-
5 pytań o kredyt hipoteczny dla przedsiębiorców
... . Nieliczne banki będą w stanie uwzględnić przy badaniu zdolności kredytowej amortyzację w firmie klienta, co będzie wymagało przedstawienia tabel amortyzacyjnych za zeszły i bieżący ... umowy kredytowe z harmonogramami dotyczące zobowiązań firmowych lub kosztowne opinie z banków i firm leasingowych. 3. Czy prowadzenie działalności wydłuża procedurę ...
-
Najlepsze Miejsca Pracy w Europie 2022. Wśród laureatów 15 firm z Polski
... ™, firmy muszą przede wszystkim uzyskać dobrą opinię od swoich pracowników. To ich głos wyrażony w anonimowej ankiecie jest kluczowy. Ankieta bada opinie pracowników o firmie pod kątem wielu aspektów, m.in.: zaufania do firmy, relacji z przełożonymi, atmosfery w pracy, możliwości rozwoju osobistego i zawodowego czy poczucia bezpieczeństwa ...
-
Jak ślad cyfrowy może wpłynąć na twoją karierę?
... które mogłyby okazać się w jakiś sposób kompromitujące, gdyby osoba ta została zatrudniona w firmie. Ale nie tylko! Niektórzy rekruterzy próbują wyrobić sobie ... się zawodowo. Również dodając komentarze (w dowolnych social mediach) staraj się, by Twoje opinie były wyważone emocjonalnie, a przy tym wartościowe merytorycznie. Staraj się być pomocny ...
-
Jak weryfikować polskich kontrahentów z branży TSL?
... ankietowanych przyznało, że to robi, jednak głównym źródłem wiedzy okazały się opinie i rekomendacje. Nieoficjalne źródła to jednak za mało, by mówić o rzetelnej weryfikacji. ... zrozumiały. Większość wywiadowni ma również własny system ratingowy, który pozwala wystawić firmie ocenę w zastosowanej skali na podstawie danych dostępnych na jej temat. ...
Tematy: weryfikacja kontrahenta, branża TSL, TSL, transport, firmy transportowe, przewoźnicy, usługi transportowe, transport drogowy, rejestry gospodarcze, Krajowy Rejestr Sądowy, CEIDG, REGON, Krajowy Rejestr Zadłużonych, biała lista podatników VAT, jak sprawdzić kontrahenta, jak sprawdzić firmę, jak sprawdzić wiarygodność firmy, sprawdzenie kontrahenta, wywiad gospodarczy -
Proces rekrutacyjny. Liczy się jakość, a nie ilość?
... zależy – mówi Marta Pawlak-Dobrzańska, Strateg i Analityk HR w Great Digital. W firmie Teleperformance, która jest światowym liderem w zakresie rozwiązań Customer ... osób, które w ciągu ostatnich 12 miesięcy brały udział w procesie rekrutacyjnym. Opinie pracodawców zostały zebrane w ramach badania „Candidate Experience”, przeprowadzonego przez ...
-
Skuteczny marketing szeptany
... com), na której użytkownicy mogą podzielić się doświadczeniami z korzystania z jej produktów. W serwisie publikowane są na tych samych warunkach pozytywne i negatywne opinie. Serwis pozwala firmie zdobyć dane dotyczące oceny produktów. Daje również szansę na znalezienie innowacyjnych rozwiązań. lepiej przyswajają informacje W porównaniu ze zwykłymi ...
-
Warto dbać o wizerunek firmy w sieci
... . Zanim więc coś kupią, zajrzą do Internetu, aby poczytać opinie o produkcie i firmie. W ten sposób, nie kupując bezpośrednio przez Internet, stają się w ... taką informację w oczach wyszukiwarki. Poza tym dużo łatwiej uwierzyć nam w negatywne opinie i komentarze Internautów, klientów niż informacje producentów. Przecież to oczywiste, że producent chce ...
-
Czy biznes wykorzystuje social media?
... narzędzie monitorowania opinii, jednak tylko kilka z nich deklaruje, iż śledzi częstotliwość, z jaką prowadzone są dyskusje o firmie w sieci. Jedynie 18% badanych firm potrafi zidentyfikować pozytywne i negatywne opinie. Korzyści 36% przebadanych firm deklaruje wdrożenie analizy odczuć klientów w ciągu kolejnych dwóch bądź trzech lat. Około ...
-
Bezpieczne zakupy internetowe? To możliwe
... jest niezwykle cenna. Często też to właśnie rekomendacje i opinie klientów decydują o chęci dokonania zakupu przez nowe osoby. Opinie o sklepie można znaleźć po prostu na ... Firmy, znajdujący się na stronie sklepu internetowego. Znajdziemy tam kluczowe informacje o firmie, jej dane rejestrowe oraz, co jest równie istotne, będziemy mogli zapoznać się z ...
-
Branża e-commerce na przestrzeni ostatnich dziesięciu lat
... com (4 proc.) oraz Swistak.pl (3 proc.). Mateusz Gordon, ekspert e-commerce w firmie Gemius wskazuje, że wśród stron WWW tego typu ... który lubi, a nie w tym, w którym jest najtaniej – podsumowuje ekspert. Opinie o sklepach i produktach Strony WWW gromadzące opinie o sklepach i produktach w ciągu dziesięciu lat najwięcej internautów przyciągały ...
-
Bezpieczne zakupy online w 10 krokach
... jaki się uważa. 3. Czy na stronie sklepu można znaleźć opinie klientów? Opinie klientów są często bardzo dobrym sposobem na sprawdzenie rzetelności i wiarygodności sklepu ... udostępnia takich danych, należy poważnie zastanowić się nad jego wyborem. Informacje o firmie powinny zawierać nie tylko jej adres, dane kontaktowe, formę prawną (na przykład Sp ...
-
Sztuka konwersacji
... i prowokacji. Staraj się (można się tego nauczyć) przedstawiać własne opinie w sposób nie stwarzający poczucia zagrożenia - sposób zachęcający do komentarza i ... . O przebiegu konwersacji decydują społeczne reguły i towarzyskie konwenanse. Pogawędka na przyjęciu w firmie, na przykład: pełna kurtuazji wymiana banalnych opinii. Konwersacja utrzyma ...
Tematy: -
Promocja w segmencie B2B
... nie podejmą, od nich może zależeć odnawialność zakupów. Ich opinie są niezmiernie istotne przy powtórkach zakupów dóbr z tego segmentu. W ... narkotyków”. kontakt: anna.golebicka@martis.pl Maciej Musioł jest dyrektorem sprzedaży w firmie IDMnet Sp. z o.o. Zajmuje się kompleksowym prowadzeniem kampanii promocyjnych w internecie. Prowadzi szkolenia ...
-
Niepełnosprawni w pracy
... że zatrudnienie niepełnosprawnych jest korzystne dla zakładu pracy. Większą świadomość korzyści związanych z obecnością niepełnosprawnych w firmie mają osoby, które już z nimi współpracowały. Nieco ponad połowa badanych nie podziela opinii ... cały wrzesień 2006 r. Odpowiedzi udzieliło 1514 osób. Ankieta składała się z 10 pytań, badających opinie i ...
-
Kobiety przyszłością IT
... jeśli chodzi o współpracę i budowanie zaufania, co leży u podstaw relacji partnerskich w firmie.” – powiedział Mark Raskino z Gartnera. „Kobiety potrafią słuchać, mają lepsze zdolności ... obsadzaniu nimi stanowisk kierowniczych. „Większość tradycyjnych programów starała się zmienić opinie ludzi, ich kulturę organizacyjną lub po prostu opierały się ...
-
Małe firmy traktowane są po macoszemu
... Często zdają się zapominać, że stworzenie kolejnego nowego miejsca pracy w dużej firmie to koszty rzędu kilkuset tysięcy złotych lub nawet kilku milionów, ... starcie, co jest zjawiskiem szczególnie niekorzystnym. Szerzej powinno się uwzględnić opinie przedsiębiorców na etapie opracowywania programów operacyjnych i ich uzupełnień. Należy przeznaczyć ...
-
Tydzień 39/2007 (24-30.09.2007)
... przed wrogim przejęciem, bo w obecnej sytuacji Skarb Państwa i tak w nowej firmie nie będzie większościowym udziałowcem. Obecnie państwo kontroluje ponad 80% akcji Lotosu ... nie podejmują dyskusji z ekspertami, którzy zgłaszają krytyczne uwagi. Trzeba przyznać, że opinie ekspertów są zróżnicowane. My prezentujemy prognozę prof. Andrzeja Wernika, który ...
-
Internet PR a komunikacja kryzysowa
... i telewizyjne. Centra prasowe zawierają również aktualne i archiwalne wiadomości prasowe o firmie oraz oświadczenia wychodzące z przedsiębiorstwa, a podczas kryzysów stają ... dyskusyjne mogą stać się dla przedsiębiorstwa mieczem obosiecznym, miejscem, które zawiera opinie negatywne szkodzące wizerunkowi firmy. W skrajnych przypadkach listy adresowe i ...
-
Jak reagować na mobbing w pracy?
... życia dla pracy. Jeśli możesz sobie na to pozwolić - zrezygnuj z pracy w tej firmie. Jeśli odejście z pracy jest w danym momencie niemożliwe - przygotuj się do złożenia ... na pracę w nowym miejscu, zrób tak zwany "wywiad środowiskowy" - zbierz opinie na temat przestrzegania prawa pracy, atmosfery, kultury organizacyjnej i zarządzania. Pozytywne ...
-
Stanowisko kierownika: płeć bez znaczenia?
... z byciem dobrym szefem. Dla 30% badanych lepszym przełożonym okazał się mężczyzna. Opinie kobiet i mężczyzn są zbliżone; sądzi tak odpowiednio 30% i 29% badanych. ... w badaniu w Polsce, najwięcej – 31% aspiruje do osiągnięcia poziomu kierownika lub kierownika działu w firmie średniej wielkości. Do tej grupy aspiruje największy procent kobiet – 40%. Z ...
-
Dlaczego warto stosować outplacement?
... - poczucie krzywdy ex-pracownicy odreagowują przez długi czas, rozpowszechniając negatywne opinie o swoim byłym pracodawcy i skutecznie zniechęcając jego potencjalnych kontrahentów. ... wszystkich sił walczyć o to, aby znów znaleźć się na szczycie. Kiedy w firmie psuje się klimat, a wszyscy myślą i rozmawiają tylko o zwolnieniach – drastycznie spada ...
-
Skuteczna strategia marketingowa
... Internet, choć subiektywnie, jednak w bardzo skuteczny sposób kształtuje obraz marki. Opinie, z internetu, podobnie jak powszechnie powtarzane na ulicy, są w stanie ... bardzo efektywne zarządzanie marketingowe skupia wokół marketingu większość kluczowych osób w firmie. Marketing kreuje potrzebę wśród grupy docelowej i pracuje na wizerunek firmy ...
-
Reputacja jako kapitał firmy
... nazwane, nie istnieje, bo cóż wynika z anonimowości? Nazwa daje firmie status prawny i odróżnia w otoczeniu, dobrze zaprojektowania i chroniona prawnie daje gwarancję ... organizacjami które monitorują reakcje społeczne? Podczas audytu reputacji warto poznać opinie i znajomość najważniejszych wartości firmy z ust otoczenia wewnętrznego. Warto sprawdzić ...
-
Urlop ojcowski budzi wątpliwości
... czasie korzystania z niego dziecko ukończy 12 miesiąc życia. „Z uwagi na sprzeczne opinie urzędów, zajęcie konkretnego stanowiska w tej sprawie jest trudne. Jednakże ... hipotetycznej sytuacji: Pracownik zatrudniony w firmie X skorzystał z urlopu ojcowskiego. Następnie rozwiązał umowę o pracę, zatrudnił się w firmie Y i ponownie złożył wniosek o urlop ...
-
Czy CSR zmieni polskie firmy?
... Lewiatan oraz Deloitte. Jeszcze przed kryzysem opinie liderów światowego biznesu wskazywały na rosnący potencjał obszaru zarządzania, jakim jest społeczna odpowiedzialność biznesu. Kilka lat temu 34 % przedsiębiorców, wskazywało, że odpowiedzialne zarządzanie ma „wysoki” lub „bardzo wysoki priorytet” w firmie. Obecnie twierdzi tak niemal 70 ...
-
Polscy internauci a e-commerce 2010
... opinii Jak pokazują wyniki badania, porównywarki cen ofert e-sklepów oraz serwisy konsumenckie gromadzące opinie, sugestie i rekomendacje internautów mają duży wpływ na wzrost odsetka kupujących ... – mówi Krzysztof Łopuszyński, lider zespołu ds. badań e-marketingowych w firmie Gemius S.A. Kobiety cenią rekomendacje zakupowe Wykorzystanie różnych ...
-
Plany polskich pracodawców
... wprowadzanymi działaniami mającymi na celu motywowanie pracowników do pozostania w firmie były szkolenia zawodowe i doszkalające (22%). Podobny udział badanych ... projekt Instytutu Badawczego Randstad, w którym respondentami są pracodawcy wyrażający opinie w najważniejszych obszarach ich działalności, m.in.: planowanych zmian w poziomie zatrudnienia ...
-
Atrakcyjny pracodawca to stabilność zatrudnienia
... warunki finansowe. W 2. edycji badania przeprowadzonego przez instytut badawczy IMCA International na zlecenie firmy Randstad zapytano ponad 7 tys. respondentów o ich opinie na temat pracy w 150 największych firmach działających na polskim rynku. Chociaż nadal najważniejszym wyznacznikiem wyboru pracodawcy jest wynagrodzenie, to kryterium ...
-
Polscy pracownicy lubią swoje firmy
... 2011 roku użytkownicy GoldenLine.pl mają możliwość wystawiania ocen swoim byłym i obecnym pracodawcom. Mogą także deklarować, że chcieliby pracować w określonej firmie. Opinie może wystawić użytkownik, który posiada konto od co najmniej 6 miesięcy, a w swoim życiorysie zawodowym zaznaczył, że pracował dla danej firmy. W trosce ...
-
Jak zaprojektować nazwę produktu?
... marketingu. Audyt nazwy podnosi efektywność marketingu. Wyniki badań i analiz oraz opinie poszczególnych specjalistów zawierają zawsze dużo ciekawych i istotnych informacji na temat nazwy ... swoje marki na określonych rynkach i w określonych branżach. Daje to firmie informacje i konkurencyjności marki. Dla uzyskania dodatkowych gwarancji i szerszej ...
-
Etyka w biznesie obniża loty
... W stosunku do analogicznego badania, przeprowadzonego w 2011 r., to spadek o 7,5 punktów procentowych. Opinie polskich pracowników nt. zasad etycznych, jakimi kierują się w biznesie ... , że jego wkład w rozwój firmy jest ważny. Ze zmotywowanymi pracownikami firmie znacznie łatwiej przejść trudny okres. To najlepsza strategia na kryzys” – dodaje ...
-
Sektor MŚP: ocena IV kw. 2012 i prognoza I kw. 2013
... firmy – już prawie 45 proc. przedsiębiorców uważa, że sytuacja w ich firmie pogorszyła się w poprzednich 3 miesiącach. To niestety kolejny rekord i najwyższy odsetek pesymistów ... okresu roku 2010 i o 3,62 punkty mniej licząc r/r. Na wskaźnik KERNA wpływają opinie przedsiębiorców dotyczące kondycji ekonomicznej kraju oraz kondycji własnej firmy. W tym ...
-
Najpopularniejsze pytania rekrutacyjne
... Marsa?, które zostało zadane podczas rekrutacji na stanowisko Senior Recruiting Manager w firmie Amazon.com. Na ogół jednak, szczęśliwie dla kandydatów, padają bardziej ... , zajmująca się tematem Candidate Experience w procesie rekrutacji, czyli dbaniem o wrażenia i opinie kandydatów. Informacje o badaniu: Badanie Pracuj.pl „HR-owca portret własny” ...
-
Sektor MŚP: ocena III kw. 2013 i prognoza IV kw. 2013
... jeszcze lepszy, niż poprzedni w ocenie 35,7 proc. badanych przedsiębiorców. Na dalszą poprawę w firmie liczy też więcej badanych, niż rok temu i dwa razy tyle, ile na starcie ... to prawie 99 proc. wszystkich firm w Polsce, a na wskaźnik KERNA wpływają opinie przedsiębiorców dotyczące kondycji własnej firmy oraz kondycji ekonomicznej kraju. Wzrost ...
-
Jeśli praca, to po znajomości
... jest fakt, iż pracę dostaje się po znajomości. Brak kontaktów w danej firmie sprawia, że pracy się nie dostaje. Czy rzeczywiście tak jest? Część ... problem dla 10% Polaków. 3% winą obarcza źle przygotowane CV. - Od naszych klientów słyszymy opinie, z których wynika, że kandydatom nadal zdarza się przysyłać nieodpowiednio sporządzone dokumenty ...