-
Wynagrodzenia po kierunkach humanistycznych w 2014 roku
Mediana wynagrodzeń absolwentów studiów humanistycznych wyniosła w 2014 roku 4 000 PLN — wynika z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń przeprowadzonego przez Sedlak & Sedlak. Co czwarty z nich zarabiał 6 218 PLN i więcej. Natomiast 25% ...
-
KPF: pośrednictwo kredytowe II kw. 2014
... całej branży pośrednictwa, rozumianej jako podmioty zrzeszone w KPF i Związku Firm Doradztwa Finansowego, wyniósł w I półroczu 2014 44%. – Różnicy obliczonej dla firm członkowskich KPF i łącznie dla całego sektora nie należy ... Kredytowych, Autodirect S.A., Dom Finansowy QS Sp. z o.o., Fines S.A., Idea Expert S.A., Dom Kredytowy NOTUS S.A., ZPR Media ...
-
Social media: jak wykorzystują je osoby poszukujące pracy?
... wykorzystują je również do poszukiwania pracy. Wyniki najnowszej edycji badania Randstad Award pokazują, że social media (głównie Facebook) są źródłem wiedzy na temat firmy, dostępnych ofert pracy czy wydarzeniach ... się, pracujących, jak i poszukujących pracy. Badanie było przeprowadzone w okresie od września do grudnia 2014 r. za pomocą ankiet ...
-
Usługi dla ludności: wynagrodzenia 2014
... otrzymywali pracownicy usług technicznych (4 000 PLN), a niewiele mniejsze zatrudnieni w usługach komunalnych (3 778 PLN) oraz w obsłudze nieruchomości (3 700 PLN). W 2014 roku najniższe pensje otrzymywali zatrudnieni w geodezji (2 680 PLN). Zarobki w hotelarstwie, gastronomii i turystyce również nie dorównywały medianie wynagrodzeń w usługach dla ...
-
Branża modowa: wydatki na reklamę w 2014 r.
... wybierane są magazyny dla kobiet – wynika z analizy domu mediowego Codemedia. W 2014 roku największym reklamodawcą w kategorii moda była branża odzieżowa, która ... za nimi uplasował się Pudelek.pl. 7% budżetów pochłonęła reklama outdoorowa, a jej koszt w 2014 roku to ponad 13 milionów złotych. W tym przypadku widać niewielki spadek (3%). Po 2% ...
-
Wynagrodzenia w bankowości w 2014 roku
... z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń przeprowadzonego przez Sedlak & Sedlak w 2014 roku. Połowa zatrudnionych w tej branży zarabiała od 3 550 do 9 200 PLN. A ... stażem przekraczającym 4 lata zarabiali w bankach już powyżej mediany ogólnopolskiej, która w 2014 roku wyniosła 4 150 PLN. Najniższe pensje otrzymywali pracownicy administracyjni. Połowa z ...
-
Megapanel I 2014
... oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za styczeń 2014. W rankingu witryn zgrupowanych i niezgrupowanych wg zasięgu miesięcznego nadal ... - Grupa Edipresse.pl. W styczniowym rankingu TOP 20 aplikacji wygrała Grupa Microsoft Windows Media Player, którego zasięg wynosi 52,71 proc. Drugie miejsce zajmuje Komunikator ...
-
Monitoring mediów: cytowania VI 2014
... oraz dzienników regionalnych (lista poniżej). Uwzględniono wszystkie artykuły, które ukazały się w mediach w okresie od 1 do 30 czerwca 2014 r., w których cytuje się i powołuje na badane media. Wyszukiwano tytuł pozycji uwzględniając pełną deklinację. Uwzględniono również nazwy potoczne, np. Rzepa (zamiast: Rzeczpospolita) czy Polska (zamiast ...
-
Megapanel V 2014
... realizacji badania Megapanel PBI/Gemius, opublikowały wyniki za maj 2014. Dane dotyczą między innymi najpopularniejszych stron WWW i aplikacji PC, a także materiałów audio i ... PC pierwsze miejsce, tak jak miesiąc wcześniej, zajmuje Grupa Microsoft-Windows Media Player. Na drugim – również bez zmian – Grupa Microsoft-Komunikator Skape, a na trzecim – ...
-
Monitoring mediów: cytowania VII 2014
... oraz dzienników regionalnych (lista poniżej). Uwzględniono wszystkie artykuły, które ukazały się w mediach w okresie od 1 do 31 lipca 2014 r., w których cytuje się i powołuje na badane media. Wyszukiwano tytuł pozycji uwzględniając pełną deklinację. Uwzględniono również nazwy potoczne, np. Rzepa (zamiast: Rzeczpospolita) czy Polska (zamiast ...
-
Megapanel VI 2014
... realizacji badania Megapanel PBI/Gemius, opublikowały wyniki za czerwiec 2014. Dane dotyczą między innymi najpopularniejszych stron WWW i aplikacji PC, a także materiałów audio i ... pierwsze miejsce, tak jak miesiąc wcześniej, zajmuje Grupa Microsoft-Windows Media Player. Na drugim – również bez zmian – Grupa Microsoft-Komunikator Skape, a na trzecim ...
-
Monitoring mediów: cytowania VIII 2014
... ogólnopolskich oraz dzienników regionalnych. Uwzględniono wszystkie artykuły, które ukazały się w mediach w okresie od 1 do 31 lipca 2014 r., w których cytuje się i powołuje na badane media. Wyszukiwano tytuł pozycji uwzględniając pełną deklinację. Uwzględniono również nazwy potoczne, np. Rzepa (zamiast: Rzeczpospolita) czy Polska (zamiast ...
-
Megapanel VII 2014
... realizacji badania Megapanel PBI/Gemius, opublikowały wyniki za lipiec 2014. Dane dotyczą między innymi najpopularniejszych stron WWW i aplikacji PC, a także materiałów audio i ... PC pierwsze miejsce, tak jak miesiąc wcześniej, zajmuje Grupa Microsoft-Windows Media Player. Na drugim – również bez zmian – Grupa Microsoft-Komunikator Skape, a na trzecim ...
-
Monitoring mediów: cytowania IX 2014
... oraz dzienników regionalnych (lista poniżej). Uwzględniono wszystkie artykuły, które ukazały się w mediach w okresie od 1 do 30 września 2014 r., w których cytuje się i powołuje na badane media. Wyszukiwano tytuł pozycji uwzględniając pełną deklinację. Uwzględniono również nazwy potoczne, np. Rzepa (zamiast: Rzeczpospolita) czy Polska (zamiast ...
-
Megapanel IX 2014
... realizacji badania Megapanel PBI/Gemius, opublikowały wyniki za wrzesień 2014. Dane dotyczą między innymi najpopularniejszych stron WWW i aplikacji PC, a także materiałów ... PC pierwsze miejsce, tak jak miesiąc wcześniej, zajmuje Grupa Microsoft-Windows Media Player. Na drugim – również bez zmian – Grupa Microsoft-Komunikator Skape, a na trzecim – ...
-
Monitoring mediów: cytowania X 2014
... oraz dzienników regionalnych (lista poniżej). Uwzględniono wszystkie artykuły, które ukazały się w mediach w okresie od 1 do 31 października 2014 r., w których cytuje się i powołuje na badane media. Wyszukiwano tytuł pozycji uwzględniając pełną deklinację. Uwzględniono również nazwy potoczne, np. Rzepa (zamiast: Rzeczpospolita) czy Polska (zamiast ...
-
Monitoring mediów: cytowania XI 2014
... oraz dzienników regionalnych (lista poniżej). Uwzględniono wszystkie artykuły, które ukazały się w mediach w okresie od 1 do 30 listopada 2014 r., w których cytuje się i powołuje na badane media. Wyszukiwano tytuł pozycji uwzględniając pełną deklinację. Uwzględniono również nazwy potoczne, np. Rzepa (zamiast: Rzeczpospolita) czy Polska (zamiast ...
-
Monitoring mediów: cytowania XII 2014
... oraz dzienników regionalnych (lista poniżej). Uwzględniono wszystkie artykuły, które ukazały się w mediach w okresie od 1 do 31 grudnia 2014 r., w których cytuje się i powołuje na badane media. Wyszukiwano tytuł pozycji uwzględniając pełną deklinację. Uwzględniono również nazwy potoczne, np. Rzepa (zamiast: Rzeczpospolita) czy Polska (zamiast ...
-
O wynikach II tury wyborów współdecydują media społecznościowe
... stwierdzić, że podczas I tury istotny wpływ na decyzje wyborcze wywarły media społecznościowe. Czy ta sytuacja powtórzy się również w najbliższą niedzielę? Z tego ... w raporcie platformach społecznościowych. Gorzów Wielkopolski W Gorzowie Wielkopolskim urzędujący od 2014 r. prezydent miasta Jacek Wójcicki zdobył 49,24% głosów. Wójcicki zmierzy się ...
-
E-commerce w Polsce: trendy 2014
... małych e-sklepów. Wzrost zainteresowania branżą e-commerce ze strony funduszy inwestycyjnych. W 2014 roku największy wpływ na branżę e-commerce będzie miała zmiana przepisów ... wymogów przez e-sklepy – twierdzi Lidia Ratajczak-Kluck, Dyrektor Obszaru Media, E-commerce, Programy Lojalnościowe, arvato Polska. Wykorzystanie kanału e-sprzedaży w ...
-
Wyzwania CMO 2014
... obszar, który wymaga inwestycji w wiedzę, to analityka marketingowa (65%). Social media wskazało 57% szefów marketingu, podobnie jak content marketing. ... , dyrektor marketingu i komunikacji, EY Polska. O badaniu: Badanie „Wyzwania CMO 2014. Dokąd zmierza marketing?” przeprowadzono w lutym i marcu 2014 r. Wzięło w nim udział 91 menedżerów marketingu ...
-
Wynagrodzenia w organizacjach pozarządowych w 2014 roku
Mediana wynagrodzeń w organizacjach pozarządowych wyniosła 3 851 PLN brutto miesięcznie – wynika z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń przeprowadzonego przez Sedlak & Sedlak w 2014 roku. Co czwarty pracownik organizacji pozarządowych zarabiał 5 900 PLN i więcej a 25% osób otrzymywało 2 700 PLN. Mediana wynagrodzeń dyrektorów wyniosła 6 900 ...
-
Sieci handlowe w mediach I kw. 2014
... cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy, które ukazały się między 1 stycznia a 31 marca 2014 roku. Łukasz Jadaś,
-
Rynek dóbr luksusowych: czołowe marki 2014
... pierwszej edycji raportu Deloitte „2014 Global Powers of Luxury Goods”. Prognozy na przyszłość są optymistyczne, przy czym najdroższe marki muszą na szerszą skalę wykorzystywać e-commerce oraz social media. Wzrost sprzedaży w minionym ... kolekcjonerstwa oraz luksusowych win, wódek i koniaków. Raport został opublikowany przez Deloitte USA w maju 2014 ...
-
Prezydenci miast w mediach w II kw. 2014
... media ogólnopolskie – w II kwartale ich udział był jednak niższy niż w pierwszym (56,8 do 63,7 proc). Analitycy „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” wykazali również wysoki (48 proc.) udział źródeł ogólnokrajowych w przypadku prezydenta Krakowa oraz Katowic (41,9 proc). W II kwartale 2014 ... stacji RTV Zakres czasowy: II kwartał 2014 Zasięg mediów ...
-
Największe sieci handlowe na świecie 2014
... raportu „Global Powers of Retailing 2014. Retail Beyond begins” przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte we współpracy ze STORES Media, liderem w tym sektorze pozostaje ... odpowiada ona już za 5,8 proc. PKB wypracowanego w 2012 roku. Informacje o raporcie: Raport 2014 Global Powers of Retailing przedstawia ranking 250 największych światowych ...
-
Przestępstwa gospodarcze - raport 2014
... polskiego oszusta wyłania się z raportu „Global Economic Crime Survey 2014”. Najczęściej niedozwolonych czynów dopuszczają się pracownicy niskiego szczebla (połowa wszystkich ... , że padły jej ofiarą. Samo postrzeganie korupcji jest kształtowane głównie przez media, które informują o skandalach korupcyjnych jak o zjawisku codziennym i powszechnym. Co ...
-
Wynagrodzenia osób z różnym wykształceniem w 2014 roku
... to sprawa jest oczywista. Wykształcenie w zdecydowanym stopniu podnosi naszą wartość na rynku pracy. Przykładem są poniższe wyniki Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń z 2014 roku. Dane zawarte w tabeli 1 jednoznacznie wskazują, że osoby z wykształceniem wyższym magisterskim (5 750 PLN) zarabiają 2,4 więcej od osób z wykształceniem podstawowym ...
-
Media społecznościowe a wiek ich użytkowników
Media społecznościowe stanowią ważny kanał komunikacji między reklamodawcami a klientami. Dlatego ... Instagrama i Twittera, zamieszkujące Białoruś, Polskę, Rosję, Rumunię, Turcję i Ukrainę. W badaniu uwzględniono dane średniomiesięczne z 2014 roku i użytkowników powyżej 18 roku życia, którzy korzystają z Facebooka, Instagrama i Twittera. Facebook " ...
-
Podatek obrotowy w social media
... podatek będzie szkodliwy dla polskich przedsiębiorców, odpiera m.in. Wojciech Surmacz na łamach portalu wGospodarce.pl: "Według GFK Polonia pod koniec 2014 roku w Polsce było 77,5 tys. spożywczych sklepów małoformatowych. Euromonitor w prognozie sprzed kilku lat, która nie uwzględnia projektu podatku sklepowego Prawa ...
-
Cyberprzestępczość - aresztowania III 2014
Kaspersky Lab po raz kolejny publikuje zestawienie sukcesów w walce z cyberprzestępoczości. "Gwiazdami" marcowego rankingu są m.in. dwaj Francuzi, którzy prawdopodobnie zapłacą trzy miliony euro za dystrybuowanie pirackich treści multimedialnych. Niebagatelnej kary, 20 lat więzienia, być może nie unikną również Richard Gundersen, Aleksiej Szarapka ...
-
Polska Ekstraklasa 2014
... jako liga będąca istotną formą rozrywki dla milionów ludzi w tym kraju chcemy być transparentni pokazując w jak różnych formach jak marketing, media, finanse rozwijamy ten biznes - mówi Bogusław Biszof, prezes zarządu Ekstraklasy S.A. - Ten raport to dobry papierek lakmusowy nie tylko dla tych ...
-
Pierwsza pomoc? Sięgnij po media społecznościowe
... tytułowego dwuliterowego komunikatu, a która nie tak dawno, bo latem 2014 roku, biła w sklepach Apple i Google’a wszelkie rekordy popularności? W takich ... towarzyszące serwisom społecznościowym konotacje z ultranowoczesnością i futuryzmem są pieśnią przeszłości. Nowe media „są i już” – zostały odczarowane, a osłaniająca je kurtyna wiedzy tajemnej – ...
-
Fuzje i przejęcia w Polsce w I kw. 2014 r.
... stacje gazu oraz punkty obrotu butlami z gazem LPG. (10 lutego) Next Media Group Ltd, spółka inwestycyjna działająca w skali globalnej, przejęła 50% akcji spółki Abbey ... emerytalnym i obawach inwestorów o aktywa znajdujące się w OFE. Mimo faktu, iż z początkiem lutego 2014 r. OFE stały się faktycznie funduszami akcji (87% udział akcji w aktywach ...
-
Wydatki na reklamę I-V 2014 r. - firmy kosmetyczne
... media – ... Media, który monitoruje w tym segmencie ok. 75% wydatków w obszarze display, brak natomiast danych na temat video, wyszukiwarek i mailingów). Analiza wydatków reklamowych w miesiącach od stycznia do maja w latach 2012 - 2014. Materiał stanowi opracowanie ekspertów Equinox Polska na podstawie analiz własnych oraz danych Kantar Media ...