-
Obroty na rynkach GPW X 2014 r.
... 2014 r. na GR GPW zadebiutowały spółki Polwax, Synektik, Internet Media Services i CDRL. Spółki Synektik oraz Internet Media ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015
... Coca Cola następująca po reklamie telewizyjnej marki Smirnoff. Dla media planerów i media buyerów jest to ekscytujący czas zmian, a prawdziwe ... 2014 upłynęła markom na próbach znalezienia swojego miejsca na platformach społecznościowych typu mikrowideo, takich jak Vine czy Instagram. Wysiłki te jak dotąd kończyły się pozyskiwaniem tzw. earned media ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, multiscreen, reklama online, Bid Data, reklama telewizyjna -
Najczęściej cytowane media I 2014
... a telewizją – TVN 24 Biznes i Świat. Media regionalne Dziennik Polski był w analizowanym czasie najczęściej cytowanym medium regionalnym. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono na podstawie 4805 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 31 stycznia 2014 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości ...
-
Najczęściej cytowane media II 2014
... , a telewizją – TVN 24 Biznes i Świat. Media regionalne Dziennik Polski był w analizowanym czasie najczęściej cytowanym medium regionalnym. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono na podstawie 4073 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 28 lutego 2014 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości ...
-
Najczęściej cytowane media XII 2014
... cytowanym portalem został bankier.pl. Media regionalne Radio Gdańsk było w analizowanym okresie najczęściej cytowanym medium regionalnym. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono na podstawie 4 449 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 31 grudnia 2014 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości ...
-
Czytelnictwo w Polsce według social media
... o prawie 30 tys. więcej wzmianek w porównaniu do roku 2014. Nowoczesność vs tradycja Internauci chętnie angażują się w dyskusje, rekomendują ulubione tytuły, rozmawiają o fabule książek, czy dzielą się emocjami towarzyszącymi im przy czytaniu. Użytkownicy social media traktują przestrzeń internetową jako możliwość pochwalenia się, zaczerpnięcia ...
-
Przelewy ekspresowe BlueCash I-IX 2014
... przez sopocką spółkę Blue Media, co miesiąc dokonywanych ... Media, przelew ekspresowy mogą wykonać już klienci 47 banków (stan na październik 2014) a zasięg systemu obejmuje 60 banków. – Prognozujemy, że do końca 2014 roku za pośrednictwem SPBC liczba wszystkich transakcji przekroczy 2,5 miliona – tłumaczy Sebastian Ptak, Członek Zarządu Blue Media ...
-
Jak zmieniają się polskie media społecznościowe
... pozycja serwisów, z których korzystają, pozostanie silna. Co ciekawe, w media społecznościowe wkracza też coraz więcej osób starszych (55+). Preferowane przez nich serwisy ... Informacje o badaniu Dane pochodzą ze zrealizowanego przez IRCenter badania „Social Media w Polsce. 2014”. Badanie ma charakter cykliczny i ma na celu pomiar trendów konsumpcji ...
-
Odliczenie VAT z faktury za media z prognozą
... (art. 2 pkt 31 ustawy o VAT). Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy w interpretacji indywidualnej z dnia 28.04.2014 r. nr ITPP2/443-154/14/EK wyjaśnił, że prawo do odliczenia VAT z faktury prognozowej za media „(...) powstaje w rozliczeniu za okres, w którym w odniesieniu do nabytych towarów powstał obowiązek podatkowy, a skoro obowiązek ten ...
-
Wydatki na reklamę I–IV 2014 r. - sektor finansowy
... pod marką Orange. Start oferty został zaplanowany na drugą połowę 2014 roku. Propozycja skierowana będzie do klientów indywidualnych oraz małych i średnich ... Informacje o badaniu Dane oszacowane na podstawie informacji z Instytutu Badawczego Kantar Media, który monitoruje w tym segmencie ok. 75% wydatków w obszarze display, brak natomiast ...
-
Prognozy na 2014 według Saxo Bank
... działań, a nie dzięki jakiemuś proaktywnemu „oświeceniu", któremu ulegną decydenci. Bardzo rozczarowujące w 2014 r. będzie to, że zarówno amerykańskiej, jak i niemieckiej gospodarce nie uda się ... „tłustą piątką” sektora technologicznego, a są to Amazon, Netflix, Twitter, Pandora Media oraz Yelp. Ponieważ premia waluacyjna jest wypaczona ze względu ...
-
Tendencje na rynku pracy specjalistów II kw. 2014
... spadkiem o 3 punkty procentowe w stosunku do wyników uzyskanych na początku 2014 roku. – Dane te pokazują, że polskie firmy bardzo dobrze wykorzystują korzystną ... za stabilne. Do nich zaliczają się sektory: Energia – ropa i gaz, Reklama, media i marketing, Produkcja przemysłowa oraz Elektronika, a także branża TSL. Konsultanci Antal zwracają uwagę ...
-
Przelewy ekspresowe BlueCash w 2014 roku
... których przelewy natychmiastowe SPBC to źródło dodatkowego przychodu. Roczne podsumowanie firmy Blue Media nie pozostawia wątpliwości. Miniony rok przyniósł Systemowi Płatności BlueCash wielowymiarowy ... . O ile w 2013 roku SPBC przeprocesował niecałe 700 mln złotych, w roku 2014 była już to kwota ponad 1,2 mld. Od początku swojego istnienia ...
-
Apteki kichają na social media
... wprost pytania o polecenie taniej lub najlepszej apteki. Jak wynika z analiz monitoringu internetu prowadzonych w IMM od 2014 roku, w szczycie sezonu zachorowań Polacy każdego dnia zamieszczają w social media nawet 2 tysiące skarg na grypę i przeziębienia. Liczba internetowych deklaracji złego samopoczucia jest wprost proporcjonalna do liczby ...
-
Najczęściej cytowane media VIII 2015
... pozycję zawdzięcza rankingowi „Bogactwo samorządów – ranking dochodów jednostek samorządu terytorialnego 2014”. Liderem w kategorii miesięczników został Forbes, który pokonał zajmujący drugie miejsce ... ekonomicznych, wyprzedzając Puls Biznesu oraz Forbes. Media regionalne Radio Wrocław, Polska Dziennik Zachodni oraz Polska Głos Wielkopolski były ...
-
Wakacje 2016: media pogrążają biura podróży?
... okazyjnie lub regularnie różne kwestie w środkach przekazu o znacznie większym niż media branżowe zasięgu (prasa ekonomiczna, czy profesjonalne portale o profilu ... oferuje sprzedaż wyjazdów turystycznych, rezerwację hoteli oraz biletów lotniczych. W roku 2014 zanotowała obrót (nominalna wartość sprzedanych wycieczek, biletów lotniczych, ...
-
Mikropożyczki online - wizerunek w Internecie w I kw. 2014
... Brand24 poddano analizie pojawiające się w I kwartale 2014 roku 7004 wątki dotyczące czołowych ... media o swoich działaniach. Inicjatorem wielu artykułów są jednak także inne podmioty działające na rynku finansowym oraz redakcje portali, na których pojawiały się newsy. 13 z 15 marek dużo aktywniej Porównując wyniki badania za pierwszy kwartał 2014 ...
-
Trendy CSR 2014
... i szereg innych pytań dotyczących przyszłości CSR w Polsce. Trendy CSR 2014, przygotowane przez FOB, wskazują na 7 głównych kierunków rozwoju społecznej odpowiedzialności ... , działania proekologiczne oraz zarządzanie zrównoważonym łańcuchem dostaw. W Trendach CSR 2014 wskazane zostały także obszary mogące determinować obraz odpowiedzialnego ...
-
5 najważniejszych wydarzeń z branży video online w 2014 roku
... - tyle w ujęciu globalnym wyniosły wydatki na fuzje i przejęcia w sektorze TMT (telekomunikacja, media, telewizja). Tak wysokiego poziomu nie notowano od 2001 roku. Wśród ... - prognozuje Piotr Czekała z Insys. Inwestycje we własne systemy operacyjne Rok 2014 pełen był informacji na temat rozwijania przez Samsunga otwartego systemu operacyjnego ...
-
Marketing mobilny w Polsce 2014
... (33 proc.). Jednocześnie respondenci odmówili tym formą wysokiej skuteczności i jako najbardziej efektywne wskazywali formaty rich media, które posiadają największy potencjał w zakresie angażowania odbiorców, ale nie są jeszcze w pełni docenione. Podobnie rzecz ... który przeprowadzono na wybranej próbie 266 osób w okresie od 3 kwietnia do 9 maja 2014 ...
-
Brak ryczałtu od wynajmu nieruchomości z faktury za media
... podatkiem liniowym. Jest także czynnym podatnikiem VAT. We wrześniu 2014 r. wnioskodawca wynajął prywatnie (jako osoba fizyczna – poza działalnością gospodarczą) lokal użytkowy ... okresowy za wynajem całej nieruchomości oraz oddzielnie wystawia faktury za media i opłaty dodatkowe. Najemca pokrywa koszty mediów i opłat dodatkowych w takiej samej ...
-
Doradztwo finansowe: wyniki ZFDF III kw. 2014
... lekkiego wyhamowania całego rynku „hipotek” w ujęciu rok do roku, w trzecim kwartale 2014 r. doradcy ZFDF zanotowali 5% wzrost sprzedaży kredytów hipotecznych (w stosunku do Q3 ... największą siłą napędową rynku jest tani kredyt, nagłaśniany przez działania marketingowe i media. Wejście w życie zapisów Rekomendacji KNF w przyszłym roku nie powinno ...
-
Internetowy Samochód Roku 2014
... , tracąc jednakże jedno miejsce. Monika Rakowicz, ekspert z TNS Polska podsumowuje: Rok 2014 jest rokiem, który po raz kolejny został zdominowany przez marki grupy Volkswagen ... pracuje na ten sukces, choćby przez sukcesywny wzrost wydatków na media, plasując się w pierwszej piątce największych reklamodawców w Polsce. Podobnie jak w ubiegłorocznym ...
-
Polscy przedsiębiorcy: Indeks Optymizmu III 2014
... Poniżej prezentujemy pierwsze wyniki. Na podstawie badań ankietowych prowadzonych w marcu 2014 r. Indeks Optymizmu Przedsiębiorców przyjął wartości: 104,2 pkt w zakresie oceny bieżącej ... przedsiębiorstwami, tworzą miejsca pracy oraz dbają o rozwój gospodarczy kraju. Polskie media często publikowały wyniki podobnych wskaźników z zagranicy. Doszliśmy do ...
-
Budowlana Marka Roku 2014
... uroczystej Gali, wręczone zostaną statuetki Budowlana Marka Roku 2014 i Champion Roku 2014. ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku przeprowadziło ogólnopolskie badanie ankietowe, które pozwoliło ... . Na podstawie wyników badania zostanie ogłoszony Ranking Budowlana Marka Roku 2014. Projekt realizowany jest już po raz X-ty. Patronat medialny nad Rankingiem ...
Tematy: Budowlana Marka Roku -
Branża AGD a wydatki na reklamę w I poł. 2014 r.
... wzrosła o 12%. (za: Gazeta Prawna, Polacy wymieniają sprzęt w domach… 21.07.2014 r). Wraz ze wzrostem nakładów na reklamę, zmieniają się preferencje reklamodawców. I tak coraz ... (49,3%) co przełożyło się na budżet o wartości 54,2 mln zł. Pozostałe media pełnią marginalną rolę, nie przekraczając 1% udziału. Struktura wydatków: pralki najlepiej ...
-
Polskie drogi w social media
... złowrogie dziury? Tego nie wie nikt, nawet wróżbita Maciej. Będzie dobrze? Media internetowe w okresie zimowym często poruszają w swoich artykułach temat dróg i potrzeby ich ... newseria.pl, jeśli urzeczywistnią się plany Programu budowy dróg krajowych na lata 2014–2023 realizowanego przy wykorzystaniu środków unijnych oraz wkładu krajowego, możemy ...
-
Check Point: zagrożenia bezpieczeństwa 2014
... w Polsce. Obecnie firma Check Point Software Technologies prezentuje 14 typów na rok 2014, które obejmują 10 najistotniejszych zagrożeń dla bezpieczeństwa przedsiębiorstw oraz cztery ... ilości danych dotyczących klientów jest wartościowym celem dla hakerów. 9. Media anty-społecznościowe Przejęcie kontroli nad cudzym kontem na Twitterze jest już ...
-
Odliczenie VAT z faktury za media w 2013 r.
... jaką zapłaciła – u sprzedawcy bowiem powstanie obowiązek podatkowy tylko w tej części, pozostałą część będzie mogła odliczyć w grudniu 2013 r. (oraz w styczniu i lutym 2014 r.) - bowiem wtedy dopiero u sprzedawcy powstanie obowiązek podatkowy w pozostałym zakresie.
-
Kurorty nadmorskie w social media
... i sympatykami przy wykorzystaniu tego kanału komunikacji, zobaczmy zatem jak radzą sobie popularne letnie kurorty. Pomiędzy 8 października 2013, a 8 stycznia 2014 agencja Projekt PR we współpracy z serwisem www.czasnadmorze.pl przeprowadziła subiektywne badanie jakości komunikacji oficjalnych profili internetowych nadmorskich samorządów ...
-
Media społecznościowe u progu hossy?
... bocznym notowania tej spółki weszły w wyraźny trend wzrostowy, który zakończył się jednak w IV kw. przeceną o blisko 50%. Jednak od połowy 2014 r. papiery Twittera, Facebooka i LinkedIn są ulubieńcami inwestorów. Czy możemy już mówić o giełdowej hossie na rynku mediów społecznościowych? Z pewnością biznes związany ...
-
Nowy obowiązek podatkowy w VAT od 2014 r.
... chwilą dokonania dostawy towarów lub wykonania usługi. Zmiana ta, byłaby wyjątkowo niekorzystna dla przedsiębiorców świadczących usługi masowo (telekomunikacja, energetyka, media). Dostosowanie się do tych przepisów spowodowałoby konieczność przebudowania systemów księgowych, co szczególnie u dużych i średnich podatników wiązałoby się z olbrzymimi ...
-
E-administracja w Europie 2014
... kluczowe - czynniki kluczowe i innowacyjne rozwiązania techniczne (chmura, protokół IPv6, architektura SOA, big data/duże zbiory danych, technologie mobilne i media społecznościowe) mają zasadnicze znaczenie dla pełnego wykorzystania potencjału technologii teleinformatycznych, aby „osiągnąć więcej przy mniejszych nakładach”. Czynniki kluczowe ...
-
Przelewy ekspresowe BlueCash I-VII 2014
... . To również zasługa wzrostu zaufania Polaków do jednej z najszybszych na świecie form transakcji bezgotówkowych – tłumaczy Sebastian Ptak, członek zarządu Blue Media – Prognozujemy, że do końca tego roku za pośrednictwem SPBC liczba wszystkich transakcji przekroczy 2,5 miliona. Dynamika wzrostu oraz przyłączanie się nowych ...
-
Faktury zaliczkowe i końcowe w podatku VAT 2014 r.
... lub chłodniczej oraz gazu przewodowego, usług telekomunikacyjnych i radiokomunikacyjnych, usług wymienionych w poz. 140–153, 174 i 175 załącznika nr 3 do ustawy (tzw. media), usług najmu, dzierżawy, leasingu i innych o podobnym charakterze, usług ochrony osób oraz usług ochrony, dozoru i przechowywania mienia, usług stałej obsługi prawnej ...