-
Europa Group Hotels wchodzi do Polski
... 10 hoteli mieszczących się na Litwie i Łotwie. W skład grupy wchodzą trzy marki: Europa Royale Hotels jest siecią czterogwiazdkowych hoteli dedykowanych dla biznesu, które zlokalizowane są ... i jej obecność w Polsce jest obecnie głównym celem firmy. Nasze hotele są popularne i cenione wśród polskich gości odwiedzających Rygę, Wilno czy Kłajpedę. ...
-
Spomlek i Elbląska Spółdzielnia Mleczarska łączą się
... polskiej marki obejmującej wyłącznie sery żółte. Trwają też prace nad nową marką serów szlachetnych, których spółdzielnia z Radzynia Podlaskiego jest największym krajowym producentem. Nie oznacza to jednak, że z rynku znikną artykuły, z których znana jest ESM. Klienci nadal będą mogli zaopatrywać się w tak popularne ...
-
Galeria Kaskada w Szczecinie
... budynek Galerii Kaskada zastąpi zaniedbany teren, na którym kiedyś stało popularne w czasach PRL-u centrum rozrywkowe Kaskada. Budynek spłonął w 1981 roku i od ... w tym międzynarodowych i polskich sklepów sieciowych, butików franszyzowych, reprezentujących ekskluzywne marki, oraz sklepów przedsiębiorców lokalnych. Wśród kluczowych najemców znajdzie ...
-
Jak powinna być oznakowana żywność?
... znaki jakości”, czyli zamieszczają na opakowaniu bądź jego etykiecie symbol przypominający popularne kiedyś znaki, a konsumenci sądzą, że jest to znak jakości mający ... wszystkich etykietach, jako element identyfikujący producenta. Producent, poprzez wyeksponowanie swojej marki na produkcie, deklaruje odpowiedzialność za produkt znajdujący się na rynku ...
-
Nastolatki to wytrawne konsumentki
... bardziej wolą same dowiadywać się o promocjach i wyprzedażach organizowanych przez preferowane marki, niż być zasypywanymi takimi informacjami z całego rynku. Prawie 40% ... trendów dyktowanych przez celebrytów, a zaledwie 26% w pewnym stopniu stara się naśladować popularne koleżanki ze swojej szkoły. Informacje o badaniu Badanie „Nastolatka jako ...
-
Badanie satysfakcji klienta
... , co niewątpliwie przyczyni się do zwiększenia ich lojalności wobec danej marki. Konsument widząc, że dana firma dba o jego potrzeby, z pewnością wróci ... wywiady, które przeprowadzane są bezpośrednio z odbiorcami określonych produktów bądź usług. Coraz bardziej popularne stają się badania mystery shopping (tajemniczy klient). Polegają one na ...
-
Sprzedaż samochodów używanych I-VI 2010
... chętnie wystawiali na sprzedaż także auta Renault (90 tys. ofert). Popularne „Renówki” uplasowały się na 4 miejscu w rankingu 10 najchętniej sprzedawanych marek. ... Manager serwisu otoMoto.pl. – Wysoka liczba wystawianych przez sprzedawców samochodów marki Volkswagen, świadczy o ich dużej popularności w Polsce i ustalonej marce. Większość sprzedających ...
-
Decyzje zakupowe są nieracjonalne
... tzw. okazji. „Trzy produkty w cenie dwóch” czy odłożona w czasie płatność to najbardziej popularne metody stosowane w ramach ekonomii behawioralnej. Dlaczego te oferty były tak ... w procesie zakupu. Dla przykładu, klienci kupujący lody najpierw szukają określonej marki, później smaku, a na samym końcu sprawdzają cenę. Zatem istotne jest wyeksponowanie ...
-
Alternatywne sposoby inwestowania
... potencjał inwestycyjny. Interesują ich zwłaszcza najdroższe marki: Aston Martin, Bentley, Jaguar, Bugatti, Maybach czy Rolls-Royce. Wartość wybranych modeli potrafi w ciągu sześciu lat wzrosnąć niemalże trzykrotnie i zagwarantować prawie 200 % zysk. O ile zabytkowe auta są w Polsce coraz bardziej popularne, o tyle luksusowe jachty wciąż czekają ...
-
Inwestycje alternatywne: samochody klasyczne
... stabilny i stały zysk. W Polsce inwestowanie w samochody klasyczne nie jest jeszcze dość popularne. Jedynie zapaleni kolekcjonerzy i hobbyści doceniają ten sposób lokowania swojego ... zabrakło żadnego z ważnych producentów, wśród których należy wymienić takie marki jak m.in. BMW, Audi, Mercedes-Benz, Ferrari, Citroen, Peugeot, Porsche, Skoda, ...
-
Polacy pokochali centra handlowe
... Silesia City Center. Rosnące wydatki w centrach handlowych coraz częściej dostrzegają luksusowe marki odzieżowe, a także banki, które dziś od ręki oferują karty kredytowe dla spragnionych ... w największej galerii. To sygnał, że właśnie te miejsca, a nie centra miast i popularne ulice, są w stanie zapewnić im klienta, gotowego wydać parę tysięcy ...
-
Świąteczne wydatki Europejczyków 2010
... świątecznym największym zainteresowaniem będą się cieszyć artykuły użytkowe oraz marki własne sieci detalicznych. Ponadto Polacy deklarują, że świąteczne potrawy ... Deloitte. Hipermarkety i specjalistyczne sieci sklepów oraz Internet to najbardziej popularne miejsca, w których Polacy dokonują zakupu świątecznych prezentów. Sklepy wielkopowierzchniowe ...
-
Wyjątkowe domeny internetowe
... bez błędu. Podobnie jak w Polsce, w wielu krajach domeny narodowe są bardzo popularne i chętniej używane niż rozszerzenia globalne (np. .com). Jak jednak wytłumaczyć ... lat temu przypisane ZSRR – mówi Katarzyna Gruszecka-Kara, kierownik działu domen i hostingu marki 2BE.PL – Rok po utworzeniu rejestru domeny Związek Radziecki rozpadł się. ...
-
Sophos: zagrożenia internetowe 2010
... dostrzegają wartość, jaką te strony mogą wnieść w podnoszeniu świadomości marki poprzez przeprowadzanie tam kampanii marketingowych," wyjaśnił Cluley. "Jeśli twoja firma nie ... Niektóre witryny są tworzone z myślą o infekowaniu odwiedzających, ale to te popularne i obdarzone zaufaniem strony internetowe są najbardziej pożądanym celem ataków, ponieważ ...
-
Nowy Volkswagen Jetta
... przykład w USA samochody z nadwoziem sedan, czyli klasyczne limuzyny, są bardzo popularne nie tylko wśród aut klasy wyższej, ale nawet w klasie kompaktowej (osiągają 40-procentowy ... kompaktowych i średnich większą Jettą, która wypełnia przestrzeń między najpopularniejszymi samochodami marki – Golfem i Passatem. Jetta skierowana jest do tych kierowców ...
-
Firmowa strona internetowa
... . Inaczej odbierane jest bowiem rozszerzenie .pl a inaczej np. .eu. Pierwsze jest popularne dla firm polskich, drugie może sugerować, że firma działa również w innych ... hip-hopową można pokusić się o jakiś wyjątkowy konfigurator. Natomiast na stronie drogiej marki samochodowej, której głównymi klientami są już ludzie po czterdziestym roku życia ...
-
Zakupy książek i muzyki przez Internet
... dla spółki Merlin, przy zakupach w sklepach internetowych duże znaczenia ma znajomość marki. Dokonując elektronicznych zakupów konsumenci mogą obawiać się czy zamówienie zostanie zrealizowane ... muzyką polskich artystów oraz na niszach rynkowych stworzonych przez mniej popularne w Polsce gatunki muzyczne. Rynek wprowadzania do obrotu muzyki cechuje się ...
-
Rozmowa kwalifikacyjna a informacja zwrotna
... to uogólnia on swoje odczucia na wszystkie osoby rekrutujące. Stąd popularne wśród kandydatów opinie o tym, że osobom rekrutującym brak kultury, że wszyscy rekruterzy ... pamiętamy te negatywne doświadczenia. W efekcie cierpi na tym wizerunek firmy i marki – rodzą się bowiem wobec nich negatywne emocje u kandydata”. Potwierdzają to badania rynkowe ...
-
Bezpieczeństwo danych w firmie - serwerownia
... dla dostępności systemów krytycznych – mówi Błażej Jachimowicz ekspert z marki Lardome, specjalizującej się w projektowaniu, budowaniu, optymalizacji oraz utrzymaniu ... możliwości wejścia do poszczególnych pomieszczeń centrum danych lub tylko samej serwerowni. Popularne w ostatnich czasach w tej dziedzinie stają się systemy oparte o biometrię (analiza ...
-
Internetowy Public Relations dla MŚP
... osoba poszukująca danej rzeczy w internecie znalazła właśnie naszą, a nie konkurencji. Wypromowanie marki jest tym co determinuje sukces danej firmy. Nie należy jednak ... firma będzie publikować informacje prasowe czy informacje jakie w komunikatach będą zawierane. Komunikat Popularne powiedzenie głosi, że jak się o kimś nie mówi to znaczy, że nie ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce w II kw. 2011 r.
... oczekują partycypacji właściciela w kosztach aranżacji lokalu i innych kontrybucji finansowych. Popularne stają się również umowy oparte o tzw. czynsze kroczące i ... rynku była decyzja grupy hotelowej Hilton o wprowadzeniu na polski rynek swojej marki ekonomicznej Hampton by Hilton w Świnoujściu. Kolejne hotele Hampton by Hilton planowane są m. ...
-
Nauka języków obcych to spory wydatek
... językowej kosztuje dziś od 600 do 1800 zł za semestr. Cena zależy od marki szkoły, języka, wielkości grupy, a nawet godziny, w której pasuje nam nauka. Dużo ... uczymy się języka tureckiego, arabskiego, greckiego czy słowackiego. Te języki wciąż są mało popularne w Polsce, brakuje zarówno szkół, jak i lektorów. Często także takie konwersacje, trwające ...
-
Otwarcie galerii DEKADA Sieradz
... klientów nie tylko z miasta ale i całego regionu – mówi Aleksander Walczak, Prezes spółki Dekada Realty. Atrakcyjne marki modowe takie jak H&M, C&A, Mohito, Diverse,CCC oraz popularne sieci Empik, Rossmann, Apart uatrakcyjnią ofertę Dekady Sieradz. Projekt galerii wykonały warszawskie pracownie architektoniczne Air Project ...
-
Rezerwacje wakacji przez Internet XI 2011
... Sun&Fun. Każdy z graczy tego tercetu pozyskał po 7 proc. klientów dla swojej marki. Listopadowe TOP5 zamykają dwaj doskonale rozpoznawalni gracze: Wezyr i Exim Tours, który ... wyższych partiach i na lodowcach nawet pół roku? Co prawda, zaplanowane przez najbardziej popularne doliny wielkie otwarcia sezonu mogą mieć wyjątkowo inną kolorystyczną oprawę, ...
-
Skuteczny e-mail marketing
... Chcemy zwiększyć sprzedaż, Chcemy zwiększyć lub zbudować świadomość naszej marki, produktu, usługi, Chcemy zaktywizować naszych klientów i wciągnąć ich do interakcji z firmą ... . Pierwszy test polega na skanowaniu wiadomości w oparciu o kryteria przyjmowane przez popularne programy antyspamowe. Kreacja maila jest oceniana głównie pod kątem ilości słów ...
-
Najpopularniejsze tablety
... w przedziale od 1 tys. do 1,5 tys. złotych są również bardzo popularne. Jak pokazują statystyki, liczba użytkowników zainteresowanych topowymi produktami jest bardzo zbliżona ... pierwszej grupie najpopularniejsze są urządzenia firmy Goclever. Aby zakupić podstawowy tablet tej marki wystarczy dysponować kwotą ok. 250 zł. Druga grupa zdominowana jest ...
-
Projektor Philips PicoPix 2330
... bieżącego roku. Model oznaczony symbolem 2330 należy do drugiej generacji projektorów marki Philips PicoPix. Charakteryzuje się jasnością równą 30 lumenom oraz kontrastem ... 152,4 cm. Projektor PicoPix 2330 został wyposażony w odtwarzacz, który obsługuje wszystkie popularne standardy wideo. Całość uzupełnia pojemny akumulator, 2 GB wewnętrznej pamięci ...
-
Contact center a media społecznościowe
... typu zgłoszeń . Mimo, że rozwiązania już wprowadzane w USA nie są jeszcze w Polsce popularne, rodzimi dostawcy usług call i contact center coraz częściej się nimi interesują. Wynika ... nie jest w pełni wykorzystany. Na tzw. f-commerce zdecydowały się tak duże amerykańskie marki, jak Wal-Mart czy Disney. W przyszłości za ich przykładem mogą pójść inni ...
-
Jak wybrać nazwę i domenę firmy?
... warto zastosować myślnik np. www.koty-perskie.pl, www.poczta-kwiatowa.pl itd. Popularne w Polsce i na świecie jest dodawanie przyrostka „e” od elektroniczny oraz „i” od internetowy ... W ten sposób firma eliminuje ryzyko, ze inny podmiot będzie korzystał z jej renomy i marki na rynku. - Z naszych analiz wynika, że zdecydowana większość osób zapamiętuje ...
-
Ranking opon 2012
... uznaniem konsumentów cieszyły się w październiku opony firmy Continental. Produkty tej marki wzbudziły zainteresowanie 10,84% internautów, poszukujących opon za pośrednictwem serwisu. Drugie ... cyfry oznaczają tydzień produkcji, dwie następne – rok. Jaki bieżnik? Bardzo popularne opony z bieżnikiem kostkowym przeznaczone są do spokojnej jazdy, opony ...
-
Inwestowanie w złoto dobre na kryzys
... pośrednio wymienialne na złoto. Pośrednikiem był właśnie dolar amerykański. Funty, franki, marki można było wymienić na dolary, a te po ustalonym kursie (35 USD ... jest głównie do klientów indywidualnych, dla których bezpieczeństwo jest priorytetem. Ostatnio popularne są "lokaty" oparte o złoto, które oferują klientowi instytucje parabankowe ...
-
Globalne trendy 2013
... i preferencji w zakresie mediów, a także szerszych geopolitycznych zmian, które mają wpływ na marki, biznes oraz sposoby tworzenia i kreowania wiadomości. W raporcie „13 for 2013” został ... może stać się nową Azją. Jeżeli afrykańskie towary będą nadal tak popularne, kontynent ten ma szansę, aby wkrótce stać się poważnym graczem w centrum globalnej ...
-
SEO dla e-commerce o międzynarodowym zasięgu
... to już nie lada wyzwanie. W wielu krajach nierzadko, o wiele bardziej popularne są nazwy potoczne czy regionalne produktów, niż ich książkowe odpowiedniki. ... naszym biznesem. Największą moc mają linki naturalne, wynikające z siły i popularności naszej marki. Zdecydowanie powinniśmy postawić na jakość, a nie na ilość back linków. Poszerzenie bazy ...
-
Atrakcyjność inwestycyjna Europy Środkowo-Wschodniej
... gospodarkę Unii Europejskiej od 2005 roku. Według raportu Brand Finance wartość marki narodowej Polski została wyceniona na 472 mld USD, co stanowiło wzrost o ... spowodował niechęć do podejmowania ryzyka oraz problemy z płynnością finansową firm, dlatego bardziej popularne stały się inwestycje portfelowe. W wielu krajach duży udział w BIZ mają usługi ...
-
Jak Polacy spędzili wakacje 2012?
... ) na tę liczbę wpływ mają tzw. City – Break , czyli weekendowe wypady do metropolii popularne zwłaszcza pomiędzy tzw. wysokimi sezonami (szczyt lata i zimy). Rodzaj wyżywienia Na ... BP Sky Club co owocuje skokową zmianą zachowań rynku i klientów. Mocne marki stabilizują ceny na relatywnie wysokim poziomie – bezpieczeństwo kosztuje. Mimo to następuje ...