-
E-marketing coraz popularniejszy
... są wyjątkowo optymistyczne - uważa firma Artefakt. E-Mail marketing, obecność na serwisach społecznościowych i marketing w wyszukiwarkach to o trzy narzędzia marketingowe, na które postawią ... ale również specjaliści od pozycjonowania powstających stron internetowych. "Większość firm z branży, z którymi mamy kontakt notowała w tym roku ponad 30% ...
-
Reklama cyfrowa w II kw. 2012 r.
... specjaliści od marketingu przechodzą na wielokanałowy marketing cyfrowy, który ułatwia dotarcie do docelowych odbiorców” — powiedział David Karnstedt, wiceprezes ds. rozwiązań dla mediów i reklamy, dział Digital Marketing Bussiness w firmie Adobe. — „Reklamodawcy powinni być świadomi, że marketing cyfrowy nowej generacji umożliwia lepsze mierzenie ...
-
Działania marketingowe i PR w 2013 r.
... PMR Research wspólnie z ComPress S.A. Przeprowadzono je na próbie 400 firm z sektora prywatnego, zatrudniających co najmniej 50 pracowników i prowadzących aktywne działania z zakresu ... stosowany przez polskie firmy – tylko 1/3 firm deklaruje, że z niego korzysta (spośród dużych firm 37%, spośród średnich 30%). - To najbardziej zaskakujące wnioski ...
-
Krótkoterminowy wynajem samochodów czasem korzystniejszy
... wynająć tablet iPad oraz router Wi-Fi – dodaje Katarzyna Dobrzyńska, PR & Marketing Manager Avis Poland. - Powtórzyłbym za poprzednikiem: kompakty klasy C z Focusem i Golfem na ... Podpisanie umowy daje oczywiście możliwość uzyskania korzystnych rabatów. - Dla firm, z którymi współpracujemy głównie na terenie Polski, przygotowaliśmy specjalne ceny i ...
-
Salesforce: siłą marketingu będą dane i innowacje
... edycji raportu „State of Marketing” Salesforce zebrał dane od prawie 7 000 liderów działów marketingu z całego świata. Badanie objęło sześć kontynentów i zostało przeprowadzone na początku epidemii koronawirusa. Informacje o trendach opisanych w raporcie „State of Marketing” zostały zebrane od liderów działów marketingu z firm B2B, B2C i B2B2C ...
-
Najnowszy "Digital Now! Magazine" nr 8 już na półkach! Ekspercki zasób wiedzy dla małych i średnich biznesów
... przedsiębiorców, właścicieli małych i średnich firm, e-commerce oraz ... Marketing w małej firmie: in-house czy outsourcing?” autorka: Aleksandra Wielec - Owner w CX Factory. „Jak wdrożyć e-mail marketing w małej i średniej firmie?” autor: Irek Klimczak - Konsultant i trener e-mail marketingu Content & Community Lead w Open Loyalty. „SMS marketing ...
Tematy: Digital Now! Magazine -
Budowanie marki w gestii dyrektora marketingu
... największym zasobem firmy. Marki zaczynają coraz mocniej wpływać na wartość firm i w warunkach współczesnej ekonomii mogą stać się głównym motorem ich rozwoju. Jednak ... wciąż nie mają dostatecznie dużo informacji o wartości marek. Z drugiej strony wydatki na marketing i budowanie marek stanowią dużą część budżetu każdego przedsiębiorstwa, przez ...
-
Organizacja eventów na dobrym poziomie
... badanie oceny obsługi klientów firm eventowych. W badaniu przeprowadzonym przez MillwardBrown ujęte zostało 10 agencji eventowych, należących do Klubu Agencji Eventowych. Celem jednostki badawczej było przebadanie poziomu satysfakcji firm korzystających z usług agencji eventowych, pozycji event marketingu w marketing mix oraz elementów kooperacji ...
-
Polskie narzędzia marketingu, które warto poznać
... – pomoc w zarządzaniu Aplikacja miniCRM to prosty CRM online dla małych i średnich firm. Pomaga zapanować nad kontaktem z klientami, zadaniami, zleceniami i sprzedażą. ... Aviva. Podobne polskie narzędzia marketingu: smsapi, promosms, mProfi 5. EmailLabs – e-mail marketing EmailLabs to serwer SMTP w chmurze, który powstał z myślą o podmiotach ...
-
15 trendów w marketingu w 2022 roku
... Oto 15 trendów, które mogą okazać się kluczowe w działaniach marketingowych wielu firm w najbliższych miesiącach. Wśród działań marketingowych, które są obecnie popularne, wiele ... stacjonarną oraz internetową, a wystąpienia prelegentów są transmitowane w czasie rzeczywistym. 4) Content Marketing może stanowić dowód na to, że firma lub marka ma „coś ...
-
Newsletter nr 1 komunikacji marketingowej?
... w pełni potencjału newsletterów! Wysyłki prowadzi jedynie 21% badanych firm. Z różnych powodów, jak brak danych o odbiorcach czy odpowiednich narzędzi, personalizacji nie stosuje aż 54% ankietowanych. Spadek notujemy także wśród użytkowników profesjonalnych systemów marketing automation. Z zewnętrznych programów korzysta tylko 32% ankietowanych ...
-
Rekrutacje pracowników wcale nie zamarły. Kto potrzebuje specjalistów?
... zatrudnienia należą właściwie do wyjątków. Jak podkreśla Roman Zabłocki, menedżer odpowiedzialny strategicznie za zespoły Engineering & Operations oraz Sales & Marketing w Antal, kierownictwo firm trudniących się handlem doskonale zdaje sobie sprawę, że specjaliści i menedżerowie sprzedaży są firmom niezbędni nawet w dobie przejściowo pikującej ...
-
Najpopularniejsze portale nieruchomości: co oferują deweloperom?
... RynekPierwotny.pl. Efektywność serwisu potwierdzają też same liczby: współpraca z prawie 1000 firm deweloperskich – 92% z nich to wieloletni klienci, niektórzy są z serwisem ... 3 do 6 m/c - dotyczącą zakupu mieszkania, w dużej mierze wpływa dobry marketing i proces komunikacji z klientem (CRM). Konsument przed obejrzeniem oferty „w realu”, analizuje ...
-
Skuteczna kampania reklamowa
... firm oferuje nośniki reklamowe w najróżniejszych miejscach, np. w toaletach w pubach, na polach golfowych, w przebieralniach na basenach, w aptekach, przychodniach czy na lotniskach i w samolotach. A przecież to tylko kolejne mutacje (megaprecyzyjnego) outdooru, który jest często dodatkowo uzupełniany o działania ambientowe, marketing bezpośredni ...
-
Analiza otoczenia biznesowego firmy
... się. Oczywiście równie ważne są informacje, co dokładnie powoduje ewentualne upadki firm z naszej kategorii na rynku. Popatrzmy na branżę odzieżową. Z informacji czerpanych z ... zyski hurtownik pojedzie na wymarzone wakacje - wystarczy. Bo trzeba pamiętać, że marketing dzisiaj musi być zintegrowany ze sprzedażą. Reklama sproilowana Jeśli oferujemy ...
-
Rosną nakłady na działania BTL
... w roku 2009. Wyniki badania pokazują także, że 24% firm zdecydowało się na prowadzenie równolegle działań dla konsumentów ostatecznych i partnerów biznesowych. „Zeszłoroczne badania Sodexo Motivation Solutions pokazały, że kryzys nie odwiódł polskich firm od inwestowania w marketing bezpośredni. W tym roku wyraźnie widać, że nakłady na ...
-
Sektor MSP w Polsce a strategia rynkowa
... obszarami: marka, cena, dystrybucja, sprzedaż i marketing, logistyka, client service, inne. Tylko 31% firm opiera swoją strategię na udoskonaleniu obsługi klienta i wizerunku marki. 19% firm za swój priorytet uznaje konieczność maksymalizacji sprzedaży i rozwoju oferty. 34% przebadanych firm podporządkowuje procesy operacyjne celom nadrzędnym ...
-
Wartość dodana w marketingu, czyli co?
... kierunku, w którym zmierzają działania firm. Jak wpływa to na świat szeroko pojętego marketingu? Wykorzystaj potencjał green marketingu Green marketing, nazywany też ekomarketingiem albo ... to dylemat znany marketingowcom od dawna. Wszystko wskazuje na to, że marketing przyszłości musi zacząć przykładać wagę do tego drugiego. Popularne niegdyś pojęcie ...
-
5 sposobów na skuteczniejszą strategię marketingową
... podaje raport Ascend2 „Marketing Technology Trends”, osoby odpowiedzialne za marketing w firmach, za najbardziej efektywną technologię uznają obecnie właśnie content marketing (51%). Eksperci ... Według danych CEIDG każdego dnia w Polsce powstaje około 1000 firm. Długotrwałe zwlekanie ze wdrożeniem strategii marketingowej grozi powstaniem sytuacji, ...
-
Pięć błędów marketingu internetowego
... sieci wywodzi się z podstawowego założenia, że projektowanie i budowanie strony internetowej, marketing Twojego produktu/usługi i mierzenie efektów są osobnymi, oddzielonymi od siebie działaniami. ... zakupowe po obejrzeniu jej. To rewolucyjne sprawy. Niestety zaledwie kilka firm stale mierzy i udoskonala swoje kampanie marketingowe. Możesz zacząć od ...
-
Mass mailing w małym przedsiębiorstwie
... masową najbezpieczniej jest, gdy marketing bezpośredni prowadzony jest za zgodą odbiorców (permission marketing), którzy dobrowolnie przystąpili do subskrypcji ... funkcjonalność programów. Ważnym elementem kampanii mailingowej są także usługi firm specjalizujących się w dotarciu do konkretnego klienta o wybranych cechach (reklama targetowana ...
-
Jakość obsługi klienta a pokolenie Y
... . Zadziwiające, ale 42% sądzi, że większość inwestycji w marketing i obsługę powinno koncentrować się na pokoleniu Milenium, podczas gdy 39% faworyzuje starszych konsumentów. Jakby na potwierdzenie tego rozdźwięku w stanowiskach respondentów, badanie wykazało, że kilka firm utwierdziło się w swoim przekonaniu albo już wprowadziło strategię w życie ...
-
Dział marketingu a zarządzanie wiedzą
... wiedzy i pomysłów dostępnych dla wszystkich pracowników. Z badania wynika, że systemy do publikacji dokumentów w sieci intra- bądź internetowej istnieją w 46% badanych firm. Podobnie jest z obiegiem dokumentów (45%). W przedsiębiorstwach, w których takich systemów na razie nie ma, ankietowani chętnie widzieliby takie narzędzia (27% badanych ...
-
Skuteczna strategia marketingowa
... mogą nawet być one połączone z ofertą okazjonalną. Problem w tym, że większość firm emituje swoje reklamy tylko ze względu na sytuację rynkową. Załóżmy ... historię to znaczy zaangażować się w nią. Zaangażować całą firmę. W wielu przedsiębiorstwach marketing stanowi nieco hermetyczny dział, gdzie mało mówi się o produkcie, o jego udoskonalaniu, ...
-
Kampanie reklamowe: czego oczekują klienci?
... reklamy, która pozbawiona jest długofalowego i spójnego myślenia o komunikowaniu marki. Marketing spełnia rolę wykonawcy promocji, zamiast katalizatora pomiędzy planami sprzedażowymi, a potrzebami ... a nawet wzrost ich wynagrodzeń, aby zatrzymać nieopłacalną dla wielu firm fluktuację. Utarło się, że młodzi swoją pierwszą pracę zaczynają w ...
-
Media społecznościowe a wizerunek pracownika i firmy
... firm (51%) posiada swój profil w jednym bądź większej liczbie portali społecznościowych. Wśród firm aktywnie kreujących wizerunek w sieci dominują branże HR, Kadry i Płace – 22,22% oraz marketing ... ponad 20% ankietowanych firm. Są to głównie firmy zatrudniające powyżej 250 pracowników (13%) oraz działające w branżach: IT, marketing, promocja, PR, ...
-
7 głównych trendów w e-mail marketingu 2016
... zadbać o to, aby ich wiadomości były w pełni responsywne. 4) Predictive marketing staje się rzeczywistością Wykorzystanie sztucznej inteligencji w e-mail marketingu staje się coraz ... firmy podążały w kierunku rozwoju technologicznego. Dotyczy to szczególnie tych firm, których działania i procesy wychodzą poza standardowe wymagania. Marketerzy stoją ...
-
Strategia marketingowa - najważniejsze elementy
... firm nie posiada strategii marketingowej*. Z kolei aż 50% osób błędnie utożsamia strategię marketingową ... z największym prawdopodobieństwem identyfikują się z twoją marką i korzystają z jej produktów lub usług. Istnieją marki, które wykorzystują marketing masowy (ich oferta jest skierowana do wszystkich), jednak pozwolić na taki zabieg mogą sobie ...
-
Największe błędy w marketingu
... kampaniami reklamowym w Internecie przez strony WWW wiążą się kwestie sposobu zapłaty. Dla firm oferujących usługi reklamowe w Internecie najkorzystniejszym miernikiem może być ilość kliknięć ... tylko cześć czynników, na które należy zwrócić decydując się na marketing poprzez Internet. Kolejne czynniki przedstawię w następnym artykule, za miesiąc. Ten ...
Tematy: -
MLM - rewelacyjny system sprzedaży czy oszustwo?
... od tego "jedno" lub "dwu" poziomowego. Każda firma stosuje marketing - to chyba oczywiste i nie wymaga wyjaśnień. Marketing "jednopoziomowy" - w ogromnym uproszeniu rzecz jasna - ma miejsce ... pieczywem, a część w ogóle uzna że woli ryż, itp. Właściciele większości firm działających w systemie MLM doskonale o tym wiedzą. Zresztą - im przecież tak ...
Tematy: -
K2 tworzy dom mediowy
... wcześniej odpowiedzialna za strategiczne wykorzystanie Internetu w komunikacji marketingowej największych firm w zespole Media Contacts (część Media Planning Group). ACR ... związane z innymi formami obecności marki w Internecie, m.in.: marketing afiliacyjny, Search Engine Marketing, e-mail marketing oraz public relations online. Jak twierdzi Janusz ...
-
Public relations dla banku
... amerykańskiego Institute of Crisis Management, aż 71 proc. dramatów wizerunkowych firm da się przewidzieć. Dlatego tak ważny jest stały monitoring otoczenia, ... swoje przemyślenia na temat public relations w bankach: "Problem powstaje, gdy PR i marketing działają zupełnie oddzielnie. Skuteczność to przede wszystkim współpraca." Monika Jasłowska ...
-
Imprezy firmowe w opinii pracowników
... Z dokładnej analizy wynika, że taka odpowiedź udzielały najczęściej osoby z małych firm zatrudniających do 30 pracowników. Bankiety się przejadły Najpierw aktywnie, później relaks ... Ile powinna kosztować impreza? W analizie przeprowadzonej przez how Service Events Marketing, bardzo ważnym aspektem była również próba zbadania wydatków na imprezę ...
-
Sieci detaliczne w Polsce: Tesco liderem
SBK Marketing opublikowało ranking firm handlowych prowadzących sieci detaliczne w Polsce. Dość niespodziewanie wygrało Tesco przed Biedronką i Carrefourem. W rankingu SBK Marketing dokonano oceny sieci detalicznych według 15 kryteriów marketingowych, z których każde zostało podzielone na pięć podkryteriów. Wszystkim nadano rangę ważności. Każda ...
-
Etnografia organizacji: co to takiego?
... funkcjonowanie i które swoje zarządzanie opierają na wartościach. Dawno, dawno temu, kiedy marketing nie był jeszcze najważniejszym działem w organizacji, chodziło o to, żeby ... etnografia organizacji. Z czasem jednak tempo rozwoju wszystkiego: marek, produktów, firm było tak ogromne, że zaczęto poszukiwać metod mniej głębokich, mniej dokładnych ...