-
Co czeka social media w 2014 r.?
... media z innymi elementami marketing mixu, dywersyfikacja kanałów, wzrost znaczenia influencerów oraz kampanii video i powrót do korzeni, to przyszłość branży social media w 2014 ... i Krzysztof Kwacz z Get More Social. Co czeka social media w 2014 r.? Rok 2014 to czas większej integracji social media z innymi elementami marketingowego mixu. – Widzę ten ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014
... się w bieżącym roku media tradycyjne i cyfrowe. 1. UNIEZALEŻNIENIE SIĘ OD TYPU EKRANU – MATERIAŁY WIDEO JAKO „PŁYNNY” ŚRODEK WYRAZU W roku 2014 stracą sens dyskusje ... wyniki dla mediów „ekranowych”, jednak jesteśmy przekonani, że największe sukcesy w roku 2014 odniosą ci marketerzy, którzy będą myśleli całościowo, wychodząc poza media „ekranowe” ...
-
Monitoring mediów: cytowania I-II 2014 r.
... ., o których informowały inne tytuły prasowe. Nowa metodologia NEWTON Media Zdarza się, że media z tej samej grupy medialnej wzajemnie przytaczają swoje treści. Do tej pory w badaniach uwzględniano wewnętrzne cytowania, jednak od początku 2014 roku NEWTON Media zmienia metodologię swoich rankingów, aby przedstawić jakie zainteresowanie wzbudza ...
-
Media tradycyjne coraz chętniej korzystają z social media
... wysoki poziom w czerwcu 2014 (niemal 770 wzmianek), co było związane z aferą podsłuchową i wyborami do Europarlamentu – obydwa wydarzenia miały swoje drugie życie w politycznych komentarzach, osobistych refleksjach, deklaracjach i dyskusjach na Twitterze. Mimo stałego wzrostu cytowań treści z social media przez media tradycyjne nie zmienia się ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2014
... rynek. Globalne wydatki reklamowe według podziału na media Internet jest wciąż najszybciej rosnącym medium. W latach 2014–2016 globalne wydatki na reklamę w Internecie będą rosły średnio o 16% rocznie. Reklama display (której szeroka definicja obejmuje poza "tradycyjnym" displayem również media ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy IV kw. 2014
... 2014−2017 USA powinny przynieść 25% z 86 mld USD, o które zwiększą się globalne wydatki na reklamę. Na drugie miejsce listy największych rynków reklamowych awansowały w tym roku Chiny. Globalne wydatki reklamowe w podziale na media ... użytkowników social media korzystających z urządzeń mobilnych, rosną wydatki na reklamę display w social media – według ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne XII 2014
... Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za grudzień 2014 roku. Biznes, prawo i finanse W kategorii „Biznes, prawo ... Budownictwo i nieruchomości“ liderem pozostaje Grupa Allegro-GG (11,8%) przed Grupą ZPR Media (9,5%) oraz Grupą Polskapresse – Media Regionalne (6,4%). Zestawienie opuściły meble.pl oraz extradom. ...
-
Zmiany w odliczeniu VAT z faktury za media w 2014 r.
... 2014 będzie m.in. odliczany podatek naliczony z faktur za media. Podstawowy przepis ustawy o VAT regulujący moment powstania obowiązku podatkowego, a więc art. 19, z dniem 1 stycznia 2014 ... u sprzedawcy. Kiedy natomiast nabywca będzie mógł w 2014 r. odliczyć podatek naliczony z faktury za media? Otóż generalna zasada wyrażona w znowelizowanym art. ...
-
Sieci handlowe w mediach II kw. 2014
... media planach była widoczna zwłaszcza w czasie majówki. W tygodniu 28.04 - 04.05.2014 ...
-
Internet Media Services S.A. przechodzi z NewConnect na GPW
... w świadczeniu wyspecjalizowanych usług z zakresu Marketingu Sensorycznego w Polsce. O emitencie Nazwa spółki: Internet Media Services S.A. Spółka na rynku regulowanym: 465 Debiut w 2014 r.: 21 (9 przejście z NC w 2014 r., historycznie 34) Rynek (podstawowy/równoległy): Równoległy Sektor: Media/17 Miejsce siedziby: Warszawa Przedmiot działalności ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne II 2014
... internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za luty 2014 roku. BIZNES, FINANSE, PRAWO W kategorii „Biznes, finanse, prawo” w lutym ... Grupa Onet – RASP z zasięgiem 37,4 proc. Na drugim plasuje się Grupa Polskapresse - Media Regionalne z zasięgiem 35,54 proc. Na miejscu trzecim Grupa Wirtualna Polska, ...
-
Najczęściej cytowane media III 2014
... , a telewizją – TVN 24 Biznes i Świat. Media regionalne Dziennik Polski był w analizowanym czasie najczęściej cytowanym medium regionalnym. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono na podstawie 3 581 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 31 marca 2014 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości ...
-
Najczęściej cytowane media V 2014
... , a telewizją – TVN 24 Biznes i Świat. Media regionalne Polska Dziennik Łódzki był w maju najczęściej cytowanym medium regionalnym. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono na podstawie 3 993 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 31 maja 2014 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z łamów ...
-
Reklamy produktów dla dzieci w 2014 roku warte 170 mln zł
... reklamodawcy zostawili cennikowo ok. 3,4 mln zł. Szklany ekran pozostawił daleko w tyle inne media tradycyjne. Pierwszy tytuł prasowy (miesięcznik „Mamo, To Ja”) znalazł się ... z wydatkami wyższymi niż w przypadku stacji ogólnopolskich. W ciągu 11 miesięcy 2014 wysoko uplasowały się także pozostałe stacje Eski, w tym z Lublina, Olsztyna, Białegostoku, ...
-
Media w Polsce wymagają repolonizacji?
... mln zł przychodów w 2014 r.) nie upubliczniają swych danych finansowych. Można co najwyżej stwierdzić, że w pierwszej dziesiątce, poza Axel Springer, mieszczą się jeszcze z dużym prawdopodobieństwem: Grupa Wirtualna Polska (w większości kapitał zagraniczny), niemieckie Grupa Polska Press i Burda Media, polskie ZPR Media lub szwajcarski Edipresse ...
-
Wydatki na reklamę: prognozy 2014
... 2014 roku Od kilku lat w najtrudniejszej sytuacji jest prasa. Jak uważają przedstawiciele Equinox Polska, ta tendencja zostanie zachowana. Najwięcej stracą dzienniki – tempo spadku oceniają na 15%. Tym samym inwestycja w to medium, cennikowo, zamknie się kwotą niespełna 1,1 mld zł. Kolejne media ... , audio, video (-13%); media, książki, CD i DVD (-10%) ...
-
Najczęściej cytowane media IV 2014
... – TVN 24 Biznes i Świat. Media regionalne Polska Dziennik Zachodni był w analizowanym czasie najczęściej cytowanym medium regionalnym. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono na podstawie 3 741 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 30 kwietnia 2014 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości ...
-
Najczęściej cytowane media VI 2014
... – TVN 24 Biznes i Świat. Media regionalne Polska Gazeta Wrocławska była w analizowanym czasie najczęściej cytowanym medium regionalnym. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono na podstawie 3 993 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 31 maja 2014 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości ...
-
Najczęściej cytowane media VII 2014
... – TVN 24 Biznes i Świat. Media regionalne Polska Dziennik Zachodni był w analizowanym okresie najczęściej cytowanym medium regionalnym. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono na podstawie 5 326 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 31 lipca 2014 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości ...
-
Najczęściej cytowane media VIII 2014
... Forbes i portalem money.pl. Media regionalne Polska Gazeta Wrocławska była w analizowanym okresie najczęściej cytowanym medium regionalnym. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono na podstawie 4 005 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 31 sierpnia 2014 r. Dziennikarze odnosili się do ...
-
Najczęściej cytowane media IX 2014
... na który najczęściej powoływały się inne media, był, podobnie jak przed miesiącem ... Media regionalne Dziennik Polski był w analizowanym okresie najczęściej cytowanym medium regionalnym. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono na podstawie 5 326 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 31 lipca 2014 ...
-
Najczęściej cytowane media X 2014
... . Media regionalne Dziennik Polski był w analizowanym okresie najczęściej cytowanym medium regionalnym. Na drugim miejscu znalazła się Polska Gazeta Krakowska. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono na podstawie 4792 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 31 października 2014 r. Dziennikarze ...
-
Najczęściej cytowane media XI 2014
... cytowanym portalem został bankier.pl. Media regionalne Dziennik Polski był w analizowanym czasie najczęściej cytowanym medium regionalnym. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono na podstawie 4 585 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 30 listopada 2014 r. Dziennikarze odnosili się do ...
-
Faktury za media na przełomie roku w KPiR i podatku VAT
... 2014. Jak takie faktury ująć w księdze przychodów i rozchodów rozliczanej metodą uproszczoną oraz ewidencjach VAT? W podatku od towarów i usług faktury za szeroko rozumiane media ...
-
Megapanel II 2014
... w Polsce, opublikowały wyniki za luty 2014. W rankingu witryn zgrupowanych i niezgrupowanych wg zasięgu miesięcznego w lutym 2014 roku nadal prowadzi Grupa Google z zasięgiem ... zamieniły się miejscami. Witryna ulub.pl awansowała z miejsca 10 na 8. Grupa Polskapresse - Media Regionalne spadła z 8 na 9, a photoblog.pl z 9 na 10. W zestawieniu TOP10 ...
-
Globalny rynek fuzji i przejęć 2014 r.
... są nadal ostrożne i niechętnie konkurują wypłacaniem premii ze strategicznym graczami. Firmy działające w sektorze TMT (technologia, media, telekomunikacja) na całym świecie przechodzą przez etap przekształceń, a rok 2014 był okresem transakcji powodujących całkowitą zmianę sytuacji. Potencjalne konsekwencje wartego 12,5 mld GBP połączenia spółki ...
-
Monitoring mediów: cytowania I-III 2014 r.
... oraz dzienników regionalnych (lista poniżej). Uwzględniono wszystkie artykuły, które ukazały się w mediach w okresie od 1 do 31 marca 2014 r., w których cytuje się i powołuje na badane media. Wyszukiwano tytuł pozycji uwzględniając pełną deklinację. Uwzględniono również nazwy potoczne, np. Rzepa (zamiast: Rzeczpospolita) czy Polska (zamiast ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne V 2014
... internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za maj 2014 roku. Biznes, finanse, prawo W kategorii „Biznes, finanse, prawo” ... Polskę (4). Zestawienie opuściły: chip.pl i Grupa Netstel, pojawiły się w nim: Grupa Burda Media Polska (13) oraz youtube-mp3.org (19). Praca W kategorii “Praca” pierwsze miejsce ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne XI 2014
... w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za listopad 2014 roku. Biznes, prawo i finanse W kategorii „Biznes, prawo i finanse ... Allegro-GG przed Grupą ZPR Media (wcześniej Murator – Time). Grupa Gazeta.pl spadła na czwartą pozycję, ustępując Grupie Polskapresse – Media Regionalne. Zestawienie opuściły: ...
-
Megapanel III 2014
... i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za marzec 2014. W rankingu TOP20 wydawców wg zasięgu miesięcznego w marcu 2014 roku nadal prowadzi Grupa Google z zasięgiem 92 ... uruchomionych aplikacji wygrała podobnie jak przed miesiącem Grupa Microsoft Windows Media Player, którego zasięg wynosi 49 proc. Drugie miejsce zajmuje bez zmian ...
-
eGospodarka.pl patronem medialnym spotkania Mobility Reseller Days 2014
... międzynarodowe spotkanie typu B2B sektora nowych technologii - Mobility Reseller Days 2014. Będzie to pierwsze tego rodzaju wydarzenie branżowe, skupiające firmy oraz ... zarówno biznes, gospodarkę, jak i branżę nowych technologii. Patronat medialny objęły media nie tylko z Polski, ale również z Europy, a nawet z Rosji. Informacje o Mobility Reseller ...
Tematy: Mobility Reseller Days -
Sektor TMT - prognozy 2014
... 2014 przyniesie kilka znaczących zmian na rynku TMT (technologie, media ...
-
Rynek reklamy w I poł. 2014 r.
... z danych zebranych przez aplikację Admonit, najwięcej pieniędzy na kampanie reklamowe od stycznia do czerwca 2014 r. przeznaczyła polska firma farmaceutyczna Aflofarm. Było to blisko 490 mln zł ... poważniejsze uwagi z niego płynące. Po pierwsze: rozkład budżetów na różne media świadczy o powolnym, ale systematycznym upadku znaczenia prasy jako medium ...
-
Megapanel XI 2014
... badania Megapanel PBI/Gemius, opublikowały wyniki za listopad 2014. Dane dotyczą między innymi najpopularniejszych stron WWW i aplikacji PC, a także materiałów audio ... awansowała Grupa Allegro – GG. Grupa Polskapresse – Media Regionalne przesunęła się z miejsca 7 na 6, spychając Grupę ZPR Media o pozycję w dół. Reszta zestawienia bez zmian. W ...
-
Wynagrodzenia w branżach w 2014 roku
... jak specjalista Jak wynika z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń najwyższe pensje otrzymywali w 2014 roku dyrektorzy i członkowie zarządu w telekomunikacji. Co drugi zatrudniony tam dyrektor ... IT – czyli w branży, gdzie stanowisko wykonawcze było najwyżej opłacane. W 2014 roku przedsiębiorstwa z kapitałem polskim płaciły swoim pracownikom około 40% ...