-
Polska branża automotive: eksport poza UE w rozkwicie
... Exact Systems spodziewają się dalszej rosnącej sprzedaży, a w związku z tym wzrostu produkcji, gdyż niemal połowę całkowitej sprzedaży samochodów osobowych w Chinach stanowią marki rodzime. – Warto zwrócić uwagę na wyraźnie niższy procent nasycenia rynku prywatnych właścicieli aut w porównaniu do wskaźnika globalnego czy polskiego. W Chinach ...
-
Nowe wyzwania w zarządzaniu ryzykiem
... inwestowania w przygotowanie i ochronę działalności są ekonomiczne i globalne problemy handlowe. Aon, jedna z wiodących, globalnych firm świadczących profesjonalne usługi dotyczące ryzyka ... ryzyk jest spowolnienie gospodarcze. Na drugiej pozycji uplasowała się utrata reputacji marki, co może być następstwem poważnych konsekwencji wpadki korporacji, do ...
-
Zakupy modowe online, czyli click&collect
... handlowe (63%) oraz internet (48%). To miejsca, w których Polacy najchętniej kupują odzież - wynika z badania ... się rola sklepów stacjonarnych Sklep stacjonarny coraz częściej, poza funkcją klasycznego miejsca sprzedaży, pełni rolę ambasadora marki. Klienci mają w tym miejscu poczuć jakie jest DNA danej firmy i jakie wartości są dla niej ważne. To ...
-
Kolejny Vendo Park powstanie w Ciechanowie
... . Trei Real Estate rozwija swoją sieć Vendo Parków w Polsce od 2013 r., przez ten czas deweloper otworzył tutaj 29 parków handlowych. Marki obecne w Vendo Parkach budowanych przez Trei Real Estate to m.in. drogerie (Rossmann i Hebe), sieci odzieżowe (Martes Sport, Sinsay, Top Secret ...
-
Spada konkurencyjność polskich firm. Kosztami pracy już nie wygramy?
... ambicjom krajów naszego regionu w przeobrażeniu się w nowe, ponadregionalne centra handlowe - czytamy w najnowszym raporcie. W skrócie: Napięcie na rynku pracy (m.in. ... firmami chińskimi – warto więc pójść ich drogą w bezkompromisowym budowaniu własnej marki, tym bardziej iż wielu z dotychczasowych zachodnioeuropejskich zleceniodawców przeżywa kryzys ...
-
Handel internetowy na świecie
... bezpośredni dostęp, lecz także możliwość budowania marki i oferowania wrażeń zakupowych w świecie rzeczywistym”. Autorzy raportu także wskazują na rosnące znaczenie sklepów tradycyjnych, zwłaszcza w kontekście rozwoju punktów odbioru produktów zamawianych online, tzw. click and collect. Sieci handlowe przywiązują coraz większą wagę do logistyki ...
-
4 globalne trendy w Customer Experience
... handlowe, to już nie tylko miejsca zakupów, coraz częściej służą one jako centra kultury i rozrywki: mieszcząc wesołe miasteczka w Indonezji, organizując festiwale i koncerty w Maroku, goszcząc teatry na Wybrzeżu Kości Słoniowej, a nawet uniwersytety. Starając się być jak najbliżej swoich klientów, marki ...
-
Snapchat w rękach e-commerce
... też sklepy internetowe, centra handlowe lub serwisy związane z zakupami. Do najpopularniejszych należą między innymi sieć Yeah Bunny, poznańskie centrum handlowe Stary Browar lub e-sklep ... września, bardzo popularny wśród młodszych użytkowników Dzień Chłopaka. Z tej okazji marki przesyłały swoim fanom zdjęcia i filmy z życzeniami lub chwaliły się ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych 2014-2015
... , że w procesie określania strategii ekspansji, sieci handlowe analizują zarówno daną lokalizację i jej otoczenie konkurencyjne, jak i uwarunkowania makroekonomiczne miasta, strefę zasięgu oraz perspektywy rozwoju”, dodaje Anna Wysocka. W 2014 r. działalność w Polsce rozpoczęły 24 zagraniczne marki. W IV kw. zadebiutowały m.in. Kipling, JOOP! ...
-
Rynek handlowy 2024. A jaki będzie 2025 rok?
... i 69 proc. stanowią parki handlowe. Parki będą wszędzie Inwestorzy poszukują nowych rynków pod inwestycje w parki handlowe. ... marki rozwijają swoją działalność poza granicami naszego kraju. Na przykład Tatuum, Half Price czy też rodzimy LPP bardzo chętnie rozwijają się w regionie CEE. Centra będą się zmieniać Choć inwestycji w centra handlowe ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych VIII 2017
... . Krakowski Kredens Sieć Krakowski Kredens stanowi unikatową koncepcję handlową oparta na produktach wytwarzanych według tradycyjnych galicyjskich receptur. Placówki handlowe tej marki dostosowane są pod względem wizualnym do specyfiki produktów, tworząc atrakcyjną koncepcyjna całość. Podstawowym problemem jest przynależność własnościowa tej ...
-
Moda w Polsce z potencjałem
... goście z zagranicy. Ulice handlowe to kolejny format handlowy Eksperci BNP Paribas Real Estate Poland podkreślają, że ulice handlowe są kolejnym etapem ... zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży. Coraz silniejszą reprezentację ma moda dedykowana mężczyznom. Marki takie jak Bytom, Wólczanka, Vistula, Lavard i Próchnik inwestują nie tylko w jakość ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 10/2015
... Mówimy o salonach Reserved, ale jest również pojawienie się sklepów marki Mohito, a w 2016 roku może marki Sinsay. Poziom cenowy będzie nieco wyższy niż w Polsce, ... 2 tys. mkw. To właśnie ulice handlowe będą coraz ważniejsze w strategii LPP w Niemczech. Za zachodnią granicą centra handlowe cieszą się mniejszą popularnością niż w Polsce – twierdzi ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych I poł. 2015
... mln mkw., z czego 72% zagarnęły centra handlowe, 27% - parki i wielkopowierzchniowe magazyny handlowe, a 1% przypadło na centra wyprzedażowe. W ciągu pierwszych sześciu ... deweloperów i inwestorów”. Polski rynek nadal przyciąga nowe marki. W każdym kwartale nowe zagraniczne marki informują o rozpoczęciu działalności w Polsce. W II kw. 2015 r. były to ...
-
Outlety wkraczają w fazę dojrzałą
... się zmniejszać. Czytaj także: - Outlety przed transformacją. Będą przypominać centra handlowe - Centra handlowe zdobywają małe miasta Z badań firmy Cushman & Wakefield wynika, że w ostatnich ... latach. Dodatkowo sieci znanych projektantów nie obawiają się już rozmycia marki i akceptują outlety jako odpowiedni kanał dystrybucji nadwyżki towarów, ...
-
Super i hipermarkety a wydatki na reklamę w I poł. 2012
... gatunku i chce, aby konsumenci „Dali się zaskoczyć jakością Biedronki”. Obydwie marki angażują do swojej komunikacji celebrytów (Biedronka – Kubę Błaszczykowskiego, Lidl – Karola Okrasę ... sieci mogą się również pochwalić sieci: Biedronka oraz Tesco. Pozostałe sieci handlowe wciąż nie doceniły siły reklamy w Internecie i działają sezonowo na zasadzie ...
-
Europejski konsument na rynku. Jak kupujemy?
... grupa wiekowa najczęściej udaje się na zakupy do centrów miast i na ulice handlowe, ponieważ jest tam łatwo dotrzeć bez samochodu. Klienci o niższych dochodach z różnych grup ... od hipermarketów, coraz częściej zastępowanych przez mniejsze sklepy, np. mniejszy format marki Carrefour, sklepy sieci Piotr i Paweł czy Intermarché lub delikatesy typu Alma. ...
-
Omnichannel. To już nie trend, ale standard
... . To jedno z największych wyzwań, przed którym stoją obecnie sieci handlowe, ale też jedyne podejście spełniające aktualne oczekiwania konsumentów i nie skazujące ... i ofert dostosowanych do ich potrzeb. Jednakże, z przeprowadzonej analizy wynika, że marki obecne w polskich centrach handlowych nie wykorzystują jeszcze w pełni potencjału usługi click ...
-
Dostawcy Internetu: jakość obsługi klienta
... wykorzystywane są liczne praktyki, których celem jest przywiązanie klienta do marki. Istnieję też pewne utarte standardy, które podejmowane są ... Germanos (Play) – Wrocław, Centrum Handlowe "Korona" – 98 proc. GTI (Orange) – Olsztyn, Centrun Handlowe "Carrefour" – 97,9 proc. TP – Szczecin, Centrum Handlowe "Piast" – 97 proc. mPunkt (Plus) - ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce w I poł. 2012 r.
... mkw. Centra handlowe stanowią 73% całkowitych zasobów kraju, magazyny i parki handlowe 20%, centra wyprzedażowe 1%, a pozostałe 6% to inne nowoczesne obiekty handlowe. W budowie pozostaje ... Louvre Hotels Group, sieć znana w Polsce z cieszącej się dużą popularnością marki Campanile, podpisała w tym roku umowę franczyzy z Qualia Development, która ...
-
Rynek handlowy z potencjałem
... około 26 proc. całkowitego wolumenu inwestycyjnego. Nowi inwestorzy i marki W minionym roku utrzymywał się też popyt na regionalne galerie handlowe, nie przewiduję jednak w najbliższych kwartałach powrotu transakcji, których przedmiotem byłyby duże centra handlowe. Aktywa dostępne w sektorze umożliwiają także atrakcyjne zakupy oportunistyczne ...
-
Nowe trendy w handlu
... lokalizacyjnych, które narzuca tradycyjna forma handlu i dlatego też sieci handlowe powinny szukać sposobów dotarcia do konsumenta wykraczających poza tradycyjną formę ... ulicach, czy w centrach handlowych potrzebują wykreować specyficzny wizerunek marki i zjednać sobie społeczność lojalnych klientów, a następnie zbudować relację opartą również ...
-
Rolex, Omega i Patek Phillippe: synonimy luksusu
... ulic handlowych w Polsce będzie rosła. Miastem, w którym ulice handlowe rozwijają się najbardziej dynamicznie, jest Warszawa. Najważniejszymi ulicami handlowymi stolicy są Nowy Świat, Mokotowska i plac Trzech Krzyży. Lokalizacje te przyciągają nie tylko zagraniczne marki, ale także polskich projektantów – mówi Tomasz Wiśniewski, partner w KPMG ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 19/2015
... dziesiątki miliardów euro. Obserwatorzy wyrażają opinię, że rozmowy polityczne i negocjacje handlowe zmierzają do stworzenia trwałego partnerstwa strategicznego z krajami Zatoki Perskiej. Kilka ... . Chcieliśmy ją zaprezentować właśnie w tym miejscu. Budowanie świadomości marki zaczynamy więc od Abu Zabi i Dubaju. W ciągu ostatniej dekady Dubaj, miasto ...
-
Jak założyć firmę we Francji?
... to również 5 potęga importowa i 6 eksportowa na świecie. Wino, sery, marki luksusowe… W 2014 roku wartość eksportu do Francji wyniosła 9,3 mld EUR (38,8 mld ... Niezwykle istotna jest upewnienie się, że wiemy z kim rozpoczynamy relacje handlowe. Większość rejestrów i publikacji o rynku, niewypłacalnościach, korzystanie z bazy nierzetelnych płatników ...
-
Czy branża FMCG będzie inwestować w reklamę?
... marki FMCG przeznaczyły 71% swoich budżetów na reklamę cyfrową, w porównaniu do 46% na wszystkich 12 rynkach. W tym przypadku marki te koncentrują się na wideo online, które ma duży i szeroki zasięg oraz jest otwarte na partnerstwa handlowe ...
-
Analiza otoczenia biznesowego firmy
... przeprowadzenie analizy marketingowej jego marki czy przedsiębiorstwa. W mojej opinii wnioski z analizy marketingowej marki i przedsiębiorstwa są fundamentem do stworzenia ... . Zwracajmy uwagę na stronę internetową, sposób komunikowania się w mediach, oferty handlowe, ceny oraz sieć dystrybucji. Najcennieszym źródłem informacji jest jednak konsument ...
-
Co oferuje rynek nieruchomości komercyjnych w Polsce?
... pory w Polsce, a kolejne zapowiedziały swoje wejście na polski rynek. Przykładem są marki: Hollister (z grupy Abercrombie & Fitch) czy & Other Stories (marka z grupy H&M). Przewiduje się, że stawki najmu za najlepsze lokale handlowe zlokalizowane w najbardziej popularnych centrach handlowych będą cechować się tendencją rosnącą, natomiast ...
-
Nieruchomości komercyjne: Warszawa przyciąga inwestorów
... handlowe jest ogromny, a na rynku wciąż debiutują nowe marki ...
-
Pozyskiwanie klientów? Liczy się głównie mobile
... w porównaniu z 17% w przypadku e-commerce). Firmy, które wysyłają SMS-em ogólne oferty handlowe do własnych baz, robią to zazwyczaj kilka razy w miesiącu. ... marketingowych. Głównymi sprawcami takiego trendu są… sami klienci. Niegdyś komunikacja marki z klientem przebiegała w jednym kierunku. Przeciętny odbiorca reklamy widział ją w TV, słyszał ...
-
Allegro, Nike i Adidas na szczycie rankingu detalistów 2023
... pierwszej z tych grup w społeczeństwie dodatkowo potwierdza, że zaniedbanie obszaru troski o środowisko oraz społeczeństwo przez firmy handlowe może mieć poważne konsekwencje dla ogólnego postrzegania marki w przyszłości. Dla konsumentów, którzy są świadomi i zaniepokojeni kwestiami zrównoważonego rozwoju, największe znaczenie ma ochrona środowiska ...
-
BLIX AWARDS 2024. Konsumenci wskazali sklepy oferujące najlepsze promocje
... budowanie oraz utrwalanie wizerunku marki. Co więcej, w obliczu rosnącej konkurencji, stają się kluczowym narzędziem w walce o klienta. Sieci handlowe rywalizują, oferując coraz lepsze rabaty ... Podsumowując dr Krzysztof Łuczak, zwraca uwagę na to, że w Polsce sieci handlowe coraz bardziej rozbudowują swoje strategie promocyjne. Wykorzystują do tego ...
Tematy: BLIX AWARDS, sieci handlowe, handel, sklepy, rabaty, promocje, promocje cenowe, cena, ceny, Lidl, Kaufland, Stokrotka, Żabka, Twój Market, Sinsay, Rossmann, Frisco, Media Expert, Action i Temu -
Jak wybrać auto flotowe?
... każdego kraju – mieliśmy więc okazję porównywać warunki współpracy, warunki handlowe, zasady serwisowania oraz różnice w wyposażeniu pojazdów. Zresztą bardzo ciekawym ... oczywiście aspekt kosztów związany z zakupem samochodu będzie bardzo istotny w wyborze modelu i marki. Cena auta odegra oczywiście istotny wpływ przy kosztorysie ubezpieczenia. ...
-
Działalność gospodarcza: jak założyć firmę we Włoszech?
... handlowe, zbyt wysokie ceny, traktowanie wszystkich rynków zbytu w jednakowy sposób czy stosowanie sztywnych terminów płatności. Wśród innych barier w polskim eksporcie do Włoch należy wymienić także słabą znajomość polskiej oferty eksportowej oraz brak rozpoznawalności polskiej marki ... przez regionalne izby handlowe. Statut spółki musi być ...
-
Gemini Park Tychy z kamieniem węgielnym
... , które dopasuje się do preferencji każdego z odwiedzających. Ofertę gastronomiczną wzbogacą marki takie jak m.in.: Olimp, Companeros, Kebab by Olimp czy Lodomania ... kilkunastu dużych osiedli mieszkaniowych. Połowa ankietowanych wyraziła chęć, aby przyszłe centrum handlowe było umiejscowione przy głównej drodze, gwarantującej szybki dojazd do obiektu. ...