-
Karta przedpłacona dla firm od BRE Bank
... instrument pieniądza elektronicznego. Jego wykorzystanie pozwala usprawnić rozliczenia i zmniejszać koszty działania firmy. Ponieważ instrumenty pieniądza elektronicznego mogą być wydawane masowo, dla wielu przedsiębiorców jest to szansa na ciekawe akcje marketingowe i autorskie programy lojalnościowe. Instrument pieniądza elektronicznego to karta ...
-
Google a trendy internetowe
... , ale projektem). Marketingowcy mają otrzymać do dyspozycji ciekawe i innowacyjne narzędzia marketingowe. Specjaliści uczulają na fakt, że Google Plus to na razie zestaw ... przejściem z FB na Plusa. Ułatwi to firmom wszelką aktywność oraz zmniejszy koszty ich promocji. Z jednego poziomu będzie można kierować działaniami marketingowymi na wielu ...
-
Mobilne SEO i pozycjonowanie "long tail"
... oscyluje w granicach kilku tysięcy i wymaga kilkunastu miesięcy wytężonej pracy. Jednakże wysokie koszty pozycjonowania fraz ogólnych nie są jedynym argumentem za pozycjonowaniem „ ... od opłat za wejścia na opłaty za konkretne, zrealizowane już cele marketingowe lub reklamowe. Oczywiście trend ten będzie w głównej mierze dotyczył dużych przedsiębiorstw ...
-
Marketing mobilny a nowe technologie
... rokiem mobilnych aplikacji. Nieustanie przybywa deweloperów specjalizujących się w programowaniu tego typu rozwiązań, co automatycznie wymusza spadek cen. Niższe koszty oraz olbrzymie możliwości marketingowe aplikacji mobilnych będą skłaniać marketerów do ich wykorzystania w komunikacji z klientem. Nie bez znaczenia jest także wprowadzanie coraz ...
-
Sektor BPO/SSC stawia na innowacyjność
... przedsiębiorstwa” – tłumaczy Anna Wójt, menedżer w dziale SSC w PwC. Niskie koszty pracy jako przewagę konkurencyjną przy w wyborze lokalizacji wskazało w badaniu tylko 38 ... widzi szansę rozwoju w przejęciach centrów usług, szczególnie tych świadczących usługi marketingowe oraz obsługi klienta. Jako strategiczne centrum służące wejściu na nowy rynek, ...
-
Sektor MSP a finansowanie innowacji
... wdrażania innowacji: wysokie ryzyko niepowodzenia takiego projektu (29,8 procent) oraz duże koszty wdrożenia nowoczesnych technologii (25,8 procent) to czynniki, które ... rzadziej respondenci planują wprowadzać nowatorskie rozwiązania organizacyjne – 12,4 procent oraz marketingowe – 8,8 procent. Polscy przedsiębiorcy chcą być innowacyjni, jednak nadal ...
-
Wydatki na reklamę w I kw. 2013 r.
... pozostaje in plus i generowane marże pozwalają na silne wsparcie marketingowe marek produktów farmaceutycznych. Stąd na pierwszym miejscu w wydatkach ... segmencie nastąpiło również nasycenie i odbieranie klientów innym operatorom zwiększa koszty działania stawiając pod znakiem zapytania opłacalność inwestycji reklamowej. Z pozostałych sektorów ...
-
Rynek dóbr luksusowych: kryzys im nie straszny
... luksusowe należące do międzynarodowych koncernów posiadają wielkie budżety na reklamę, wsparcie sprzedaży i koszty obsługi nowych kanałów dotarcia do klienta. Przykładem mogą być międzynarodowi producenci kosmetyków, gdzie szeroko rozumiane nakłady marketingowe sięgają rzędu 20% -30% wielkości sprzedaży. Jednak na tak wysokie nakłady na ...
-
E-marketing: komunikacja online z małym budżetem
... jest obsługa online to rozważ budowę dedykowanej platformy elektronicznej z informacjami i transakcyjnością. A koszty? No cóż, jeżeli nie stać nas na profesjonalną agencję interaktywną ... firmy czy marki. Dowiesz się, jak praktycznie planować akcje marketingowe online. Nauczysz się komunikacji w kanałach mobilnych i mediach społecznościowych. Poznasz ...
-
Grupa kapitałowa a ochrona danych osobowych
... pełnić swoje zadania. W obecnych trudnych czasach przedsiębiorcy szacują dokładnie koszty i coraz częściej myśli się między innymi o tym, aby rolę ... ilu klientów i z jakich obszarów posiada więcej niż produkt w jeden spółce) działania marketingowe, promowanie produktów wszystkich spółek grupy zmniejszenie kosztów funkcjonowania dzięki synergii ( ...
-
Zintegrowana kampania marketingowa musi być dobrze zaplanowana
... kampanii zintegrowanej. Pomysł na kampanię zintegrowaną Wszystkie duże tematy marketingowe mogą być skutecznie wsparte kampanią zintegrowaną – od budowy świadomości marki ... której serca (i portfele) chcemy podbić, no i oczywiście budżet, który chcemy zainwestować. Koszty dotarcia są niezmiernie ważnym elementem oceny doboru mediów, ale pomysł jest ...
-
Czy online marketing warto personalizować?
... trzecią ankietowanych. W tym samym okresie, według raportów IAB badających budżety online marketingowe w Polsce, wydatki na e-mail marketing spadły ze 140 mln zł ... strony docelowej w zależności od wyszukiwanej frazy. Pozwala także minimalizować koszty emisji reklamy, na przykład wykluczając zarejestrowanych już użytkowników reklamodawcy z ...
-
Marketing bezpośredni - direct mailing
... formę reklamy. W pojęciu marketingu bezpośredniego mieszczą się rozmaite działania reklamowe i marketingowe, a wśród nich: reklama pocztowa (adresowa i bezadresowa, choć ta ostatnia jest ... zaletą reklamy mailowej w porównaniu do wysyłki pocztowej (papierowej) są dużo mniejsze koszty. Za te same pieniądze można dotrzeć do dużo większej grupy klientów ...
-
Obligacje korporacyjne: sprawdź zanim kupisz
... . Wystarczy, że spółka przygotuje memorandum informacyjne, a nadzorca zaakceptuje materiały marketingowe. Ale rozwiązanie to dotyczy wyłącznie emisji nie większych niż równowartość 2,5 ... przed wydaniem. Nie ma więc mowy o tym, aby firmy te ponosiły wyższe koszty odsetkowe niż muszą. Ba, często można nawet odnieść wrażenie, że oferowane oprocentowanie ...
-
Bezpieczne zakupy online w 10 krokach
... współpracę z tego typu serwisami. Podejrzanych sprzedawców, stosujących nieczyste strategie marketingowe, próżno tutaj szukać. Na stronach porównywarek cen użytkownicy mogą ... głównym zadaniem jest zwabienie konsumentów i zachęta do zakupu, ukrywają się koszty dodatkowe. Umieszczane na stronach sklepów ceny produktów powinny być cenami końcowymi ...
-
Opony całoroczne kontra letnie i zimowe
... . Może zatem warto zainwestować w takie „buty” i tym samym obniżyć koszty eksploatacji samochodu, wykreślając z listy obsługi sezonową wymianę opon? Problem ... na oponach całorocznych a w regionie Y na dwóch kompletach?! Dodajmy do tego marketingowe podejście koncernów oponiarskich – przecież sprzedaż dwóch kompletów ogumienie to prawie podwójne zyski ...
-
3 powody, dla których warto oprzeć rekrutację na AdWords
... AdWords ma też tę przewagę, że pozwala w prosty sposób zamknąć działania i wstrzymać ponoszone koszty niezwłocznie po wybraniu odpowiedniego kandydata. To też znakomity sposób dla tych ... do oczekiwań, niech rozważy uruchomienie kampanii AdWords. Jak się bowiem okazuje, narzędzia marketingowe stosowane przez agencje pozwalają na skuteczne ...
-
7 podstawowych błędów w prowadzeniu firmy
... w umowie, która będzie zabezpieczać wspólne interesy. 5. Źle ukierunkowane działania marketingowe i handlowe Błędem jest zbytnie skupienie na produkcie lub usłudze, bez ... finansowych jest brak kontroli kosztów stałych i niepodejmowanie prób ich optymalizacji. Niektóre koszty stałe powinny być traktowane w sposób ruchomy, np. pensja pracowników powinna ...
-
Obsługa klienta: czy polskie firmy IT są gotowe na obcokrajowców?
... 2013 roku wynika, że Polskę na tle innych gospodarek wyróżniają: ciągle nieco niższe koszty pracy, wysokie umiejętności informatyków, zaangażowanie pracowników w projekty, hobby wpisane w ... w Polsce. Polskie firmy z kolei z tej współpracy mogą wynieść doświadczenie marketingowe jak te pomysły sprzedawać i promować, aby stawały się modne globalnie - ...
-
Bierzesz kredyt na święta? Reklama może wprowadzić cię w błąd
... , 1 SKOKu. Analizie poddano zarówno radiowe i telewizyjne przekazy reklamowe, jak i treści marketingowe, które pojawiały się w prasie oraz w Internecie. Jej efektem było 9 wszczętych postępowań ... koszcie pożyczki (np. prowizje, opłaty za odbiór rat w domu klienta, koszty przygotowania umowy czy składek ubezpieczeniowych), całkowitą kwotę kredytu ( ...
-
Zarobki w Polsce: trendy 2016
... ma realny wpływ na obniżenie wynagrodzeń pracowników. Ponadto, banki chcąc obniżyć koszty stałe, coraz częściej tworzą systemy bonusowe, obejmujące głównie finalny efekt biznesowy. ... wzrosty na rynku OTC, na którym przede wszystkim pożądane jest doświadczenie marketingowe oraz efektywność w dotarciu do konsumenta końcowego. Tutaj relacje ze ...
-
Dotacje dla firm w 2016 roku: Małopolska, cz.II
... 3.3.2 (Aktywność międzynarodowa MŚP) możliwe będzie uzyskanie wsparcia na przedsięwzięcia marketingowe i inicjatywy służące budowaniu wizerunku firmy, np. takie jak udział ... szczegóły. Beneficjent konkursu 3.3.2 powinien pamiętać, że będzie musiał ponieść wszystkie koszty określone w harmonogramie. Decydując się na dokładne szacowanie kosztów, musi ...
-
Sektor MŚP: ocena IV kw. 2015 i prognoza I kw. 2016
... nowy rząd zmian. Między innymi zmian w podatku bankowym, którego koszty wpłyną, zdaniem przedsiębiorców, na dostępność i obciążenia finansowania działalności oraz zmian ... kwartał zakupach służbowych samochodów oraz inwestycjach w reklamę i działania marketingowe. W nadchodzących trzech miesiącach istotnie częściej wydatków nie planują mikro firmy ...
-
Myślisz o własnym biznesie? Postaw na sklep internetowy
... zapłacimy więc czynszu. Początkowo nie potrzebujemy także pracowników, a więc odpadną koszty wynagrodzeń. Co natomiast będzie nam potrzebne na początku? Sklep internetowy = ... potencjalnych, które bez trudu kupimy w sieci. Na bardziej kosztowne działania marketingowe przyjdzie pora, kiedy nasz sklep zacznie przynosić stały przychód. Wskazówka na koniec ...
-
Sektor MŚP: ocena I kw. 2016 i prognoza II kw. 2016
... urządzenia oraz modernizację już istniejących, a także oprogramowanie oraz tak jak zawsze na działania marketingowe i podnoszenie kompetencji pracowników. Firmy średnie zamierzają także odnowić hale i pomieszczenia oraz ponieść koszty na infrastrukturę telekomunikacyjną i serwis www. Informacje szczegółowe z badania „Skaner MŚP” KRAJOWA GOSPODARKA ...
-
6 mitów o PR, w które wierzą polskie firmy
... z kluczowych trendów w marketingu, a o jego skuteczności najlepiej świadczą liczby. Dobre jakościowo treści mogą pomóc w sprzedaży – generują o 62 proc. mniejsze koszty niż inne działania marketingowe oraz zapewniają 3 razy więcej leadów sprzedażowych. Choć niektórzy eksperci uważają, że content marketing wkrótce przejmie również rolę, którą do ...
-
Nowoczesny e-commerce nie istnieje bez Big Data
... (47%) udało się dzięki odpowiedniemu przetworzeniu i wykorzystaniu danych obniżyć koszty w firmie. Zdecydowana większość zaczęła podejmować trafniejsze decyzje dotyczące strategii ... zakupy robi młody mężczyzna. Taka obserwacja oczywiście wpłynęła na działania marketingowe sieci, w tym na adekwatne rozmieszczenie produktów na półkach. Druga ...
-
Czy wynajem krótkoterminowy zdoła przebić się na rynku?
... prowadzenie kalendarza rezerwacji, sprzątanie, wydawanie i odbiór kluczy oraz wszelkie działania marketingowe. Inwestor może zdecydować się na zlecenie tych działań wyspecjalizowanym ... inwestycyjną, należy bardzo dokładnie przeanalizować rynek, porównać zarówno konieczne koszty, jak i możliwe do uzyskania przychody, a także oszacować nakłady czasowe i ...
-
Startup i planowanie budżetu. Gdzie najłatwiej o błąd?
... , telefony oraz zaplecze socjalne. Kolejny obszar to koszty związane z założeniem i utrzymaniem firmowej strony www, uwzględniające takie kwestie, jak hosting, oprogramowanie, wykupienie domeny czy działania SEO. Ważnym, choć często pomijanym obszarem wydatków są wszelkie działania marketingowe, które są kluczowe zwłaszcza na początku działalności ...
-
Czy mobile sprzedaje?
... pytanie: co skłoniło marketerów sieci dyskontowych, które z natury starają się redukować koszty, do inwestycji w kanał komunikacji, który przez inne marki traktowany jest ... np. listy zakupowe, archiwum paragonów], umożliwia darmową komunikację nowych ofert [oszczędności marketingowe], lojalizację poprzez systemy benefitów czy loterii, powracalność, ...
-
240% wzrostu w 1 rok. Oto polski rynek danych
... są w stanie znacznie lepiej poznać potencjalnego klienta. Tym samym mogą ograniczyć koszty działań, przy znacznie wyższej skuteczności kampanii. Dzięki profilom behawioralnym, są ... enrichment. W praktyce oznacza to, że nie tylko działania marketingowe, ale wszystkie kluczowe aktywności i decyzje strategiczne podejmowane są w oparciu o zaawansowaną ...
-
Marketing etniczny: jakie korzyści płyną z segmentacji klientów?
... dodaje. Korzyści płynące z segmentacji rynku Jednym z głównych powodów, dla których kampanie marketingowe odnoszą sukcesy jest fakt, że ich twórcy naprawdę starają się ... uwagi najszerszego – możliwego wyboru konsumentów niesie za sobą olbrzymie koszty. Marketing etniczny i ostrożna segmentacja ogranicza obszar klientów i pozwala efektywniej ...
-
SMS-y pomogą ci wdrożyć RODO
... danych naszych klientów czy też tworzyć ją od nowa, warto zminimalizować koszty tej operacji. Zwłaszcza w sytuacji, gdy dysponujemy dużymi bazami danych. W takim ... dotyczące osób fizycznych, zarówno duże korporacje jak np.; instytucje finansowe, agencje marketingowe czy też niewielkie firmy rodzinne takie jak salon fryzjerski lub sklep internetowy. ...
-
Sztuczna inteligencja nie odbiera pracy handlowcom
... o utrzymanie pracy – również w działach sprzedaży. Jednak w AI nie jest wdrażana, by ograniczyć koszty pracy, ale by lepiej zrozumieć potrzeby klientów, móc szybko na nie reagować i ... konieczność wyposażenia partnerów w rozwiązania wspomagające sprzedaż oraz odpowiednie budżety marketingowe. Podobnie jak w poprzedniej edycji: Customer Experience nadal ...
-
Jak motywować pracowników z pokolenia Y?
... , że skoro rośnie znaczenie motywatorów pozafinansowych, to firmy mogą obniżyć koszty wynagrodzeń lub benefitów. Młodzi ludzie satysfakcję z pracy osiągają wówczas, gdy otrzymują ... to, że pomimo, iż firmy rozwijają się, wykorzystują coraz bardziej wyrafinowane narzędzia marketingowe i dostosowują do nich nowe strategie, to jednak bez zmian pozostają ...