-
Testy i badania w e-marketingu
... przebudować koncepcję. Proces się powtarza, powstaje nowa witryna, generowane są kolejne koszty, a skutek jest taki sam jak poprzednio – porażka. Po drugie ... , a internet nie jest autonomicznym obszarem, gdzie zachodzą całkowicie odrębne procesy marketingowe. Rozpatrywanie procesów zachodzących w internecie w oderwaniu od firmy, marki czy działań ...
-
Komunikacja werbalna: nazwy, slogany i hasła reklamowe
... tych obszarów). Duże znaczenie ma również krótszy cykl życia produktu i mniejsze koszty zmian jego nazwy. To wszystko sprawia, że nazwy produktów mogą być ... nazwa firmy musi być ogólna, a jej funkcje informacyjne i symboliczne są ograniczone. Zwłaszcza nazwy marketingowe przedsiębiorstw, ze względu na konieczność ich dopasowania do nazwy prawnej, a ...
-
Jaką strategię innowacji zastosować?
... gdy ryzyko innowacji jest niewielkie, a koszty alternatywne wysokie. Chodzi wówczas o jak najszybsze wprowadzenie innowacji. Wysokie koszty alternatywne w tym wypadku wynikają z tego ... badawcze, duże wydatki na badania nad produktem oraz dobrze przygotowane działania marketingowe. Wczesna imitacja - polega na dostraczeniu na rynek nowych produktów ...
-
Programy lojalnościowe - najczęstsze błędy
... programy lojalnościowe nie przynoszą zamierzonych efektów, a jedynie generują koszty. Dlaczego? Najczęściej popełniane są takie błędy, jak: Niestaranne planowanie ... lojalnościowych to kolejna bolączka firm decydujących się na to narzędzie marketingowe. Niedoszacowanie liczby korzystających z systemu, skutkujące wyczerpaniem się nagród, problem z ...
-
Monopol usług Google nie do przyjęcia?
... komercyjnych kont. Marketingowcy mają także otrzymać do dyspozycji ciekawe narzędzia marketingowe. Christian Oestlien, menedżer Google Plus poinformował, że liczba ochotników do ... z FB na Plusa. Ułatwi to firmom wszelką aktywność oraz zmniejszy koszty promocji. Z jednego poziomu będzie można kierować działaniami marketingowymi na wielu platformach ...
-
Marketing marki a marketing produktu
... jak najtaniej. Wygląda na to, że powoli staczamy się w jakieś marketingowe piekło. Musimy wydawać coraz więcej na reklamę i inne działania marketingowe, lecz ich skuteczność maleje. Każdy procent wzrostu sprzedaży kosztuje coraz więcej, a w dodatku koszty te coraz trudniej przerzucić na konsumentów. W dodatku w poszczególnych branżach ...
-
Społeczeństwo informacyjne w Polsce 2011-2012
... uwagę fakt, iż rzetelna informacja na stronach internetowych podmiotów gospodarczych zwiększa szanse marketingowe, firmy coraz częściej prezentują swoje katalogi wyrobów i usług na stronach ... Drugim istotnym powodem był brak odpowiednich umiejętności (37,9%). Zbyt wysokie koszty sprzętu to również stosunkowo często wymieniana przeszkoda w posiadaniu ...
-
Nowoczesna Gospodarka: zatrudnienie w II kw. 2015
... optymalizują działalność w poszczególnych obszarach, stawiają na eksport, tną niepotrzebne koszty, zwiększają inwestycje w działalność podstawową, a zadania, które mogą ... albo znacząco udoskonalają istniejące produkty i procesy, stosują nowe metody marketingowe i organizacyjne w praktyce gospodarczej, organizacji miejsca pracy lub w stosunkach z ...
-
PKPP Lewiatan: Czarna Lista Barier 2015
... z konsumentem niejasny jest wpływ przepisu na wyrażone wcześniej przez konsumentów zgody na kontakty marketingowe. Nie jest też jasne czy od chwili wejścia w życie przepisu ... uzyskiwania trzech różnych zgód na to samo działanie. Rodziło by to koszty i byłoby uciążliwe dla przedsiębiorców i konsumentów. Ze względu na sankcje administracyjne, ...
-
Szkolenia z marketingu kosztem podatkowym firmy
... przychodu i być poniesiony w celu osiągnięcia przychodu lub zachowania albo zabezpieczenia źródła przychodu, • nie znajdować się na liście kosztów nieuznawanych za koszty uzyskania przychodów, wymienionych w art. 23 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, • być właściwie udokumentowany. Wydatki ponoszone w związku z udziałem w kursie ...
-
Zła jakość obsługi klienta kosztuje 8,8 mld EUR
... więcej nie skorzystam z ich oferty”. Zdaniem Datamonitor Ovum, firmy analitycznej, kiedy konsument rezygnuje z transakcji, koszty jej przejęcia ponosi także konkurencja, ponieważ muszą jej się zwrócić nakłady marketingowe na pozyskanie klienta. Wysokość tych nakładów jest zróżnicowana w zależności od branży. Konsumentów zapytano także o to ...
-
Logistyka w firmie - informacje praktyczne
... zapasów. W skład kosztów dostaw zalicza się zarówno koszty zamawiania produktów, jak i koszty przestawiania produkcji. Koszty zamawiania produktów są bardzo zróżnicowane i uzależnione m.in. ... klient korzysta z niej tylko w dzień. W tej sytuacji kluczowe staje się marketingowe poznanie potrzeb klientów. Luka 2 ma miejsce, gdy menedżer zna potrzeby ...
-
Ulga B+R - jak stosować i rozliczać? Najnowsze stanowiska organów podatkowych
... do pozostałej działalności podatnika, to w takim przypadku koszty nabycia licencji jednorocznych będą stanowić koszty kwalifikowane, tylko w takiej części, w jakiej ... media Część podatników próbuje zaliczać do kosztów kwalifikowanych wydatki na cele marketingowe. W takich przypadkach fiskus wskazuje, że poszukiwanie oraz docieranie do potencjalnych ...
Tematy: ulga B+R, ulga na badania i rozwój, innowacje, B+R, badania i rozwój, ulga na nowe technologie, ulga na innowacyjnych pracowników, ulgi podatkowe, preferencje podatkowe, innowacyjność przedsiębiorstw, koszty podatkowe, koszty uzyskania przychodu, podatek od firmy, podatek dochodowy, Innovation Box -
Wyniki finansowe PZU I-VI 2009
... Spółki w związku z wyższymi nakładami na intensywnie prowadzone kampanie marketingowe. Wzrost ten został w znacznym stopniu zniwelowany wyższymi przychodami z tytułu opłaty manipulacyjnej (+5,1%) i lepszym wynikiem z działalności finansowej Spółki (+8,1%). PTE PZU obniżyło koszty administracyjne (- 4,3 %), podczas gdy rynek zanotował w tym czasie ...
-
Wydatek niewłaściwie udokumentowany w kosztach firmy
... ocenie (…) wydatków na usługi pośrednictwa, usługi akwizycyjne, czy też marketingowe w orzecznictwie Naczelnego Sądu Administracyjnego ukształtowało się jednoznaczne stanowisko, że w ... Organ podatkowy uznał, że we wskazanych okolicznościach spółka prawidłowo udokumentuje koszty podatkowe. Brak możliwości zidentyfikowania kontrahenta często dotyczy ...
-
Zakładasz sklep internetowy? O te podstawy musisz zadbać!
... Śledziejowska z Grupy TENSE. – Nie bez znaczenia są także podejmowane działania marketingowe – dodaje. Możliwości i przeszkody przy zakładaniu e-sklepu Czas trwania pandemii ... opłacać serwera – platformy SaaS korzystają z własnych. Wadą są oczywiście koszty, jakie trzeba ponieść w związku z ich korzystaniem – zwykle w formie abonamentu miesięcznego. ...
-
Mass mailing w małym przedsiębiorstwie
... potrzeby są zbieżne z ofertą firmy. E-mail marketing to działania marketingowe realizowane przy pomocy poczty elektronicznej tzw. e-mailingu. W Polsce często ... wyliczeniu wskaźnika zwrotu z inwestycji (ROI), dzięki któremu można określić, czy zwrócą się koszty włożone w kampanię. Kolejnym istotnym wskaźnikiem jest CTR (ang. Click - Through Rate ...
-
Opieka zdrowotna w Polsce - funkcjonowanie do 2008 r.
... elementów konkurencji towarzyszyło ponoszenie znacznych kosztów na funkcjonowanie płatnika (w 2000 roku koszty te wyniosły 0,4 mld zł, a w 2003 roku 0,5 mld zł) oraz ograniczona, głównie ... często intensywną opiekę zdrowotną. Fragment pochodzi z książki Igi Rudawskiej „Opieka zdrowotna. Aspekty rynkowe i marketingowe” (Wydawnictwo Naukowe PWN ...
-
Branża spożywcza a systemy ERP
... żywności o krótkim terminie spożycia kluczowym procesem mogą być kalkulacje marketingowe i cenowe, na bieżąco dostosowywane do rynkowej wartości towaru. Z kolei ... zamian za wsparcie i bieżące aktualizacje aplikacji. Zdaniem Tomasza Tubielewicza z Bank Serwis, koszty wdrożenia zależą przede wszystkim od wielkości firmy i zakresu wdrożenia. Według ...
-
Polski rynek maszyn vendingowych rośnie
... , ale zawsze zakup automatu motywowany jest jej długoterminowym interesem. Koszty zakupu pojedynczego urządzenia wahają od kilku do nawet kilkudziesięciu tysięcy złotych ... vendingowy nie stoi w miejscu. Pojawiają się coraz to nowe rozwiązania technologiczne i marketingowe związane z tym kanałem sprzedaży. W ślad za zmianą preferencji konsumentów i ...
-
Nieuczciwe sieci handlowe kontra producenci
... , wszelkiego rodzaju opłaty, sięgające 20 proc. wartości sprzedaży, generują prawdziwe koszty firm. Gdyby udało się zlikwidować lub ograniczyć to zjawisko, kondycja ... będą szukały możliwości zrekompensowania sobie poniesionych strat np. poprzez dodatkowe opłaty marketingowe. Jeżeli np. marża na jakiś produkt zostanie "urzędowo" obniżona z 30 do ...
-
Podróże lotnicze 2011
... Wzrostowi uległy również ceny opłat paliwowych, które nie powinny jednak wpłynąć na koszty podróży ponoszone przez turystów. Intensywny wzrost ruchu pasażerskiego Rynek ... pozycję na rynku. Stawiamy też na nowoczesne działania marketingowe, w tym silną obecność w mediach społecznościowych i na platformach mobilnych. W zeszłym roku zwiększyliśmy ...
-
Banki spółdzielcze: początek końca historii?
... taka potrzeba – wzajemnie „dostarczać sobie płynności”, podejmować wspólne projekty, np. marketingowe itd. Bankowcy z KOPBS uważają jednak, że zarządy banków i prezesi ... systematycznie śląc listy protestacyjne do wszystkich gospodarczych i politycznych decydentów. Koszty i znowu koszty Oczywiście IPS, gdy już powstanie, musi mieć swoją „czapę ...
-
Polska Ekstraklasa 2015
... innych lig tej części Europy. Kluby się profesjonalizują, działania marketingowe są coraz częściej na poziomie spotykanym w dużym biznesie – komentuje Dariusz Marzec ... „standardem”, kiedy wydawaliśmy raport po raz pierwszy. Chodzi o sytuację, w której koszty klubu ponad dwukrotnie przewyższają jego przychody. W poprzedniej edycji raportu były jeszcze ...
-
Jak otworzyć restaurację?
... planowanego zasięgu, zakładanej liczby gości). Warto zawczasu przemyśleć także działania marketingowe. – Planując otwarcie restauracji, musimy pamiętać o niezbędnych formalnościach – ... adaptacji pomieszczeń. Przydatne linki: - Własna firma - Niezbędnik firmowy Przykładowe koszty, o których warto pamiętać: Roczne pozwolenie na sprzedaż alkoholu jest ...
-
Wynajem lokalu w galerii, czyli wysokość czynszu to nie wszystko
... przerzucenie na najemców wszystkich wydatków związanych z funkcjonowaniem obiektu, jak koszty utrzymania powierzchni wspólnych, sprzątania, odśnieżania, ubezpieczenia, zarządzania nieruchomością, wywozu ... kreatywnością i elastycznością stron. Mogą to być usługi marketingowe i promocyjne, pomoc w procesie rekrutacji pracowników, usługi remontowe i ...
-
15 rad jak przygotować mieszkanie na wynajem
... zepsuje się któreś z tych urządzeń, właściciel będzie musiał je naprawić lub wymienić. Koszty pokryje najemca ze swojej kieszeni tylko wtedy, gdy okaże się, że ... Właściciele nie powinni silić się tu na niezgrabne zabiegi marketingowe – w ogłoszeniu powinny być podane wszystkie koszty, które spotkają najemców beż żadnych niedomówień i ukrywania ...
-
Jak zmienia się budownictwo ekologiczne w Polsce?
... dyrektor sprzedaży i marketingu Polnord SA Budownictwo ekologiczne to bardzo nośne hasło marketingowe. Rzeczywistość w sektorze mieszkaniowym kształtuje jednak nie tylko komunikacja, ale ... wywiewanego na zewnątrz budynku. Oznacza to dla mieszkańców nie tylko niższe koszty – o ponad 30%, ale także większy komfort – mieszkanie wolne od alergenów i ...
-
Czy elektromobilność już wpływa na zachowania konsumentów?
... wiele czynników: od psychologicznych (motywacje, przekonania, wartości, percepcja), poprzez marketingowe (produkt, cena, promocja, dystrybucja), społeczne (opinie, trendy, rodzina ... jednocześnie wpłynąć na spadek cen aut elektrycznych i hybrydowych. Gdy koszty nabycia będą zbliżone, znajdzie to swoje odzwierciedlenie w zachowaniach nabywców, ...
-
Działalność gospodarcza podjęta już w chwili rejestracji firmy? Jak to zrobić?
... NIP, sprzedaży. Innymi słowy, możesz oczywiście przeprowadzać rozmowy z klientami, pozyskiwać ich, podejmować działania marketingowe (np. zlecać stron internetowych), dokonywać zakupu ulotek i pieczątek, ponosić koszty związane z przystosowaniem lokalu do prowadzonej działalności gospodarczej, a nawet zawierać umowy przedwstępne, jednak samo ...
-
Kto oferuje świateczne promocje na nowe mieszkania?
... na zakup materiałów wykończeniowych i dekoracyjnych. Dodatkowe działania marketingowe koncentrujemy głównie wokół konkretnych inwestycji. Terminy poszczególnych akcji promocyjnych ... Jak co roku planujemy świąteczną promocję w naszych inwestycjach. W grudniu br. pokrywamy koszty umowy deweloperskiej. Warto dodać, że wszyscy, nasi klienci, bez względu ...
-
Inflacja: gwałtowny wzrost cen żywności w Europie, Polska liderem
... w szybszym tempie niż w przypadku marek, gdzie inne koszty są bardziej elastyczne (reklama, wydatki na promocję itp.). Duzi producenci żywności konfekcjonowanej przeznaczają równowartość 3-8% swojej rocznej sprzedaży na samą reklamę i trochę więcej na inne działania marketingowe (badania rynku, badania konsumenckie itd.). Europejscy konsumenci ...
-
Tydzień 28/2006 (10-16.07.2006)
... usług central swoich firm (są to np. licencje, prace rozwojowe, usługi marketingowe i reklamowe). To dzieki tym zleceniom zyski są transferowane do central i ... wzrost kosztów w JSW wyniósł 9%, w Katowickim Holdingu Węglowym o 7,8%, a tylko w Kompanii Węglowej koszty spadły o 1,1%) wzrosły kłopoty z płynnością finansową Kompanii Węglowej (ma jeszcze ...
-
Skuteczny mailing - podstawowe zasady e-mail marketingu
... , buduje programy lojalnościowe, prowadzi kampanie promocyjne, wykonuje badania marketingowe oraz prowadzi działania określane mianem public relations. Odbiorcy, którzy ... o 30% wynika z raportu Direct Marketing Association. Główną przyczyną wzrostu są niskie koszty i rosnąca efektywność tej formy promocji. Ostatnie dane ujawniły, iż odsetek ...
-
Rynek HoReCa w Polsce 2009
... na jedzenie poza domem. Jedna na pięć firm liczy na własne działania marketingowe, a jedna na sześć – na lojalność wobec ich marki. Stosunkowo wysoki odsetek firm ( ... – przede wszystkim wysokimi czynszami i opłatami, nieco rzadziej wymieniane są stosunkowo wysokie koszty pracy i otworzenia nowej placówki. Dla jednego na pięciu właścicieli sieci ...