-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy III kw. 2014
... reklamowego Według analityków ZenithOptimedia globalne wydatki reklamowe netto wzrosną w 2014 roku o 5,3%, a ich łączna wartość wyniesie na koniec roku 523 miliardy dolarów. ... zwiększą się globalne wydatki na reklamę. Globalne wydatki reklamowe w podziale na media Najszybciej rosnącym segmentem reklamy jest reklama online. Globalne wydatki na reklamę ...
-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2014
... Cejrowski, mimo iż nie wziął udziału w żadnej kampanii reklamowej. W trzecim kwartale 2014 roku działające w Polsce sieci handlowe przeznaczyły na płatną promocję w ... zadebiutowała marka Freshmarket, należąca do spółki Żabka Polska. Wobec drugiego kwartału 2014 roku wydatki reklamodawców spadły o 7 proc. i taka dynamika zmian w budżetach jest zgodna ...
-
Sieci handlowe w mediach IV kw. 2014
... loterii zdrapkowej. Święta nadeszły w listopadzie Od października do grudnia 2014 roku dyskonty, supermarkety, hipermarkety i sklepy convenience przeznaczyły najwięcej środków ... intensywna i kosztowna. Tak jak przed kwartałem, najwięcej kreacji sieci handlowych media emitowały w czwartki i piątki, przygotowując widzów do weekendowych zakupów. W tych ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2014
... dobrym prognostykiem dla kolejnych kwartałów. – Po słabszych pierwszych sześciu miesiącach roku 2014 drugie półrocze zanotowało wyraźne odbicie, podążające za wzrostem PKB, nie ... Polska, IDG, IDM Net, Infor Ekspert (szac.), Interia.pl, Iplex (szac.), Media Impact, Media Regionalne, Money.pl, NetSprint, Novem, Pkt.pl, LOWE, Polskapresse, Pracuj.pl, ...
-
Wynagrodzenia w HR w 2014 roku
Mediana wynagrodzeń w dziale HR wyniosła 5 000 PLN brutto miesięcznie – wynika z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń przeprowadzonego przez Sedlak & Sedlak w 2014 roku. Jest to o 850 PLN więcej niż wyniosła mediana dla całego badania. Najniższe wynagrodzenia pracownicy działu HR otrzymywali w województwie lubelskim. ...
-
Polish Businesswoman Congress 2014 - RELACJA
... piękną kobietą w biznesie. Oprócz paneli dyskusyjnych i eksperckich podczas Polish Businesswoman Congress 2014 odbyły się liczne pokazy mody marek: Mysaru, goldenlizard, 3i, ... Zarządzanie, Stylistki.pl, Świat Elit, Trendz.pl, przeAmbitni.com, Warszawa w Szpilkach, Moon Media, Flesik.pl, StartUpTv, Najwspanialsza.pl, Magazyn Rekruter, Time for ...
Tematy: Polish Businesswoman Congress -
Monitoring mediów: cytowania 2014
... dzienników regionalnych (lista poniżej). Uwzględniono wszystkie artykuły, które ukazały się w mediach w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2014 r., w których cytuje się i powołuje na badane media. Wyszukiwano tytuł pozycji uwzględniając pełną deklinację. Uwzględniono również nazwy potoczne, np. Rzepa (zamiast: Rzeczpospolita) czy Polska (zamiast ...
-
Wynagrodzenia w sektorze publicznym i prywatnym 2014
... grupach. Na szeroki wachlarz świadczeń pozapłacowych częściej mogli liczyć pracownicy sektora prywatnego – prawie co czwarty z nich dostawał ponad trzy benefity w 2014 roku. Prywatni przedsiębiorcy najczęściej oferowali swoim pracownikom telefon komórkowy (39%). Popularnym benefitem był również komputer przenośny oraz prywatna opieka medyczna ...
-
Megapanel IV 2014
... badania Megapanel PBI/Gemius, opublikowały wyniki za kwiecień 2014. Dane dotyczą między innymi najpopularniejszych stron WWW i aplikacji PC, a także materiałów audio ... PC pierwsze miejsce, tak jak miesiąc wcześniej, zajmuje Grupa Microsoft-Windows Media Player. Na drugim – również bez zmian – Grupa Microsoft-Komunikator Skape, a na trzecim – ...
-
Zakupy świąteczne: o jakich prezentach huczą social media?
... zakupu konsumenci przeczesują internet, a rolę sprzedawcy w domu handlowym przejmują social media: to tutaj pytamy o opinie na temat interesujących nas produktów, to ... 24 grudnia 2013 oraz trendów produktowych za okres 1–30 listopada 2014. Monitoring fraz, przekazanych przez Allegro Instytutowi Monitorowania Mediów, odbył się w kontekście popularnych ...
-
Najbardziej dochodowe programy publicystyczne w TV 2014 r.
... , Wojciech Zimiński i Grzegorz Markowski - dziennikarze Szkła Kontaktowego. To już kolejna odsłona realizowanego przez Dom mediowy Lowe Media rankingu najbardziej „dochodowych“ gwiazd dziennikarstwa i publicystyki. W 2014 roku nie doszło do żadnych przetasowań w jego czołówce. I tak na pierwszym miejscu pośród najlepiej zarabiających dla swoich ...
-
Megapanel XII 2014
... realizacji badania Megapanel PBI/Gemius, opublikowały wyniki za grudzień 2014 r. Dane dotyczą między innymi najpopularniejszych stron WWW i aplikacji PC, a także materiałów audio i ... miejsce, tak jak miesiąc wcześniej, zajmuje Grupa Microsoft – MSN-Windows Media Player. Na drugim – również bez zmian – Grupa Microsoft –MSN-Komunikator Skape, a na ...
-
Media online o branży PR I-VI 2008
... Wiesławem Migutem, prezesem zarządu Migut Media. Kolejna firma w zestawieniu NewsPoint to OnBoard PR (249 publikacji). Na początku roku media szeroko opisywały raport „2014: Cyfrowa ... opisywanych online agencji zamyka Ciszewski PR (206 publikacji). O firmie media internetowe informowały głównie w związku z pozyskaniem nowych klientów, m.in. serwisu ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne I 2014
... internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za styczeń 2014 roku. BIZNES, FINANSE, PRAWO W kategorii „Biznes, finanse, prawo” w styczniu na ... – RASP z zasięgiem 39,27 proc. Na drugim plasuje się Grupa Polskapresse - Media Regionalne z zasięgiem 38,93 proc. Na miejscu trzecim Grupa Wirtualna Polska, z ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne IV 2014
... internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za kwiecień 2014 roku. Biznes, finanse, prawo W kategorii „Biznes, finanse, prawo” na ... . Skąpiec.pl spadł z miejsca 4 na 6, zalando.pl z 3 na 4, Grupa Empik Media Fashion z 5 na 8, natomiast bonprix.pl – z 6 na 12. Z zestawienia wypadło aliexpress.com, ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne VIII 2014
... internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za sierpień 2014 roku. Biznes, prawo i finanse W kategorii „Biznes, prawo i finanse” ... awansował groupon.pl. Grupa Onet-Rasp spadła na miejsce piąte. Grupa Empik Media Fashion wspięła się na pozycję 6 z 8, merlin.pl z 17 na 12, Grupa Nokaut.pl spadła ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne IX 2014
... internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za wrzesień 2014 roku. Biznes, prawo i finanse W kategorii „Biznes, prawo i finanse” ... spadł na pozycję dziewiątą, a jego miejsce na podium zajęła Grupa Empik Media Fashion (awans z miejsca szóstego). Z miejsca 7 na 5 awansowało zalando.pl, Grupa Domodi.pl ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne X 2014
... internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za październik 2014 roku. Biznes, prawo i finanse W kategorii „Biznes, prawo i finanse” ... 57,8%. Na drugiej pozycji nadal Grupa Ceneo.pl, z kolei Grupa Empik Media Fashion spadła z trzeciej na piątą, ustępując miejsca na podium Grupie Onet-RASP (awans ...
-
Głosuj na najlepsze rozwiązania i produkty Mobility Trends 2014
... in. producenci, operatorzy, resellerzy urządzeń mobilnych, pracownicy agencji marketingowych i PR, gwiazdy ze świata show- biznesu, ludzie polityki i biznesu oraz media. - Podsumowując 2014 rok pod kątem nowinek technologicznych chciałbym podkreślić kilka nowych trendów. Przede wszystkim ogromną rywalizację pomiędzy markami z ugruntowaną pozycją na ...
Tematy: Mobility Trends -
Debiut Empik Media & Fashion S.A. na Catalyst
... serii 2/2014, 3/2014 oraz 4/2014 jest spłata istniejących obligacji wyemitowanych przez Emitenta o terminie wykupu przypadającym w dniu 24 listopada 2014 r. O emitencie Nazwa spółki: Empik Media & Fashion S.A. Emitent na rynku Catalyst: 196 Debiut na Catalyst w 2015 r.: 3 Rodzaj emitenta: korporacyjny Miejsce siedziby: Warszawa Rynki Catalyst ...
-
Megapanel VIII 2014
... realizacji badania Megapanel PBI/Gemius, opublikowały wyniki za sierpień 2014. Dane dotyczą między innymi najpopularniejszych stron WWW i aplikacji PC, a także materiałów audio i ... pierwsze miejsce, tak jak miesiąc wcześniej, zajmuje Grupa Microsoft-Windows Media Player. Na drugim – również bez zmian – Grupa Microsoft-Komunikator Skype, a na trzecim ...
-
Megapanel X 2014
... realizacji badania Megapanel PBI/Gemius, opublikowały wyniki za październik 2014. Dane dotyczą między innymi najpopularniejszych stron WWW i aplikacji PC, a także materiałów audio i ... miejsce, tak jak miesiąc wcześniej, zajmuje Grupa Microsoft-Windows Media Player. Na drugim – również bez zmian – Grupa Microsoft-Komunikator Skape, a na trzecim ...
-
Kamil Stoch - medialny sportowiec roku 2014
... Info, Eurosport.pl i PolskieRadio.pl., przy czym 57 proc. informacji dostarczały media ogólnopolskich. Za plecami lidera znaleźli się Robert Lewandowski (46 tys. wzmianek ... 5 mln źródeł internetowych oraz 100 stacji radiowych i telewizyjnych, jakie ukazały się w 2014 r. Raport objął trzynastu sportowców, nominowanych w plebiscycie Radia RMF i portalu ...
-
Monitoring mediów: cytowania IV 2014
... oraz dzienników regionalnych (lista poniżej). Uwzględniono wszystkie artykuły, które ukazały się w mediach w okresie od 1 do 30 kwietnia 2014 r., w których cytuje się i powołuje na badane media. Wyszukiwano tytuł pozycji uwzględniając pełną deklinację. Uwzględniono również nazwy potoczne, np. Rzepa (zamiast: Rzeczpospolita) czy Polska (zamiast ...
-
Monitoring mediów: cytowania V 2014
... oraz dzienników regionalnych (lista poniżej). Uwzględniono wszystkie artykuły, które ukazały się w mediach w okresie od 1 do 31 maja 2014 r., w których cytuje się i powołuje na badane media. Wyszukiwano tytuł pozycji uwzględniając pełną deklinację. Uwzględniono również nazwy potoczne, np. Rzepa (zamiast: Rzeczpospolita) czy Polska (zamiast ...
-
Starsze kobiety szturmują media społecznościowe
... je najczęściej. Teraz ta tendencja ulega zmianie, ponieważ social media zyskują coraz bardziej. Wspólne badanie Com Creation, HG Intelligence i Sotrendera, dotyczące zachowań ... a panie w starszym wieku. Starsi górą Dane Głównego Urzędu Statystycznego z listopada 2014 roku nie pozostawiają złudzeń - polskie społeczeństwo się starzeje. W ciągu ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2014 r.
... i wakacje w egzotycznym kraju, ale również kredyty mieszkaniowe z rządową dopłatą i bankowość mobilna - tym najczęściej kusiły Polaków banki i instytucje finansowe w drugim kwartale 2014 roku. Jak wynika z danych admonit, aplikacji służącej do badania emisji i wydatków reklamowych w mediach, reklamodawcy z branży finansowej wydali w tym czasie na ...
-
Rynek nieruchomości komercyjnych w Polsce w II kw. 2014 r.
... rynkach, natomiast powiększyły się zasoby handlowe małych ośrodków. W II kw. 2014 roku zrealizowano w Polsce dwa centra handlowe oraz cztery parki handlowe ... Eris oraz C&A (Gliwice), Media Markt (Elbląg).” Rynek inwestycyjny „Rynek inwestycyjny w Polsce nie traci tempa. W pierwszym półroczu 2014 całkowity wolumen transakcji inwestycyjnych ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę IV kw. 2014 r.
... zainwestowali przede wszystkim: Getin Holding (2,6 mln zł) oraz SKOK (2,1 mln zł). Polsat na topie; stacje radiowe zaskakująco wysoko Czwarty kwartał 2014 r. nie przyniósł żadnych niespodzianek, jeśli chodzi o wybór stacji telewizyjnych wśród reklamodawców. Niekwestionowanym liderem, podobnie jak w poprzednim kwartałach, został Polsat, który ...
-
Wynagrodzenia w miastach różnej wielkości 2014
... . mieszkańców i więcej), przeciętnie pracownicy zarabiali 4 200 PLN, a w Warszawie 6 000 PLN brutto – wynika z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń przeprowadzonego przez Sedlak & Sedlak w 2014 roku. Wynagrodzenia w wybranych branżach Jedną z najlepiej opłacanych branż było IT. W dużych miastach co drugi pracownik firmy informatycznej zarabiał ponad ...
-
Czynsz najmu i media podczas budowy w kosztach podatkowych
... ust. 2 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (t.j. Dz.U. z 2014 r., poz. 851 ze zm., dalej „updop”), przepisy updop mają również ... wydatki jakie Spółka poniesie w postaci czynszu najmu, kosztów eksploatacyjnych i opłat za media w Budynku ponoszone przez Spółkę stanowią koszty uzyskania przychodów inne niż ...
Tematy: środki trwałe, amortyzacja środków trwałych, ewidencja środków trwałych, amortyzacja przyspieszona, odpisy amortyzacyjne, inwestycje w obcych środkach trwałych, metody amortyzacji, Amortyzacja, wartość początkowa środków trwałych, koszty podatkowe, koszty uzyskania przychodu, koszty uzyskania przychodów -
Czytelnictwo ma się dobrze? Tak twierdzą social media
... społecznościowych wzrosła dwukrotnie. Z danych IMM wynika, że w 2014 roku od stycznia do września pojawiło się 25 tys. deklaracji czytelnictwa, a w 2016 w tym ... przyjdą na nasze targi na spotkania z ulubionymi autorami.” Metodologia Monitoring social media w IMM, 01.01.2016 – 27.09.2016. Słowa kluczowe: „czytam książkę”, „przeczytałem książkę” ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę III kw. 2014 r.
... przeznaczały na promocję więcej środków niż niektóre banki. W stosunku do drugiego kwartału 2014 roku wydatki reklamowe w branży finansowej spadły o 23 proc. To stale obserwowana ... mogą w tym roku przekroczyć pół miliarda złotych. Od lipca do września 2014 roku czołowa dziesiątka reklamodawców z branży finansowej przeznaczyła na promocję ponad 178 ...
-
Zarobki w budownictwie w 2014 roku
Mediana wynagrodzeń w branży budowlanej wyniosła 4 000 PLN brutto miesięcznie – wynika z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń przeprowadzonego przez Sedlak & Sedlak w 2014 roku. Niezależnie od zajmowanego stanowiska, co czwarty pracownik tej branży zarabiał 6 500 PLN i więcej, a 25% osób zarabiało 2 800 PLN i mniej. ...
-
Wynagrodzenia osób po 50. roku życia w 2014 roku
... Z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń przeprowadzonego przez Sedlak & Sedlak w 2014 roku wynika, że pracownicy, którzy nie ukończyli jeszcze 50 lat w 2014 roku zarabiali nieznacznie więcej – 4 150 ... nie więcej niż 2 830 PLN, a zarobki 75% nie przekroczyły 6 500 PLN. W 2014 roku najwięcej zarabiali pracownicy z przedziału wiekowego od 36 do 40 lat. ...