-
Internet PR a komunikacja kryzysowa
... takich osób jest niezwykle istotne. Listy adresowe pozwalają subskrybentom na wymianę poglądów, a także prowadzenie dyskusji. Komunikacja w grupie odbywa się przez wysłanie wiadomości pod wskazany adres e-mail danej grupy, a następnie ... , przedsiębiorstwo może ponieść surowe konsekwencje. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Komunikacja mobilna: szybki rozwój w Europie Wsch.
... Frost & Sullivan. Nowa analiza globalnej firmy doradczej Frost & Sullivan, zatytułowana "Komunikacja mobilna w Europie Wschodniej: Przegląd Kluczowych Rynków", ocenia ... dodana i innowacyjne usługi to kolejny znaczący krok polskiego sektora komunikacyjnego. Marketing mobilny i reklama, płatności przez telefon oraz treści multimedialne będą napędzać ...
-
Social media a komunikacja marketingowa
... wykorzystywanym przez polskich przedsiębiorców – aż 86% firm przepytanych przez Deloitte ma swój profil na Facebooku. Jednak kierownicy odpowiedzialni za marketing i komunikację nie mają jasnej strategii wykorzystania serwisów społecznościowych do wspierania biznesu, zwłaszcza w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi. „Menedżerowie polskich ...
-
Komunikacja w pracy: ponglish czyli korpo-mowa
... codziennym różni się od tego stosowanego w korporacjach.” – mówi dr Ewelina Jurczak, Marketing Manager, Luxoft, specjalista z zakresu kształtowania zachowań ludzkich. Trudno nie zgodzić ... copywriterem czy kopisarzem, a w najlepszym wypadku słowomistrzem”. Traci język – zyskuje komunikacja Na żargon biurowy często oburzają się językowi puryści. Skoro ...
-
E-mail czy komunikator? Dokąd zmierza komunikacja z klientem?
... przejścia na stronę www lub do sklepu internetowego. E-mail pozwala na indywidualne podejście Komunikacja e-mailowa daje unikalną możliwość personalizacji. Budowanie komunikacji opartej na zainteresowaniach użytkownika można wesprzeć ... przyszłości oba te kanały komunikacji będą współistnieć i wzajemnie się uzupełniać. René Kulka, Email Marketing ...
-
Komunikacja marketingowa: zarobki w branży w 2016 r.
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR ogłosiło wyniki nowego badania wynagrodzeń i stawek cennikowych w firmach sektora komunikacji marketingowej, organizowanego corocznie od kilkunastu lat. Analizę wynagrodzeń oraz stawek godzinowych pracowników agencji reklamowych, domów mediowych oraz agencji eventowych przeprowadziła na zlecenie ...
-
Komunikacja werbalna: nazwy, slogany i hasła reklamowe
... . W starożytności istniały specjalne szkoły uczące retoryki czyli sztuki krasomówstwa. Dziś jedną z dziedzin, w których słowo może być skutecznym orężem jest marketing. Jednak aby posługiwanie się słowem przyczyniało się do odniesienia rynkowego sukcesu, konieczna jest znajomość charakteru i funkcji poszczególnych elementów komunikacji takich ...
-
Komunikacja marketingowa: crossmedia
... Knight”, wchodząc na ekrany kin, pobił wszelkie możliwe rekordy i stał się jedynym z hitów wszech czasów. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Marketing: strategie wzrostu
... podchodzić na tle oczywistego ograniczenia „chłonności konsumenckiej”. Oto dwa przykłady taktyk, jakie można zastosować w procesie nakłaniania do nasilenia konsumpcji/użytkowania: Powracająca komunikacja. Polega ona na używaniu znanego kontekstu marki lub produktu tak, aby ta znajomość stała się wsparciem w przypadku klientów, którzy znają ...
-
Omnichannel: jak prowadzić komunikację z klientem
... komunikat musi być spójny i podążać za klientem. Z pomocą przychodzi tu komunikacja mobilna: wiadomości SMS, MMS i VMS, powiadomienia Push czy też e-maile odbierane na ... się dużym zainteresowaniem trend w marketingu, tak jak wcześniej np. multichannel lub marketing automation. Ten ostatni zresztą nie traci na popularności, wręcz przeciwnie – jego ...
-
SMS-y marketingowych przyjaciół
... ma szansę rozpowszechnić się videostreaming, czyli transmisja obrazu wideo. Ze względu na swoje cechy marketing mobilny należy do grupy działań marketingu bezpośredniego, w szczególności do marketingu relacji. Komunikacja marketingowa przy użyciu SMS-ów jest dla specjalisty marketingowego szczególnie korzystna z kilku powodów: - jest interaktywna ...
Tematy: -
PR w nowych mediach
... www pod wpływem reklam w prasie. Charakter nowych mediów sprawia, że komunikacja przybiera formę dialogu. W miejsce jednostronnych przekazów perswazyjnych (reklama) pojawiają się ... jako źródła ciekawych informacji. WPŁYW ROZWOJU MEDIÓW NA MARKETING Problem malejącego znaczenia reklamy i rosnącego znaczenia public relations w kształtowaniu komunikacji ...
-
Aplikacje mobilne i CRM - filary marketingu
... to inwestycje w media społecznościowe, marketing mobilny oraz e-mail marketing. Bieżąca edycja raportu Salesforce „State of Marketing 2015” powstała w oparciu o opinie ... klientów w działaniach marketingowych. W tegorocznym badaniu 68% respondentów przyznaje, że komunikacja w kanale mobile już jest integralnym elementem ich strategii. Dla porównania – ...
-
Jak pozyskać i zatrzymać klienta w Internecie?
... również często wymieniane jako składniki internet mix, to także: wygoda (ang. convenience) i komunikacja (ang. communication). Obok tych elementów dużą wartość mają także klient (ang. client ... świadczy o tym, że uznaje się ją za ważnego gracza w rynkowym krajobrazie. Marketing wirusowy Polega on na przygotowaniu np. zabawnych filmów, wygaszaczy ...
-
Jak polskie firmy wykorzystują potencjał komunikacji SMS?
... na swoją prostotę i możliwości - skrócone linki, komunikację dwukierunkową. Rozmowa z klientem Skuteczny marketing angażuje klienta, wciąga go w interakcję z marką. A SMS to nie tylko wysyłanie komunikatów, ale również narzędzie do dialogu z odbiorcą. Komunikacja dwukierunkowa pozwala na odbieranie odpowiedzi od klienta - stosuje ją 21 proc ...
-
6 błędów, które popełniasz w marketingu mobilnym
... biznes najwyraźniej zdaje sobie sprawę z siły rażenia kanału mobile. Z ostatniego raportu platformy SerwerSMS.pl. „Komunikacja SMS w Polsce” wynika, że już 3 na 4 reprezentantów mniejszych lub większych firm stosuje marketing mobilny w celu poprawienia wyników sprzedaży oaz realizacji innych celów biznesowych. - Co więcej, aż 96 ...
-
Cała prawda o marketingu i PR w Polsce
... działań - mówi Adam Sanocki, partner zarządzający w firmie doradczej Attention Marketing odpowiedzialnej za przygotowanie raportu. - Interesujące są również deklaracje działów PR, z których wynika, że w centrum ich zainteresowania znajduje się przede wszystkim komunikacja wewnętrzna, promocja na targach czy konferencjach oraz na organizowanie ...
-
Pandemia COVID-19 wzmacnia znaczenie sztucznej inteligencji w marketingu
... w zakresie ochrony danych osobowych. To pokazuje, że komunikacja na temat wykorzystania i ochrony danych osobowych może być dla firm wciąż bardzo atrakcyjnym polem do budowania relacji z klientami i zabiegania o ich względy. Informacje o badaniu: Raport „Salesforce: State of Marketing 2020” bazuje na badaniach przeprowadzonych w 2020 ...
-
Marketerzy nie doceniają pokolenia baby-boomers
... ukierunkować działania marketingowe w stosunku do osób z pokolenia wyżu demograficznego: Komunikacja baby-boomers ma charakter osobisty. 84 proc. rad i rekomendacji udzielanych jest w sytuacjach ... strony i odzew w komunikacji z ust do ust. Warto także wykorzystać marketing wirusowy w sieciach tworzonych przez B2F. „Najwyraźniej, usługi finansowe nie ...
-
Skuteczna reklama według deweloperów
... marketing 360. Współczesny konsument jest ciągle obecny online (social media, blogi, portale branżowe), ale także prowadzi życie offline (prasa, tv, radio, bilbordy). Model marketingu 360 pokazuje, że komplet działań online i offline jest dziś najbardziej skuteczny. Ważne tylko, by komunikacja ... social media, ale nasza komunikacja odbywa się ...
-
Newsletter nr 1 komunikacji marketingowej?
... wykorzystywania poczty elektronicznej oraz zmianom i trendom, jakim ulega komunikacja marketingowa. Odpowiedzi udzielone przez respondentów pozwoliły dowiedzieć się więcej na ... tegorocznym Badaniem objęli: Online Marketing Polska, IAB Polska, Izba Gospodarki Elektronicznej, Koncept, Marketer+, Mam Startup, Nowy Marketing, Tygrysy Biznesu, JU, ...
-
Promocja w segmencie B2B
... KOMUNIKACJA W B2B – WSZYSCY CHCĄ DOCIERAĆ Do segmentu B2B można docierać różnymi kanałami – zarówno ATL, jak i BTL. Sposób dotarcia uzależniony jest od aktualnych celów biznesowych i roli, jaką poszczególna grupa odgrywa w procesie zakupu. Dobrze skonstruowany marketing ... ofertę i odnieść efekt odwrotny do zamierzonego. Marketing bezpośredni jest więc ...
-
Czym kierujemy się, podejmując decyzje zakupowe?
... trendów mówiący o tym, że jeszcze większe znaczenie niż kiedyś mają tzw. mikroinfluencerzy. Komunikacja schodzi piętro niżej, z celebrytów i ekspertów wolimy rodzinę i przyjaciół. ... . Zdaniem Dawida Michnika, Partnera firmy doradczej Attention Marketing, podział ten i wynikające z niego tradycyjne narzędzia komunikacyjne i sprzedażowe w coraz ...
-
Skuteczna strategia marketingowa
... , są w stanie zniszczyć każdy misternie układany plan na komunikację marki. Komunikacja zawierająca nieprawdę, oszukująca czy naciągająca klientów jest dziś ... historię to znaczy zaangażować się w nią. Zaangażować całą firmę. W wielu przedsiębiorstwach marketing stanowi nieco hermetyczny dział, gdzie mało mówi się o produkcie, o jego udoskonalaniu ...
-
Skuteczna kampania reklamowa
... który jest często dodatkowo uzupełniany o działania ambientowe, marketing bezpośredni, event marketing, sponsoring, produkt placement, POS marketing czy PR. Jak w tym gąszczu, nadmiarze ... Ważny staje się outdoor, także precyzyjny (siłownie, baseny, centra handlowe, komunikacja miejska, toalety w pubach czy klubach, czy reklamy w taksówkach). Młodzi ...
-
Media społecznościowe - nowy kanał komunikacji marketingowej
... polityki mówi się o komunikacji permanentnej. Dzięki internetowym mediom społecznościowym, komunikacja marketingowa firm z klientami wygląda podobnie. Zmienił się charakter komunikacji, ... skalą, jak ma to miejsce na portalach społecznościowych. Choć to marketing w Internecie pierwszy zmienił charakter komunikacji marketingowej na mniej oficjalną, to ...
-
Internet a strategie marketingowe firmy
... , opakowanie produktu, materiały handlowe) lub przy wykorzystaniu form zaadaptowanych z tradycyjnego marketingu (sponsoring, konkursy, loterie, oferty specjalne). Skuteczna e-reklama Komunikacja przedsiębiorstwa z obecnymi oraz potencjalnymi klientami uwzględniać może także prowadzenie działań reklamowych w Internecie. Od wielu lat medium to jest ...
-
Polskie narzędzia marketingu, które warto poznać
... Podobne polskie narzędzia marketingu: LiveSpace, GoNet CRM 4. SerwerSMS.pl – komunikacja mobilna SMS Platforma SerwerSMS.pl pozwala na prowadzenie profesjonalnej komunikacji ... czy Aviva. Podobne polskie narzędzia marketingu: smsapi, promosms, mProfi 5. EmailLabs – e-mail marketing EmailLabs to serwer SMTP w chmurze, który powstał z myślą o podmiotach ...
-
Personalizacja kontra ochrona danych i wielokanałowość
... swoich branżach (36%) niż te, które mają wyniki poniżej średniej (26%). Komunikacja multikanałowa (cross-channel communication) wciąż pozostaje dla firm wyzwaniem. Obecnie tylko ... przewidywać ich potrzeby. Ponieważ ciągle przybywa form kontaktu klientów z firmami, marketing zmuszony jest sięgać po nowoczesne technologie, zdolne do szybkiej analizy ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w 2018 r.
... rocznym oznacza dynamikę rzędu 13%. Najbardziej prężnymi reklamodawcami pozostają handel, komunikacja, motoryzacja, finanse i żywność, które odpowiadają za połowę tortu ... drugiej pozycji uplasował się marketing w wyszukiwarkach (31,7%). Swoje miejsce umocniły ogłoszenia online (15,3% udziału), a e-mail marketing ponownie hamował - jego udział spadł ...
-
5 sposobów na pozyskanie talentów. Elastyczny czas pracy to nr 1
... im np. elastyczny czas pracy? Czy partnerski styl zarządzania i przejrzysta komunikacja sprawią, że pracownicy będą lepszymi ambasadorami marki? Eksperci Antal przekonują ... Pekról, Regional Manager, Antal. 5. Budowa marki pracodawcy, poprzez skuteczny content marketing LinkedIn w ujęciu globalnym to już ponad 645 mln zarejestrowanych użytkowników, z ...
-
Tylko nie nudź
... , spotkasz się z posądzeniem o brak znajomości tematu. - Bądź zdecydowany i otwarty. Wszelkie pozory nerwowości lub braku pewności mogą świadczyć o niekompetencji lub nieszczerości. - Komunikacja wzrokowa. Patrz w oczy jednej osoby aż dokończysz zdanie lub myśl. Oczy biegające nerwowo po sali nie budują porozumienia i ... zrozumienia. Dlaczego ...
Tematy: -
Wiosenny remarketing: SMS odświeży relacje z klientem
... Jak powinien wyglądać wiosenny remarketing smsowy? Oto kilka wskazówek. 1. Poznaj i przewiduj potrzeby Komunikacja SMS odbywa się na zasadach permission marketingu, marka może ... narciarski na strój rowerowy! Najnowszą kolekcję znajdziesz pod linkiem idz.do”. - Komunikacja SMS jest odbierana bardziej osobiście niż mail czy ulotka. Dlatego też, ...
-
Kampanie reklamowe: czego oczekują klienci?
... reklamy, która pozbawiona jest długofalowego i spójnego myślenia o komunikowaniu marki. Marketing spełnia rolę wykonawcy promocji, zamiast katalizatora pomiędzy planami sprzedażowymi, a ... klient reaguje na taką informację, jak na ofertę specjalną. Właściwa komunikacja launchująca nową kolekcję to taka, która jest w 100% zintegrowana z salonem ...
-
Viralowy film wideo
... który może powiedzieć im więcej, a co ważne, szybciej niż lektura tekstu. Komunikacja w formie wideo odbywa się na wielu poziomach. Poprzez obraz, wyobraźnię, słowo ... efekt prostej potrzeby dzielenia się informacjami. Z niej właśnie zrodził się marketing szeptany, a marketing viralowy wraz z technologizacją. Co widać gołym okiem Istnieje kilka cech ...