-
Centra handlowe w Polsce i na świecie
... rynkiem najemcy. Właściciele powierzchni będą musieli prowadzić aktywne działania, aby przyciągać nowe marki do swoich centrów. Wyraźnie też rysuje się podział na najlepsze centra w doskonałych lokalizacjach oraz mniej popularne obiekty, które wzbudzają mniejsze zainteresowanie zarówno wśród najemców, jak i inwestorów poszukujących bezpiecznej ...
-
Honda CR-V Comfort 2,2 i-DTEC
... poprzez Honda Finance załatwimy przy pomocy doradcy finansowego u dealera japońskiej marki. Gwarancja, to standardowo 3 lata lub 100 tys. kilometrów i odpowiednio, 3 lata ... . kilometrów) w całej Unii Europejskiej. Podsumowanie SUV-y stają się coraz bardziej popularne w Europie. Ich środowiskiem naturalnym zasadniczo jest asfalt i, co najwyżej, ...
-
Rynek mediów i reklamy 2013-2017
... ) zaczęły zwalniać. Szacujemy, że TV ARPU osiągnął już swój szczyt, a obecnie popularne oferty wieloelementowe wpływają na obniżenie ceny telewizyjnego składnika pakietu. Wydatki na ... liczby: zmieniają one definicję prasy z wyłącznie drukowanej gazety na marki informacyjne, pod którymi treści dostarczane są różnymi kanałami do docelowego odbiorcy” – ...
-
Kupony rabatowe zdobywają polski rynek
... , ale także wspierająca je społeczność blogerów wyspecjalizowana w poszukiwaniu okazji (popularne zjawisko tzw. coupon blogging). Według statystyk, w 2012 roku 79% amerykańskich ... serwisem pomiędzy sklepem a siecią afiliacyjną utrudnia też budowanie silnej marki i nawiązywanie bliższych relacji ze sprzedawcami. Przykładem ryzyka związanego z byciem ...
-
ETHOS: nowa inwestycja Kulczyk Silverstein Properties
... , ambasady Stanów Zjednoczonych, Kanady i Francji, a także luksusowe butiki oraz popularne restauracje i kawiarnie. Lokalizacja w ścisłym centrum Warszawy gwarantuje doskonały dostęp do ... . – Zupełnie nowy projekt i wizerunek kompleksu ETHOS ma przyciągać najbardziej luksusowe marki. Także te, których nie ma jeszcze na polskim rynku. Wielką zmianą ...
-
Sklepy internetowe a promocje świąteczne
... dostawie (20%). Mniej popularne są promocje ograniczone czasowo (17%), konkursy z nagrodami (10%) i schematy gratisowe, np. kup 2, a 3 otrzymasz gratis (10%). Dla niemal połowy e-sklepów głównym celem promocji świątecznej jest po prostu wzrost sprzedaży. Natomiast, budowanie relacji z klientami i zwiększenie rozpoznawalności marki e-sklepu to cel ...
-
Rejestracja domen 2013
... Duże firmy, korporacje o ugruntowanej pozycji traktują sieć jako jeden z wielu kanałów promocji marki. Podmioty z sektora MSP widzą w Internecie dużą, a często główną szansę na rozwój ... a także budownictwa. Według danych GUS w tyle pozostają - wydawałoby się popularne - turystyka i edukacja z techniką. Na szarym końcu plasują się przedsiębiorstwa ...
-
Wielkanoc 2014: Polacy rozpoczęli przygotowania
... swoją uwagę właśnie na wyborze producenta. A ten padł, jak pokazują statystyki, na marki: Kenwood (25%), Bosch (18,5%), Moulinex (14,6%). Na rynku pojawiają się urządzenia ... , przypominając o wartości Wielkiego Postu. W ostatnim czasie modne stały się bardziej popularne w innych krajach zajączki i kurczaki kosztem naszych polskich baranków. Już od ...
-
Idealny moment na inwestowanie w nieruchomości
... że z łatwością przez lata będziemy mogli czerpać korzyści z jej wynajmowania. - Najbardziej popularne mieszkania pod wynajem to te zlokalizowane w miejscach dobrze skomunikowanych z centrum. ... działań marketingowych – zarówno ze względu na brak konieczności wprowadzania nowej marki na rynek, jak i niższe koszty reklam przy dużych zamówieniach ...
-
"Najlepsze" aplikacje mobilne do wyłudzania pieniędzy
... okupu, nie otrzymujemy bowiem klucza do ominięcia blokady. Na co uważać? Najbardziej popularne oprogramowanie Ransomware FakeDefend Odkryty w lipcu 2013 roku. Atakuje urządzenia z ... urządzenia mobilne powinno pomóc uchronić się przed większością ataków; Użytkownicy urządzeń marki Apple powinni jak najszybciej ustalić kod dostępu do urządzenia, aby ...
-
Turystyka online: Polska kontra USA
... sposób wybiera 95 proc. osób odbywających podróże służbowe i rekreacyjne. Mniej popularne są serwisy skupiające wiele ofert w jednym miejscu. – Z naszych badań wynika, ... kanale sprzedaży, dzięki dokładnemu rozpoznaniu preferencji klientów i budowaniu lojalności wobec marki. Niezależnie od kraju zamieszkania czy celu podróży, turyści szukają ofert ...
-
Klasyczne samochody sposobem na biznes
... też kluby zrzeszające właścicieli Ferrari, które organizują ciekawe wydarzenia dla właścicieli aut marki z Maranello na przykład próby sportowe, wyścigi oraz rajdy. Dla wielu ... czy do różnych produkcji filmowych. W Polsce takie zarobkowe podejście jest bardzo popularne, jednak osoby, które budują kolekcję dla takich celów nie przywiązują zbytniej ...
-
Forum Radunia – nowa wizytówka Gdańska
... i usługowych, 9-ekranowe Multikino, klub fitness Pure Jatomi, restauracje i kawiarnie oraz wielopoziomowy parking na 1 100 miejsc. Wśród najemców są już popularne polskie i międzynarodowe marki, w tym: C&A, Deichmann, Diverse, Douglas, H&M, Rossmann, Solar, Super-Pharm, SWISS, Triumph, Vistula, W.Kruk, Wólczanka i Yes oraz McDonald’s. Lokale ...
-
Gaming przynosi krociowe zyski
... i artystycznym sukcesem – w dosłownym znaczeniu tego słowa. Producenci wzięli za punkt odniesienia popularne, wykonane przez Japończyków z From Software gry z serii „Dark Souls”. „Soulsy” to ... sprzedaż odrobinę mniejszą, to nasz cel zostanie osiągnięty, bo jest to budowanie marki.” Cel, jaki postawił przed sobą Gop został osiągnięty – „Lords of the ...
-
Jak zaistnieć na Instagramie?
... może być za mało. Najlepiej zorientować się, jakie hashtagi są aktualnie popularne i sprawdzić, czy można je dopasować do publikowanej treści. Możesz również zaproponować własne ... działania marketingowe. Pamiętaj też o tym, żeby zachować spójną tożsamość marki, jej wizualną identyfikację, na wszystkich kanałach społecznościowych. Za nazwę ...
-
Pierwsza pomoc? Sięgnij po media społecznościowe
... forum fanów słodyczy i słodkich przekąsek, którzy narzekali na trudną dostępność cukierków marki Crispy M&M’s, otrzymali od przedstawicieli koncernu Mars podziękowania za udział w dyskusji, ... pojawiające się pytania na ten temat, zorganizowali otwartą sesję pytań i odpowiedzi (popularne „AMA”, czyli „ask me anything”). Zarówno Mars, jak i VMWare, w ...
-
Polskie sklepy internetowe nie tylko dla Polaków
... , który do 2018 roku będzie obejmował swym zasięgiem już 130 milionów konsumentów transgranicznych, wydających łącznie ponad 300 miliardów dolarów. Polskie marki na światowych rynkach Według danych PayPal, 28% użytkowników, którzy kupują za pośrednictwem polskich stron internetowych, pochodzi z Niemiec, druga w kolejności jest ...
-
Nadchodzi nowoczesna obsługa klienta
... sprawę z tego, jak ważne są inwestycje w nowoczesne technologie w tym zakresie. Popularne obszary inwestycji planowanych na 2015 rok to m.in. dodatkowe możliwości internetowej ... 60%), utrzymać dotychczasowych klientów (47%) lub zwiększyć świadomość marki i skuteczność przekazu marketingowego (85%). Przedsiębiorstwa bardziej ufają tradycyjnym kanałom ...
-
"Program tv" najczęściej wyszukiwanym hasłem telewizyjnym
... kanałach i ich źródłach: TVN24, TVN Meteo i Cyfrowym Polsacie. Jednak wszystkie te trzy marki nadają również online, a więc nie są to treści odbierane wyłącznie przez ... tzw. treści hybrydowe – komentuje dr Albert Hupa Filmy i seriale online nie tak popularne Filmy i seriale dostępne online znalazły się dopiero na kolejnych pozycjach zestawienia. ...
-
Sprzedaż opon: opony zimowe z dużym spadkiem
... popularności tracą więc najmniejsze opony, 12 - 14 cali, a ich kosztem zyskują mało popularne dotychczas rozmiary 17, 18 i 19 cali. Ta tendencja z pewnością będzie się ... z roku na rok popyt na samochody wyższej klasy – komentuje Jan Frączak Marki premium, cieszące się największym zaufaniem polskich kierowców, to Bridgestone, Continental oraz ...
-
Telefon AVM FRITZ!Fon C4
... podświetlaną klawiaturę i intuicyjne menu. Funkcje komfortowe FRITZ!Fon C4 posiada wszystkie popularne funkcje komfortowe telefonu DECT, takie jak klawisze szybkiego wybierania, ... użytkownik bierze ją do ręki. Tak jak we wszystkich telefonach DECT marki AVM, każde połączenie jest standardowo szyfrowane. Router FRITZ!Box Wszystkie modele routerów ...
-
Planujesz eksport? Sprawdź przepisy prawne
... u doradców z różnych instytucji oraz zrzeszeń eksporterów. Jakie kierunki obecnie są popularne wśród polskich przedsiębiorców? Pewnymi partnerami są Ukraina, Czechy, Rumunia, Słowacja ... ich trakcie testowane jest nie tylko zainteresowanie produktem, ale też gotowość wykorzystania marki polskiej czy może jako private label. Trzeba również założyć, że ...
-
Zdjęcia, czyli droga do sukcesu w e-commerce
... internecie szuka wygody Obecnie poprzez sieć sprzedaje się praktycznie wszystko. Najbardziej popularne są odzież oraz akcesoria i dodatki – z danych wynika, że aż 73% ... w centrum handlowym albo kto jechał kilkadziesiąt kilometrów, aby zrobić zakupy w sklepie danej marki, doceni zakupy w internecie. Przedsiębiorcom też się opłaca To, co jest zaletą ...
-
Obsługa klienta w e-sklepach: czaty zyskują na popularności
... czatu. Najczęstszym i najprostszym sposobem na wirtualną rozmowę z konsumentami są popularne komunikatory internetowe. Korzysta z nich łącznie 23% sklepów. Najczęściej, bo ... Europie przez wrocławską spółkę LiveChat Software. Po 3% sklepów korzysta z usług polskiej marki Livesupport oraz firmy InteliWISE, której biuro deweloperskie również znajduje ...
-
Multiscreening, czyli Internet podczas oglądania telewizji
... Instytut Badań Społecznych Pollster ma na celu zbadać, w jaki sposób marki są w stanie nakłaniać do działań wykorzystujących różne ekrany i media cyfrowe. ... % - z płatnego VoD (to nieco częściej kobiety). Najsilniejszą marką wciąż pozostaje Ipla, natomiast najbardziej popularne są vod.pl i zalukaj.tv (wybierany przez najmłodsze osoby). Użytkownicy ...
-
Kim są europejscy gracze?
... skłania do wniosku, że technologie powerline nie są w tym kraju tak popularne jak gdzie indziej, jednak z biegiem czasu można się spodziewać zmian tego ... . Stabilność, priorytetyzacja ruchu i wydajność to jedne z głównych zalet routerów FRITZ!Box marki AVM, co potwierdzają bezwzględne liczby. Jedynie 5% graczy, którzy wymienili router FRITZ!Box jako ...
-
Hejtujesz w internecie? Twoja kariera zawodowa stoi pod znakiem zapytania!
... poszanowania praw drugiego człowieka. - Tymczasem największe firmy, globalne organizacje, znane marki, spółki giełdowe, są szczególnie wyczulone na takie zachowania. Pracownicy, a ... tej pory standard w koncernach globalnych, stają się również coraz bardziej popularne w polskich firmach. Najczęściej dotykają problemów równego traktowania, uczciwego i ...
-
Jak zarobić pierwszy milion, czyli co buduje sukces start-upa?
... odniósł międzynarodowy sukces wymienia się najczęściej Brand24, platformę do monitoringu marki w internecie. Wymyślili ją w 2011 roku trzej studenci Politechniki Wrocławskiej: Michał Sadowski ... Z.com wystartował, gdy łącza szerokopasmowe nie były jeszcze tak popularne, a oglądanie wideo w przeglądarkach wymagało instalacji dodatkowych kodeków. Chwilę ...
-
Peugeot 508 1.6 e-THP S&S Active budzi zaufanie
... duży zakres regulacji. Nawet postarano się o wygodne zagłówki, co nie jest ostatnio popularne... Z kolei na tylnej kanapie zmieszczą się trzy osoby rozsądnych gabarytów, ... wyłożyć na stół całość. Przynajmniej nie od razu. Właśnie dlatego w ofercie francuskiej marki znajdziemy kredyt od 6 do 96 miesięcy (spłacanych w PLN-ach) z opłatą wstępną od ...
-
10 argumentów za wynajmem długoterminowym
... z reguły we wszystkich opracowaniach na ten temat przewijają się te najbardziej popularne. Ja jednak chciałbym zwrócić uwagę na inną, specyficzną formę finansowania, ... doradcę w firmie leasingowej o maksymalne poziomy rabatów cenowych na konkretne marki. Przysługują one właśnie podmiotom korzystającym z opcji najmu długoterminowego. Zdarzają się ...
-
Opony zimowe: nowe czy używane?
... małych aut. Zaczynamy doceniać komfort i bezpieczeństwo, a to właśnie duże marki inwestują w najlepsze technologie i mieszanki, udoskonalają produkty, testując je na ... Koncerny oponiarskie zalecają wybór opon w oryginalnym rozmiarze, podawanym przez producenta pojazdu. Popularne jest przekonanie, że zimą lepiej wybrać opony o nieco mniejszej ...
-
Co kupić na Święta? Przedświąteczna gorączka w social media
... zapytań stanowią nie lada okazję do publicznego wyeksponowania marki i jej potencjału. W tych przedświątecznych okolicznościach producenci z różnorodnych branż mieli zdecydowanie ... się ogłoszeniami na temat oczekiwanego prezentu. Można powiedzieć, że popularne kanały społecznościowe zostały wykorzystane przez użytkowników jako zastępstwo tradycyjnego ...
-
Czy Autosan się odrodzi?
... H9… W latach 60. powstało jedynie 15 prototypowych polsko-jugosłowiańskich maszyn tej marki. I w tym samym czasie rozpoczęły się też prace nad autobusem Sanok 09, ... z Sanoka, wersje miejskie tych pojazdów (H9-35), z automatycznie otwieranymi drzwiami, ale popularne Autosany znalazły zastosowanie głównie w PKS. Można powiedzieć, że „zalały” polskie ...
-
Inwestycja Elfa Pharm w ŁSSE
... w drogeriach, aptekach, jak i za pośrednictwem telezakupów, które są niezwykle popularne w Tajwanie. Nasze kosmetyki sprzedawane są już m.in. w Dubaju, Malezji, Singapurze ... przez zagranicznych dystrybutorów i konsumentów. W Azji udało nam się wprowadzić dwie marki – kontynuuje Topolski – ekonomiczną linię Green Pharmacy, oraz nieco droższą Vis ...
-
Hyundai Genesis 3.8 GDI HTRAC Executive dla prezesów bez kompleksów
... Koreę Południową? Nie, to nie jest żart. Na szczycie gamy modelowej Hyundaia znajduje się bowiem Genesis, czyli flagowy model tejże marki. I jak pokazał test, może być on naprawdę rozsądną alternatywą dla popularnej konkurencji. Karoseria Jak wygląda koreańska limuzyna? Godnie. Co ważne ...