-
Zakupy online: mężczyźni na aukcjach, kobiety w e-sklepach
... . Coraz więcej sklepów podejmuje świadome działania, aby budować rozpoznawalność swojej marki, a to sprzyja zwiększaniu się zaufania oraz budowie lojalności. – Ponadto sklepy ... przyczyni się do ich dalszych wzrostów – uważa Gordon. Zakupy w sieci są równie popularne wśród Polaków, jak i Polek. Wśród mężczyzn największą popularnością cieszą się aukcje ...
-
Krótkoterminowy wynajem samochodów czasem korzystniejszy
... przez 1-2 dni. Coraz bardziej popularne stają się wynajmy w przypadku awarii ... Marki cieszące się stałym zainteresowaniem to Volkswagen i Škoda. – Coraz częściej nasi klienci wynajmują również SUV-y, mimo że nierzadko są mniej praktyczne od typowych samochodów kompaktowych – mówi Maciej Arwaj z ALD Automotive. Również w Avisie najbardziej popularne ...
-
Treści wizualne a strategia social media
... pomysł, ponieważ goście nie tylko używają hashtagu związanego z hotelem. Wykorzystują także inne popularne oznaczenia, związane z podróżowaniem po Australii, co jeszcze bardziej przyczynia ... i działaniach PR! 2. Zmierz się z nieoczekiwanymi okazjami na wypromowanie własnej marki. Trudno jest zaplanować momenty, które na zawsze utkwią nam w pamięci ...
-
Jak postrzegane są centra handlowe we Wrocławiu?
... bardzo dobrze wyposażone, młodzieżowe i raczej przyjazne, ale także mało popularne, raczej nieekskluzywne i nieprestiżowe. W opinii wrocławian najdroższą, a jednocześnie najbardziej ... odwrotnie. Wizerunek CH jest efektem całego doświadczenia klienta. Zwracamy uwagę na marki sklepów, lokalizację, komunikację, ofertę etc. „Naj” we Wrocławiu: najlepiej ...
-
Ceny hoteli stabilne, ale w Polsce rosną bardziej niż w USA
... , wydając średnio 1437,00 zł. Z kolei wietnamska stolica, Hanoi, uplasowała się w gronie najtańszych destynacji w 2016 roku. Isabelle Pinson, wice prezes marki Hotels.com™ regionu EMEA, powiedziała: – Badanie Hotel Price Index™ przeprowadzamy już od 2004 roku. W najnowszym badaniu po raz pierwszy uwzględniliśmy ...
-
Klocki Lego najpopularniejszą zabawką w polskim Internecie
... a trzecie - puzzle. O zabawkach najczęściej rozmawiamy na Facebooku i stronach internetowych, a także na TikToku. Klocki Lego zdecydowanie najbardziej popularne Aż 42 proc. wszystkich tych rozmów dotyczyło marki Lego. Najczęściej internauci prosili o radę, jaki zestaw kupić i dopytywali o liczbę klocków w poszczególnych zestawach w stosunku do ich ...
Tematy: klocki Lego, klocki, Lego, lalki, Barbie, puzzle, zabawka, zabawki, badania internautów, Facebook, TikTok, monitoring internetu -
5 wyzwań rynku e-commerce w 2023 roku
... planach na 2023 r. Wyzwanie 2: Konkurencja ze strony marek D2C Marki typu direct-to-consumer (D2C) oferujące produkty lub usługi bezpośrednio klientom odnotowują ... płatności popularne w danym kraju są tu kluczowe. Przykładowo w Rumunii klienci korzystający z BNPL preferują dłuższe okresy finansowania zakupów, tymczasem w Polsce bardzo popularne ...
-
6 cyfrowych trendów na 2023 rok
... jest zjawiskiem odgrywającym coraz większą rolę w postrzeganiu marki przez konsumentów. 2. Nowy wymiar gamingu Wymyślane przez młodych użytkowników innowacje w świecie gier sieciowych to zjawisko, któremu wiele branż przygląda się z dużym zainteresowaniem. Nie chodzi tu już o popularne strzelanki czy gry platformowe. Młode pokolenie wiernie ...
-
Parki handlowe i centra convenience: 2023 rok z nowym rekordem?
... Pepco, Tedi, KiK, Dealz, Woolworth. W tradycyjnych regionalnych parkach handlowych i centrach convenience popularne są również sklepy spożywcze (16% GLA), odzieżowe i obuwnicze (11% GLA), sklepy z ... przestrzeń wyłącznie dla dużego operatora spożywczego. Ofertę uzupełniają marki i usługi, które otwierają się na lokalne społeczności i dostrzegają, że ...
-
Jak wybrać bramkę płatniczą do sklepu internetowego?
... „tradycyjnych” metod, takich jak płatność kartą czy szybki przelew bankowy, warto zaoferować popularne portfele takie jak Google Pay czy Apple Pay oraz płatność BLIK. ... na poziomie informatycznym, jak i finansowym. Tu doskonale sprawdzają się znane i sprawdzone marki – widząc, że płatności obsługiwane są przez renomowaną firmę lub bank, klienci ...
-
Szybka strona internetowa - dlaczego ma znaczenie?
... całym świecie. Dzięki temu użytkownik otrzymuje dane z najbliższego serwera, co znacząco skraca czas ładowania strony. Popularne rozwiązania to Cloudflare, KeyCDN czy Akamai. 3. Minimalizacja kodu i eliminacja zbędnych zasobów Każdy dodatkowy plik, ... ta zwraca się wielokrotnie – w postaci większego ruchu, wyższej konwersji i lepszego wizerunku marki ...
-
Rynek czekolady a święta
... orzecha laskowego w ekskluzywnym pudełku. Wymagający klient Konsumenci coraz częściej sięgają po marki będące gwarantem jakości na najwyższym światowym poziomie. Wysoka cena nie jest już ... wydajemy ponad 1,1 mln zł. Do wzrostu przyczyniły się głównie najbardziej popularne czekolady mleczne - 72 proc. sprzedaży. Biorąc pod uwagę gramaturę, duży ...
-
Kryzys gospodarczy a rynek kawy
... marki w tej kategorii zanotowały w 2008 roku prawie 30-proc. wzrost sprzedaży w porównaniu z rokiem poprzednim - mówi Beata Gostyńska. - Wzrasta też spożycie kawy typu espresso. Zyskuje sobie ona w Polsce sporo zwolenników zarówno w klasycznej postaci, jak i w formie różnego rodzaju napojów kawowych, np. latte macchiato czy popularne ... promocji marki ...
-
Zagraniczne serwisy społecznościowe mało znane
... Jednocześnie nazwę Nasza–Klasa zna niemal każdy użytkownik Internetu (94%). Ciągle popularne jest też Grono – serwis, który rozpoznaje niemal co czwarty internauta (23%) – ... osób, które zadeklarowały korzystanie z Twittera nie przekroczył jednego procenta, a znajomość marki sięgnęła ledwie 2%. W ramach badania D-Link Technology Trend pod lupę wzięto ...
-
Polskie firmy i ich obecność w Internecie
... może ustalić kwotę, jaką chce zapłacić za emisję reklamy. Nieuczciwe pozycjonowanie Popularne powiedzenie mówi, że jeżeli czegoś nie można znaleźć w wyszukiwarce Google ... nazwy może okazać się dobrą inwestycją i zaprocentować stworzeniem silnej i rozpoznawalnej marki. Nieprzedłużanie ważności domeny Gdy nazwa domeny zostanie zarejestrowana, nie można ...
-
Najpopularniejsze sklepy online XII 2009
... pomaga dostrzec mniejsze sklepy, które, nie mając jeszcze popularnej marki, potrafią walczyć o Klienta najwyższą jakością obsługi. Komputery/Gry Komputronik. ... zainteresowaniem cieszą się w tej kategorii sklepy meblowe, z wyposażeniem wnętrz i elementami dekoracyjnymi. Popularne są sklepy o asortymencie zawężonym do tylko jednej kategorii ( ...
-
Mass mingling daje wiele możliwości
... nie jest problemem automatyczne wskazanie trasy dojazdu pomiędzy znajomymi, by spędzić wspólnie czas... Także same marki zaczynają przechodzić na stronę konsumentów. Brytyjski kanał telewizyjny Channel 4 obecnie emituje popularne show „Come Dine With Me’”, w którym amatorzy gotowania konkurują, przygotowując kulinarne przyjęcia dla uczestników ...
-
Gospodarstwa domowe a rynek telekomunikacyjny 2010
... Orange (81,1 %) oraz Plus (77,7 %). Ponad połowa respondentów wymienia marki Play (61,2 %) i Heyah (53,5 %). Blisko jedna trzecia respondentów (29,0 %) zna operatora Sami Swoi ... 28,2 % i 28,8 %) oraz z Ery (odpowiednio 22,3 % i 18,7 %). Play i Heyah są zdecydowanie mniej popularne w każdej z grup. Największą popularnością osób decyzyjnych w sprawach ...
-
Wiosenne zakupy w Internecie
... kategoria na eBay’u w Wielkiej Brytanii i w Hiszpanii to sukienki, podczas gdy Włoszki kupowały marynarki czy żakiety. Polacy najczęściej w wyszukiwarkę wpisują popularne sportowe marki, Niemcy szukają Esprit, a Brytyjczycy - Next, Top Shop i River Island. W jakich krajach Polki najczęściej szukają wiosenych trendów? Statystyki za marzec ...
-
Tablety Lenovo z NVIDIA Tegra 2
... . Więcej funkcjonalności w zestawie Tablet marki Lenovo jest dostarczany z systemem operacyjnym Android 3.1 i ponad czterdziestoma aplikacjami współpracujących firm, takich jak Netflix, Amazon, Adobe, Electronic Arts, Rovio, Zinio, Dataviz itd. (o łącznej wartości przekraczającej 50 USD). Wśród nich znalazły się popularne tytuły gier: Angry Birds ...
-
Smartfony opanowują rynek
... . Smartfony wybierane są często przez osoby z wykształceniem wyższym, ale są też popularne wśród gimnazjalistów - prawie jedna czwarta wśród obydwu grup używa tego ... i wybierają telefony marki Samsung (24,5%) lub Nokia (22,8%). Dla porównania, wśród użytkowników standardowych telefonów zdecydowanie przeważa Nokia – telefon tej marki nabyło 42,4% ...
-
Jakie smartfony najpopularniejsze?
... grupie to drugi najpopularniejszy operator. Plus i T-mobile to sieci tak samo popularne zarówno wśród mających smartfona jak nie. Posiadacze smartfonów to awangarda ... 11 pkt. proc. a Nokia zmniejszyła o 5 pkt. proc. Zwraca także uwagę wzrost znaczenie marki LG, w ubiegłym roku jeszcze nie uwzględnionej w rankingu. Nokia jest nadal najpopularniejszą ...
-
10 milionów szkodliwych aplikacji mobilnych
... że zagrożenie jest realne. To, co kusi... Dzisiaj tablety i smartfony są bardzo popularne. Wielu użytkowników posiada kilka tego typu urządzeń. Są one w stanie ... hasła użytkownik widzi kolejne komunikaty, które zachęcają do podania modelu i marki telefonu w celu zainstalowania certyfikatu bezpieczeństwa. W rzeczywistości jest to szkodliwy program ...
-
Phishing: trendy luty 2014
... ze styczniem 2014. Marki w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii były celem 40% ataków phishingowych (USA 27%, a Wielka Brytania 11%), natomiast marki w Indiach, Kanadzie ... powodu mniejszym zainteresowaniem wśród cyberprzestępców cieszą się dwa popularne systemy Perfect Money i BitCoin. RSA opisuje w raporcie trzy waluty używane w ...
-
Wydatki na reklamę I–IV 2014 r. - sektor finansowy
... „Happy” Pharella Williamsa. Przeróbki teledysku do tego przeboju są popularne od kilku miesięcy, przygotowali je m.in. mieszkańcy największych polskich miast. ... kampania Plus Banku „Najkorzystniejszy kredyt gotówkowy”, z elementami podkreślającymi obecność nowej marki na rynku bankowym. Działania reklamowe prowadzone są w telewizji, radiu oraz ...
-
Ranking kredytów samochodowych VII 2014
... Kredyt na auto używane (rok produkcji 2010) - który można przeznaczyć na zakup samochodu dowolnej marki. Kwota kredytu 36 000 zł (wpłata własna 9 000 zł). Okres spłaty 4 lata. Klient ( ... auta, to na pewno są miesiące, w którym jest to mniej lub bardziej popularne. Okresem obniżonej aktywności klientów na rynku jest na pewno sezon wakacyjny, związany ...
-
Estetyka strony www e-sklepu istotna
... przekroczyć barierę niedostępności. W czasach, kiedy komputery nie były jeszcze tak popularne, przełamany został "techniczny" wizerunek firmy z branży IT. Oswojenie z ... powinien dostrzec wartość całego e-sklepu. Zadaniem projektu graficznego jest odpowiednie wyeksponowanie marki i stworzenie dobrego klimatu do zakupów. Im bardziej odwołasz się do ...
-
Dopasowana reklama trafia w target
... , że dana osoba przeglądała fora internetowe w poszukiwaniu suszarki takiej a takiej marki, w określonym przedziale czasowym. Wie też, że przeglądała stronę internetową sklepu ... w Sieci kolejne witryny użytkownicy zostawiają swoje ślady w postaci plików cookies (popularne „ciasteczka”). Są to anonimowe dane o użytkowniku, np. dotyczące tego ile czasu ...
-
Branża motoryzacyjna w Polsce IV kw. 2014
... indywidualni nabyli 126,5 tys. samochodów, o 4,3% więcej niż przed rokiem. W 2014 roku marki popularne stanowiły blisko 90% rejestracji nowych samochodów osobowych w Polsce (294,3 tys. sztuk). ... było to o 24% więcej niż rok wcześniej. W tym segmencie trzy największe marki - BMW, Audi, Mercedes-Benz odnotowały dwucyfrowe wzrosty 23-26% r/r. Piąty na ...
-
Handel detaliczny zabetonowany
... są też supermarkety, czyli jednostki, których metraż zawiera się w widełkach 400-2499 m2. Popularne są także dyskonty, czyli średniej wielkości sklepy samoobsługowe, oferujące niektóre ... całej branży kosmetycznej, kiedy największy polski podmiot – Polbita, właściciel marki Natura, ma jedynie dwuprocentowy udział w branży. Podmioty spoza naszych ...
-
Tiulówki na Facebooku, czyli moda w social media
... i serwisów z fotografiami w IMM wykazał ponadto, że pytania typu „gdzie kupiłaś tę bluzkę?” czy „jakiej marki jest koszula którą masz na filmie?” pojawiają się także pod zdjęciami czy filmami ... moda przegrywa tylko z pytaniami na temat elektroniki i komputerów. Od pytań na temat ubioru mniej popularne są nawet kwestie dotyczące finansów, kultury i ...
-
Najpopularniejsze samochody cabrio. BMW bez konkurencji?
... podium zajmują równie popularne modele Opel Astra oraz Renault Megane. Pierwszą dziesiątkę zamykają auta takie jak Saab 9-3,Ford Focus oraz Audi 80 produkowany tylko do 1996 roku. Jak rynek aut używanych odpowiada na to zapotrzebowanie? Najczęściej oferowane marki to Peugeot i BMW ...
-
Black Friday okazał się chwytem marketingowym
... to Gadżeciarze, Rodzinni i Kulturalni. Do każdego z profilów przypisano najbardziej popularne kategorie produktów tworząc Profilowy Koszyk Świąteczny. W każdym koszyku znajduje się ... informacji o zamówieniu, koszty transportu, terminy i formy dostaw oraz subiektywna znajomość marki i jej renoma kształtowana na bazie własnych doświadczeń oraz ocen ...
-
Mamy rekordowy eksport żywności
... końcowego odbiorcy, najczęściej poprzez własną, wyspecjalizowaną komórkę eksportową. Inne popularne formy to sprzedaż przez dystrybutorów lub partnerów zagranicznych, działalność ... jej korzyść, przeciwnego zdania jest jedynie 11% ankietowanych. Budowanie świadomości marki „Polska” i pozycjonowanie polskiej żywności ważne jest szczególnie na rynkach ...
-
Na jakie formy promocji stawiają deweloperzy?
... za pomocą różnorodnych źródeł i form przekazu. Najskuteczniejsze i najbardziej popularne są obecnie kampanie internetowe. Korzystamy także z prezentacji na ... social mediach. Promocja w mediach społecznościowych wiąże się z długofalowym procesem budowania własnej marki, a także rozpoznawalności wśród grup docelowych. Co istotne, kreatywne działania ...