-
Portret własny Polaków
... polskiego społeczeństwa wyłania się z badań zrealizowanych na zlecenie Hoop Polska, producenta marki Hoop Cola, przez IIBR (Grupa Gemius) na reprezentatywnej próbie Polaków. ... Polsce. Jednak w opinii prawie 60 proc. Polaków, imigranci mają pozytywny wpływ na polskie społeczeństwo, które dzięki nim uczy się nowych zwyczajów i kultury. Oceniając ...
-
YouTube: trendy I 2014
... radzą sobie marki oraz vlogerzy. Z sentymentem w przeszłość i z wigorem w przyszłość Można pokusić się o stwierdzenie, że YouTube w pewnym sensie nawet ówczesnego Facebooka wyprzedził. Kiedy w marcu 2011 r. rozpoczynaliśmy prace nad #FanpageTrends, grono fanów profilu Demotywatory na Facebooku liczyło 664 tys. fanów. Obecnie polskie kanały na ...
-
Kosmetyki do opalania: sprzedaż spada
... zanotował dwuprocentowy spadek. Największą popularnością cieszyły się produkty markowe, po marki własne sięgaliśmy znacznie rzadziej. To niektóre z wniosków płynących z ... po opalaniu, a niemal 4 proc. – produkty samoopalające. W analizowanym okresie pojedyncze polskie gospodarstwo domowe kupiło przeciętnie 240 ml (średnio 2 opakowania) produktów ...
-
NSG Group znowu inwestuje w Polsce
... Przed kilkoma dniami Pilkington IGP, jedna z trzech spółek należących Grupy, nabyła Polskie Szyby Termoizolacyjne w Ostrołęce. Zakupiony park maszynowy PST wraz z zatrudnionymi pracownikami mają ... , a co czwarte nowo wyprodukowane okno wyposażone jest w szyby ze znakiem tej marki. Spółka posiada 6 oddziałów na terenie kraju i zatrudnia ponad 800 ...
-
Branża motoryzacyjna w Polsce IV kw. 2014
... indywidualni nabyli 126,5 tys. samochodów, o 4,3% więcej niż przed rokiem. W 2014 roku marki popularne stanowiły blisko 90% rejestracji nowych samochodów osobowych w Polsce (294,3 tys. sztuk ... było to o 24% więcej niż rok wcześniej. W tym segmencie trzy największe marki - BMW, Audi, Mercedes-Benz odnotowały dwucyfrowe wzrosty 23-26% r/r. Piąty na ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 8/2017
... w swoim kraju. Choć są to klienci wymagający, to bardzo pożądani przez polskie atelier, bo zostawiają tu sporo pieniędzy. Dlatego polscy krawcy coraz ... bądź często nawet lepszej jakości – mówi agencji Newseria Lifestyle Paweł Zbucki, współwłaściciel marki Pitti Style. Zagraniczni klienci rzadko kiedy kupują pojedyncze sztuki. Dużo częściej składają ...
-
Zakaz handlu, czyli turbodoładowanie dla e-commerce
... jaką oferuje e-handel bez ograniczeń. Już teraz marki z segmentu fashion deklarują zwiększenie ... marki online, jeśli ten segment nie był doinwestowany. To także czas na edukację i burzenie stereotypów: pora zacząć kupować artykuły codziennego użytku on-line np.: sztabki złota, ubezpieczenia, samochody czy zwierzęta domowe. Cieszy fakt, że polskie ...
-
POLAR w internecie
... w nim zapoznać z całą gamą produktów: lodówkami, zamrażarkami i pralkami wolnostojącymi. Celem stworzenia nowej witryny jest przede wszystkim prezentacja urządzeń gospodarstwa domowego marki Polar. Użytkownicy mogą teraz szybko, bez potrzeby wycieczki do sklepu, zapoznać się z charakterystyką danego sprzętu, obejrzeć go na zdjęciu, a także ...
-
Kosmetyki w mediach I-VI 2007
... prezentujące kosmetyki marek międzynarodowych. Ale mimo to marki polskie wywalczyły dla siebie jedną czwartą rynku medialnego. Warto też zwrócić uwagę, kogo media ze szczególną pieczołowitością promowały na okładkach i przy spisach treści. Dominują tu – jak widać – marki międzynarodowe: Dior, L’Oreal, Chanel, Sephora, IsaDora i Maybelline ...
-
Najpopularniejsze tematy w sieci I-VI 2007
... wydarzeń najczęściej opisywanych przez polskie media online w pierwszym półroczu 2007. Raport potwierdza, że kontrowersyjność oraz częste konflikty ... miejscu znalazł się Prokom. Wysoka pozycja polskiej firmy, która wynika w dużej mierze z obecności marki w nazwie zespołu koszykarskiego z Sopotu (Prokom Trefl Sport), potwierdza wartość, jaką daje ...
-
Kosmetyki w mediach 2007
... najczęściej pokazywana w kategorii kosmetyków zapachowych. W prasie kolorowej w 2007 roku zdecydowanie dominowały publikacje prezentujące kosmetyki marek międzynarodowych. Ale mimo to marki polskie wywalczyły dla siebie jedną czwartą rynku medialnego. Informacje o badaniu Raport „Kosmetyki w mediach” opiera się na analizie zawierającej pełną listę ...
-
Ranking Value-D polskich marek
... ważny czynnik wyboru przy dokonywaniu zakupu. W badaniu Value-D marki są dzielone na tańsze i droższe. Marki o niższych cenach mogą być mimo wszystko postrzegane ... konsumentów. Z kolei nawet w kategoriach charakteryzujących się dużą wrażliwością cenową są marki, które budzą duże zainteresowanie i są postrzegane jako opłacalne, oferujące znakomitą ...
-
Parlamentarzyści a wizerunek Polski
... . Harmonizacja sposobów prowadzenia interesów przez osoby, firmy czy organizacje jest kluczem do zbudowania silnej marki miejsca – dodaje Weronika Nowak. Badanie pokazało również, że 50% parlamentarzystów jest zdania, że polskie przedsięwzięcia infrastrukturalne nie są komunikowane we właściwy sposób. Jednocześnie aż 25% respondentów nie ...
-
KIG a sytuacja gospodarcza
... pracy, przy poszukiwaniu pracy, czy do prowadzenia własnej firmy i własnego biznesu. Polskie szkolnictwo wyższe oraz w dużym stopniu zawodowe nie są dostosowane do ... r., a więc w ciągu 25 lat od rozpoczęcia w 1995 r. przez Krajową Izbę Gospodarczą z Instytutem Marki Polskiej oraz ówczesnym rządem przygotowań do rozpoczęcia marketingu narodowego, ...
-
Brak akcyzy gdy samochód osobowy pojazdem kolekcjonerskim
... wątpliwości wyjaśnił organ podatkowy? 03.11.2012 r. wnioskodawczyni nabyła wewnątrzwspólnotowo samochód marki Jaguar rok produkcji 1956. Samochód ten stanowi dziedzictwo historyczne ... Urz. WE L 256 z 07.09.1987, str. 1, ze zm.; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 2, t. 2, str. 382, ze zm.). Ewentualne zmiany w Nomenklaturze Scalonej ( ...
-
Niemiecki TALANX AG debiutuje na GPW
... klientów detalicznych, Hannover Re, niemieckie zakłady wyspecjalizowane w zakresie bancassurance Targo Versicherungen, PB Versicherungen i neue leben, dobrze znane polskie marki Europa i WARTA, a także inne uznane zagraniczne marki ubezpieczeniowe takie, jak Magyar Posta Biztosító na Węgrzech, CiV Life w Rosji, a także spółkę prowadzącą fundusze ...
-
Leasing samochodu okiem Oferteo.pl
... się mu serwis Oferteo.pl. Z jego analizy wynika m.in., że polskie przedsiębiorstwa najczęściej pytają o samochody z drugiej ręki, a płatność rat leasingowych ... oraz 40% dla używanych). Światowe marki pojazdów do 7 lat Analiza zapotrzebowania na nowe samochody osobowe pokazuje, że najczęściej poszukiwane marki to: Skoda, Volkswagen i Mazda, a w ...
-
Jak śpią Polacy?
... warunkach. Sypialnia Kowalskiego – wersalka, kanapa czy łoże z baldachimem? Oglądając polskie filmy, seriale, reklamy czy gazety lifestylowe można odnieść wrażenie, ... Szczepan Figat, fizjoterapeuta i ekspert marki Dormeo. Informacje o badaniu Raport „Sen Polaków” powstał na zlecenie marki Dormeo, w oparciu o badanie CAWI przeprowadzone ...
-
Przejęcia firm. Na Zachód marsz
... Niemiec idzie ok. 30 proc. wartości polskiego eksportu ogółem. Przez lata polskie firmy eksportowały tam meble, żywność, części samochodowe czy artykuły budowlane ... inwestorami stawiają tak duże bariery biurokratyczne, że budowanie tam fabryki i kreowanie marki od podstaw jest kompletnie nieopłacalne. Firmę tanio sprzedam... Znacznie bardziej opłaca ...
-
Te sieci handlowe mają najlepszą ofertę ze zdrową żywnością
... . Carrefour wypełnia to zadanie, m.in. rozszerzając unikalną ofertę produktów BIO marki własnej, objętych gwarancją najniższej ceny. Nasza firma dąży do bycia ... tej kategorii zwyciężył Selgros. Cezary Furmanowicz, dyrektor marketingu Transgourmet Polska, operatora marki Selgros Cash & Carry, podkreśla, że świadomość Polaków w zakresie sposobów ...
-
Randstad Award po raz ósmy. Triumfuje Samsung
... atrakcyjnej marki pracodawcy. W trzech kolejnych edycjach badania Randstad Employer Brand Research firma z Dolnego Śląska była uznawana przez ankietowanych za najlepsze miejsce pracy. Liderami rankingu najbardziej atrakcyjnych przedsiębiorstw w Polsce w 2018 roku zostały firmy: Samsung Electronics Polska Volvo Polska Polskie Linie Lotnicze ...
-
Najszybsze mobilne strony internetowe. Kto w czołówce?
... Bez wątpienia większość z nas odpowie, że wielokrotnie. Google postanowił przeanalizować polskie strony internetowe i sprawdzić, które z nich dają użytkownikom najlepsze doświadczenia. ... to dla nich zbyt trudne lub denerwujące. Ponadto, jeżeli chodzi o postrzeganie marki, doświadczenie użytkownika ma takie samo znaczenie jak przedstawiona na stronie ...
-
Cyberbezpieczeństwo kuleje. Brakuje szkoleń, nie ma antywirusa
... pracowników (w tej grupie stosowanie go deklaruje zaledwie 42% badanych). Polskie firmy często zaniedbują także kluczową dla cyberbezpieczeństwa kwestię edukacji. Z danych ... wskazał, że w wyniku potencjalnego ataku najbardziej obawia się pogorszenia reputacji marki. Podobny odsetek wskazał na spadek zaufania klientów biznesowych oraz detalicznych (w ...
-
Kosmetyki w mediach
... – 48 proc. Co czwarty prezentowany w publikacjach i reklamach produkt należał do kategorii kosmetyków kolorowych (28 proc.). Zdecydowanie dominują publikacje prezentujące marki międzynarodowe, marki polskie wywalczyły dla siebie jedną czwartą rynku medialnego. Informacje o badaniu Z każdego miesiąca od lipca do grudnia przeanalizowanych zostało 50 ...
-
Ulubione samochody Polaków: Fiat liderem
... fabrycznie nowe (25%). Z kolei Volkswagen i Opel to dwie najpopularniejsze marki wśród samochodów kupionych z drugiej ręki (po 16%). Uplasowanie się tych ... największą popularnością w regionie południowym (województwa śląskie oraz małopolskie), w którym użytkowanie tej marki deklaruje prawie jedna trzecia respondentów (32%). Dla porównania, na zakup ...
-
Soraya przejmuje Dermikę
... na polskim rynku kosmetycznym. Wprawdzie dochodziło tu nieraz do przejęć (ostatnie to sprzedaż marki Kolastyna, którą latem br. kupiła za 9,5 mln zł grecka grupa Sarantis), ale zwykle ... masowym rynku. Trzeba podkreślić, że z powodzeniem - według Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek "Rz" wartość marki Soraya wzrosła w 2009 r. o jedną piątą, do 37,7 ...
-
Volvo V40 D3
... nową „fałkę” od innych aut z Goeteborga, to właśnie przód. Styliści marki wyraźnie zmienili grill oraz kształt świateł. Na tym jednak nie koniec. ... nie zaskoczyła. Samochód z godnym pochwały uporem i dzielnością przedzierał się przez zimowe, polskie drogi. Dzięki zaawansowanej elektronice, ani razu nie postraszył kierowcy zerwaniem przyczepności. ...
-
Tempo życia Polaków wzrasta
... ale przede wszystkim niezawodności. Życie Polaków przyśpiesza wraz z wiekiem i wykształceniem Badanie przeprowadzone przez IIBR na zlecenie marki Bosch, na reprezentatywnej grupie 800 osób metodą CAWI (Omnibus online) dowodzi, że aż 59% z nas ... wieku od 15 do 50 lat w czerwcu 2013 roku, na zlecenie firmy The Addictives działającej dla marki Bosch w ...
-
Samochody sprowadzamy głównie z Niemiec
... to Volkswageny należą do ulubionych marek wśród sprowadzanych samochodów. Za dobrą pozycją tej marki przemawiają na pewno koszty utrzymania samochodów i opinia o ich ... w zestawieniu najczęściej sprowadzanych samochodów, to jednak udział tej marki maleje z roku na rok ( w 2013 r. 9,8% a w 2014 roku 8,9%). Wzrasta natomiast pozycja Forda, którego ...
-
Internet mobilny: Samsung zwycięża, Apple z dużym spadkiem
... na co dzień użytkownicy. Jeżeli nie posiadają całego ekosystemu, czyli na przykład komputera marki Apple i urządzenia mobilnego tej firmy, to wartość dodana z posiadania systemu Apple jest ... są tańsze. Klienci mają do wyboru zdecydowanie więcej modeli urządzeń tej marki, które są wprowadzane na rynek częściej niż raz w roku. Z jednej strony dzięki ...
-
Rolex, Omega i Patek Phillippe: synonimy luksusu
... kojarzą się Polakom przede wszystkim z markami szwajcarskimi – Rolex, Omega i Patek Phillippe. W przypadku luksusowej biżuterii zamożni i bogaci respondenci najczęściej wskazywali natomiast marki polskie – Apart i W. Kruk. Jak wynika z raportu KPMG, odsetek osób już posiadających luksusową biżuterię lub zegarek waha się od 53% (zamożni) do ...
-
Ulice handlowe przeżywają renesans?
Polskie ulice handlowe rosną w siłę. A wszystko za sprawą rosnącego zainteresowania najemców, których ... ulica Chmielna to obszar, gdzie gastronomia obejmuje niemal połowę wszystkich lokali. W sektorze mody i dodatków dominują marki popularne i z wyższej półki. Są to ulice najbardziej atrakcyjne z punktu widzenia turystów. Ulice Marszałkowska oraz ...
-
Ile Ewa Kopacz dała w prezencie Biedronce?
... Martins). To dwukrotnie więcej niż wynosi miesięczna średnia liczba publikacji dla tej marki. Od stycznia do czerwca o Biedronce w mediach społecznościowych i tradycyjnych ... członków rządu dyskusji wynosi zatem 25% kwartalnego budżetu promocyjnego marki "Biedronka". W sieci o sieci Polacy głośno zareagowali także w social media. W serwisach ...
-
Dacia Sandero TCe 90 Easy-R Stepway Laureate nie została doceniona w Polsce
... należy się za szeroki otwór załadunku. Technologia Pod maskę aut rumuńskiej marki Renault montuje dostępne w całej gamie motory. My do testu otrzymaliśmy auto ... lub wrzucić bieg. Wrażenia z jazdy Auto jest typowym, budżetowym „jeździdłem” na polskie drogi. I w naszych, jeszcze czasem siermiężnych warunkach drogowych spisuje się perfekcyjnie. ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 20/2017
... przewoźnicy, restauracje, które same dostarczają swoje produkty. Na ten rynek zamierza też wejść grupa Sfinks, która już zapowiedziała utworzenie własnej marki delivery. Dzięki sprzedaży oferty restauracji w tym kanale, zarząd zakłada wypracowanie istotnego wzrostu przychodów. Największy potencjał dla sprzedaży w dostawie dotyczy konceptu ...