-
Przetargi reklamowe w Polsce I-VI 2011
Serwis TargetMarketing.pl, we współpracy z Instytutem Inwestycyjno- Przetargowym PressInfo.pl. przygotował raport podsumowujący wyniki przetargów i zleceń w branży reklamowej ogłoszone w pierwszym półroczu 2011 roku. Najwięcej postępowań przetargowych rozstrzygnięto w marcu i kwietniu: ogłoszono prawie po 200 wyników (ok. 20%). Przetargi o ...
-
Przetargi medyczne w Polsce VII-IX 2011
Instytut Inwestycyjno-Przetargowy www.pressinfo.pl razem z Grupą Marketingową TAI przygotował raport, który podsumowuje rozstrzygnięcia przetargów w branży medycznej opublikowane w trzecim kwartale 2011 roku. Przeanalizowano 19 970 wyników postępowań przetargowych na takie usługi jak: dostawa leków, środków farmaceutycznych, materiałów ...
-
Serwisy społecznościowe a wizerunek firmy
... obszar to bezpośredni kontakt z użytkownikami poprzez np. odpowiadanie na ich pytania czy komentarze umieszczane na forum i tablicy – wylicza Monika Samojlik, Marketing Manager w GoldenLine. – Tworząc profil pracodawcy w social media musimy pamiętać, iż nie powinna to być tablica ogłoszeniowa, tylko miejsce dialogu z kandydatami ...
-
Mieszkania deweloperskie z ochroną nabywców
... , nabywca może się bez konsekwencji wycofać z umowy. Już dziś można mieć rachunek powierniczy Zgodnie z ankietą przeprowadzoną przez Home Broker część firm przyznaje, że już dziś stosuje inny wymóg ustawy – dotyczący rachunków powierniczych. Robią to firmy: Budimex Nieruchomości, Laor Development, M-Alfa Osiedla ...
-
Tendencje na rynku pracy specjalistów 2011
... Opieka Medyczna, Biotechnologia, Badania Kliniczne, Sprzęt Medyczny (70%). Najwięcej firm wskazujących potrzebę rekrutacji w najbliższych trzech miesiącach jest w branżach: ... raportingu i księgi głównej wynagrodzenia były najwyższe. W branży Sprzedaż i Marketing odnotowaliśmy znaczące różnice w wynagrodzeniach – wynikały one m.in. z różnego ...
-
Przetargi medyczne w Polsce X-XII 2011
... zleceń to 340 613 741 zł. Następne firmy w zestawieniu to: Farmacol S.A z Katowic oraz Mazowiecki Szpital Wojewódzki w Siedlcach Sp. z o.o. Poniżej zestawienie firm wg wartości wygranych przetargów:
-
Polskie obiekty sportowe a naming rights
... poziom ok. 40% wartości całkowitej naming rights. Zainteresowanie dużych polskich firm prawami sponsora tytularnego poszczególnych obiektów jest coraz większe, dlatego istnieje realna ... powinno systematycznie rosnąć. Mimo wszystko naming rights to dla polskich firm wciąż nowe narzędzie marketingowe i, jak z każdą nowością, są z nią związane ...
-
Jakość obsługi klienta ważniejsza od ceny
... kontaktów z klientami ma kluczowe znaczenie dla odniesienia sukcesu na dzisiejszym konkurencyjnym rynku. Trudno wręcz zrozumieć, dlaczego tak wiele firm, w szczególności dostawców usług finansowych i przedsiębiorstw energetycznych, w dalszym ciągu zaniedbuje ten obszar. Aby zmienić nastawienie obojętnych i niezadowolonych klientów, niezbędna ...
-
5. edycja konkursu "Telemarketer Roku" i nagrody "Złota Słuchawka"
... , które mają obiekcje dotyczące konkursu i zachowania poufności nadesłanych rozmów. Przypominam, że wszystkie przesyłane nagrania są szyfrowane, dane klientów, konsultantów i nazwy firm usunięte. Dzięki specjalnie przygotowanej aplikacji mamy pełną kontrolę nad tym, który z członków jury przesłuchuje dane rozmowy. W konkursie co roku startują ...
Tematy: Telemarketer Roku, Złota Słuchawka -
SEO dla e-commerce o międzynarodowym zasięgu
... firm z branży e-commerce próbuje szukać klientów za granicą. To zadanie nie tyle ambitne, co trudne i kosztowne ... od samego początku nastawione są na zdobycie rynków zagranicznych. Mając na uwadze fakt, jak wiele zagranicznych firm z branży e-commerce oferuje swoje produkty na naszym rynku, można powiedzieć, że to zadanie warte uwagi i wysiłku. ...
-
Rynek targowy 2012
... czyli w zasadzie w głównej mierze konferencja, a przy jej okazji ekspozycja targowa z prezentacjami firm sponsorskich i innych zaproszonych – wylicza Żaneta Berus. W świecie zdecydowanie rośnie rola biznesu kongresowego w działalności firm targowych. W obrębie polskich ośrodków targowych powstają nowe, odrębne centra konferencyjne i kongresowe na ...
-
E-booki: zasady użytkowania
... tak samo jak książkę papierową – tłumaczy Małgorzata Błaszczyk, Marketing Manager w Virtualo. Musimy jednak pamiętać, że działania podejmowane w związku z ... do integracji w zakresie technologii oraz procesu sprzedaży oraz watermarkowania. Jedną z takich firm jest Virtualo, największy polski dystrybutor, który współpracuje z takimi sklepami jak ...
-
Microsoft Dynamics CRM 2013
... CRM Online nowe możliwości społecznościowe. Microsoft Dynamics CRM 2013 został wzbogacony o szereg nowych funkcjonalności, które jeszcze bardziej usprawniają sprzedaż, marketing i obsługę klienta, a także zapewniają użytkownikom lepsze doświadczenia. Warto wymienić tu zdefiniowane na nowo środowisko użytkownika oraz przejrzysty interfejs oparty ...
-
Święta Bożego Narodzenia w firmie
... odpowiednim dla zawierania bliższych znajomości. Dlatego ich zdaniem spotkania w celach innych niż służbowe są stratą czasu. Z badań Show Service Events Marketing wynika jednak, że aż 95% ankietowanych pracowników uważa, że firmowe przyjęcia są potrzebne, z czego niemal 70% sądzi, że powinny odbywać ...
-
Zarządzanie przedsiębiorstwem: gra do wspólnej bramki
... celów firmowych. Z taką sytuacją zetknąłem się kilkanaście lat temu w jednej z firm. Dział sprzedaży zmieniał swoje plany sprzedaży na poszczególne SKU (stock keeping ... plany taktyczne i operacyjne wszystkich funkcji biznesowych w firmie (zakupy, sprzedaż, marketing, produkcja, jakość, finanse, zarząd). Głównym celem S&OP / IBP jest osiągnięcie ...
-
Nowe zezwolenia w ŁSSE
... 12 firm: Elfa Pharm Sp. z o.o., BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o., Wirthwein Polska Sp. z o.o., Quick-Mix Sp. z o.o., ... Spółka prowadzi działalność w dwóch lokalizacjach. Centrala firmy znajduje się w Warszawie i skupia marketing, sprzedaż krajową, logistykę i kontroling oraz nadzór nad księgowością. Obiekty produkcyjne i centra logistyczne ...
-
Jak znaleźć i zatrzymać pracownika?
... wykwalifikowanego pracownika nabiera niebagatelnego znaczenia. 90 dni aklimatyzacji Doświadczenie wielu firm oraz badania pokazują, że do pełnej aklimatyzacji nowego pracownika ... kilku tygodniach rolę tę przejmuje dział HR – mówi Anna Kosińska, Poland Marketing Manager w Luxoft. Pod opieką kumpla Sprawna aklimatyzacja nowego pracownika może być ...
-
Branżo e-commerce: quo vadis?
... zdaniem Ministra Administracji i Cyfryzacji RP Rafała Trzaskowskiego, ok. 80% polskich firm inwestujących w sektor e-commerce to mikroprzedsiębiorstwa. Rok 2020, według szacunków ... traktowano ich po partnersku ― komentuje nowe trendy Katarzyna Maciaszczyk-Sobolewska, PR & marketing manager w Opineo.pl. To partnerskie traktowanie klientów wciąż jest ...
-
Kapitał obrotowy 2013
... jest na bezpiecznym poziomie. Z badania KPMG wynika także, iż coraz więcej firm nie tylko oblicza kapitał obrotowy i cykl konwersji gotówki, ale także ... W dalszej kolejności spółki wskazują planowane inwestycje w takie obszary działalności firmy jak: marketing (20%), IT (18%), badania i rozwój (18%), a także obsługę klienta (10%), logistykę (10%) ...
-
Firmy stawiają na technologie mobilne
... mobilnych w przedsiębiorstwach zarówno dziś, jak i w przyszłości, firmy CIO Strategic Marketing Services i Triangle Publishing Services przeprowadziły sponsorowane przez Oracle ... i prace projektowe. Aplikacje mobilne nieprzerwanie się zmieniają. Z badania wynika, że 35% firm średniej i dużej wielkości co miesiąc aktualizuje swój zestaw aplikacji, ...
-
Kantor internetowy: jak ocenić, czy jest bezpieczny?
... profili e-kantorów w mediach społecznościowych, aby sprawdzić komentarze użytkowników, ale także portal opineo.pl, który gromadzi potransakcyjne opinie konsumentów na temat firm z branży e-commerce – wyjaśnia Tomasz Górski, Dyrektor Marketingu Internetowykantor.pl i Walutomat. 5. Sprawdź pozycję e-kantoru na rynku – cena to nie wszystko Pierwszym ...
-
Srebrny konsument - fakty i mity
... świadome tych podziałów? Jak duży procent nadawców komunikatów zapoznało się lepiej ze swoją docelową grupą, a ile firm bazuje na utartych stereotypach, które panują w naszym społeczeństwie na temat 50, 60 i 70+? Co próbuje ... starsze? Stosujmy kody, ale wystrzegajmy się myślenia stereotypami! Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Dobry shopping experience buduje lojalność klientów
... Wiedza o tym, jak sprzedawać, budując jednocześnie pozytywne skojarzenia kupującego, to dziś podstawa działania największych firm i gwarancja sukcesu sprzedaży. Klienci kupują w zależności od tego, jak jest zorganizowane miejsce sprzedaży, ... i budować pozycję oraz swój wizerunek długofalowo. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Jak rozliczyć koszty reklamy w firmie?
... podatkowych próżno szukać definicji, która mogłaby rozwiać wszelkie wątpliwości właścicieli firm. Generalnie przyjmuje się, że mianem reprezentacji określa są wydatki o charakterze ... i zawiera m.in.: dane sprzedawcy oraz nabywcy (w tym numer NIP-UE w przypadku firm z UE), nazwę oraz cenę usługi, datę wystawienia. A co jeśli takich informacji ...
-
Czy reklama behawioralna zepchnie spam do podziemia?
... marketing. Według statystyk Forrester Research marketerzy w skali roku wysyłają około 258 mld maili. Problem tkwi jednak w tym, że 89% maili w Sieci to zwykły spam. A z technologii służących personalizacji i targetowaniu przekazu mailowego korzysta raptem 11% firm ... użytek z gromadzonych przez siebie danych. Wiele firm i wielu marketerów wciąż nie ...
-
Jak deweloperzy dbają o dane osobowe klientów?
... elektroniczną (44%), połączenie zgody na wysyłkę informacji ze zgodą ma marketing (22%) i domyślne zaznaczanie klauzuli zgody (15%). Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną Zgodnie z ustawą o ... prawa do prywatności i mają w związku z tym coraz większe oczekiwania wobec firm, oferujących im swe produkty czy usługi. Warto więc rozważyć, czy ...
-
Najcenniejsze marki europejskie 2015
... przykłady mistrzostwa w wyróżnianiu się na rynku i robienia tego samego po nowemu. Marketing marki Chanel – ikoniczny, samoświadomy, bez niepotrzebnej powagi – wspierany przez awangardowe ... jest rygorystyczna metodologicznie analiza wyników finansowych i biznesowych każdej z firm (na podstawie danych dostarczanych przez Bloomberg i Kantar Retail), ...
-
10 sposobów na skuteczne CV
... na otrzymanie wymarzonej oferty pracy. Ważne też, aby idąc z duchem czasu, budować swoje profile w biznesowych mediach społecznościowych, które dla wielu firm są jednym ze skuteczniejszych źródeł pozyskiwania kandydatów.
-
Znamy najlepsze sieci handlowe w Polsce w 2015 r.
... , deweloperów, najemców, prawników, architektów, agencje PR, marketingu i inne firmy działające na rzecz tego sektora. Obecnie do PRCH należy ponad 200 firm. Konkurs PRCH Retail Awards stworzony został z myślą o sieciach handlowych, deweloperach, zarządcach, inwestorach i profesjonalistach zajmujących się retail marketingiem. „Niezwykle pozytywnym ...
Tematy: PRCH Retail Awards, centra handlowe -
Wykończenie mieszkania "pod klucz": na co możesz liczyć?
... Portal nieruchomości Dompress.pl prezentuje wyniki sondy dotyczącej oferty wykończeniowej firm deweloperskich. Mirosław Kujawski, członek zarządu LC Corp W przypadku osiedli powstających ... klucz z pewnością będziemy rozwijać te ofertę w przyszłości. Marta Jagłowska, marketing manager w firmie Marvipol Podobnie jak większość deweloperów posiadamy ...
-
Strategia marketingowa sposobem na pokonanie kryzysu w firmie
... przedsiębiorstwa na rynku. Jak pisze Wojciech Budzyński w „Public relations strategia i nowe techniki kreowania wizerunku”, udaje się to jednak tylko 15% firm, gdyż większość w ogóle nie tworzy scenariuszy antykryzysowych. Przeprowadzanie cyklicznie badania rynku i zmieniających się oczekiwań odbiorców pozwoli skalkulować szanse, ale także ...
-
Branża finansowa a wydatki na reklamę IV kw. 2015 r.
... produkty tej kategorii. Produkt ten odnotował jednak spadek o 4 punkty procentowe względem referencyjnego okresu. Trend ten spowodowany był zmniejszeniem wydatków na marketing najważniejszych reklamodawców, takich jak Provident Polska, Centrum 9 oraz NET CREDIT. Znacznie mniejszy udział miała reklama grupowa (30% wydatków) oraz funduszy ...
-
Kampania SMS: jak mierzyć jej efektywność?
... kampanii Dane dotyczące średniej sprzedaży większość firm analizuje na bieżąco, niezależnie od realizowanych kampanii marketingowych. Naturalnie wielu marketerów sięga po różne narzędzia wsparcia sprzedaży i łączy je ze sobą tworząc w ten sposób kompleksowe, zintegrowane kampanie. Często marketing SMS jest częścią większego projektu, dlatego ...
-
Nowe mieszkania: czy są chętni na podwyższony standard?
... powierzchniach? Serwis nieruchomości Dompress.pl prezentuje sondę przeprowadzoną wśród firm deweloperskich. Mirosław Kujawski, członek zarządu LC Corp S.A. Na przykładzie ... na oryginalność i dopracowanie projektu oraz wykończenie części wspólnych. Ewa Skibińska, marketing manager w RED Real Estate Development Na dobrze zaprojektowane przestrzenie ...
-
Ślub od pierwszego wejrzenia: hit czy kit? Trwa dyskusja internautów
... i... samorządów „Ślub od pierwszego wejrzenia” jest w social media okazją do promocji dla firm i marek, które pracowały przy realizacji programu, ale z popularności ... społecznościowych: choćby przez działania marketingu w czasie rzeczywistym i związany z tematem programu marketing treści. Czytaj także: - Trwa sezon "nie mam się w co ubrać". ...