypadku modelki z głębokim dekoltem ...
-
Pinterest a sprzedaż w e-commerce
... internetowych. W sieci można znaleźć wiele poradników na temat promowania e-commerce w tym medium, a na specjalistycznych forach niejedną dyskusję o zwiększaniu sprzedaży. Najnowsze ... szukać natomiast przedmiotów codziennego użytku. Serwisem rządzi wyszukany design i kobiety. Według szacunków, to właśnie płeć piękna dominuje wśród użytkowników. ...
-
Instagram: coraz większa popularność w e-commerce
... gałęzią e-commerce, w której bardziej niż tekstowe opisy produktu liczą się jego graficzne przedstawienia . Platforma służąca do publikacji zdjęć jest więc idealnym rozwiązaniem do prezentacji trendów i dostępnych w sklepie artykułów. Uwzględnić należy przy tym również fakt, że większość użytkowników Instargama to młode kobiety. Podobnie ...
-
Wynagrodzenia w handlu i e-commerce w 2019 roku
... 2019 roku w Ogólnopolskim Badaniu Wynagrodzeń uczestniczyło 16 172 osób zatrudnionych w handlu i branży e-commerce, z czego 49% stanowiły kobiety. Mediana zarobków w tej branży w 2019 roku wyniosła 4 210 PLN brutto. W grupie wyszczególnionych kategorii handlu, najwyższe wynagrodzenie otrzymywały osoby zatrudnione w handlu ...
-
Zakupy online: mężczyźni na aukcjach, kobiety w e-sklepach
... firmy badawczej Gemius, która doradza przedsiębiorcom, jak wykorzystywać Internet w biznesie. Zdaniem eksperta wynika to z trendu, jaki obserwujemy na polskim rynku e-commerce. Coraz więcej sklepów podejmuje świadome działania, aby budować rozpoznawalność swojej marki, a to sprzyja zwiększaniu się zaufania oraz budowie lojalności. – Ponadto ...
-
E-commerce: jak kultura i rozrywka sprzedają się w sieci
... . Jednak rekordziści, za miejsca na najbardziej rozchwytywanych imprezach np. muzycznych, są w stanie zapłacić nawet 1500 złotych. W zdecydowanej większości bilety kupują kobiety, natomiast typowy nabywca ma od 35 do 55 lat - informuje Tixar.pl. Polacy chętnie korzystają z platform internetowych zbierających oferty w jednym ...
-
Korzystanie z internetu 60+. Jak seniorzy surfują w sieci?
... oraz oszczędności kosztowe – to zalety, jakie szczególnie doceniają starsi użytkownicy e-commerce. – dodaje Joanna Erdman, Prezes Zarządu Fundacji Polska Bezgotówkowa. Odzież, farmaceutyki i kosmetyki. Co kupują seniorzy w internecie? Wg raportu Fundacji Kobiety e-biznesu około połowa seniorów wykorzystuje internet do zakupów odzieży, dodatków ...
-
Polacy a zakupy w sieci
... sygnał dla rozwijającego się rynku e-commerce w Polsce. Celem przeprowadzonych badań była analiza polskiego rynku e-commerce z perspektywy klientów sklepów internetowych. W wyniku ... potwierdziły także różnice w produktach poszukiwanych w Internecie przez kobiety i mężczyzn: kobiety częściej niż mężczyźni kupują odzież, obuwie, kosmetyki i perfumy, ...
-
E-zakupy: ile i na co wydajemy w sieci?
... wydatków na zakupy w sieci znajdujemy w raporcie „E-commerce w Polsce 2016. Gemius dla e-Commerce Polska”. Deklaracje ankietowanych wskazują bowiem, że co czwarty e-konsument chce wydawać więcej. Większy optymizm w tej kwestii charakteryzuje mężczyzn - to oni w większym stopniu niż kobiety planują zwiększenie wydatkowanej kwoty. Co najważniejsze ...
-
Ekologia po polsku. Co robimy, aby zadbać o środowisko naturalne?
... e-commerce klienci spotkali się osobiście (96%). Czy e-commerce może być green? Zdaniem Patrycji Sass-Staniszewskiej, prezes Izby Gospodraki Elektronicznej: „W e-commerce ... w przedziale 25-34 lata, mieszkańcy największych miast i wsi oraz zdecydowanie częściej kobiety niż mężczyźni. Mieszkańcy małych ośrodków miejskich (do 20 tys. mieszkańców), ...
-
Po pandemii już tylko zakupy online?
... przez marki? Udział e-commerce w sprzedaży detalicznej w Polsce Jak wynika z badania, jeszcze przed wybuchem pandemii udział e-commerce w sprzedaży detalicznej oscylował w Polsce w ... w trendy. Oferta centrów handlowych będzie musiała ulec zmianie – klientami będą w większości kobiety, przedstawiciele grup wiekowych 18 – 24 lat oraz 45 – 54 lat będą ...