-
Ubezpieczenie OC chroni dziennikarzy przed zarzutem zniesławienia
... zaawansowaniu środków masowego komunikowania, wśród których wybijają się portale i fora internetowe, social media czy blogosfera, nie trudno jest narazić się na zarzut zniesławienia, które może ... inne języki. Sąd nałożył na pisarza 2,5 tys. euro kary. W 2013 r. i 2014 r. na jednym z portali internetowych ukazały się artykuły z sugestiami, że dwie ...
-
Jacy freelancerzy są najbardziej poszukiwani?
... Nieco mniejszy, bo 79 proc. wzrost odnotowali freelancerzy w kategorii SEO (optymalizacja stron internetowych) oraz social media (m.in. realizacja kampanii reklamowych czy prowadzenie profili w mediach społecznościowych). W Polsce freelancing można uznać za synonim ... freelancerów. Badanie rynku freelancingu w Polsce realizowane jest corocznie od 2014 ...
-
Opodatkowanie dochodów Polaka mieszkającego w Emiratach - precedensowa interpretacja
... (sygn. IBPBII/1/415-908/14/ASz z 4 lutego 2015 r.). Zmiana przepisów Do 30 kwietnia 2014 r. art. 4 ust. 1 umowy w sprawie unikania podwójnego opodatkowania (dalej: UPO) zawartej ... dowodami mogą również przelewy potwierdzające fakt dokonywania regularnych opłat za media, dowody rejestracyjne pojazdów czy zawierane dla nich polisy ubezpieczeniowe. ...
-
Rynek reklamy wart 13 mld zł. Reklama kinowa z dużym wzrostem
... 214,7 mln zł, co stanowi 12,6% wzrostu rok do roku. W top 5 sektorów z największym udziałem w wydatkach na reklamę kinową znalazły się: media, motoryzacja, żywność, handel i finanse. Pod względem wolumenu wzrostu wyróżnił się sektor telekomunikacyjny, który zwiększył inwestycje w reklamę kinową o prawie 7,8 mln zł ...