-
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2015
... wartość o około 8 mln względem porównywalnego okresu roku wcześniejszego. Dwucyfrowy wzrost zanotował marketing w wyszukiwarkach (+12%), zaś ogłoszenia zanotowały indeks na poziomie +11%. ... oparte są na danych PwC oraz IHS. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają ...
-
Rynek telekomunikacyjny: 8 najważniejszych wydarzeń w 2016 r.
... goni Samsunga Bez wątpienia ubiegły rok należał do Huawei, który zwiększył swoje wydatki na marketing i wzmocnił swoje produkty, co przełożyło się na zyski. Choć liderem nadal pozostaje ... , że to "misja specjalna". Orange Polska jest wielką firmą i choć o losach takich firm nie decydują jednostki, tym niemniej zawsze wydaje się nam, że tak jest. ...
Tematy: teleoperatorzy, aukcja LTE, telekomunikacja, operatorzy komórkowi, Orange, P4, T-Mobile, rok 2016, prognozy 2016 -
Koniunktura gospodarcza wg MŚP IV kw. 2015
... raz, kiedy Związek Przedsiębiorców i Pracodawców pyta reprezentantów sektora małych i średnich firm o ich opinie odnośnie realiów gospodarczych w naszym kraju. w Polsce. Najnowsze badanie ... małe; z sektora produkcji; z branż: chemia, edukacja, motoryzacja, reklama i marketing, rolnictwo, turystyka i wypoczynek oraz zdrowie i uroda, a także te o stażu ...
-
Spółka SARE S.A. debiutuje na GPW
Spółka SARE S.A. 15 lutego 2016 r. zadebiutowała na Głównym Rynku GPW. Jest to 486 spółka notowana na Głównym Rynku oraz 1 debiut na tym rynku w 2016 roku. Firma od 10 lat działa na rynku szeroko pojętego e-marketingu i wsparcia sprzedaży. Informacje o spółce SARE S.A. Początki działalności Spółki sięgają 2005 r., kiedy to została zawiązana spółka ...
-
E-commerce: jak sprawić żeby Wielkanoc była świętem zysków?
... działaniom marki, a także wzmacnia relację z danym producentem. Z kolei dla firm działania cross-marketingowe oznaczają promocję produktu wśród klientów sklepu (ogromna wartość ... dobrego contentu Badania pokazują, że w porównaniu z kampaniami reklamowymi, content marketing generuje o 62 proc. mniejsze koszty, a jednocześnie może zapewnić nawet ...
-
Telewizja i radio w centrum handlowym: hit czy kit?
Media In-store, czyli innymi słowy kanały reklamowe dostępne na terenie centrum handlowego. Należy do nich reklama audio (in-store radio) oraz reklama wideo (mall TV). Czy są one w stanie wpłynąć na decyzje zakupowe klientów? Jak są przez nich odbierane? Odpowiedzi na te pytania poszukiwali IMS - firma specjalizująca się w marketingu sensorycznym ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2015
... o około 13 mln względem porównywalnego okresu roku wcześniejszego. Dwucyfrowy wzrost zanotował marketing w wyszukiwarkach (+13%) oraz ogłoszenia (+12%). Warto także zwrócić uwagę na ... Szacunki oparte są na danych PwC oraz IHS. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się ...
-
Najcenniejsze marki świata 2016
... , a tym samym zyskują udziały na rynku lokalnym, gdzie – doskonaląc funkcjonalność i marketing – również podbijają nowe regiony. Chińska marka Huawei (nr 50, +22%) ... przeprowadzana jest rygorystyczna metodologicznie analiza wyników finansowych i biznesowych każdej z firm (na podstawie danych dostarczanych przez Bloomberg i Kantar Retail), ...
-
Najcenniejsze marki świata 2016 - motoryzacja
... , a tym samym zyskują udziały na rynku lokalnym, gdzie – doskonaląc funkcjonalność i marketing – również podbijają nowe regiony. Przykładem jest chińska marka Huawei (nr 50, ... przeprowadzana jest rygorystyczna metodologicznie analiza wyników finansowych i biznesowych każdej z firm (na podstawie danych dostarczanych przez Bloomberg i Kantar Retail), ...
-
Telemarketer: wizerunek w mediach
Telemarketer - zawód szczerze znienawidzony przez całkiem sporą rzeszę Polaków. Cieniem na dobrym imieniu pracowników kładą się przede wszystkim doniesienia na temat nieuczciwych praktyk stosowanych przez firmy. „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” - na zlecenie Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego - postanowił sprawdzić, jak duża jest skala ...
-
Najcenniejsze marki kosmetyczne świata 2016
... , a tym samym zyskują udziały na rynku lokalnym, gdzie – doskonaląc funkcjonalność i marketing – również podbijają nowe regiony. Przykładem jest chińska marka Huawei (nr 50, ... przeprowadzana jest rygorystyczna metodologicznie analiza wyników finansowych i biznesowych każdej z firm (na podstawie danych dostarczanych przez Bloomberg i Kantar Retail), ...
-
Polska Ekstraklasa – przychody w 2015 r.
Jak wynika z raportu „Ekstraklasa Piłkarskiego Biznesu 2016”, przygotowanego przez firmę doradczą EY i spółkę Ekstraklasa S.A., przychody Ekstraklasy w 2015 r. wyniosły 511,2 mln PLN, czyli o 13,5% więcej niż rok wcześniej. W raporcie po raz pierwszy uwzględniony został podział na wpływy z praw mediowych i marketingowych. Legia numerem jeden ...
-
Podatek VAT: jak szeroko rozumieć usługi na nieruchomości?
Katalog czynności traktowanych jako usługi na nieruchomościach może być bardzo, ale to bardzo szeroki. Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach w interpretacji indywidualnej z dnia 02.08.2016 r. nr IBPP4/4512-66/16-1/EK uznał, że mogą się tutaj mieścić nawet kierowanie polityką marketingową oraz strategią rozwoju, negocjowanie umów najmu czy innych ...
-
Blokowanie reklam: Polska liderem. Blokujemy najczęściej na świecie
Niemal co druga reklama w Polsce została zablokowana przez internautów – wynika z najnowszego raportu autorstwa OnAudience z grupy Cloud Technologies, polskiej firmy specjalizującej się w Big Data marketingu. Ten wynik lokuje naszych rodzimych internautów na pierwszym miejscu na całym świecie. W żadnym spośród pozostałych 62 państw analizowanych w ...
-
Programmatic nie tylko dla e-commerce
... dopasowanych ofert online. Telekomunikacja – synergia sił mobile i programmatic Dla firm telekomunikacyjnych, producentów telefonów i operatorów sieci komórkowych kanał mobilny wydaje ... może szybko zaowocować pożądaną przez marketera akcją. Turystyka a real time marketing Dostępność i ceny biletów lotniczych czy wyjazdów organizowanych w ramach biura ...
-
Czy e-payment to już norma?
... do wyników badań zespół idealo poprosił Igę Mrowińską, PR & Marketing Specialist w Przelewy24 – jednym z wiodących systemów płatności internetowych na polskim rynku. ... klientów do marek polskich nad zagranicznymi i tendencja do wspierania rodzimych firm”, dodaje rozmówczyni idealo. Najpopularniejszym z operatorów e-payment jest PayU, który realizuje ...
-
Kantory internetowe: jak wygląda rynek?
... tysiące kredytów walutowych, miliony emigrantów i; turystów oraz; coraz więcej firm z ambicjami międzynarodowymi. Wysoki popyt i niska bariera wejścia to zawsze mieszanka ... największych graczy, dominujących w percepcji „prospektu” za sprawą inwestycji w marketing. Średnie, perspektywiczne podmioty będą dbać o sprytny rozwój (partnerstwo z witrynami ...
-
14-20 XI 2016: Światowy Tydzień Przedsiębiorczości w Małopolsce
... media do rozwoju biznesu. Izba Przemysłowo-Handlowa w Krakowie organizuje szkolenia dla firm nt. tworzenia i doskonalenia modeli biznesowych, które pozwolą firmie rozwijać si i wdrażać ... wszystkich zainteresowanych prowadzeniem działalności w internecie na warsztaty „Mobilny marketing. Mobilny internet. Jak urządzenia przenośne w postaci smartfonów i ...
-
Ile kosztuje mieszkanie pod klucz?
... taką usługą przekazujemy kontakty do kilku, czy nawet kilkunastu sprawdzonych firm. Ich oferty są bardzo różne: od tanich rozwiązań typu „pakietowego”, ... mieszkań ze względu na zbyt małe zainteresowanie klientów. Katarzyna Pietrzak, Senior Marketing Manager w Nexity Polska Wielu klientów kupuje mieszkania pod inwestycje i zainteresowanych ...
-
7 innowacji, które pozytywnie wpływają na rozwój firmy
Ciągła ewolucja w zakresie technologii, strategii marketingowych, modelów zarządzania i kanałów dystrybucji przekłada się na zupełnie nowe możliwości ekonomiczne. Powstają nowe potrzeby, nowe rynki, nowe produkty i wydajniejsze rozwiązania. W ciągu najbliższych 10 lat środowisko biznesowe przejdzie dynamiczne zmiany, do których dbający o rozwój ...
-
Deweloperzy narzekają na grunty inwestycyjne
... szóstki, ponieważ konkurują na tym rynku wszyscy najwięksi polscy deweloperzy, a także szereg firm zagranicznych. Ceny tych gruntów są na zupełnie innym poziomie niż w ... , żeby ten trend miał się odwrócić w najbliższych latach. Katarzyna Pietrzak, Senior Marketing Manager w Nexity Polska Sytuacja na rynku gruntów inwestycyjnych w Warszawie jest zawiła ...
-
Wiosenny remarketing: SMS odświeży relacje z klientem
O tym, że o relacje z klientem warto dbać, nie trzeba przekonywać już chyba nikogo. Wiosna to dobry moment, aby je odświeżyć - wiosenny remarketing przyda się szczególnie tym firmom, których działalność opiera się o model sezonowy. Wraz z początkiem wiosny rozpoczyna się sezon na wymianę opon, kupno mebli ogrodowych, porządki i remonty. ...
-
Zmiana pracy: bardziej niż niskie pensje doskwiera nam nuda?
... portali. 45,5% osób samodzielnie przegląda też oferty w zakładkach „Kariera” na stronach firm, dzięki czemu ma bezpośredni dostęp do stanowisk, na które prowadzona jest ... oddział czy aplikując na ofertę online. – komentuje Katarzyna Kowol, Digital Marketing Manager Metodologia badania: Dane prezentowane w ramach „Barometru Rynku Pracy VII” zostały ...
-
Jak nowe inwestycje odmieniły Warszawę?
... największej i najnowocześniejszej aglomeracji w Polsce. Domy Towarowe Braci Jabłkowskich – nowoczesny marketing po polsku Biznes Braci Jabłkowskich ma ponad 130-letnią historię ... po deszczu. Obecnie znajdują się tu siedziby globalnych i polskich firm oraz popularne centrum handlowe Galeria Mokotów. Biznesowy charakter dzielnicy przyciąga dostawców ...
Tematy: nowe inwestycje, Warszawa -
Reklama na Facebooku z podatkiem VAT i podatkiem u źródła
Facebook to potężny portal społecznościowy. Tzw. social media mają wielkie znaczenie dla przedsiębiorców. Z uwagi na to, że skupiają ogromną liczbę użytkowników, chętnie są wykorzystywane przez firmy do celów marketingowych. Za reklamę na Facebook-u trzeba jednakże płacić i to nie tylko właścicielowi portalu ale także polskiemu fiskusowi. W ...
-
Skuteczny retargeting: kampanie dynamiczne vs. statyczne
... – wybierane w zależności od określonych celów. Na koniec dnia każdy menadżer odpowiedzialny za marketing on-line chciałby osiągnąć jak najwyższy wskaźnik ROI, ale powinien przy ... do tej poruszonej w książce. Kiedy warto zdecydować się na kampanię statyczną: W przypadku firm B2B: gdzie celem strony internetowej jest wygenerowanie leadów i pełni ona ...
-
Jak zbudować system wynagradzania w start-upach?
Prowadząc mały biznes trzeba myśleć o wszystkim. O sprzedaży, marketingu, wytworzeniu dobra czy usługi oraz m.in. o wynagradzaniu swoich pierwszych pracowników. Poniższy artykuł w skrócie przedstawi najważniejsze aspekty o których warto pamiętać myśląc o płacach w kilkuosobowej firmie. Jak sprawdzić wysokość zarobków na rynku? Wbrew pozorom nie ...
-
Wydatki reklamowe w listopadzie. Którzy reklamodawcy zaszaleli?
... telewizyjna pochłonęła przeszło 80 proc. wszystkich pieniędzy przeznaczonych na marketing. Względem października spadek zanotowały wydatki na reklamę w prasie. Farmacja: marki ... oferty na abonament, oferty łączonej (TV, internet, telefon), a także oferty dla firm. Informacje o badaniu Raport został opracowany na podstawie danych z monitoringu reklam ...
-
8 kluczowych trendów na rynku nieruchomości 2018
... życia. Oba te czynniki nasilają się ze względu na spadający poziom bezrobocia i trudności firm z pozyskiwaniem pracowników. Oddzielną kwestią jest demografia. Polacy, jako naród, się starzeją. W ... mieszkaniach zwiększają ich atrakcyjność dla nabywców i najemców. Sztuczna inteligencja wywiera wpływ na marketing i sprzedaż. Być może niedługo wpłynie ...
-
7 trendów technologicznych. Co nam przyniesie IT?
... który do tej pory rozwijał się w sieci. Dziś już widzimy, jak z online’u marketing przenosi się na platformy mobilne. Firmy pracują nad najlepszą, komercyjną personalizacją rozwiązań, ... projekty z tego zakresu, ale technologia staje się coraz bardziej popularna także wśród średnich firm z różnych branż. Co to znaczy? W 2018 roku poznamy nowe sposoby ...
-
Ile kosztują lokale usługowe na terenie osiedli?
... . Taka polityka jak widać przynosi dobre efekty, bo na chwilę obecną sprzedaliśmy wszystkie powierzchnie komercyjne w naszych inwestycjach. Katarzyna Dąbrowska, Senior Marketing Manager w Nexity Polska Powierzchnie handlowo-usługowe staramy się oferować w każdej z naszych inwestycji, ponieważ uważamy że przynosi to korzyść naszym klientom, bo ...
-
Inwestowanie na giełdzie: analiza spółki 11 bit studios
Firma z branży gier komputerowych, której nie trzeba chyba nikomu przedstawiać. Jesienią 2014 roku Spółka zadebiutowała z tytułem This War of Mine, który był przełomem w działalności i wywindował kurs akcji na poziomy powyżej 100 zł. Koszty produkcyjne zwróciły się w pierwszy weekend po premierze. Tytuł otrzymał ponad 100 nagród, a artykuły o nim ...
-
Gig economy - realny wpływ na rynek pracy w Polsce
... , praca chwilowa na fali Ubera i AirBnB to spora konkurencja dla dużych firm. Jednak nie przechodzą one obojętnie obok nowego trendu - starają się ... w firmowe projekty związane ze społeczną odpowiedzialnością biznesu – mówi Katarzyna Lampart, Recruitment Marketing Advisor z Shell Business Operation w Krakowie. Według raportu Employer Brand Study ...
-
Giganci e-commerce inwestują w handel tradycyjny
... placówki Czy handel tradycyjny może jeszcze konkurować z tym internetowym? Dane firm analitycznych nie pozostawiają złudzeń: tradycyjny handel ma się bardzo ... dynamika tego rynku wiele zawdzięczać będzie branży retail. Jak donosi IDC, marketing kontekstowy w tradycyjnych sklepach, wykorzystujący techniki trackingu towarów oraz ścieżek klienckich ...
Tematy: e-commerce, handel detaliczny -
Debiut PASSUS SA na NewConnect
... - wszyscy pracownicy działu Networks, R&D oraz część osób odpowiedzialnych za marketing, backoffice oraz logistykę i zamówienia. Historia Działu Networks w spółce Passus Sp. z ... Warszawie jest polskim producentem i integratorem wysokospecjalizowanych rozwiązań IT dla największych firm prywatnych oraz instytucji z sektora publicznego. Oferta Spółki ...