-
Reklamacja towaru - nieprzyjemna konieczność
... się, że praw konsumenta trzeba przestrzegać, a nawet je rozwijać. – Duże marki dają wszystkim możliwość zwrotu towaru do trzydziestu, a nawet czterdziestu pięciu ... na budowę rozklekotanym autem, wyglądają po prostu nieprofesjonalnie – dodaje prezes DAAS. Zachodnie i polskie firmy inaczej podchodzą też do reklamacji, która dla żadnej strony nie jest ...
-
Banki a łamanie praw człowieka
... się fabryka odzieży. Zginęło ponad tysiąc osób. Przy okazji tej tragedii wyszło na jaw, że w fabryce szyto ubrania marki Cropp i że na miejscu znaleziono polskie metki należące do polskiej firmy. Z kolei szwedzka marka odzieżowa H&M (Hebbes&Mauritz AB) wielokrotnie była krytykowana za łamanie ...
-
Rejestracja domen 2013
... firmy, korporacje o ugruntowanej pozycji traktują sieć jako jeden z wielu kanałów promocji marki. Podmioty z sektora MSP widzą w Internecie dużą, a często główną szansę na ... pl utrzymają się przez kolejne dwanaście miesięcy. - Na pewno domeny polskie przekroczą granicę 2,5 miliona utrzymywanych domen - prognozuje Filip Tomasik. Optymiści spodziewają ...
-
Dania gotowe mniej popularne w 2013 roku
... kupowanej kategorii. Według analiz Panelu Gospodarstw Domowych GfK, w 2013 roku co trzecie polskie gospodarstwo domowe kupiło produkty z kategorii pakowanych dań gotowych, wydając na ... gotowych zakupiło 23 proc. polskich gospodarstw domowych (spadek z 27 proc. w roku 2012). Marki własne sieci kupowało 17 proc. gospodarstw (w porównaniu do 19 proc. w ...
-
Fiat Doblo Cargo XL 1.6 MultiJet żadnej pracy się nie boi
... może być nieefektywny także ze względu na coraz bardziej zakorkowane, wielkie, polskie miasta. A gdzie diabeł nie może tam... Doblo Cargo XL pośle... ... zakup aut używanych. Autem zainteresują się głównie przedsiębiorcy, dlatego wachlarz możliwości finansowych marki obejmuje również leasing – czynsz inicjalny, tak jak przy kredycie, nawet od 0%. ...
-
Naturalna żywność doceniana przez Polaków
... w codziennym życiu. Badanie miało wspierać incjację nowej platformy komunikacyjnej marki pod hasłem „Prawdziwy kurczak, prawdziwy smak”. Przewodnią myślą przeprowadzonej kampanii ... swoich dań używa całych kawałków świeżego kurczaka, dostarczanego 2 razy w tygodniu przez polskie firmy. W kuchni KFC mięso jest ręcznie przygotowywane przez kucharzy ...
-
Centrum Posnania: nowa galeria w stolicy Wielkopolski
... 2016 r. Projekt Centrum Posnania realizowany jest w ramach rządowego programu „Inwestycje Polskie” i ma na celu rewitalizację dzielnicy Rataje. Centrum przyczyni się do ... czy też zadbać o kondycję w Pure Jatomi Fitness Platinium. W Centrum będą obecne wszystkie marki takich grup, jak hiszpański Inditex (Zara, Bershka, Pull&Bear, Massimo Dutti, Zara ...
-
Portfel elektroniczny V.me by Visa w kolejnych krajach
... , czołowy francuski sklep internetowy, brytyjskie PC World i Clarks czy polskie: Merlin.pl oraz E.Leclerc. V.me by Visa to noszący logo banku-wydawcy portfel elektroniczny, który pozwala bankom i instytucjom finansowym na dodanie swojej nazwy i marki do usługi dostarczanej przez Visa. Działa ona obecnie w Wielkiej ...
-
Klasyczne samochody sposobem na biznes
... też kluby zrzeszające właścicieli Ferrari, które organizują ciekawe wydarzenia dla właścicieli aut marki z Maranello na przykład próby sportowe, wyścigi oraz rajdy. Dla wielu ... Carlo Historique, który dwa lata temu startował m.in. z Warszawy, a także nasze polskie inicjatywy Rajdu Żubrów ze specjalną kategorią dla aut zabytkowych. Ciekawym ...
-
Internet mobilny: po jakie treści sięgają Polacy?
... nie rozpoczęli sprzedaży reklamy mobilnej, a także dla reklamodawców, którzy planują strategie obecności marki w polskiej sieci. Dane pochodzą z ogólnopolskiego badania internetu Megapanel PBI/Gemius, realizowanego przez firmę Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce w I poł. 2014
... oraz Wielkiej Brytanii. Ich łączny udział w całkowitym wolumenie transakcji wynosi ok. 85%. Polskie podmioty utrzymały swoją pozycję rynkową z zeszłego roku (ok. 5%). Szczególnie wysoką aktywność ... Żabka, Freshmarket, Carefour Express oraz, należąca do Grupy Metro, właściciela marki Makro Cash & Carry, sieć Odido (otwarcie ok. 2 tys. sklepów w ciągu ...
-
Forum Radunia – nowa wizytówka Gdańska
... , 9-ekranowe Multikino, klub fitness Pure Jatomi, restauracje i kawiarnie oraz wielopoziomowy parking na 1 100 miejsc. Wśród najemców są już popularne polskie i międzynarodowe marki, w tym: C&A, Deichmann, Diverse, Douglas, H&M, Rossmann, Solar, Super-Pharm, SWISS, Triumph, Vistula, W.Kruk, Wólczanka i Yes oraz McDonald’s. Lokale w galerii ...
-
Rynek reklamy w I poł. 2014 r.
... Biedronka wystartowała z kampanią pod hasłem „My Polacy tak mamy. Doceniamy polskie produkty”. W spotach telewizyjnych emitowanych w ramach kampanii występował aktor Daniel Olbrychski ... netto na emisję kreacji wyniosły 12,3 mln zł, a telewizyjne spoty marki Biedronka były emitowane blisko 2,8 tys. razy. Jak wyglądał internetowy i socialmediowy ...
-
MINI Cooper S Paceman ALL4 - auto z charakterem
... 118 500 zł. Z kolei testowany egzemplarz wyceniono na… 188 tys. zł. Znając życie i polskie realia, to takie auta są najchętniej wybierane przez klientów. Dlaczego? Hmmm, ... rozpatrywany jest indywidualnie, dlatego o szczegóły należy pytać we własnym zakresie. W ofercie marki są również leasingi operacyjny lub finansowy od 24 do 60 miesięcy. Istnieje ...
-
Opel Insignia Country Tourer 2.0 SIDI 4x4 - ciekawy, lecz paliwożerny
... roku wiąże się z dużymi promocjami, dlatego warto śledzić poczynania marki. Oferta finansowa Opla obejmuje aktualnie 3 promocyjne kredyty: 4x25% (na 36 miesięcy, ... prowadzenia, komfortu i prestiżu. Prezentowana odmiana silnikowa jest jednak zbyt paliwożerna na polskie warunki. Znacznie większą popularnością będą się cieszyły diesle (zarówno ten 163- ...
-
Branża e-commerce na przestrzeni ostatnich dziesięciu lat
... oferujących zakupy grupowe są poszukiwacze promocji, którym daleko do lojalności wobec marki. Obecnie na rynku obserwujemy model sprzedażowy, zgodnie z którym klient dostaje zniżki ... realizowanego w sposób ciągły od 10 lat przez firmę Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 10/2015
... nowych podmiotów. W gronie firm, które mają swoje oddziały w Polsce, są czołowe marki m.in. z branży motoryzacyjnej, logistycznej i sektora finansowego. Nie tylko są tu ... i miasto uplasowało się na 14. miejscu rankingu PwC "Emerging Trends Europe". Polskie miasta specjalizują się w określonych branżach i tak: m.in. Łódź kolekcjonuje inwestycje w ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 15/2015
... chińskich inwestorów, jest stosunkowo tania,, ma zaawansowane technologie oraz posiada znane marki. Ta działalność wynika z posiadania przez Chiny znaczących rezerw, podczas gdy ... ma być Pekin. Przyjęto, że jego kapitał początkowy wyniesie 50 mld USD. POLSKIE INTERESY Polska w terminie wysłała do sekretariatu tworzonego AIIB tzw. endorsement letter, ...
-
Sezon grillowy czas zacząć – jak grillujemy i dlaczego?
... ” zaprasza wszystkie polskie rodziny do wspólnego posiłku i okazania radości z bycia razem. Najbliższą ku temu okazją jest majówka i rozpoczęcie sezonu grillowego. Za co kochamy grilla? Jakie potrawy królują na ruszcie Polaków? Odpowiedź przynosi badanie „Polacy przy grillu”, przeprowadzone na zlecenie marki Coca-Cola. Jak ...
-
Coraz częściej dbamy o jakość życia
... dbamy o nie na co dzień – podsumowuje badanie Marek Staniszewski, CSO Havas Worldwide w Polsce. – W takim podejściu istotną rolę mogą też odgrywać marki, stając się ważnymi partnerami w naszej codziennej trosce o zdrowie, zachowanie dobrej formy i dobrego samopoczucia – dodaje. Technologia tak, ale... naturalność wciąż najlepsza ...
-
Aplikacje mobilne popularniejsze od stron internetowych
... w niezagospodarowanych obszarach. Przede wszystkim jest to widoczne w przypadku m-commerce, w którym, pomijając grupę Allegro, przodują zagraniczne marki, takie jak Wish, Zalando czy zyskujący na popularności AliExpress. Tymczasem polskie sklepy on-line albo w ogóle nie wprowadzają swoich aplikacji, albo nie potrafią ich skutecznie wypromować. Może ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 32/2015
... a w ujęciu miesięcznym sprzedaż spadła o 1,4 proc. m/m. Według Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego Samar w lipcu polskie fabryki wyprodukowały 64,4 tys. samochodów osobowych i dostawczych (tj. o 19,23% więcej ... segmencie ekonomicznym, nie tylko na polskim rynku. Poza rozwijaniem marki w kraju Orbis silnie inwestuje również w krajach bałtyckich. ...
-
Subaru XV 2.0i 150 KM - oryginalność gwarantowana
... jest ramowa ale z prześwitem 22 cm spokojnie wystarczy nawet na srogie zimy lub polskie bezdroża. Tak jak pisałem wcześniej idealne rozwiązanie na podmiejską wieś lub wakacyjny ... co po odebraniu kluczyków. Wiem, że rzadko, który kompakt urzeka właściciela, ale europejskie marki potrafią bardziej ująć za serce. Nie mówię, że Subaru jest złe, bo XV ...
-
Pieniądze lubią ciszę, czyli najbogatsi ludzie i rozmowy o finansach
... mawiał, że „ten, kto liczy pieniądze, nie ma już czasu na nic innego”. Polskie media od lat starają się nakreślić portrety najbogatszych Polaków, sprawdzić jak żyją ... . Ktoś zatem kupuje te Ferrari, Porsche czy Bentleye. Jeśli chodzi o marki, w segmencie premium największą liczbę rejestracji w ubiegłym roku odnotowały BMW (7,7 tys.) oraz Audi (7,0 ...
-
Promocja w internecie: lepszy Twitter czy Facebook?
... Dane pochodzą z ogólnopolskiego badania internetu Megapanel PBI/Gemius, realizowanego w sposób ciągły od ponad 10 lat przez firmę Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują popularność stron WWW oraz związanych z nimi profili społeczno-demograficznych internautów ...
-
Skoda Yeti Monte Carlo 1.8 TSI - należą się brawa
... się bardzo lekko, a mimo zmian, miękkie zawieszenie idealnie wpasowuje się na polskie ulice. Auto pokochają kobiety, ponieważ układ kierowniczy posiada mocne wspomaganie, a ... i ergonomicznym kokpicie. Reszta to jednak dobrze znany projekt z innych modeli marki, który urozmaicał jeszcze plastik w fakturze karbonu. Poza tym morze szarego plastiku ...
-
Małe firmy - prognozy III kw. 2015
... Unii Europejskiej zapominamy, jakie korzyści daje nam członkostwo. Odczuwają to choćby polskie sklepy internetowe. W coraz większym stopniu na zakupy przez sieć ... nigdy nie dają stuprocentowego przełożenia odwiedzający – klient, ale niewątpliwie wpływają na siłę marki i w konsekwencji – na sprzedaż. Dzięki nim mamy więcej dystrybutorów niż ...
-
Skoda Yeti Monte Carlo - sport i offroad
... się bardzo lekko, a mimo zmian, miękkie zawieszenie idealnie wpasowuje się na polskie ulice. Auto pokochają kobiety, ponieważ układ kierowniczy posiada mocne wspomaganie, a ... i ergonomicznym kokpicie. Reszta to jednak dobrze znany projekt z innych modeli marki, który urozmaicał jeszcze plastik w fakturze karbonu. Poza tym morze szarego plastiku ...
-
Globalny rynek fuzji i przejęć w 2015 r.
... sądowych. Warto zwrócić także uwagę na regulacje przejęć na rynku publicznym. Polskie przepisy dotyczące przejmowania spółek na rynku kapitałowym wymagają istotnych zmian w ... spółek wynika z ich nabyć za granicą. Szczególnie atrakcyjny cel stanowią wielkie marki i spółki technologiczne, co pozwala przesuwać konsumpcję i know-how z powrotem do Chin. ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 01/2016
... mieszkające za granicą, jeśli nie pobierają tam świadczeń społecznych. W 2015 roku polskie lotniska obsłużyły ponad 30,5 mln pasażerów (o blisko 3,5 mln więcej niż w ... nas trudna praca nad pozyskiwaniem nowych najemców. Coraz bardziej będzie się liczyła trwałość marki i jej wizerunek, dobra jakość oraz relacje z najemcami – mówi Małgorzata Kosińska. ...
-
5 sposobów na to, jak znaleźć pracownika
... treść, najpierw zwraca uwagę na nazwę stanowiska. Dzisiejsza nowomowa sprawiła, że często polskie nazewnictwo zastępują anglojęzyczne odpowiedniki lub tylko część nazwy jest spolszczana, ... sposobów. Jednocześnie możemy szukać na przykład: brand managera, opiekuna marki i specjalisty ds. promocji produktu. Różne określenia mogą przykuć uwagę osób o ...
-
Branża motoryzacyjna w Polsce IV kw. 2015
... jest więc zaskoczeniem, że w 2015 roku rekordowy wzrost odnotowały marki premium, cieszące się dużym zainteresowaniem ze strony nabywców instytucjonalnych. Rejestracje w ... poprzednich latach odnotowano w przypadku produkcji samochodów dostawczych i ciężarowych. W 2015 roku polskie fabryki opuściło 120,9 tys. pojazdów tego typu, co oznacza wzrost o ...
-
Eksport do krajów wschodzących? Oto 8 perspektywicznych rynków
... 2020 r. zwiększy się dwukrotnie. Z kolei w Wietnamie konsumenci preferują zagraniczne marki, postrzegane jako lepsze pod względem jakości produktów i standardów higienicznych. ... Rynki wschodzące mają duży potencjał do dalszego rozwoju, na czym mogą skorzystać polskie firmy. Należy jednak pamiętać, że ekspansja zagraniczna powinna zostać poprzedzona ...
-
Działalność gospodarcza: jak założyć firmę we Włoszech?
... słabą znajomość polskiej oferty eksportowej oraz brak rozpoznawalności polskiej marki. Rynek włoski jest bardzo atrakcyjny dla polskich przedsiębiorców, choć niewątpliwie ... artykuły spożywcze, liczą się niemal wyłącznie wyroby lokalne. Dlatego najlepiej radzą sobie polskie firmy wchodzące w kooperację z miejscowym partnerem. Start z własnym znakiem ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 14/2016
... której należało niemal 70 proc. rynku. Przez pierwsze dwa miesiące tego roku Polacy kupili 1,1 tys. hybryd japońskiej marki, a od momentu rozpoczęcia sprzedaży hybryd w kraju na polskie drogi wyjechało 10 tys. toyot z takim napędem. Ich roczna sprzedaż w ciągu pięciu lat wzrosła 20-krotnie. – Z roku ...