-
Rekrutacja 2.0. Employer branding i co jeszcze?
... sukcesu odpowiada już nie tylko zręcznie skrojona strategia rozwoju i działania marketingowe, ale również stworzenie pozytywnej, spójnej i dobrze kojarzącej się marki pracodawcy ... . Jak dodaje Agnieszka Surowiec, działania pozwalające zbudować markę pracodawcy obniżają koszty prowadzenia rekrutacji oraz skracają czas trwania tego procesu. Wyniki ...
-
Dlaczego innowacje w MŚP to ciągle rzadkość?
... I nie chodzi tu tylko o kosztowne nowe technologie produkcji, ale także zmiany w obsłudze klienta, innowacje marketingowe, czy efektywność energetyczną. – Polskie firmy świetnie utrzymują się na powierzchni i do perfekcji mają ... . – W tym sensie jest to strata szansy na rozwój i ekspansję ze względu na zbyt duże koszty zabezpieczania obecnych ...
-
Ile jest warta branża ślubna?
... Ile kosztuje zatem cała organizacja wesela? U większości par młodych wszystkie koszty zamkną się w przedziale 41 - 60 tysięcy złotych. Co trzecia para ... w niedalekiej perspektywie coraz większe znaczenie dla usługodawców będą miały działania reklamowe i marketingowe - komentuje Kamil Kopka, CEO w Wedding.pl. Już teraz 69% par młodych szuka ...
-
Samochód sportowy w kosztach podatkowych firmy?
... gospodarczą podlegającą opodatkowaniu PIT oraz VAT, świadczący usługi marketingowe i reklamowe, postanowił w ramach działalności zbudować samochód wyścigowy, ... formie, został właściwie udokumentowany, nie znajduje się w kosztach nieuznawanych za koszty podatkowe. W przypadku przychodów z działalności gospodarczej kosztami ich uzyskania są ...
-
Co robić, aby marka dobrze się sprzedawała?
... maksymalizować zaangażowanie podczas kontaktu użytkownika z reklamą (i dzięki temu też koszty). Zbieraj opinie i pokazuj innym! Pięknie „wysmażony” slogan, grafiki przejrzyste i przyciągające ... Świetnie do tego posłużą choćby kampanie display i/lub content marketingowe, w których celem może być zasięg i liczba kontaktów z marką. Pomyśl, gdzie mogą ...
-
Jak stworzyć skuteczny program partnerski?
... marki mogą być ogromne. Bez dodatkowych nakładów na działania marketingowe można stworzyć zewnętrzną sieć wspierającą sprzedaż. Poszerza się wtedy zasięg geograficzny oraz demograficzny klientów – o ofercie dowiadują się coraz większe rzesze odbiorców, a firma ponosi koszty tylko w sytuacji, w której faktycznie dochodzi do sprzedaży, dzieląc ...
-
Polska Ekstraklasa: rekordowe przychody i realna szansa na 1 mld zł
... transmisji – otrzymywane głównie z Ekstraklasy S.A. za prawa telewizyjne, scentralizowane prawa marketingowe oraz z UEFA za grę w europejskich pucharach. Z tego tytułu kluby ... dotkliwiej odczuwają rosnące ceny energii, ciepła czy paliw. Według deklaracji klubów, koszty utrzymania infrastruktury w sezonie 2022/2023 wzrosną o min. 31 proc. rok do roku ...
-
Klastry w Polsce: jakie korzyści?
... osiągnąć trwałą przewagę konkurencyjną na rynku. Plusem są także niższe koszty działalności m.in. dzięki wykorzystywaniu zasobów i infrastruktury klastra, zmniejszeniu kosztów ... do klastrów kluczowych; zwiększenie rozpoznawalności marki poprzez działania marketingowe w szerokim zakresie; prowadzenie wspólnych badań naukowo-badawczych oraz ...
-
Wykorzystanie ChatuGPT w e-commerce jest zgodne z prawem?
... ChatGPT frazę, wyznaczając warunki brzegowe zapytania np.: „napisz mi ogłoszenie marketingowe dla mojego sklepu do konkretnego produktu” i uzyskuje gotowy tekst, to ... faktycznie autorskie. Zaangażuje nas to jednak na pewno procesowo w spór i koszty związane z obsługą tego procesu – wymienia Rafał Malujda. Zakończonych prawomocnie procesów związanych ...
-
Freelancer czy agencja? Oto wady i zalety
... Istotne są również kwestie związane z budżetem. Agencje zatrudniają wiele osób, dlatego mają wyższe koszty działalności, a ich usługi często są znacznie droższe niż te wyceniane ... to dobre rozwiązanie dla firm, które nie mają dużego budżetu na działania marketingowe, a także w sytuacjach, gdy kluczowa jest szybkość i elastyczność współpracy. Jednak ...
-
Przemysłowy metaverse i sztuczna inteligencja, czyli TOP trendy w technologiach
... społecznościowych, a także wiodące firmy badawcze, telekomunikacyjne i marketingowe wdrażają własne procesory graficzne. Jednak w przypadku mniej rozwiniętych przedsiębiorstw prawdopodobnie najpowszechniejszym podejściem będzie wykorzystanie procesorów graficznych w chmurze. Redukują one koszty szkolenia modeli AI nawet sześciokrotnie w porównaniu ...
-
Franczyza sposobem na niepewne czasy?
... 450 sklepów). Franczyza staje się atrakcyjnym rozwiązaniem, oferującym nie tylko wsparcie marketingowe, ale także lepsze warunki handlowe. Wzrost liczby sklepów takich jak Żabka, która ... proc. z nich zwraca uwagę na korzystniejsze terminy płatności, 22 proc. ponosi niższe koszty związane z zaopatrzeniem, a 21 proc. uważa, że będąc w sieci łatwiej ...
-
Odroczone płatności nie dla zadłużonych
... raty. Przedsiębiorcy często rezygnują z większych zakupów ze względu na wysokie koszty jednorazowe. Możliwość odroczenia płatności zwiększyłaby ich zdolność do realizacji inwestycji ... na raty kupowane są narzędzia, urządzenia, surowce, a także szkolenia, licencje i usługi marketingowe – wylicza ekspert NFG. Długi barierą w dostępie do usługi BNPL ...
-
Coraz więcej Europejczyków płaci rachunki domowe w terminie
... europejskich konsumentów pozostaje niestabilna ze względu na utrzymujące się wysokie ceny, koszty kredytowe i zmienność cen energii. Wiele osób opłaca rachunki planowo ... z przekazem reklamowym i tym samym są oni bardziej podatni na działania marketingowe. W efekcie częściej przekraczają swoje budżety, popadając w problemy finansowe. Konsumenci ...
-
Greenwashing w polskim biznesie
... fałszywych lub wprowadzających w błąd deklaracji ekologicznych. Są to działania marketingowe, które wykorzystują ekologiczną retorykę, ale w rzeczywistości nie przyczyniają ... stosowaną po skandalach środowiskowych. Nie bez znaczenia są również koszty wdrażania rzeczywistych działań proekologicznych. Zmiana technologii produkcji, inwestowanie w ...