-
Multiscreening, czyli Internet podczas oglądania telewizji
Oglądaniu reklam telewizyjnych towarzyszy odszukiwanie marek w sieci, ale nie można jeszcze mówić, że to, co zobaczymy na pierwszym ekranie bezpośrednio skłania nas do zakupów. Największy wpływ na marketingowe działania multiscreeningowe ma przekaz reklamowy emitowany podczas relacji z wydarzeń sportowych oraz działania angażujące, które stosuje ...
-
Poszukiwane zawody 2017: po kogo będą stać w kolejce?
... budować swoje pomysły na omnikanałowości komunikacji marketingowej. Do tej pory w wielu firmach oddzielano tradycyjne kanały od digitalu, co powodowało, że komunikacja marek nie była spójna lub część online’owa była zaniedbana. Zmiana, która nastąpiła, wskazuje na to, że firmy będą kładły ...
-
Działalność innowacyjna przedsiębiorstw 2014-2016
... sekcji i działów: dział 46 – Handel hurtowy, z wyłączeniem handlu pojazdami samochodowymi, sekcja H – Transport i gospodarka magazynowa, sekcja J – Informacja i komunikacja, sekcja K – Działalność finansowa i ubezpieczeniowa, dział 71 – Działalność w zakresie architektury i inżynierii; badania i analizy techniczne, dział 72 – Badania naukowe ...
-
Czy Black Friday rzeczywiście się opłaca?
... okazje zakupowe, ale które promocje są najbardziej skuteczne? W Czarny Piątek konsumenci są gotowi, by kupować, czekają jednak na najlepsze okazje. Komunikacja marketingowa w handlu detalicznym ma nadal znaczący wpływ na decyzje zakupowe, a decydującym czynnikiem są promocje. Zapytani o to, co wpływa na ich ...
-
Chatbot – wiodący trend w obsłudze klienta
... siła napędowa dla powodzenia biznesu. Według prognoz marketerów, do 2020 roku komunikacja firm z klientem będzie odbywała się za pomocą sztucznej inteligencji (AI). Tradycyjna obsługa przechodzi obecnie prawdziwą rewolucję ... i na stałe wpiszą się w trend wykorzystywany w celu usprawnienia jakości obsługi klienta. Andrzej Goleta, Digital Marketing ...
-
6 grzechów głównych w marketingu e-commerce
... internetowym, aby osiągać zyski i nie dać się konkurentom? Oto 6 grzechów głównych w marketingu e-commerce. 1. Brak informacji o promocjach Zrealizowane przez SMSAPI badanie “Komunikacja SMS w firmach 2017” wyraźnie dowiodło, że sms-y informujące o promocjach wysyła swoim klientom mniej niż połowa firm. Jeżeli wziąć pod uwagę ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w I poł. 2019 r.
... programmatic. Ogólny obraz rynku także nie uległ przemianie - liderką pozostaje reklama graficzna, która odpowiada za niemal połówkę tortu reklamowego online, marketing w wyszukiwarkach pozyskuje prawie jedną trzecią, ogłoszenia jedną szóstą, zaś e-mail około 2%. Utrzymała się także dynamika poszczególnych formatów – wszystkie z nich wypracowały ...
-
Ukraińcy w Polsce, czyli rosnąca siła konsumencka
... UE dla pracowników z Ukrainy - m.in. Niemców już w styczniu 2020 - z Polski może odpłynąć od 250 tys. do 500 tys. pracowników. Tymczasem komunikacja do mniejszości narodowych w okresie wyborczych zmagań jest dość powszechna za granicą. Znane są odezwy czy orędzia polityków amerykańskich do mniejszości ...
-
Dostajesz mailem kody QR? To potencjalne zagrożenie
... im się zdobyć dość dużą popularność. Chętnie sięga po nie m.in. marketing, turystyka czy transport. Nie jest w zasadzie żadnym zaskoczeniem, że stały się ... urządzenie użytkownika nie jest podłączone do firmowej sieci Wi-Fi. W takiej sytuacji cała komunikacja między użytkownikiem a atakującym odbywa się przez sieć komórkową, która zazwyczaj nie jest ...
-
Reklama "pod" zysk czy sprzedaż?
... ? Tu wchodzimy w ślepą uliczkę. Do czego jednak zmierzam? Współczesny marketing, tworząc swój metajęzyk i metodologię położył nacisk na wskaźniki, których zadaniem jest ... , np.: - komunikacja masowa - komunikacja bezpośrednia - bezpośredni kontakt z produktem - komunikacja w punkcie sprzedaży - sponsoring - komunikacja niebrandowana Powyższy podział ...
-
Pozyskiwanie klientów? Liczy się głównie mobile
... wniosków w celu dalszej optymalizacji działań. Listę trendów zamykają Real Time Marketing oraz Virtual Reality, czyli rozwiązania, dzięki którym można przenieść ... zrazić klienta do siebie. Komunikacja mobilna musi więc podążać za preferencjami konsumentów. Przedsiębiorstwa i marketerzy mają tego świadomość. Dwukierunkowa komunikacja w social mediach, ...
-
Polskie firmy a wydatki na działania PR 2013
... które my musimy realizować”. Oczywiście dominuje drugie podejście, które lokuje marketing i działania PR w roli usługodawcy wyłączonego z strategicznych decyzji. - Brak strategicznej ... na działania PR głównie odbiją się na następujących narzędziach: Media Relations, Komunikacja wewnętrzna, czy PR produktowy. - Obszary redukcji i zwiększenia wydatków ...
-
12 powodów, dla których warto stosować sms-y w e-commerce
... a konsumenci mają wobec niej konkretne oczekiwania. Wg raportu „Komunikacja SMS w Polsce 2016/2017” wiadomości w procesie zakupowym powinny potwierdzać otrzymanie wpłaty przez sklep ... a ogranicza je praktycznie jedynie wyobraźnia – mówi Edyta Godziek, PR & Marketing Manager w SerwerSMS.pl. Oczywiście aby działania były efektywne warto zachować w ...
-
Współpraca z influencerem: jak ją sformalizować?
... co zobowiązuje do jasnego wskazywania reklam – wyjaśnia Żaneta Siwik, Product Marketing Lead w Useme, platformie do rozliczeń freelancerów, w tym influencerów. Jak ... 4. Edukacja i komunikacja: warto również prowadzić edukację wśród influencerów na temat znaczenia i wymogów dotyczących oznaczania treści reklamowych. Jasna i regularna komunikacja z ...
-
Sklepy internetowe. Jak poprawić komunikację z klientem?
... zakupowy na telefonie. Na każdy z tych trendów sprzedawcy powinni znaleźć odpowiedź - podpowiada Maja Wiśniewska, PR & Content Marketing Manager w SMSAPI. Czego dowiadujemy się o sklepach internetowych: Jeśli komunikacja z klientem, to głównie poprzez social media. Swoje oferty najchętniej promują w mediach społecznościowych (76 proc. bezpłatnie ...
-
Gemius: rynek internetowy w 2006r.
... . Marketing interaktywny, rozumiany jako kontakt z klientem za pomocą interaktywnych kanałów komunikacji, głównie Internetu i telefonu, wykorzystywało w 2006 r. blisko 2/3 przedsiębiorstw w Polsce. Najbardziej powszechną formą marketingu interaktywnego była komunikacja mailingowa, stosowana w 8 na 10 firm wykorzystujących marketing interaktywny ...
-
Etnografia organizacji: co to takiego?
... marketing nie był jeszcze najważniejszym działem w organizacji, chodziło o to, żeby jej struktura była jak najbardziej efektywna, żeby procesy działały, ludzie czuli się zmotywowani, a komunikacja ... naturalnym – jest odruchową reakcją na rzeczy nowe. Właściwa komunikacja, wytłumaczenie celów badania, zapewnienie o całkowitej anonimowości, przekonanie ...
-
Zarządzanie przedsiębiorstwem: gra do wspólnej bramki
... plany taktyczne i operacyjne wszystkich funkcji biznesowych w firmie (zakupy, sprzedaż, marketing, produkcja, jakość, finanse, zarząd). Głównym celem S&OP / IBP jest ... asortymentu (awaria maszyny) i szybka komunikacja z inną fabryką koncernu w takiej sytuacji, dzięki czemu można wykonać dany asortyment. Komunikacja staje się wartością dla klienta ...
-
Firmowy PR na zagranicę
... rzadko, a jeśli już, to raczej są to pojedyncze projekty aniżeli stała komunikacja. W chwili gdy taka samodzielna koordynacja staje się coraz mniej efektywna, ... w przypadku większych firm, które w zagranicznym oddziale mają osobę odpowiedzialną za marketing i public relations. Lokalni PR-menedżerowie sami, na miejscu, najczęściej w drodze przetargu, ...
Tematy: PR, Public Relations -
III Kongres Dyrektorów E-commerce - podsumowanie
... wyższa oraz w podejściu do zwrotów, które zdarzają się znacznie częściej. Komunikacja czy inspiracja? Niestandardowe podejście do marketingu, to jeden z elementów omnichannel. Jan Namedyński z AVON przyznaje, że strategia digital oparta o wartościowy content marketing pozwoliła na zmianę ugruntowanej już w świadomości klientów opinii o kanale ...
-
E-commerce w Europie - realia, trendy, szanse
... promocyjne. 86% z nich wskazuje na rozbudowaną obecność w mediach społecznościowych, 70% - na marketing treści (poza wideo) i na dedykowane kampanie displayowe, 62% natomiast współpracuje z influencerami. Nieco mniej popularne są wideo marketing (48%) czy własna aplikacja (37%). W mediach społecznościowych króluje Facebook (korzysta z niego 90 ...
-
Jak zarobić na wyprawce szkolnej?
... , że wykorzystuje e-mailowe newslettery, 82% komunikuje się przez Facebooka, a 63% wysyła SMS-y. Z kolei tegoroczne badanie SMSAPI "Komunikacja marki. Oczekiwania konsumenta" rzuca światło na marketing firm z perspektywy ich klientów. Okazuje się, że powiadomienia o ofertach promocyjnych znajdują się dopiero na trzecim miejscu preferowanych treści ...
-
Program lojalnościowy dla b2b/b2c
... na nich czekają za realizację tych celów. Komunikacja powinna być regularna i wielokanałowa. Kontent powinien obejmować przede wszystkim informacje o wynikach uczestnika (komunikacja spersonalizowana). Dobrze, jeśli służy także do prezentowania ... Hurka, właściciel Advertiva Loyalty Solutions Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Praca zdalna: jak zarządzać pracownikami?
... jakie wskazówki mogą dać osobom, które w tej sytuacji znajdują się po raz pierwszy. Priorytetem jest komunikacja Przeprowadzając spotkanie w trybie zdalnym nie ograniczamy się jedynie do dźwięku – korzystamy również z narzędzi wideokonferencji. Dlaczego? ... niszczymy zaufanie wobec nas samych. Amy Barzdukas Executive Vice President and Chief Marketing ...
-
Zarządzanie tożsamością firmy
... w naszym kraju grupę odbiorców powyżej 13 roku życia, jako aktualnych i przyszłych decydentów rynkowych, jest izzyBank. Komunikacja i wizualizacja dopasowana do potrzeb ściśle sprecyzowanej grupy trafia w jej gust, budując odporność na przyszłe ... Twórczych, kontakt: a.lelonkiewicz@fdt.com.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Decyzje zakupowe: kobiety samodzielne, mężczyźni wrażliwi i modni
... trzecim miejscu rozpoznawalność marki. Komunikacja marek wciąż stereotypowa Zarówno kobiety jak i mężczyźni twierdzą, że ich płcie są pokazywane w reklamie stereotypowo. Do kobiet nie przemawia komunikacja produktów finansowych (32%), nieruchomości ... . Jest to wspólny projekt: firmy badawczej Mobile Institute, agencji Beauty Management PR & Marketing ...
-
Cyberataki na LinkedIn: jak zagrażają bezpieczeństwu IT firm?
... inwestowania w kryptowaluty. Po raz kolejny przestępcy starają się, aby dalsza komunikacja odbywała się poza LinkedIn i udzielają konkretnych wskazówek, na jakiej platformie i w ... spamu, propagandy, a nawet do kradzieży tożsamości. - ostrzega Robert Dziemianko, Marketing Manager G DATA Software. Nasza lista kontrolna: Jak rozpoznać fałszywe profile ...
-
Startupy: dlaczego ważna jest analiza konkurencji?
... ew. niezadowolenia. Marketing – zbadanie tego obszaru pozwoli nam poznać narrację spółki w odniesieniu do produktu/usługi. Jaki „killer feature” jest podkreślany jako ten najistotniejszy, na co kładziony jest nacisk w komunikacji, w jakim dyskursie ona przebiega – czy jest formalna, czy raczej nieoficjalna, jak wygląda komunikacja z klientem ...
-
IAB Polska: reklama w internecie wygrała z kryzysem?
... . Segment ten skurczył się o 8%. Zaskoczeniem może być jednocześnie fakt, że e-mail marketing, który dotychczas notował konsekwentne spadki, w kryzysowym okresie wzrósł o ponad 3%. Z kolei największymi wygranymi roku 2020 okazały się mobile marketing oraz programmatic. Obydwa te segmenty wzrosły o ponad 20%. Biorąc pod uwagę podział ...
-
Światowy Tydzień Przedsiębiorczości w Małopolsce: 18-24 XI 2024 r. Weź udział bezpłatnie.
... pracy i się po nim poruszać”, • warsztaty „Jak działa influencer marketing?”, • prelekcja „Jak stworzyć bezpieczny sklep internetowy od zera?”, • prelekcja „Czy w Polsce będą ... biznesu – poznaję swoje predyspozycje i kompetencje zawodowe”, • gra „Komunikacja i współpraca – niezbędnik przedsiębiorcy” TRZCIANA Gminny Inkubator Przedsiębiorczości ...
Tematy: -
Taktyka wspierania sprzedaży
... ograniczonej grupy klientów, którzy kupują te produkty i znajdują się w placówce handlowej/usługowej w chwili prowadzenia promocji. Komunikacja w takich wypadkach ogranicza się zazwyczaj do prostych materiałów BTL-owych. Jakie są efekty takich działań ... . kontakt: pawel.dziadkowiec@ec1.bp.com Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Help desk i polski rynek
... , najczęściej zadawanych pytań i pojawiających się problemów i sugestii. W ramach SAP zachodzi rejestrowanie zgłoszeń i rozwiązań, komunikacja z serwisami, monitorowanie pracy serwisów, śledzenie napraw, wgląd do historii sprzętu i danego klienta, ... projekty help desk w Call Center Poland S.A. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Relacje z klientem w e-biznesie
... czyli wykorzystanie potencjału innych klientów w budowie wartości dla klienta, marketing doświadczeń, czyli wykorzystanie rozrywki, nauki czy estetyki w procesie budowy trwałych ... klienta, niemniej również inne elementy marketingu, jak cena czy komunikacja z klientem, mogą podlegać indywidualizacji. Istnieje wiele pojęć oznaczających indywidualizację ...
-
Studia podyplomowe - gdzie i za ile?
... i rachunkowość, handel i sprzedaż, informatyka i telekomunikacja, logistyka, inżynieria czy ochrona środowiska. Niesłabnącym zainteresowaniem cieszą się również marketing, reklama, komunikacja i public relations, a także prawo i administracja, psychologia oraz zarządzanie: zasobami ludzkimi, jakością, nieruchomościami, w biznesie, w oświacie ...
-
Organizacje sportowe: kreowanie silnej marki
... efektywność w działaniu, wysoki poziom obsługi, efektywna sprzedaż, relacje z otoczeniem, kultura wewnętrzna, motywacja pracowników czy dobra komunikacja. By się przekonać o walorach marki, klienci organizacji sportowej muszą wejść z nią w interakcję. Jak ich skłonić ... coraz wyższym poziomie. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...