-
Rynek pracy kobiet. Pandemia szansą czy zagrożeniem?
... stanowisk pracy przez kobiety HR (specjalista) HR (asystent) Sprzedaż (asystent) Marketing (specjalista) Handel (manager) IT (inżynier DevOps) Handel (asystent) Finanse (kontroler) Kadry ... gastronomia), ale także w obszarze finansów, poza controllingiem (kontrola budżetowa firm), gdzie kobiety nadal chętnie aplikowały. Polki ostrożne w wyborze ...
-
Kogo zatrudnia branża nieruchomości? Jakie wynagrodzenia proponuje?
... pensją w wysokości 50 tys. zł brutto miesięcznie. Land Acquisition Director zarabia obecnie od 24 do 40 tys. zł brutto miesięcznie. Marketing z większą odpowiedzialnością W całym 2022 r. deweloperzy sprzedali około 32,7 tys. mieszkań, czyli aż o 35 proc. mniej niż w udanym 2021 roku – wynika ...
-
Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce: voiceboty lepsze niż reklama?
... firm, którym marzy się skok słupków sprzedażowych. Marketing bez wątpienia jest istotny, jednak warto pamiętać, że wszechobecne reklamy ... zatem o kogo i o co się bić. Dlatego, też nie dziwią starania firm, które w tej walce przeznaczają coraz więcej pieniędzy na marketing w internecie. Tylko w pierwszej połowie 2023 roku polskie przedsiębiorstwa ...
-
Współpraca z freelancerami - jakie korzyści finansowe dla firmy?
... staje się jednym z kluczowych elementów sukcesu współczesnych firm. Dzięki odpowiednim strategiom i narzędziom przedsiębiorstwa mogą nie tylko obniżyć koszty, ale także zwiększyć swoją konkurencyjność i innowacyjność na dynamicznie zmieniającym się rynku – podsumowuje Żaneta Siwik, Product Marketing Lead w Useme, platformie do rozliczeń na linii ...
-
Optymalizacja internetowej kampanii reklamowej
... zagranicznych giełdach przykręcali kurek z pieniędzmi na wydatki marketingowe. Jednymi z pierwszych w Polsce firm, które głębiej zainteresowały się możliwościami optymalizacji były banki internetowe. Dysponując dużymi budżetami, były w ... się, że cookies identyfikuje komputer, a nie użytkownika Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
Tematy: -
Skuteczna reklama w interncie
... np. logo produktu na bandach w grach z wyścigami samo-chodów czy na wirtualnym Time Square billboardy realnych firm. Jako że gry są odzwierciedleniem realnego świata, reklamy w grze z punktu widzenia gracza są naturalnie ... Agencji Interaktywnej HYPERmedia. kontakt: e.chlebinska@hypermedia.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Jak wspólnie realizować badania
... w firmie. Krystian Krawczyk jest dyrektorem ds. rozwoju rynku Cron Sp. z o.o. kontakt: krystian.krawczyk@cron.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Znajomi i rodzina decydują o naszych zakupach
... prawdą. To, czym najczęściej się kierujemy, to opinie naszych znajomych i rodziny. Innymi słowy, największy wpływ na decyzje dzisiejszych konsumentów wywiera marketing szeptany, znacznie przewyższając swoją skutecznością wpływ telewizji, dzienników, czasopism czy internetu. 30 proc. respondentów badania przyznało, że podczas decyzji dotyczącej ...
-
Wyniki wyszukiwania Google wg internautów
... 70% respondentów. To wyniki sondy zrealizowanej dla agencji search engine marketing - Bluerank przez firmę IMAS International. Na pytanie - czy wyniki wyszukiwania ... internautów. Informacje o badaniu Sonda została zrealizowana dla agencji search engine marketing - Bluerank przez firmę IMAS International za pomocą usługi Omnibus Online. Badanie ...
-
Najlepsze polskie marki: podstawą dobra nazwa
... każdej marki, reszta zaś to zespół stereotypów stworzonych głównie poprzez reklamę, marketing i środki masowego przekazu. Ranking dziennika „Rzeczpospolita” pokazał, że wartość ... nazwa osiedlowego sklepu powinna być raczej swojska i przyjazna. Firma, której marketing opiera się na działaniach telemarketingowych, powinna wybrać nazwę prostą w wymowie ...
-
Reklama i promocja w Internecie a podatki
... promocję warto zwrócić uwagę na możliwość zapewnienia symetrii co do momentu wykonania umowy, a w konsekwencji powstania obowiązków podatkowych. W przypadku małych i średnich firm takie rozliczenia mogą mieć istotne znaczenie z punktu widzenia bieżącej płynności. Innym sposobem na rozliczenie wzajemnych usług może być zastosowanie instytucji ...
-
Zwrotność w badaniach marketingowych
... tylko skutecznych kwestionariuszy (obniżając przy tym liczbę zwrotów), dlaczego należy monitorować ich liczbę? Wskaźnik zwrotności informuje, jaka część osób lub firm, do których zwrócono się z prośbą o udział w badaniu (próba badana), rzeczywiście w nim uczestniczyła. Jest on o tyle istotny, że niesie za sobą ...
-
Tworzenie nazw produktów spożywczych
... poprzez prawnie zabezpieczony naming produktu może tylko pozytywnie wpłynąć na ich marketing. Naming produktów z tradycjami Przy produktach luksusowych, firmy starają sią się ... producenta jest angielska. Naming produktów stanowi także problem dla największych firm. Fresca to cytrusowy soft drink produkowany przez The Coca-Cola Company. Pierwszy ...
-
Przetargi w branży edukacyjnej II poł. 2011
Serwis Marketingu Bezpośredniego www.targetmarketing.pl we współpracy z Instytutem Inwestycyjno - Przetargowym www.pressinfo.pl przygotował raport podsumowujący rozstrzygnięcia przetargów w branży edukacyjno - szkoleniowej opublikowanych w drugim półroczu 2011 roku. Przeanalizowano blisko 6736 wyników postępowań przetargowych. Raport ten jest ...
-
Przetargi w branży edukacyjnej 2011
Serwis Marketingu Bezpośredniego www.targetmarketing.pl we współpracy z Instytutem Inwestycyjno - Przetargowym www.pressinfo.pl przygotował raport podsumowujący rozstrzygnięcia przetargów w branży edukacyjno - szkoleniowej opublikowanych w 2011 roku. Specjaliści przeanalizowali blisko 12 110 wyników postępowań przetargowych. Raport ten jest ...
-
Przetargi reklamowe w Polsce I-VI 2012
... przeanalizowali blisko 1430 wyników postępowań przetargowych w branży reklamowej, w skład której wchodzą następujące podbranże: akcje promocyjne, gadżety, identyfikacje wizualne firm oraz reklamy. Zebrane informacje pochodzą z Biuletynu Zamówień Publicznych oraz Suplementu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej i są poprawne w takim samym ...
-
Skuteczna strategia marketingowa dla sklepów internetowych
... , na wyniki działań SEO często musimy czekać nawet kilka miesięcy. Wiele firm nie ma tyle czasu. Tak długi przestój musiałby skutkować zamknięciem biznesu. ... Wystarczy dobry pomysł. To wszystko sprawia, że nawet z niewielkim budżetem na marketing, możemy skorzystać z reklamy telewizyjnej. Do niedawna reklamowanie internetowych biznesów w telewizji ...
-
Trendy technologiczne 2014
... użytkownikom na budowę otwartych, hybrydowych chmur opartych na rozwiązaniach różnych firm. Działania Red Hat to prawdopodobne przesłanki, że użycie technologii ... to łatwą migrację z chmury opartej o stos OpenStack na Windows Azure. Marketing przyszłości Nowoczesne technologie coraz chętniej wykorzystywane są na potrzeby efektywnego marketingu. ...
-
Jak pozyskać klientów za pomocą strony www
... , webinarium, newsletter, subskrypcja bloga … Lista opcji jest naprawdę długa, jednak wiele firm wykorzystuje tę taktykę jedynie do pewnego stopnia. A to często powstrzymuje klientów ... realne korzyści biznesowe. Niestety, tyczy się to znacznej część osób odpowiedzialnych za marketing internetowy – wielu po prostu nie wie do końca co zrobić z nowo ...
-
Działalność innowacyjna przedsiębiorstw 2011-2013
... najważniejsze dla polskich przedsiębiorstw? jaki procent firm można uznać za innowacyjne? Jakie nakłady płyną na działalność innowacyjną? I w końcu ... zostały nakłady m.in. na zakup oprogramowania, zakup wiedzy ze źródeł zewnętrznych, szkolenia, marketing. Nakłady na działalność innowacyjną w przedsiębiorstwach przemysłowych oraz w sektorze usług ...
-
Spółka WIND MOBILE przechodzi z NewConnect na GPW
... Ponadto Grupa dostarcza oprogramowanie dedykowane zwłaszcza dla klientów z branż finansowej, telekomunikacyjnej i energetycznej. Oferuje również własne systemy wspierające ideę Sales & Marketing oraz nowatorskie rozwiązania z obszaru multimediów. W dniu 12 października 2011 roku spółka WIND MOBILE S.A. zadebiutowała na rynku NewConnect. O emitencie ...
-
Najważniejsze trendy w e-commerce
... adaptacji do stale zmieniającego się ekosystemu. Jednak zdaniem ekspertów, którzy wystąpili na konferencji „Digital Marketing Heroes 2015”, zorganizowanej przez Sociomantic Labs, wśród kluczowych czynników decydujących o sukcesie w e-biznesie są: personalizacja, mobile marketing, reklama natywna, innowacyjny CRM, a także strategia omnichannel.
-
W mediach społecznościowych najważniejsza jest strategia
Marketing w mediach społecznościowych to bułka z masłem? Niekoniecznie! A nawet z całą pewnością tak ... , co zrobić, żeby angażować coraz więcej osób, a tym samym poszerzać obecność marki w sieci. Social media marketing – system naczyń połączonych Planując działania marketingowe w sieci, dobrze skorzystać z pomocy sprawdzonej agencji, dla której nie ...
-
Po co nam Customer Journey Mapping?
... firmą. Nie można ignorować CX. To jeden z kluczowych trendów wskazywanych przez marketerów, który wyprzedza content marketing, mobile, personalizację i social media. Badanie Econsultancy wskazało, że dla większości firm obsługa klienta i Customer Experience będą główną szansą na odróżnienie się od konkurentów do 2020 r., zarówno ...
-
Jakie pułapki kryje retargeting?
... otrzymuje się mało wartościowe leady lub zmarnowany budżet. Gdy kampania retargetingowa ma zbilansowaną wydajność i skalę może zdziałać cuda. Właśnie wtedy marketing staje się prawdziwym motorem wzrostu i nakłady na technologię przestają być wydatkiem, a zamiast tego stają się cenną inwestycją. Sztuczna Inteligencja (AI ...
-
Twórz content w oparciu o dane! Tylko jakie?
... narzędzia dostępne na rynku. W oparciu o dostępne w nich dane zaplanujesz, wprowadzisz i przeanalizujesz swoje działania contentowe w najbardziej efektywny sposób. Karolina Matyska, Content Marketing Manager w
-
Ile kosztuje dział marketingu w 2019 roku?
... dział marketingu? Jeśli chcemy w przedsiębiorstwie stworzyć profesjonalny dział marketingu, musimy liczyć się z tym, iż wymaga to stworzenia kilkunastu miejsc pracy. Marketing online nieustannie się rozwija. Ilość profesji związanych z tą sferą cały czas rośnie. Wśród najważniejszych specjalistów, których trzeba zatrudnić przy tworzeniu ...
Tematy: dział marketingu, marketing -
Ekologia w biznesie - od biura po logistykę
... dotyczy tego, jak promować firmę, używając do tego celu argumentów związanych z ochroną środowiska. Warto jednak zadać inne pytanie: czy sam marketing jest ekologiczny? Jeśli spojrzymy na tony materiałów reklamowych, gadżetów, opakowań oraz tego, z czego zostały wykonane, możemy dojść do wniosku, że ...
-
Aplikacje turystyczne rosną w siłę
... w szeroko rozumianym biznesie turystycznym coraz częściej inwestują w reklamę mobilną i marketing mobilny – zwłaszcza w oparciu o dane geolokalizacyjne”. Według badania IAB/PwC AdEx, ... 40% Niemców. Teraz, jak przekonuje Tomasz Kąkol, jest ostatni moment dla firm działających w branży turystycznej, aby sensownie wydać pieniądze na reklamę oferty ...
-
Twórcy ransomware zarobili miliony i przechodzą na emeryturę
... kiedy odnotowano ponad 1500 przypadków aktywności jego różnych wariantów. Cyberprzestępczy marketing W związku z szybkim rozwojem GandCrab, laboratoria FortiGuard, jak również inni ... a nawet poczucie bezkarności. W innej taktyce marketingowej wykorzystywali oni raporty firm zajmujących się bezpieczeństwem do promowania sukcesu swoich usług, kpiąc ...
-
Jak zarobić na wyprawce szkolnej?
... newslettery, 82% komunikuje się przez Facebooka, a 63% wysyła SMS-y. Z kolei tegoroczne badanie SMSAPI "Komunikacja marki. Oczekiwania konsumenta" rzuca światło na marketing firm z perspektywy ich klientów. Okazuje się, że powiadomienia o ofertach promocyjnych znajdują się dopiero na trzecim miejscu preferowanych treści - otrzymywać je chciałoby ...
-
Hosting, serwery - 90% ludzi popełnia te błędy
... Ok, rzeczywiście możesz mieć wątpliwości, ponieważ przez wiele lat nieuczciwy marketing wyrządził tutaj wiele złego. Dlatego nie będziemy rozważali teorii, wszystkich za i przeciw ... językiem nietechnicznym i używając pewnych uproszczeń, na podstawie przykładu z życia: Jedna z firm zaczęła promować wyniki testów, które rzekomo wykazały, że ich serwery ...
-
Profilowanie klientów - czemu służy i czy jest legalne?
... 60% transakcji dotyczy drobnych zakupów, może stanowić wskazówkę, aby w punktach sprzedaży umieścić więcej małych wózków lub koszyków. Drugi cel – to marketing. Z technicznego punktu widzenia nic nie stoi na przeszkodzie, aby oferty dobierać na podstawie historii zakupowej klienta. Np. po co reklamować ...
-
Film "Barbie". Majstersztyk marketingu i koło zamachowe konsumenckiej lojalności
... wspólny mianownik w różowej narracji Barbie – tłumaczy Alexander Kubicki, dyrektor marketingu w Sparta Loyalty. "Barbie"– film czy dwugodzinna reklama? W przypadku filmu "Barbie" marketing detaliczny odegrał kluczową rolę, ponieważ realnie przyczynił się do wzrostu sprzedaży przedmiotów sygnowanym tym logo. Genialność tej strategii polega na ...
-
Jak rozliczyć współpracę z freelancerem? Analiza przypadków
... firm współpracujących z freelancerami zwrócenia szczególnej uwagi na prawidłowe dokumentowanie i rozliczanie transakcji outsourcingowych. Jest to ... inne wartości niż w Anglii, Walii czy Irlandii Północnej – komentuje Żaneta Siwik, Product Marketing Lead w Useme. Jak natomiast wyglądają kwestie podatkowe? Na mocy obowiązujących przepisów i porozumień ...