-
Rynek inwestycyjny w regionie Europy Środkowo-Wschodniej
... deweloperów z sektora handlowego koncentruje się na mniejszych miastach, w których budowane są parki handlowe ze strategicznymi najemcami w postaci operatorów sieci spożywczych, a także centra handlowe oferujące atrakcyjną strukturę najemców obejmujących zarówno marki krajowe, jak i międzynarodowe – mówi Olga Melihov, Country Head, BNP Paribas Real ...
-
Umowy najmu w centrach handlowych - klauzula OCR
... najemców (tzw. anchorów), doprowadziła do sytuacji, w której sieci handlowe coraz częściej ustalają czynsz najmu na podstawie wskaźnika ... marki, itd. Wynajmujący poprzez swoją działalność marketingową odnośnie całego centrum i odpowiednią ofertę marek (tzw. tenant mix) może mieć jedynie wpływ na to, czy klienci będą odwiedzać centrum handlowe ...
-
Handel internetowy nie wyprze tradycyjnego
... handlowe, żeby przyciągnąć konsumentów, testują nowe formaty sprzedaży oraz stawiają na zrównoważony rozwój i środowisko. Wśród najemców centrów handlowych oraz przy ulicach handlowych pojawiają się marki ... jeszcze w tym roku. Większość nowo powstających obiektów stanowią parki handlowe, które są budowane głównie w małych miastach. Umacnia się rola ...
-
Rynek reklamy: wzrost o 6 proc. i dobre prognozy na przyszłość
... reklamy w poszczególnych klasach mediów? Które sieci handlowe wydały na reklamę najwięcej? Jak prezentował się udział ... handlowe przeznaczyły na reklamę o blisko 50 mln zł więcej, co stanowi 10,6 proc. więcej rok do roku. Wśród liderów wydatków znajdziemy firmę TERG – właściciela sklepów Media Expert, sieć Lidl, a także Jeronimo Martins Polska (marki ...
-
Tydzień 22/2009 (25-31.05.2009)
... GM przekazał niemieckiej spółce Adam Opel GmbH fabryki, patenty i sieci handlowe niemieckiej marki Opel i brytyjskiej Vauxhall, a tej firmy tej nie obciążają zobowiązania ... ). GM przekazał niemieckiej spółce Adam Opel GmbH fabryki, patenty i sieci handlowe niemieckiej marki Opel i brytyjskiej Vauxhall, a firmy tej nie obciążają zobowiązania. Teraz ...
-
Social media jako narzędzie marketingowe
... trzech użytkowników serwisów społecznosciowych w Polsce jest dziś fanem przynajmniej jednej marki lub firmy. Prym wiodą firmy odzieżowe, gastronomiczne, kluby i stacje ... chętniej decydują się centra handlowe. I to całkiem skutecznie. W czerwcu firma SmartNet Research&Solutions opublikowała raport Centra Handlowe na Facebooku, z którego wynika ...
-
Polski rynek hotelowy 2014
... handlowe oraz około 6 500 m2 nowoczesnej powierzchni biurowej klasy A. Otwarcie tego wyjątkowego obiektu przewidywane jest na przełom 2015 i 2016 r. W skutek upadłości generalnego wykonawcy, o co najmniej dwa lata opóźnione jest otwarcie 250 - pokojowego hotelu marki ... , a także oferujący 200 pokoi hotel marki Mercure, którego otwarcie nastąpić ma ...
-
Zarobki w Polsce: trendy 2016
... z kilkuletnim doświadczeniem w wynajmie powierzchni komercyjnych (biura, magazyny, centra handlowe), jak i osoby dopiero rozpoczynające swoją karierę na rynku nieruchomości. ... i zwiększa się tempo życia stawiają nowe wyzwania przed organizacjami. Dotrzymanie obietnicy marki, zaspokojenie oczekiwań klientów, wygrywanie konkurencji na rynku nie jest ...
-
Branża transportowa w 2017 i plany na 2018 rok
... - To będzie wyjątkowy rok dla nas, m.in. ze względu na jubileusz 90-lecia działalności marki. 25. urodziny obchodzić będzie także najpopularniejszy model - Volvo FH, który od ... ale wraz z pojawiającymi tysiącami kibiców z całego świata można się spodziewać, że firmy handlowe spróbują zrobić na tym interes. Pewną niewiadomą są ceny paliw, które ...
-
Znaki towarowe. Czym jest wtórna zdolność odróżniająca?
... a także oświadczenia stowarzyszeń zawodowych; Dane o obrotach i roczne sprawozdania przedsiębiorstwa, dane o stopniu udziału w rynku, dokumenty handlowe (np. faktury), raporty dotyczące nakładów związanych z rozwojem marki; Materiały reklamowe takie jak billboardy, plakaty, katalogi, reklamy radiowe, telewizyjne, internetowe, czy prasowe; A przede ...
-
Zakup auta firmowego: czy sektor MŚP może negocjować?
... firma zainteresowana jest zakupem jednorazowym w większej ilości, powiedzmy kilkudziesięciu, kilkaset aut, to oczywiście takie zamówienie podwyższa warunki handlowe. Przedstawiciel Chevroleta podkreśla indywidualne podejście marki: – Klient flotowy może liczyć na dodatkowe wsparcie już od jednego samochodu. Podejście to jest z pewnością unikatowe ...
-
Rynek handlowy 2023 i prognozy na rok 2024
... % najemców to koncepty niesieciowe. 3. Znane marki w nowym formacie Nowe formaty otwierają także znane już w Polsce marki. Przykładem mogą być sieci DIY, które uruchomiły ... w aglomeracji warszawskiej opcję Drive. 4. Aktywność deweloperów: parki handlowe i modernizacje istniejących obiektów Deweloperzy koncentrują swoją działalność na małych ...
-
Branża e-commerce na przestrzeni ostatnich dziesięciu lat
... tej sytuacji nie porównać do bomby z opóźnionym zapłonem – dodaje ekspert. Pasaże handlowe online – zwycięża Domodi.pl Okazuje się, że popularnością cieszą się wirtualne ... oferujących zakupy grupowe są poszukiwacze promocji, którym daleko do lojalności wobec marki. Obecnie na rynku obserwujemy model sprzedażowy, zgodnie z którym klient dostaje zniżki ...
-
Upadłości firm w Polsce I-III kw. 2015 r.
... a naszego najważniejszego partnera handlowego – Niemiec 1,6 proc. Ponadto, niedawno przetarte nowe szlaki handlowe, wciąż generują coraz wyższy wolumen eksportu. Już niemalże ... związany z zaniżaniem emisji spalin w silnikach grupy Volkswagena zachwiał stabilnością marki „made in Germany”, która w procesie wytwarzania finalnych produktów jest istotnym ...
-
Outlety: jak nimi zarządzać?
... Polacy chętnie odwiedzają centra wyprzedażowe. Marki wiodące w swoich branżach oferują specjalnie linie produktowe, dostępne tylko w takich obiektach. Rozwój tego formatu oznacza też nowe wyzwania dla zarządców nieruchomości handlowych. Outlet rządzi się bowiem innymi prawami niż regularne centrum handlowe i strategia zarządcza powinna tę ...
-
Handlu, wracaj do hal
... zachowań zakupowych i poszukiwanie różnorodnych towarów dobrej jakości przekładają się na rosnącą popularność hal targowych. Na rynek wchodzą nowe marki, dotychczasowi uczestnicy zmieniają swoje koncepty handlowe bądź tworzą nowe. Dlatego m.in. obserwujemy silną tendencję do modernizacji i rozbudowy obiektów wraz ze zmieniającym się rynkiem ...
-
Hotelarstwo w Polsce. Intensywny rozwój, którego wielu nie wytrzymuje
... nikt z niej nie ma specjalnego wpływu – ogólna koniunktura gospodarcza, pozycja i wizerunek marki narodowej lub lokalnej, pogoda, czy też kalendarz różnych wydarzeń biznesowych lub ... nie wywiązuje się ze swoich zobowiązań. Są to przede wszystkim firmy handlowe, winne hotelarzom ponad 11,5 mln zł. Następnie przedsiębiorstwa przemysłowe (10,7 mln zł), ...
-
Przyjazne biuro zyskuje na znaczeniu
... bliskość od miejsca zamieszkania, dla innych ważne były miejsca parkingowe. Centra handlowe konkurowały z innymi centrami handlowymi. Dziś w zasadzie jest podobnie, chociaż lista ... sobą ogromne korzyści – nie tylko personalne, czy te związane z budowaniem marki pracodawcy, lecz także finansowe. Dzięki otwartości na innowacje, pracodawcy mają ...
-
Franklin Templeton: perspektywy inwestycyjne na 2019 rok
... na rynkach wschodzących pozostawia sporą przestrzeń do poprawy wyników. Napięcia handlowe były jednym z najważniejszych czynników wywołujących spadki kursów akcji spółek z ... produkty z wyższej półki na rynkach wschodzących. Uważamy, że spółki mające marki o solidnej pozycji w segmencie premium oraz produkty wysokiej jakości powinny notować ...
-
Handel z Chinami idzie nam coraz lepiej
... . Od wielu miesięcy jednym z najważniejszych biznesowych tematów są napięte stosunki handlowe między Chinami i USA. Twarde negocjacje prezydenta USA Donalda Trumpa z przewodniczącym ... dla tamtejszego biznesu i klientów. Przekonali się o tym niedawno właściciele marki dóbr luksusowych Dolce&Gabbana, których produkty obecnie są bojkotowane przez ...
-
Pandemia napędza e-commerce. Korzystają m.in. magazyny
... większości operujących w sklepach stacjonarnych. E-handel z kolejnego sposobu promocji marki stał się skutecznym i liczącym się w biznesowej układance narzędziem sprzedażowym ... ośrodków miejskich. Częściowo, na logistyczne potrzeby adaptowane mogą być obiekty handlowe, które nie będą w stanie konkurować w postpandemicznych czasach z obiektami, ...
-
Nieruchomości komercyjne: w jakim stopniu pandemia hamuje inwestycje?
... Pozytywnym sygnałem okazał się wzrost średnich wydatków osób odwiedzających obiekty handlowe, będący konsekwencją rzadszych zakupów, ale większego koszyka. Wracający do formy ... zostało sprzedanych 25% całkowitego wolumenu wygenerowały dwie transakcje centrów M1, w tym Marki Będzie popyt na najlepsze biura Miniony rok nie dał ostatecznej odpowiedzi ...
-
BLIX AWARDS 2023. Te sklepy w Polsce oferują najlepsze promocje
... być największy zaszczyt – przekonuje Marcin Lenkiewicz. Organizatorzy zauważają, że sieci handlowe, jak co roku, niemal od razu po otrzymaniu nagród zaczęły korzystać z tego faktu ... też artykułów z podstawowego koszyka zakupowego. Ta kampania buduje promocyjny charakter marki w połączeniu z jej nazwą – zwraca uwagę dr Łuczak. W grupie Dom i Ogród ...
Tematy: sieci handlowe, handel, sklepy, BLIX AWARDS, rabaty, promocje, promocje cenowe, cena, ceny, Biedronka, Stokrotka, Kaufland, Żabka, Rossmann, Action -
Skuteczna kampania reklamowa
... zbliżając przekaz reklamowy do momentu podejmowania decyzji i pozwalając mu doświadczać marki w chwilach, które są dla niej najbardziej pożądane. Równe i równiejsze ... reklamowym. Ważny staje się outdoor, także precyzyjny (siłownie, baseny, centra handlowe, komunikacja miejska, toalety w pubach czy klubach, czy reklamy w taksówkach). Młodzi ludzie ...
-
Handel detaliczny: konieczne nowe strategie rynkowe
... detalicznej: supermarkety w Holandii i w Belgii, dyskonty w Niemczech i centra handlowe we Francji. Jednak malejący przyrost populacji, spadek cen i utrata ... "Będzie to oczywiście niekorzystne dla producentów markowych", - ostrzega Krzysztof Badowski. "Kiedy marki własne zyskają na znaczeniu w przewidywanej skali, sprzedaż markowych produktów na ...
-
Top Marka w mediach 2014
... energetyka, telewizja, stacje paliw, banki, telekomunikacja, sieci handlowe, ubezpieczenia, radio i artykuły spożywcze. Wzorem poprzednich edycji badania największym zainteresowaniem mediów cieszyła się branża motoryzacyjna. Pierwszą pozycję w rankingu sektora zajął Volkswagen. Na temat tej marki odnotowano w prasie 16,8 tys. publikacji. O ile jest ...
-
Top Marka w mediach 2015
... branżą okazały się stacje paliw. Na temat wizerunkowego lidera sektora, marki Orlen, w prasie pojawiło się więcej publikacji niż o czterech pozostałych najbardziej medialnych ... Ergo Hestii oraz dziesięć razy więcej niż o trzecim brandzie – Generali. Sieci handlowe Prasowy przekaz na temat sieci handlowych w znacznym stopniu zdominowały informacje o ...
-
Ruszają wyprzedaże i zwroty towaru. Ile traci handel?
... H&M. Jeszcze w minionym roku analitycy byli przekonani o nieuchronności kryzysu tej marki. Było to efektem informacji o pękających w szwach magazynach firmy, w której zalegać ... to już norma i wręcz kluczowa przewaga marki, która jednak negatywnie wpływają na płynność finansową przedsiębiorstw. Globalne instytucje handlowe oceniły, że sprzedawcy na ...
-
Social commerce: jaki potencjał sprzedaży przez media społecznościowe?
... influencerów, aby zobaczyć, czego używają lub noszą, posty marki nadal mają silniejszy wpływ na ich procesy decyzyjne ... marki i kierować aktywność zakupową na inne kanały, takie jak zewnętrzna strona internetowa. Mimo to w Europie jedna czwarta sprzedaży (24%) jest już realizowana bezpośrednio za pośrednictwem mediów społecznościowych. Firmy handlowe ...
-
Reklama porównawcza nie zawsze legalna
... jest wierną kopią oryginału a przede wszystkim korzysta z renomy i popularności ich marki, która została stworzona przy pomocy dużych pieniędzy wpompowanych w marketing. Ponadto ... Noa. Trybunał uznał, że producenci zapachów podobnych do znanych marek odnoszą korzyści handlowe ze sprzedaży swoich niskiej klasy odpowiedników markowych produktów L'Oré ...
-
Portale społecznościowe a zagrożenia dla MŚP
... 11 proc.). Wiarygodność Ochrona marki ... marki oraz jej relacje z otoczeniem. Jedynie kilka portali społecznościowych, takich jak Twitter, pozwala użytkownikom zdefiniować konto jako autentyczne poprzez Verified Badge, jednak zdecydowana większość nie zawiera takiej opcji. W związku z tym zaleca się, aby na bieżąco rejestrować wszystkie nazwy handlowe ...
-
Skuteczna strategia marketingowa dla sklepów internetowych
... handlowe, które mają pozycję dominującą w zwykłej sprzedaży sklepowej. Walka z nimi nie jest łatwa. Duże sieci nie tylko, że dysponują ogromnym kapitałem, ale także mogą się pochwalić wysoką rozpoznawalnością marki ... w Internecie. Należy mozolnie budować siłę marki przez SEO/SEM. Zdobyta, dzięki reklamie telewizyjnej rozpoznawalność marki ...
-
Firma w Internecie to nie tylko strona www
... coraz większą popularność. Stają się zatem nie tylko sposobem na budowanie marki, ale również doskonałą metodą na kontakty z klientami, generowanie marketingu szeptanego i w końcu ... już sklep internetowy, warto skorzystać z serwisów typu pasaże i wirtualne galerie handlowe. W skrócie można je opisać jako wirtualne odpowiedniki centrów handlowych. Na ...
-
Polski eksport stabilnie do przodu
... jest wyzwaniem dla polskich firm. Brak polskiej marki i brak marki polskich produktów. Tylko 3 z 1000 polskich firm ma marki zarejestrowane za granicą (w Niemczech 53/1000). Polskie firmy są ... firm. Dlatego decydują się one na sprzedaż np. poprzez duże zagraniczne sieci handlowe. Uzyskują w ten sposób dostęp do rynków, na które samodzielnie nie ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 40/2015
... początek. Chodzi o pojazdy marki Volkswagen, Audi, Skoda i Seat. Firma Skoda, należąca do koncernu Volkswagen, poinformowała w poniedziałek, że 1,2 mln aut tej marki na świecie miało ... . W zakresie urządzeń do przetwarzania odpadów głównym odbiorcą są sieci handlowe, a jest to związane z ich dynamicznym wzrostem w ostatnich latach. I kolejnym ...