-
Sprzedaż samochodów używanych I-VI 2011
... Europy, stąd bardzo często w zasięgu ich wzroku przewijają się oba najbardziej popularne Volkswageny. Oczywiście nie tylko stąd wynika ten fenomen Golfa i Passata. ... cieszą się największą liczbą wyszukań. W pierwszej dziesiątce najpopularniejszych modeli, aż 9 to marki zza naszej zachodniej granicy. Oprócz samochodów VW i Audi, użytkownicy serwisu ...
-
Handel detaliczny: konieczne nowe strategie rynkowe
... "Będzie to oczywiście niekorzystne dla producentów markowych", - ostrzega Krzysztof Badowski. "Kiedy marki własne zyskają na znaczeniu w przewidywanej skali, sprzedaż markowych produktów na ... i punkty otwarte przez całą dobę stają się coraz bardziej popularne w centrach miast". Również zakupy internetowe zaczynają odgrywać coraz bardziej istotną rolę ...
-
Leasing samochodu okiem Oferteo.pl
... markami Fiat i Renault. W przypadku pojazdów używanych, oprócz wymienionych powyżej, popularne są jeszcze auta marki Volkswagen, a najczęściej wybieranymi rocznikami są 2008, 2010 i 2011. Firmy zamierzające leasingować nowe samochody ciężarowe preferują marki Iveco i Scania. W przypadku używanych pojazdów zapytania dotyczą najczęściej marek DAF ...
-
Zalando: Strategię dostosowujemy do lokalnych rynków
... jest dla nich naprawdę ważne. Sesje w dziale obsługi klienta są bardzo popularne pośród naszych pracowników, gdyż dostarczają cennych informacji i pomagają nam w ulepszeniu ... latach, reklamy Zalando umożliwiły szybki rozwój znajomości oferty sklepu, skutkując dużą rozpoznawalnością marki w Niemczech, na poziomie niemal 90%. Przekonaliśmy do nas nie ...
-
Wynajem samochodu: liczy się nie tylko cena
... dowiedzieć się, jakie są najpopularniejsze marki i modele samochodów w ulubionych klasach. Jak wynika z danych, liderem grupy jest Ford – samochody tej marki można znaleźć w 6 z 10 ... wynajem Fiata 500, który pozostawia w tyle swoją konkurencję. Inne, ulubione marki użytkowników to Volkswagen, Nissan i Toyota. Na co zwracać uwagę podczas wyszukiwania ...
-
Pomysły na prezenty świąteczne znajdziesz w mediach
... hashtagi? Które posty marek i digital influenerów angażują najbardziej? Które marki wydają najwięcej na reklamę w okresie świątecznym? Jakie kategorie produktowe ... wszystkich publikacji zawierających wzmianki o prezentach dotyczy upominków dla najmłodszych. Dalej popularne są zestawienia pomysłów na prezenty dla mamy, chłopaka, babci, dziadka i ...
-
Ruszają wyprzedaże i zwroty towaru. Ile traci handel?
... popularne. Badania pokazują, że dwie trzecie konsumentów „dokonało zakupu, którego pierwotnie nie planowali dokonać wyłącznie na podstawie znalezienia kuponu lub rabatu”. Podobnie czterech na pięciu (80 procent) stwierdziło, że do zakupu nowej marki ... towaru to już norma i wręcz kluczowa przewaga marki, która jednak negatywnie wpływają na płynność ...
-
Najdroższe ulice handlowe świata 2022
... czynsze spadły średnio o 17% - głównie z powodu zamknięcia granic, co odczuły destynacje popularne wśród turystów zagranicznych. Czynsze w regionie EMEA obniżyły się średnio o 11%, natomiast w Ameryce ... marki Gucci, która przeprowadzi się tam w przyszłym roku. Siła przyciągania marki Gucci podkreśla unikalną dynamikę ulicy New Bond Street, gdzie marki ...
-
Renault Austral E-Tech to wyraźny krok naprzód
... To najnowsza odmiana napędowa, która trafiła do oferty. Nowy SUV francuskiej marki występuje jako hybryda HEV, czyli ta samoładująca. Została oparta na doładowanej jednostce benzynowej ... mocy, z którego chcemy skorzystać. Podczas rozsądnej jazdy będzie to jednak popularne zjawisko. Mały benzyniak ma typowy dźwięk i generuje drobne wibracje - jak ...
-
Octavia zburzyła porządek
... Auta Nowe We wrześniu rozpoczęła się w Polsce sprzedaż samochodów marki Ssangyong. W ofercie znajdują się wyłącznie samochody terenowe: luksusowy Rexton, Musso Sports i ... Paryżu zaprezentowały modele z nowymi dieslami. Jak wiadomo silniki wysokoprężne są coraz bardziej popularne w Europie, ich udział w sprzedaży cały czas rośnie. Oba koncerny ...
-
Wpływ emocji na decyzje konsumenckie
... popularne napoje Coca Cola i Pepsi mają zbliżony smak i cenę ludzie na ogół twierdzą, że smaczniejszy jest napój Coca Cola i decydują się na jego zakup częściej. Wynika to w dużej mierze z siły marki ... specjaliści od marketingu. Ważną rolę odgrywa tutaj rozpoznawalność marki ponieważ częściej decydujemy się na te marki, które są nam dobrze znane. ...
-
Zainwestuj w e-marketing
... te konkurencji. Jak pokazują badania przeprowadzone przez TNS OBOP na zlecenie marki 1&1 zajmującej się hostingiem stron internetowych, wciąż duża część polskich małych ... nieumiejętne działania mogą firmie przysporzyć więcej złego niż dobrego. Weźmy za przykład popularne media społecznościowe – dziś dają nam ogromne możliwości promocyjne. Bijący ...
-
Marketing mobilny: jak dogonić klienta?
... chodzi o źródło, z jakiego korzystają klienci, by uzyskać informacje od marki, przegrywając z mobilną stroną oraz SMS-ami. Mobilna strona internetowa pozwala w najprostszy ... personelu. Analizując SMS-y wnikliwiej, szczególnie jeśli chodzi o rynek zagraniczny, popularne i efektywne stały się wszelkiego rodzaju mobilne kluby. Flagowym przykładem jest ...
-
Media społecznościowe - nowy kanał komunikacji marketingowej
... wpisów po śmierci Kadafiego na Twitterze. W Polsce media społecznościowe także są bardzo popularne. Według oficjalnych wiadomości podanych przez Megapanel, Facebook w Polsce ma już 8 ... Quality Index), mierzący jakość dyskusji na profilu lub stronie firmy lub marki. Bierze on pod uwagę dynamikę dyskusji i zaangażowanie procentowe wszystkich fanów, ...
-
Polski Internet a środki na grypę
... Strepsils, które nie są szczególnie popularne w internecie. Jak, na podstawie dyskusji internautów na temat środków na grypę i przeziębienie kształtuje się w czasie sezon grypowy? Liczba publikacji internetowych na temat poszczególnych środków na grypę i przeziębienie badanych producentów dla każdej marki wygląda nieco inaczej. Wyraźna ...
-
E-marketing: komunikacja online z małym budżetem
Ponad 20% wydatków na działania reklamowo-promocyjne przeznaczamy na aktywność w sieci. I chociaż wciąż w całościowym budżecie króluje telewizja, to w ciągu dekady internet prześcignął wszystkie inne media takie jak prasa, magazyny, radio czy outdoor. Od paru już lat jest medium numer 2. Internet - poza nieco już sloganowym określeniem o ...
-
Honda CR-V 1.6 i-DTEC 2WD - klasyka gatunku
... się, że w tym przypadku mniej, nie znaczy gorzej. SUV-y są w Polsce bardzo popularne. Ich środowiskiem naturalnym nie jest jednak teren, a co najwyżej boczna droga. ... nową sylwetkę auta oraz grill o ciekawym kształcie, którego dopełnieniem jest logo japońskiej marki. Wnętrze We wnętrzu nie ma zaskoczeń. Elegancko, bez zbędnych detali. Tak jakby… ...
-
Ciężarowe opony bieżnikowane powoli wracają do łask
... opona sprawdza się zarówno pod względem ekonomicznym, jak i jakościowym. Bieżnikowanie niezbyt popularne? Szacuje się, że w Polsce procesowi bieżnikowania w skali roku poddawanych jest ok ... niej oryginalne opony uzyskują ponownie osiągi porównywalne z nowymi oponami tej marki. Jest m.in. ten sam wzór bieżnika, szerokość i głębokość, a także parametry ...
-
Strona biznesowa na Google+: jak zwiększyć jej popularność?
... jest wykorzystanie obu profili naraz, ponieważ umożliwi to poprawę zarówno marki osobistej, jak i biznesowej. Wielu specjalistów od pozycjonowania spekuluje, że autorstwo ... przemyślane komentarze, bierz udział w dyskusjach oraz działaj w społecznościach. 5. Zwróć uwagę na popularne trendy na Google+ Użyj funkcji „Na Topie” i obserwuj hashtagi, aby ...
-
Ulice handlowe w Warszawie i Krakowie
... Urbaszek, Retail Property Negotiator w CBRE, jedna z autorek raportu. CBRE zbadało najbardziej popularne ulice handlowe Warszawy w tym Chmielną, Nowy Świat, Plac Trzech Krzyży, Mokotowską, ... się na debiut w Warszawie. W zależności od strategii danej marki, niektóre lokują swoje sklepy w centrach handlowych, a inne wybierają jedynie lokalizacje ...
-
Marketing internetowy: co robić żeby był skuteczny?
... , do utrzymania relacji z klientami można wykorzystać kilka podstawowych narzędzi. Najbardziej popularne z nich to newsletter wysyłane za pomocą poczty e-mail. Służą one do ... strony klientów. Jakość treści i strony internetowej odbijają się na wizerunku marki Jakość doświadczeń konsumenta odnośnie marki ma kluczowe znaczenie w działaniach związanych ...
-
Wiosenne porządki? Oto ranking odkurzaczy
... W sieci NEONET najchętniej wybierane są odkurzacze bezworkowe ERGOEASY ZTF 7650 marki Electrolux i VC15RHNDCNC marki Samsung, oba dostępne w cenie ok. 350zł. Dużym zainteresowaniem cieszą ... naszego pupila i unikamy konieczności zmiany kontaktu przy odkurzaniu kolejnych pokoi. Popularne są modele Zelmera: ZVC425HT w cenie 430 zł i ZVC305ST za 350 zł. ...
-
Ulice handlowe przeżywają renesans?
... potencjale jest Warszawa. Stołeczne ulice handlowe coraz częściej przyciągają też liczne marki rodzimych młodych projektantów – komentuje Agnieszka Mielcarz, Dyrektor ... gastronomia obejmuje niemal połowę wszystkich lokali. W sektorze mody i dodatków dominują marki popularne i z wyższej półki. Są to ulice najbardziej atrakcyjne z punktu widzenia ...
-
Smartfony to już phablety. Przekątna ekranu ciągle rośnie
... marki wciąż wydłużają przekątne ekranów swoich produktów. Tendencja ta dotyczy jednak nie tylko producentów, lecz również konsumentów. Według danych zebranych przez idealo, z roku na rok coraz więcej użytkowników sięga po większe modele. Najbardziej popularne ... . Na IFA mogliśmy podziwiać model Mate S marki Huawei oraz trzy nowe smartfony ZTE. Ekrany ...
-
#instamatka, czyli macierzyństwo 2.0
... go: Joanna Ślesińska (blog Rodzinka z zespołem), Marta Kotwica (blog Kotwiczki) oraz Aleksandra Gemma, która zebrała aż 68,3 tysięcy obserwujących. Macierzyństwo i marki Z danych IMM wynika, że najpopularniejsi użytkownicy mają bardzo duży potencjał influencerski, który mogą wykorzystać zarówno wielkie jak i mniej znane ...
-
Co czyha na domeny internetowe w 2017 roku?
... wizerunek marki czy renomę danej nazwy lub znaku towarowego Jak z nim walczyć? Eksperci podkreślają, że wiele zależy od przyjętych przez firmę priorytetów. Jeżeli domena internetowa ma niezbyt popularne ... o nazwie bardzo podobnej lub niemal identycznej do nazwy danej firmy lub marki. Przykładem może być adres tvn23.pl czy urządzamy.pl. Ten drugi ...
-
Rekrutacja 2.0. Employer branding i co jeszcze?
... swoich obecnych pracowników. To oni bowiem są najbardziej wiarygodnymi ambasadorami danej marki. – Szczególnie ta osoba, która rozpoczynała w danej firmie karierę od najniższego szczebla, ... musi bowiem przeglądać stosu aplikacji, które trafiają do firmy np. poprzez popularne portale z ofertami pracy. Wyboru kandydatów dokonuje się spośród tych, którzy ...
-
Społeczna odpowiedzialność biznesu - magnes na pracowników
... pracować dla firmy z ugruntowaną strategią odpowiedzialności. Badacze dodają, że marki aktywne w zakresie CSR mogą budować silniejsze więzi emocjonalne z klientami. Społeczna ... dobrego samopoczucia pracowników - tylko 7% uważa odwrotnie. Zbiórki datków najbardziej popularne Według 56% respondentów Pracuj.pl ich pracodawcy realizują jakiekolwiek ...
-
Jak rok z koronawirusem wpłynął na polskich konsumentów?
... w sklepach testów antygenowych, pozwalających na sprawdzenie posiadania przeciwciał, nie jest popularne wśród konsumentów – do tej pory skorzystało z nich jedynie 5% badanych, a tylko 6% planuje ... Znacznie większą uwagę poświęcamy temu, czy produkty są zdrowe, czy marki działają odpowiedzialnie i czy nie szkodzą środowisku. Obecny czas nie sprzyja ...
-
Czym są niekonwencjonalne znaki towarowe?
... uznał, że taka charakterystyka wzbudza bezpośrednie skojarzenia z produktem tej marki. Główną trudnością w rejestracji takich oznaczeń jest problem z przedstawieniem niewidocznego znaku w ... rejestrację koloru mają duże, najbardziej znane firmy, które są dostatecznie popularne aby zmonopolizować konkretny odcień. Jak sprawdzić, czy dane oznaczenie ...
-
Allianz Trade: ekonomia wojny w Ukrainie i jej następstwa
... od pokonanych, oszczędności przymusowe poprzez kreację pieniądza i inflację. Pomijając zawsze "popularne" podatki od "nadwyżki" zysków wojennych (przyjęte w co najmniej ... Reichsbanku, kolejnych rządów, biznesmenów i prasy nakazywała sądzić, że przyspieszająca deprecjacja marki Rzeszy nie była spowodowana przyspieszającą inflacją niemieckiej podaży ...
-
Samochód elektryczny: czego chce od elektryka statystyczny Kowalski?
... najważniejszym czynnikiem determinującym wybór marki. Zarówno w Polsce (65 proc. odpowiedzi), jak i na niemal wszystkich pozostałych rynkach najistotniejsza jest jakość wykonania pojazdu. Wyjątek stanowi tu Japonia, gdzie co drugi badany za nadrzędne uznał wyposażenie nowego samochodu. Silniki spalinowe mniej popularne Podobnie jak w poprzednich ...
-
Rynek handlowy w I poł. 2023
... Polsce? Jakie sieci zadebiutowały w Polsce w I połowie 2023 roku? Parki handlowe wciąż popularne Aż około 70 proc. nowo oddanej powierzchni (czyli ok. 103 tys. ... strony sieci handlowych z branży ekonomicznej, dyskontów oraz sklepów off-price. Marki te otwierają placówki zarówno w parkach handlowych, jak i coraz aktywniej dołączają do list najemców ...
-
Poszukiwany pracownik produkcji. Firmy walczą o personel
... w celu przyciągnięcia pracowników coraz częściej skupiają się na budowaniu silnej marki. Trzy na cztery podmioty z tej branży (76 proc.) deklarują podejmowanie działań z zakresu ... w przyszłości. Otwieranie restauracji pracowniczych z myślą o zatrudnionych przy produkcji jest równie popularne - dostęp do tego typu placówki ma ponad 9 na 10 osób z tej ...
-
Własna strona WWW jako kreatywne CV
... ułatwienie dla poszukujących i jednocześnie działania z zakresu personal branding – budowania osobistej marki. Anna Sikorska, dyrektor Adseo, firmy zajmującej się marketingiem w ... produktu” – uważając, że pierwsze wyniki odzwierciedlają wysoką jakość i popularność. Jeśli mamy popularne nazwisko, a mimo to odnośnik do naszej osoby znajduje się ...