-
Omnichannel: jak prowadzić komunikację z klientem
... można przesyłać mu kolejne oferty handlowe. Jest to raczej ciągły i zintegrowany proces nastawiony na wprowadzanie klienta w świat marki. Omnichannel zakłada prowadzenie spójnej komunikacji ... etapem budowania doświadczenia klienta, który wcześniej miał zbudowaną świadomość marki lub usługi – mówi Andrzej Ogonowski, PR & Marketing Director w SMSAPI. ...
-
Kupujesz prezenty dla dzieci? Sprawdź ceny w internecie
... handlowe przeżywają prawdziwe oblężenie. Szukający prezentów bożonarodzeniowych Polacy szczególnie chętnie zaglądają do sklepów z zabawkami ... superbohaterami również z łatwością będzie można wybrać coś dla każdego dziecka. Jeśli będzie to Stajnia z końmi i akcesoriami marki Schleich dostępna już od 399,00 zł (darmowa dostawa, stan: 14.11.2016., godz. ...
-
Najlepsi pracodawcy w branży handlowej, czyli YouGov Reputation 2022
... rankingu YouGov Reputation 2022 w Polsce zajmuje Rossmann – wskaźnik reputacji dla tej marki wynosi ponad 31,3. Jest to jednak wynik o 3,6 p.p. niższy niż w 2020 roku. Sieci drogerii ... 1,3 p.p. wobec 2020 r.), zaś na trzecim miejscu znalazł się Empik (wzrost o 0,8 p.p.). Kolejne marki w zestawieniu Top 10 to Apart, Sephora, Lidl, Douglas, IKEA, Zara ...
-
Ile Ewa Kopacz dała w prezencie Biedronce?
... Martins). To dwukrotnie więcej niż wynosi miesięczna średnia liczba publikacji dla tej marki. Od stycznia do czerwca o Biedronce w mediach społecznościowych i tradycyjnych ... członków rządu dyskusji wynosi zatem 25% kwartalnego budżetu promocyjnego marki "Biedronka". W sieci o sieci Polacy głośno zareagowali także w social media. W serwisach ...
-
Czy Amazon zatrzęsie polskim e-commerce?
... com. Amazon plasuje się dopiero na 6. pozycji, ustępując miejsca Aliexpress. Znajomość tej marki deklaruje 65% konsumentów, a co 7. osoba z tej grupy choć raz dokonała zakupów ... , głównie dzięki dobrej jakości i obsłudze, niskim cenom, szybkiej dostawie oraz ogólnemu zaufaniu do marki. Czy jednak tę pozycja uda się utrzymać? Jak zmieni się polski ...
-
6 sposobów na Customer Experience w sklepie internetowym
... dłuższym stażem trudno jest pojąć, dlaczego w 2021 r. biznes online i offline tej samej marki to często wciąż dwa różne światy, a stacjonarne punkty sprzedaży nie są wykorzystywane ... wejścia na nią. Jednym ze sposobów na podbicie sektora zakupów mobilnych przez marki handlowe stało się wypuszczanie własnych aplikacji. Poza tym, że są one wygodne w ...
-
Rynek odzieżowy w Polsce wart 15 mld zł
... odzieży mogą optymistycznie patrzeć w przyszłość. Rynek ten w naszym kraju rozwija się w tempie 10 proc. rocznie, firmy odzieżowe z powodzeniem rozwijają swoje marki i sieci sprzedaży. W Polsce kupują już nawet odbiorcy z Azji. Według International Service Check polski rynek odzieżowy należy do najatrakcyjniejszych w Europie Środkowo-Wschodniej ...
-
CH Sarni Stok w Bielsku Białej - rozbudowa
... komfort zakupów oświetlenie, nowe meble, posadzki - od ponad 100 dni Centrum Handlowe Sarni Stok przechodzi procesy renowacji i rozbudowy. Dotychczasowa oferta handlowa bielskiego ... nowoczesnością, elegancją i przestrzenią. Centrum Handlowe Sarni Stok zostało otwarte w 2001 r. Jako jedyne w Bielsku Białej oferuje dwie unikalne marki: TK Maxx (salon ze ...
-
Galeria Trzy Korony w Nowym Sączu
... wynosi 90 000 mkw. To największe tego typu wielofunkcyjne centrum handlowe w regionie. Zatrudnienie znalazło tu 1200 pracowników. Inwestorem i zarządcą jest warszawska ... Big Star, C&A, Carry, Caterina, Cropp, Diverse, sklep oferujący sprzedaż odzieży marki Elisabetta Franchi i Betty Blue, H&M, House, Lancerto, Lavard, Lee, Mexx, Mohito, Molton, ...
-
Przedstawiciel medyczny, przedstawiciel farmaceutyczny
... przedstawiciel farmaceutyczny (Zakres obowiązków): reprezentacja firmy kreowanie marki kontakt i utrzymacie relacji z kontrahentami promowanie i sprzedaż ... prawnych regulujących dystrybucję produktów medycznych. Istotne jest też doświadczenie handlowe, znajomość technik sprzedaży oraz posiadanie prawa jazdy kat. B. Przedstawiciel medyczny musi ...
-
Telewizja i radio w centrum handlowym: hit czy kit?
... In-store ma pozytywny wpływ na klienta przebywającego w galerii. Blisko 90% osób odwiedzające centrum handlowe, w którym były obecne media In-store, było zadowolonych z wizyty. Reklamy In-store stały się ... na decyzje zakupowe oraz komfort klienta. Dobrze zrealizowana kampania z pewnością przyciągnie do marki, zmotywuje do zakupu jej produktu, a także ...
-
Marża handlowa potrzebuje sprawnego zarządzania
... sprzedaży, najszybszym sposobem ich podreparowania może się wydawać zwiększenie wydatków na promocje handlowe. Jednak prowadzenie tego typu działań nastawionych na krótkoterminowe zyski może w dłuższej perspektywie niszczyć wartość marki i obniżać jej cenę rynkową. Dlatego bardziej skuteczną jest strategia długoterminowego planowania przychodów ...
-
#10yearschallenge w nieruchomościach komercyjnych
... z 6,8 mln mkw. do 12 mln mkw. Nad Wisłą mamy obecnie 524 obiekty handlowe, w 2009 roku było ich zaledwie 291. Każdy rok przynosił dużym miastom otwarcie ... a ich przestrzenie do pracy już od kilku lat pełnią funkcję narzędzia do budowania marki dla pracodawców. Magazyny nadrobiły wszystkie zaległości Wartość inwestycji w rynek magazynowy w 2009 r. i ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych I-III kw. 2019
... Klif, gdzie swoje sklepy otworzyły LG Brand Store, południowokoreański producent elektroniki oraz holenderski 10Days Amsterdam z modą damską. Dwie kolejne modowe marki włoskie, Corneliani i Fabiana Filippi, wzmocniły ofertę Placu Trzech Krzyży, otwierając się w budynku Ethos. Również dwie sieci zdecydowały się na otwarcie ...
-
Produkty prozdrowotne coraz popularniejsze
... handlowe z dużym wyczuciem zareagowały na rosnące wśród polskich konsumentów zapotrzebowanie na artykuły ... bardziej zaawansowane produkty. We francuskich sklepach Intermarche można już teraz nabyć żywność funkcjonalną oraz bioprodukty marki własnej Regain. Żywność tego typu to nadal novum w ofercie marek własnych w Polsce. Klienci z rosnącym ...
-
Polska liderem handlu detalicznego
... , chcąc nadążyć za oczekiwaniami konsumentów stale wprowadzają nowe produkty i marki. Widać to wyraźnie w puli zamówień trafiających do takich firm jak ... , którzy szukają korzystnych lokalizacji w nowo powstających centrach handlowych i rozszerzają swoją ofertę o marki do tej pory nieobecne w Polsce. Obserwujemy wzmożoną aktywność inwestycyjną na ...
-
Galeria Warmińska w Olsztynie
... o powierzchni ponad 200 mkw. Galeria Warmińska wzbogaci się także o dwie lokalne marki, które coraz prężniej rozwijają się terenie całej Polski. Należą do nich: ... Warmińska ma być największym kompleksem wielofunkcyjnym w Olsztynie, spełniającym funkcje handlowe, usługowe, rekreacyjne i rozrywkowe. Powierzchnia całkowita tej nowoczesnej, dwupoziomowej ...
-
Sektor MŚP zmierza w stronę cloud computing
... z programów CRM najczęściej korzystają firmy handlowe (24 proc.) oraz w identycznym stopniu, firmy usługowe, budowlane i produkcyjne. Informacje o badaniu Ogólnopolskie badanie pt. „Oprogramowanie wspierające pracę MŚP” zostało przeprowadzone w maju 2012 r. przez Instytut Keralla Research na zlecenie marki Quatra, należącej do firmy Sygnity SA ...
-
Sprzedaż nowych samochodów spada
... Eksperci Euler Hermes, firmy z Grupy Allianz, ubezpieczającej transakcje, dostarczającej raporty handlowe i odzyskującej należności przeprowadzili analizę, z której wynika, czego rynek ... modelu Fiata), ponieważ w świadomości społecznej istnieją tylko znane marki producentów samochodów, a nie ich dealerzy czy producenci części (które z ...
-
Działania promocyjne z podatkiem VAT?
... akcji promocyjnej, w ramach której zakup w dniach od 1 czerwca 2014 r. do 15 czerwca 2014 r. perfum marki XX za minimum 199 zł będzie uprawniał klientów do otrzymania określonych perfum marki XY w formie gratisu. Spółka nie jest producentem perfum, a jedynie ich dystrybutorem. Jak przekazanie powyższego ...
-
Polski retail ma się dobrze
... się na Stadionie Narodowym w Warszawie. Podczas targów ReDI organizowanych przez Polską Radę Centrów Handlowych w rekordowej ilości zaprezentowane zostaną kolejne nowe marki, które będziemy mogli zobaczyć niebawem w galeriach handlowych. Mogę zdradzić, że duże zainteresowanie naszym rynkiem przejawiają sieci amerykańskie i należące do naszych ...
Tematy: Retail Destination Initiative -
Czy mobile sprzedaje?
... klientów zmotywowała sieci handlowe do zainwestowania w aplikacje mobilne. Aktualnie w kategorii „shopping” w App Marketach trwa zacięta wojna o pozycję lidera. Nasuwa się pytanie: co skłoniło marketerów sieci dyskontowych, które z natury starają się redukować koszty, do inwestycji w kanał komunikacji, który przez inne marki traktowany jest ...
-
Wygląd salonu sprzedaży jako znak towarowy?
... można zastrzec? Wystrój wnętrza to jeden z integralnych elementów budowania wizerunku marki. Jeśli przyjrzeć się prowadzonemu przez Urząd Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej ( ... Apple Store (Apple Store nie spotkamy w Polsce, gdzie sprzedażą produktów marki zajmuje się sieć sklepów dystrybutora – iSpot). Trybunał uznał, że przedstawienie ...
-
Idą Black Friday i Cyber Monday. Mamy rady dla e-commerce
... przedświątecznych żniw w handlu. Polacy lada dzień zaczną szturmować stacjonarne placówki handlowe, ale również sklepy internetowe, ponieważ rzesza tych, którzy na miejsce ... promocji i akcji rabatowych, niezależnie od formy kontaktu, jest podstawą jego lojalności wobec marki. Dla stałych klientów warto też zorganizować dodatkowe akcje. Produkty i ...
-
Wymiana handlowa z Wielką Brytanią 2007
... 2008 r. wskazują, że kontakty handlowe Polski z Wielką Brytanią w roku 2007 zachowały tendencje wzrostową przy coraz mocniejszej pozycji polskiego ... , polskie firmy muszą poważnie podejść do kwestii eksportu i bardziej intensywnie promować własne marki, a to wymaga wypracowania zestawu nowych narzędzi i umiejętności. Do tej pory Polska rozwijała ...
-
Kolporter wprowadza markę Top Press
... marki Top Press, funkcjonującej w ramach istniejących już saloników prasowych. Na rynku funkcjonuje już 10 saloników ... , przygotowaną specjalnie na potrzeby centrów handlowych – mówi Mateusz Wiśniewski, prezes Kolportera Sieci Handlowe. - Zmienia się rynek i oczekiwania klientów. W przypadku centrów handlowych trudno mówić o lojalności osób kupujących ...
-
Nowe Powiśle: II faza realizacji
... sprawiają, że Nowe Powiśle zyskało uznanie takich firm jak Bentley Polska. W Nowym Powiślu powstanie pierwszy w Polsce niezależny salon samochodów tej marki" - mówi John Geoghegan, Dyrektor Operacyjny w Menolly Poland. "Możemy pochwalić się ponadto podpisaniem umów na wynajem powierzchni komercyjnej powstałej w I fazie projektu ...
-
Carrefour Express otwiera kolejne sklepy
... jest 8 osób. Na półkach obu nowo otwartych sklepów Carrefour Express klienci znajdą szeroki asortyment artykułów krajowych i zagranicznych, w tym produktów marki własnej Carrefour. Nie zabraknie również towarów w najniższych cenach, oznaczonych symbolem „Nr 1". Wprowadzenie w 2007 roku osiedlowych sklepów franczyzowych, czwartego formatu ...
-
Żabka: debiut giełdowy czy inwestor strategiczny?
... powiększyła się o 170 Żabek i 22 Freshmarkety. Do końca grudnia przybędzie w sumie około 230 nowych Żabek i 35 Freshmarketów. Rozwój tej drugiej marki (oferującej poszerzony asortyment świeżych produktów) ma coraz większy, pozytywny wpływ na wyniki spółki. Zarząd spodziewa się w tym roku wzrostu EBITDA ...
-
Trzy nowe hipermarkety Tesco
... czy usługami fotograficznymi. Na stoisku RTV AGD pomagają doradcy z Tesco Tech Team, a dzięki nowym usługom i szerszej ofercie, do Tesco zawitały marki takie jak Ray-Ban czy iPad. Tesco deklaruje, iż poza rozwojem małych, osiedlowych supermarketów, które stanowią 75 procent nowo otwieranych sklepów ...
-
Rozbudowa Galerii Pomorskiej w Bydgoszczy
... . Jego otwarcie planowane jest na koniec bieżącego roku. Cubus uzupełni modową ofertę centrum do tej pory budowaną przez inne wiodące marki takie jak: H&M, Reserved, Cropp Town, Tally Weijl, KappAhl oraz Camaieu. Umowa najmu z Cubus została poprzedzona wcześniej sfinalizowanymi kontraktami z: salonem ...
-
Centrum Posnania: nowa galeria w stolicy Wielkopolski
... m.in. w Carrefour czy Lerroy Merlin, zrelaksować się w Multikinie czy też zadbać o kondycję w Pure Jatomi Fitness Platinium. W Centrum będą obecne wszystkie marki takich grup, jak hiszpański Inditex (Zara, Bershka, Pull&Bear, Massimo Dutti, Zara Home, Stradivarius i Oysho) czy polska grupa LPP (Reserved, Mohito ...
-
10 argumentów za wynajmem długoterminowym
... oddelegowania do jego obsługi osobnego pojazdu. Wybierając samochód należy również spytać doradcę w firmie leasingowej o maksymalne poziomy rabatów cenowych na konkretne marki. Przysługują one właśnie podmiotom korzystającym z opcji najmu długoterminowego. Zdarzają się sytuacje w których rabat od ceny katalogowej dochodzi do 20-25%. Uzyskanie ...
-
Działalność gospodarcza w Niemczech? Przedsiębiorcy polecają ekspansję za Odrę
... , które kontynuowałyby działalność według przyjętego modelu. Atutem w przypadku wejścia na nowy rynek poprzez M&A jest możliwość wykorzystania dotychczasowego potencjału i marki zagranicznego przedsiębiorstwa, a także istniejącej bazy klientów. Zaletę stanowi również krótszy czas potrzebny do rozpoczęcia działalności na obcym rynku, dzięki ...
-
Miliardowe wydatki na reklamę. Handel nie szczędzi na promocji
... pozycje przypadły w udziale Metro Group (właścicielowi m.in: Media Markt, Saturna i Makro), które zainwestowało w reklamę 85,9 mln zł oraz Terg (właścicielowi marki Media Expert) z wydatkami na poziomie 71,8 mln zł. W zestawieniu TOP 10 znalazły się również Euro-Net Warszawa (właściciel Euro RTV AGD ...