-
Profil polskiej internautki
... (15%). Polki nie tylko szukają w sieci rozrywki, ale również robią zakupy i czerpią informacje na temat produktów finansowych. Według raportu „E-commerce w Polsce 2011” – kobiety, zdecydowanie częściej niż mężczyźni do zalet internetowych zakupów zaliczają niższe ceny (42% wszystkich użytkowniczek sieci) i oszczędność czasu (16% z ogółu ...
-
79% Polaków robi zakupy online, social commerce mniej popularny
... mediów społecznościowych 4 do 8 lat temu. Wciąż jest to jednak forma e-commerce’u dająca użytkownikom mniej satysfakcji niż zakupy w sklepach internetowych i stacjonarnych. Ogólnie bardziej zadowolone z zakupów na platformach społecznościowych są kobiety niż mężczyźni, odwrotnie niż w przypadku dwóch pozostałych opcji. Najchętniej wybieraną ...
-
Wakacje wg singla
... użytkowników serwisu Travelplanet. - Te statystyki pokazują, że kobiety, wyjeżdżając czy to samotnie, czy z rodziną lub znajomymi, częściej niż mężczyźni podejmują decyzje co do kraju, w którym chcą spędzić urlop – zaznacza Radosław Damasiewicz, dyrektor marketingu i e-commerce Travelplanet.pl. Według dr Mai Jedlińskiej z Katedry Marketingu ...
-
Czy i dlaczego decydujemy się na zwrot towaru?
... osobie. Podpowiedzi bez wpływu na liczbę zwrotów towaru w e-commerce Obecnie istnieje wiele rozwiązań, które – przynajmniej w teorii – mają szansę ograniczyć ... że takie podpowiedzi zmniejszają liczbę odesłanych produktów (25 proc.). Wskazywały tak najczęściej kobiety (31 proc.) oraz 30-39 i 40-49 latkowie (kolejno 31 i 32 proc.). Co zaskakujące, 6 ...
-
Co 4 internauta robi zakupy spożywcze w Internecie
... e-commerce dobitnie pokazują, że zakupy spożywcze w sieci robi coraz większa rzesza internautów. Obecnie przyznaje się do tego 24 procent internautów, przy czym częściej są to kobiety ... lutego a 7 marca 2014 roku. Informacje o badaniu Wyniki pochodzą z raportu „E-commerce w Polsce 2014. Gemius dla e-Commerce Polska”, który już niebawem zostanie ...
-
Polacy na zakupach. 9 faktów
... zakupy online. Duża popularność e-commerce nie oznacza jednak, że porzuciliśmy sklepy stacjonarne. Wręcz przeciwnie - wciąż lubimy centra i ... wydają miesięcznie więcej niż kobiety Na odzież i dodatki kobiety wydają co miesiąc średnio 89 złotych. Co ciekawe, mężczyźni wydają w skali miesiąca więcej niż kobiety. Na zakup elektronicznych gadżetów ...
-
Zakupy odzieży przez Internet
... jednorazowo kupując online odzież/obuwie/bieliznę/galanterię i dodatki" najwięcej mężczyzn zaznaczyło odpowiedź 101-300 zł. Kobiety w tego typu wydatkach są bardziej oszczędne – Najwięcej Pań ... wśród użytkowników serwisu Ceneo, którzy zasadniczo doceniają możliwości jakie daje e-commerce i chętnie kupują w ten sposób Komputery, Sprzęt RTV czy AGD. Z ...
-
SMS Premium w sprawie promocji? Polki są na "tak"
... promocjach i rabatach. Są to cenne informacje przede wszystkim dla podmiotów z branży e-commerce oraz dla tradycyjnych sklepów, ponieważ 8 na 10 ankietowanych Polek twierdzi, że SMS ... SMS Premium o promocji jest szansą dla e-sklepów na zdobycie nowych klientów. Kobiety należą do grupy najbardziej lojalnych konsumentów, przywiązują się do marek, ...
-
Zachowania konsumentów w sieci. Kto, jak i kiedy kupuje?
... tych analiz są szczególnie cenne dla firm działających w branży e-commerce. Kto zatem, jak i kiedy kupuje przez internet? Z badania "Polski konsument w sieci" ... najrzadziej? Kobiety (11 proc. wskazań) i mężczyźni (16 proc.) po 50 roku życia. Czytaj także: - Prawie połowa Polaków robi zakupy przez internet - 10 najważniejszych trendów w e-commerce. ...
-
Zakupy online pod lupą
... w e-commerce. Analiza setki tysięcy transakcji internetowych pozwala dowiedzieć się, kim są Polacy dokonujący zakupów online i jakie są ich zwyczaje. Smartfony w tyle, kobiety ... oraz średniej wartości zamówienia dla 35 państw świata z rozwiniętą branżą e-commerce. Polska, w której 26% transakcji w sieci odbywa się ze smartfonów, znajduje się w grupie ...
-
E-klient - zachowania nabywców
... mężczyzna. Niski odsetek kobiet kupujących w sieci (jedynie 23%) - zdaniem analityków - oznacza, że polski rynek e-commerce nadal znajduje się w początkowej fazie rozwoju. Jak pokazują zachodnie badania i analizy, kobiety są ważnym segmentem e-klientów [7, str. 2]. Według amerykańskich agencji badawczych także w USA Internet początkowo był domeną ...
-
Internet wg IAB w 2004
... (22 proc.). W ostatnich latach zmieniała się także proporcja korzystania z sieci przez kobiety i mężczyzn. W połowie 1999 roku wśród internatów było 2 razy więcej mężczyzn niż kobiet ... ustabilizować się na poziomie 20 proc. E-commerce łagodnie w górę Wyraźne ożywienie można też obserwować na rynku e-commerce. W prawdzie liczba sklepów internetowych ...
-
Zakupy online: pandemia zmienia zachowania konsumentów
... 9. już odsłony wspólnego raportu Gemius oraz Izby Gospodarki Elektronicznej „E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska”. Autorzy opracowania przyjrzeli się również, jak koronawirus zmienił ... % internautów dokonało przynajmniej raz zakupów online. Dominują wśród nich kobiety, osoby powyżej 35 roku życia, z wyższym wykształceniem i mieszkańcy ...
-
Zakupy grupowe Polek
... % wszystkich osób korzystających z zakupów grupowych w Polsce to kobiety. W Stanach Zjednoczonych - kolebce zakupów grupowych - ten odsetek jest jeszcze większy i wynosi około 70%! A więc to płeć piękna jest siłą napędową tego dynamicznie rozwijającego się sektora rynku e-commerce. Codziennie na zakupach grupowych Na dobrowolną ankietę ...
-
Zalando.pl najpopularniejszy w polskiej sieci
... proc. korzystających z sieci Polaków powyżej 15 roku życia, z czego 64 proc. to kobiety. Tak przynajmniej wynika z lipcowej edycji badania Megapanel PBI/Gemius. Zalando to największy w Europie ... że to głównie kobiety (64 proc.) i osoby młode, między 15 a 34 rokiem życia (50 proc.), odwiedzają Zalando.pl. Mateusz Gordon, ekspert od e-commerce w firmie ...
-
Smartfon za zakupach
... e-commerce zakupy w sklepach stacjonarnych ciągle nie tracą na popularności. Zauważalny staje się ... badania wskazują, iż mężczyźni przebywający w sklepie tradycyjnym częściej korzystają z telefonów komórkowych w celu porównania cen niż kobiety (odpowiednio 42 i 37 proc.). Najbardziej aktywną grupą wiekową wśród takich klientów są osoby między 20 ...
-
Letnie zakupy przez Internet? Co kupujemy w wakacje?
... branży e-commerce. Już od lat największe ożywienie wśród elektronicznych konsumentów zauważalne jest w okresie przedświątecznym, a więc w ... Internet kategorii produktów – wybiera je ok. 25% badanych, a wśród nich zdecydowana większość to kobiety. Produkty z kategorii uroda zamierza kupić 42% pań, a jedynie 9% mężczyzn. W czasie wakacji zadbać o swoje ...
-
Polscy internauci a apteki internetowe
... . Z ich analizy wynika np., że kupującymi znacznie częściej są kobiety. Jak już wspomniano we wstępie, badanie jest wspólnym projektem agencji badawczej IRCenter, LeadR – agencji marketingu bazodanowego, PricePanoramy - firmy monitorującej e-commerce oraz SpicyMobile - firmy, która udostępnia technologie do analityki mobilnej. Zasadniczym ...
-
Ranking najlepszych e-sklepów 2022 wg Ceneo
... osoby w wieku 35-44 lata, wśród których dominują kobiety. Najwięcej transakcji zakupowych jest dokonywanych w miejscowościach do 50 tys. mieszkańców ... przypadków użytkownicy kierują się bezpośrednio na strony sklepów internetowych. Światowe zawirowania a e-commerce Nie jest to zaskoczeniem, że sytuacja gospodarczo-ekonomiczna znacząco wpłynęła ...
-
Na platformach marketplace najczęściej kupujemy odzież, obuwie i kosmetyki
... - wynika z badania Santander Consumer Banku "Polaków Portfel Własny: marketplace przyszłością e-commerce". Jakie jeszcze wnioski płyną z tego badania? Z tego tekstu dowiesz ... Polaków Portfel Własny: marketplace przyszłością e-commerce” wynika, że 46 proc. ankietowanych kupuje na platformach marketpalce ubrania. Częściej są to kobiety (58 proc. pań w ...
-
Plany finansowe internautów 2005
... dynamicznie rosła wraz ze wzrostem wykorzystania elektronicznego kanału płatności oraz rozwojem e-commerce. Za cel główny raportu „Plany finansowe internautów 2005” przyjęto określenie, jaka ... , że mężczyźni nieznacznie częściej niż kobiety deklarowali chęć wykupienia w najbliższym czasie dodatkowego ubezpieczenia (kobiety 7,2 proc., mężczyźni 12,5 ...
-
Lepsze promocje niż programy lojalnościowe
... promocje i wyprzedaże - wynika z raportu przygotowanego przez Gemius oraz e-Commerce Polska. Badania pokazują, że 25 proc. ankietowanych Polaków deklaruje istotny wpływ programów lojalnościowych na ich decyzje o zakupach w tym samym sklepie. Częściej są to kobiety, osoby w wieku 20-24 lata oraz konsumenci z wykształceniem niższym niż ...
-
Czy zakupy spożywcze online mają przyszłość?
... najmniej 8 dodatkowych dni w ciągu roku! Czas zaoszczędzony na robieniu zakupów kobiety częściej wykorzystałyby "na dbanie o siebie" a mężczyźni "na sex"... Te i inne zaskakujące informacje ... wynosił tylko 18%, a więc wzrósł o niemal 1/4. Natomiast obroty polskiego rynku e-commerce wzrosły w 2010 roku o 22% i wyniosły ponad 13,4 mld zł. Widać więc, że ...
-
Masz sklep stacjonarny? Śledź zachowania, dbaj o doświadczenia
... e-commerce rozwija się w ekspresowym tempie, to jednak nic nie wskazuje na to, aby w najbliższym ... konsumentów w każdym wieku mówi, że “zniżki i promocje” najsilniej wpływają na dokonywanie przez nich zakupów kompulsywnych, przy czym kobiety są nieco bardziej podatne na ten czynnik. W tym rankingu prowadzi Hiszpania, gdzie 72% badanych podaje je ...
-
PARP: stopą bezrobocia Polska może się pochwalić?
... drugiej - nadal przeszło milion z nas boryka się z brakiem pracy. W tej grupie dominują kobiety (blisko 54%) - wynika z ostatniej odsłony raportu PARP „Rynek pracy, edukacja, kompetencje. Aktualne ... proc. r/r), specjaliści od RODO (wzrost o 63 proc. r./r.), specjaliści od e-commerce (wzrost o 55 proc. r./r.) oraz główni księgowi (wzrost o 33 proc. r. ...
-
Kupno samochodu używanego online. Czy jesteśmy na to gotowi?
... e-commerce powszechne kupowanie wszystkiego online nie dziwi już chyba nikogo. Przez internet kupujemy zarówno chemię ... 5 000 a 6 999 złotych netto (32 proc.). Wśród badanych, którzy z rezerwą podchodzili do takiego rozwiązania przeważały kobiety (70 proc.), seniorzy (67 proc. wśród 60-latków i 96 proc. ankietowanych w wieku powyżej 70 lat) oraz ...
-
Jak sztuczna inteligencja wpływa na nasze życie?
... sztucznej inteligencji. Jej przemożny wpływ dostrzegalny jest zwłaszcza w mediach społecznościowych i w świecie e-commerce. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak zmieniło się postrzeganie ... 37 proc. Mężczyźni wykazują w tym wypadku większe zaufanie do AI niż kobiety (24 proc. vs 16 proc.), najbardziej otwarte jest najmłodsze pokolenie (25 proc.). ...
-
Najgorętsze serwisy zakupowe przed świętami
... , z czego ponad 97% stanowiły kobiety. Zestawienie zamyka empik.com z liczbą 904 tys. użytkowników. Black Friday szczególnie popularny wśród kobiet Promocje cenowe oferowane przez sklepy internetowe w ramach Black Friday oraz Black Week w tym roku przyciągnęły na witryny e-commerce szczególnie kobiety. W danych za listopad zauważalny ...
-
Rynek pracy kobiet. Pandemia szansą czy zagrożeniem?
... . Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Gdzie kobiety najchętniej szukają pracy? Jakie stanowiska pracy kobiety wybierają najczęściej? Czy pandemia może okazać ... się na zatrudnienie przede wszystkim w handlu (szczególnie na stanowiskach zdalnych związanych z e-commerce), a także w sprzedaży (z możliwością pracy online) i marketingu, głównie digitalowym. To ...
-
Profil Polaka-internauty 2006
... - stanowili oni aż 86,2 proc. Z kolei najbardziej zdominowanym segmentem przez kobiety są Laicy (65,1 proc. kobiet). Jest to wysoki wynik, ... raporcie Gemius, podejście do e-commerce jest w znacznym stopniu odzwierciedleniem stopnia zaawansowania internautów. Stanowczo słabiej w analizowanych aspektach korzystania z e-commerce wypadają segmenty ...
-
Jakie są kompetencje cyfrowe Polek?
... . mniej, niż wynosi unijna średnia! Korzystanie z konta internetowego to jednak nie wszystko. Raport ,,Mr & Mrs E-commerce” sporządzony przez Izbę Gospodarki Elektronicznej, nie pozostawia złudzeń: kobiety kochają e-commerce i chętnie wykorzystują przy tym nowoczesne usługi komplementarne, takie jak przelewy. Zakupy w sieci raz, dwa razy w miesiącu ...
-
Problemy Polaków w Internecie
... grupie wiekowej edukacją w dziedzinie Internetu interesują się w Polsce znacznie częściej kobiety – 75 proc. uczestników Akademii e-Seniora w poszczególnych miastach stanowiła ... udowodnić jedną z najważniejszych zalet branży e-commerce mówiącą, że biznes internetowy nie zna jakichkolwiek granic. – Polski e-commerce to nie tylko duże sklepy i ośrodki ...
-
Zakupy online: najwięcej wydajemy na RTV i AGD
... zł) i multimedia (56 zł). Badania pokazują także, że w sieci mężczyźni wydają więcej niż kobiety. Jak podaje Michał Kot, dyrektor ds. badań w Interaktywnym Instytucie Badań Rynkowych (IIBR), panie ... życia. Dane zebrano między 26 lutego a 7 marca 2014 roku. Wyniki pochodzą z raportu „E-commerce w Polsce 2014. Gemius dla e-Commerce Polska”, który ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 2/2018
... takich inicjatyw jak np. platforma e-commerce, która zadebiutuje w bieżącym roku. Oznacza to, że Państwowa spółka paliwowa inwestując w e-commerce będzie konkurować z sieciami, ... Badań i Analiz z agencji SW Research. Kobiety w polityce Przeprowadzane od trzech lat badanie „Z kim na piwo” pokazuje, że kobiety zaangażowanie w politykę są coraz ...
-
Polki niezależne finansowo
... w przyszłości – komentuje wyniki Daria Auguścik, dyrektorka ds. rozwoju biznesu e-commerce w Mastercard. Na co wydają Polki? Dla ankietowanych Polek własne pieniądze ... wzorce samodzielności 60% Polek ocenia siebie jako osoby bardziej samodzielne niż kobiety w poprzednich pokoleniach w rodzinie. Wynik ten plasuje polskie respondentki na samym końcu ...