-
Trendy IT w turystyce w 2013 roku
... w postaci komentarzy i zdjęć. Media ... media społecznościowe w celu poznania opinii innych osób na tematy związane z podróżą. Natomiast dostawcy usług i rozwiązań IT skupiali się na takich innowacjach, jak Big Data i cloud computing, a także udostępnieniu oprogramowania jako usługi (SaaS) – wylicza Iwona Białobrzycka. Co przyniesie rok 2014? W 2014 ...
-
Państwo Islamskie: w poszukiwaniu Saladyna
... skutkach interwencji USA w Iraku w 2003, i infantylnej polityce europejskiej w czasie arabskiej wiosny. Media karmią okrucieństwem, do którego się przyzwyczajamy. Czy pamiętamy jeszcze o spalonym w ... i 6000 świeżych rekrutów (w tym 1000 cudzoziemców). Szacunki CIA w wrześniu 2014 był mówiły o możliwości zmobilizowania od 20 do 32 tysięcy ludzi w ...
-
Ferie zimowe 2016: zamachy terrorystyczne zmienią kierunki wyjazdów
... , to ciekawy temat, ale na oddzielne rozważania. 2. Branżowe media zapomniały o biurze Rainbow Niezauważona przez media przemknęła wiadomość o wynikach Rainbowa za kluczowy w turystyce III ... z okresu pierwszego tygodnia ferii zimowych dla województwa mazowieckiego w latach 2014 i 2015 zebranych w tym samym okresie października pokazuje, że różnica ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 41/2012
... 0,5 proc. rok do roku, po wzroście o 5,2 proc. w lipcu Według premiera rządu od 2014 r. wpływy z prywatyzacji będą zasilały program inwestycyjny, a nie bezpośrednio budżet państwa ... i banków, czyli wszędzie tam, gdzie można było prowadzić sprzedaż online. Media społecznościowe pokazały reklamodawcom, że to jest ciekawe otoczenie do prowadzenia dialogu ...
-
Polska Afryka Jana Kulczyka
... proc. inwestycji Kulczyka zlokalizowanych jest poza Polską. Jak donosi „Forbes”, na początku 2014 r. QKR Corporation Limited (projekt Kulczyk Investments oraz Qatar Holding) podpisał ... brytyjskich. Usiłował to wydarzenie nagłośnić także w Polsce, ale nie spodziewał się, że lokalne media są tak lojalne wobec najbogatszego Polaka i tematem nie będą ...
-
Prywatny dom czy mieszkanie wykorzystywane w działalności gospodarczej
... gospodarczej do całej powierzchni lokalu mieszkalnego. Taki sposób rozliczenia wydatków na media wskazują również organy podatkowe, przykładowo w interpretacji indywidualnej Dyrektora Izby Skarbowej w Warszawie z 24 października 2014 r. sygn. IPPB1/415-922/14-2/AM. 3. Remont nieruchomości W trakcie eksploatacji nieruchomości podatnik może ponosić ...
-
Brak wyboru pobudza popyt na ściąganie filmów z Internetu
... do rynku, mające nowy międzynarodowy wymiar wykraczający poza granice UE. W ramach podprogramu „MEDIA” prawie 6 mln euro rocznie będzie przeznaczonych na wspieranie innowacji w sektorze audiowizualnym. Zgodnie z tym celem Komisja zapoczątkuje w 2014 r. trzy inicjatywy na rzecz poszerzania kręgu odbiorców kultury, zwiększania znajomości dzieł sztuki ...
-
Megapanel I 2015
... korzysta najwięcej internautów, pierwsze trzy miejsca pozostają bez zmian w stosunku do grudnia 2014 r. Zwycięzcą jest google.pl przed facebook. com i youtube.com. Dalej ... z kolei: RealPlayer, OpenFM, iTunes, Aplikacja Spotify, AIMP, Komunikator Windows Live Messenger, Media Player Classic, Google Earth i BestPlayer. W rankingu Top10 wydawców stron ...
-
Rynek targowy 2013
... : nośna podłoga, brak słupów ograniczających przestrzeń, dużo bram montażowych, wszystkie media w specjalnych kanałach w podłodze. Z lobby będą wejścia do sal seminaryjnych – podzielnych, klimatyzowanych ... imprezę prawie 2 miliony osób - dodaje Małgorzata Lis. Rok 2014 - jaki będzie? Rok 2014 wydaje się, że będzie dobry dla branży targowej. Widać to ...
-
Telekomunikacja a wydatki na reklamę w 2013
... (ponad 1000 stron internetowych dziennie) i według przedstawicieli Instytutu Kantar Media obejmuje 75% rynku wydatków internetowych w tym segmencie. Specjaliści szacują, że ... w Internecie będzie wydawane więcej niż w telewizji. Analitycy Equinox Polska przewidują, że 2014 będzie kolejnym rokiem, gdzie operatorzy będą szukać zróżnicowania źródeł ...
-
Obroty na rynkach GPW II 2015 r.
... historyczny wolumen kontraktów na indeks WIG20 z mnożnikiem 10 zł (sprzed 23 czerwca 2014 r.) został w załączonej do komunikatu tabeli (w pozycji dotyczącej kontraktów indeksowych) ... na rynku Catalyst po raz pierwszy obligacje wyemitowały Regis oraz Empik Media & Fashion. Łączna wartość debiutujących w lutym obligacji na tym rynku wyniosła ponad ...
-
Powierzchnie handlowe w rozkwicie
... 2014 roku swoje salony w Polsce otworzyły m.in.: Kiko Milano, Sinequanone, Twin-Set, Inside, Valentina. Najemcy, którzy są już obecni na polskim rynku, tacy jak choćby TK Maxx czy Media ... poza centrum miasta. Dostępna powierzchnia biurowa na wynajem w grudniu 2014 roku w Warszawie stanowiła 15,6% wynajmowalnych zasobów stolicy i w ciągu 12 miesięcy ...
-
Wydatki na reklamę sieci handlowych w IQ 2015 r.
... się również Netto (ok. 9,5 mln zł). Kuszenie smakami Analizując ostatnie kwartały 2014 r., Biedronka i Lidl prześcigały się w wydatkach na reklamy, wydając niebagatelne kwoty ... I kwartale 2015 r. najlepiej wypadła Biedronka, która otrzymała największą liczbę pozytywnych opinii w social media. Tuż za nią uplasowało się Tesco, a na trzecim miejscu - ...
-
Omnichannel w e-commerce. Jak wygląda wielokanałowość po polsku?
... strony zoptymalizowanej dla urządzeń przenośnych. 86% polskich sklepów obecnych na social media 36% Polaków posiadających aktywne profile w sieciach społecznościowych również stanowi ogromny ... wszystkiego w Internecie, mówił Paolo de Cesare, szef francuskiej sieci Printemps już w 2014 roku. Dlatego nie wystarczy już tylko sprzedawać im rzeczy, trzeba ...
-
Zenith: wydatki na reklamę rosną o ponad 15%, ale będą spadać
... ,2% do 43,4%, zaś telewizji z 42,7% do 43,0%. Oba te media powiększyły swój udział w media miksie kosztem prasy i kin. Wydatki na reklamę radiową utrzymały ubiegłoroczny poziom 7,3%, ... reklamy w globalnym PKB stale się zwiększał przed pandemią, wzrastając z 0,72% w 2014 roku do 0,75% w 2019 roku. Po skokowej zmianie w konsumpcji mediów cyfrowych ...
-
Rynek pracy specjalistów 2015
... marketing, media, reklama z ponad 14% wzrostem. Mocno trzyma się także transport i logistyka – zaobserwowano wzrost liczby ofert pracy o 12,4% w porównaniu do 2014 r. Jacy specjaliści byli ... Liczba ogłoszeń do nich skierowanych wzrosła o 18,1% w stosunku do roku 2014. Przyczyną zwiększonego zapotrzebowania na pracowników logistyki może być coraz ...
-
Szerokopasmowy dostęp do Internetu a wzrost PKB
... do Internetu oraz osiągnięcie 85 proc. zasięgu od 2014 r. oraz skoku cyfrowego, zakładający bardzo szybkie wdrożenie innowacyjnej ... stopniu z Internetem. Są wśród nich m.in. przedsiębiorstwa wytwórcze, transportowe i turystyczne, telekomunikacyjne, ubezpieczeniowe oraz media. Autorzy przedstawiają przykłady konkretnych firm, na których rozwój w ...
-
E-commerce w Polsce 2013
... jak w latach ubiegłych – obok najsilniejszych rynkowych graczy, takich jak Amazon czy Media Markt, w gronie sklepów mogących pochwalić się najbogatszą ofertą produktową, znalazły się ... miejsce w branży na przestrzeni ostatnich miesięcy pozwalają przypuszczać, że rok 2014 przyniesie dalszą rozbudowę, dotąd niszowych dla e-commerce kategorii, co z ...
-
Branża farmaceutyczna a wydatki na reklamę 2013
... beneficjentem wzrostu wydatków kategorii farmaceutycznej jest telewizja (+22%) oraz radio (+20%). Te media są od wielu lat wiodącymi i sprawdzonymi kanałami komunikacji dla branży. ... ” działania leku – co bardzo trudne do osiągnięcia na outdoorze. Prognoza: w 2014 roku farmacja wyda więcej na reklamę Polska jest drugim – po Rosji - największym ...
-
Branża wydawnicza a e-mail-marketing
... Z analizy poszczególnych elementów newsletterów wynika, że żaden z sektorów wydawniczych nie wierzy w skuteczność przycisków social media. Korzysta z nich średnio ok. 10% firm. Na szczęście dużo lepiej prezentują się elementy związane ... @... powiadomienia@... newsletter@... księgarnia@... Badanie zostało przeprowadzone w okresie 15.02 - 31.03.2014 ...
-
Jakie portale społecznościowe wybierają sprzedawcy?
... że według cytowanych już badań We Are Social na początku 2014 roku portal Google notował znacznie większą ilość osób posiadających na nim ... internetowe przy docieraniu do ich klientów za pośrednictwem Social Media. Asortyment ogólny i elektronika najsilniejsze w Social Media Spojrzenie na wyniki badań idealo według poszczególnych zanalizowanych ...
-
Rynek private equity w Polsce
... 2004-2013 najpopularniejszymi branżami dla inwestorów PE działających w Polsce były technologie informacyjne, media i komunikacja (19%), produkcja przemysłowa (18%), sektor medyczny (13%) oraz handel detaliczny ( ... , jak również badanie ankietowe przeprowadzone w okresie od lutego do kwietnia 2014 r. wśród 21 funduszy PE działających w Polsce. Raport ...
-
Suplementy diety – Polacy nie mają nic przeciwko
... na poziomie około 10% rocznie (Źródło: Raport „Rynek suplementów diety w Polsce 2014. Prognozy rozwoju na lata 2014-2018” opracowany przez firmę PMR), co ... . ds. strategii agencji Think Kong, specjalizującej się w działaniach marketingowych online w social media. Z badania jasno wynika, że większość Polaków wolałaby informacje na temat suplementów ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne II 2015
... eBroker oraz Grupa Wydawnictwo WiP. Budownictwo i nieruchomości W kategorii „Budownictwo i nieruchomości“ liderem pozostaje Grupa Allegro-GG (14,3%) przed Grupą ZPR Media (10,5%). Grupa Polskapresse – Media Regionalne (8,0%) powróciła na miejsce trzecie, wyprzedzając Grupę Gazeta.pl. Grupa Onet – RASP awansowała z pozycji 11 na 8, meble.pl spadły ...
-
PKO BP: jak Jagiełło na wojnę z recesją się szykuje
... proc. - od 156,5 mld zł na koniec 2009 r. do 248,7 mld zł na koniec 2014 roku. Zysk netto zaś wzrósł o 41 proc. - z 2,3 mld zł na koniec ... walutach, głównie we franku, stanowiły nawet 87 proc. kredytów hipotecznych, udzielanych w Polsce. Co robiły media i co robili politycy, to chyba wszyscy pamiętamy. Ale warto sobie przypomnieć... Gdy się przeczyta ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne VI 2015
... w nim alfakredyt.pl (17) i arslege.pl (20). Budownictwo i nieruchomości W kategorii „Budownictwo i nieruchomości“ liderem pozostaje Grupa Allegro-GG (13,4%) przed Grupą ZPR Media (11,3%). Grupa Gazeta.pl (8,6%) na miejscu trzecim. E-Commerce W kategorii “E-Commerce” pierwsze miejsce zajmuje Grupa Allegro-GG z zasięgiem 56,2%. Na drugiej pozycji ...
-
Facebook rządzi turystyką?
... turystycznej pt. “Social? That’s for consumers. For travel companies, social media means business”, Internet zmusza branżę turystyczną do zweryfikowania dotychczasowych sposobów ... znaleźć w ich serwisie ponad 225 mln opinii internautów z całego świata. Z kolei w 2014 roku wyszukiwarki i porównywarki cen hoteli oraz biletów lotniczych Trivago oraz ...
-
Pieniądze lubią ciszę, czyli najbogatsi ludzie i rozmowy o finansach
... Wschód, Indie) nadal podkreślanie różnić pomiędzy poszczególnymi klasami nie przynosi nikomu ujmy. Media zmieniły milionerów Co jednak wpłynęło na zmianę postaw elit biznesowych i ekonomicznych w ... do miliona . Co jeszcze bardziej znaczące, według „Global Wealth Databook 2014” w Polsce mieszka już ponad 50 tysięcy dolarowych milionerów, co daje nam ...
-
Reklama telewizyjna odrabia straty?
... nie tylko sytuacja spółek mediowych, ale i konsumentów, którym rozwijające się media dostarczać będą coraz to bardziej atrakcyjną treść. Równocześnie ... w 2010 r. (kiedy uruchomiono pierwsze multipleksery cyfrowej telewizji naziemnej) do 43 proc. w 2014 r. Jednocześnie wzrasta oglądalność kanałów tematycznych. Wyzwania stojące przed branżą reklamy ...
-
Wydawnictwa literackie i ich wizerunek w mediach
... o „przeczytaniu książki“. Wynik okazał się bardzo pozytywny, ponieważ od stycznia do września 2014 roku pojawiło się prawie 26 tysięcy deklaracji czytelnictwa, a opiniami na ... , Oficyna Literacka Noir sur Blanc, Wydawnictwo Olesiejuk, Wydawnictwo Bukowy Las, Media Service Zawada, Dom Wydawniczy Rafael, Instytut Wydawniczy PAX, Wydawnictwo Czerwone i ...
-
Europa Środkowa: najlepsze spółki 2015
... sprzed roku. Średni wzrost przychodów laureatów kategorii głównej wyniósł 560 proc. (przychody 2011 versus 2014 rok). Był to wynik niższy od osiągniętego rok wcześniej (698 ... poszerza krąg spółek. Nowe segmenty to: oprogramowanie, sprzęt komputerowy, komunikacja, media, czyste technologie oraz life sciences, w których zawiera się, m.in. biotechnologia ...
-
Region EMEA: najlepsze spółki 2015
... operacyjnych ze sprzedaży odnotowywanych na przestrzeni ostatnich czterech lat (2011 r. vs. 2014 r.). W tegorocznym zestawieniu średnia stopa wzrostu przychodów wszystkich spółek ... z tego sektora wobec ubiegłorocznej edycji o 10 p.p. Firm reprezentujących kategorię media jest ponad 17,5 proc. Trzecie miejsce zajmują producenci sprzętu, zajmujący ...
-
Czy to już czas na polskie smart cities?
... jako podmiot wspierający inwestycje związane przede wszystkim z planowaniem przestrzennym. Media w inteligentnym mieście Mało, kto zdaje sobie jednak sprawę, że ... liczniki. Z danych raportu „5 mitów elektroenergetyki” wynika, że w latach 2014–2015 liczba tzw. liczników inteligentnych zainstalowanych przez OSD działających w Polsce przekroczyła ...
-
Wakacje 2016: w przyszłym roku będzie lepiej?
... były w Polsce wyjątkowo słabe, a w Niemczech spadki sprzedaży szacowane były przez branżowe media na około 16 procent. Po mistrzostwach sytuacja wróciła tam do ogólnej normy, ... , co w sumie daje już całkiem niebagatelna różnicę 222 złotych wobec roku 2014, a sytuacje w tym zakresie pokazuje poniższa mapka. 3. Z powodu mniejszej adekwatności cen ...
-
Luksus kocha dzieci
... piłkarz, w maju został ojcem. Ledwie jego córka przyszła na świat, plotkarskie media ekscytowały się informacjami o drogich gadżetach, jakie sławni rodzice kupili dla małej ... „Luxury Products for Kids Market: Global Industry Analysis and Opportunity Assessment 2014–2020” wskazuje, że rynek towarów luksusowych składa się z trzech typów konsumentów ...