-
Jacy są polscy kierowcy?
... , szczególnie cenią ją sobie mężczyźni (71%). Dużo mniejszym zainteresowaniem cieszy się paliwo oferowane przez sieci handlowe czy samoobsługowe stacje Neste. „Preferencje klientów stacji paliw wciąż się zmieniają” – zauważa Dorota Adamska, PR Manager BP Europa SE i dodaje – „Ważne żeby wsłuchiwać się w ich oczekiwania ...
-
Polacy a nowości technologiczne 2011
... 2011 w kategoriach technologicznych oraz prześledził jak zmieniły się w tym roku preferencje użytkowników. ANDROID ZDOMINOWAŁ RYNEK SMARTFONÓW Kategoria telefonów komórkowych od zawsze ... że w 2012 roku netbooki będą nadal pożądane i poszukiwane przez Klientów. Również na liście najpopularniejszych netbooków i tabletów, królują te drugie. W pierwszej ...
-
Apetyt na nowe technologie rośnie
... i Internetu, w ciągu ostatnich 5 lat radykalnie zmienili swoje preferencje oraz zwyczaje. Aż 86% z nich codziennie korzysta z sieci społecznościowych, a 7 na ... nadal kierują się przede wszystkim na strony korporacyjne, a także szukają opinii innych klientów w dedykowanych do tego celu miejscach w sieci" – stwierdza Jerzy Kalinowski, Partner i Szef ...
-
Brylowska 2 w Warszawie
... z własnym placem zabaw i dużym atrakcyjnym ogrodem powstaną 74 mieszkania. – „Brylowska 2” jest inwestycją realizowaną w odpowiedzi na obecne potrzeby i preferencje klientów i wyróżnia się w okolicy kameralnym charakterem. Decydujemy się wyłącznie na projekty gwarantujące maksymalny komfort zamieszkania. To przemyślany i dokładnie przeanalizowany ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 11/2014
... drugie miejsce w kraju pod względem liczby rejestrowanych samochodów nowych – mówi Paweł Murszewski z VW Group. Statystki serwisu wskazują, że zmieniają się preferencje klientów co do napędu auta. W poprzednich latach popularniejsze były modele używane z silnikami diesla, ale wzrost ceny oleju napędowego (z 4 zł w 2010 r. do ...
-
Ile kosztuje kampania SEM dla biura rachunkowego?
... grup docelowych. Na bazie analizy wpisywanych zapytań, Blink.pl sprawdził preferencje internautów zamieszkujących różne regiony Polski. Dzięki raportowi firma działająca w branży ... w branży finansowej – ile zapłaci za reklamę w wyszukiwarce Google i do ilu potencjalnych klientów dzięki niej dotrze? Na potrzeby tej symulacji Blink.pl założył ...
-
10 trendów e-commerce w 2015 roku
... nadszedł czas, aby z tych informacji zrobić użytek, przygotowując ofertę skrojoną dla konkretnej osoby i jej potrzeb. Dodatkowo rozwój technologii rejestrujących preferencje klientów i monitorujących ich zachowania zarówno w świecie online, jak i offline, dzięki wykorzystaniu smartfonów, z pewnością przyczyni się do utrzymania wysokiej dynamiki ...
-
Walentynki 2016: co planują zakochani?
... badania przeprowadzonego przez PAYBACK, 57% Polaków planuje na ten dzień coś specjalnego. Preferencje kobiet i mężczyzn nie do końca się jednak pokrywają, a wśród najczęstszych ... centra handlowe, gdzie po upominek uda się ponad połowa ankietowanych. Klientów nie zabraknie też w kwiaciarniach (31%) oraz sklepach internetowych (29%). Panowie po ...
-
Najpierw lajk, a potem pieniądze. Jak kupuje pokolenie Y?
... za wszelką cenę starają się poznać jego model zachowań oraz preferencje. Służą temu takie badania jak to, które ostatnio przeprowadziły firmy PAYBACK oraz Bain ... miernik interakcji pomiędzy marką a konsumentem, dzięki któremu można skutecznie rozróżniać klientów bardziej i mniej przywiązanych do marki. Przekonanie millennialsów do danej marki ...
-
Wakacje za granicą. Miasto kontra wieś
... jak i osoby zamieszkujące tereny wiejskie. Czy ich preferencje wyjazdowe czymś się różnią? Gdzie najczęściej jeżdżą? Jak długo wypoczywają? Czy wolą ... decyduje się na ekstremalne wyprawy na bieguny czy pustynie. Najczęściej wybieranym celem wyjazdu Klientów porównywarki rankomat.pl jest wypoczynek i zwiedzanie. Ten dominujący sposób spędzania urlopu ...
-
Domy deweloperskie. Rzadkość czy standard?
... miast (patrz poniższa mapa). We wznoszeniu takich budynków na terenie metropolii, przeszkadzają przede wszystkim wysokie ceny gruntów. Inną kwestią są preferencje klientów firm deweloperskich, którzy poszukują odpoczynku od miejskiego zgiełku. Informacje zaprezentowane na poniższej mapie sugerują, że domy deweloperskie powstają przede wszystkim ...
-
Młodzi Polacy na zakupach. Jak i gdzie kupują?
... istotną wskazówkę dla sprzedawców. Jak kupują młodzi Polacy? Jakie są ich preferencje? Co motywuje ich do wyboru danego sklepu? Odpowiedzi na te i ... ponad 13%). Mimo powszechnej digitalizacji i rosnącej popularności e-commerce, wielu młodych polskich klientów wciąż preferuje robienie zakupów w tradycyjnych sklepach. Do wyboru sklepu stacjonarnego ...
-
Polskie strony internetowe nie chcą .pl?
... z OVH przewidują, że kolejne lata postawią przed branżą hostingową wiele wyzwań. Dostawcy usług będą musieli elastycznie reagować na zmieniające się preferencje klientów i bacznie obserwować rynek domen funkcjonalnych.
-
TFI: sprzedaż i umorzenia III 2018
... pewne trendy (wysoki napływ gotówki do funduszy gotówkowych i dłużnych, mniejsza popularność rozwiązań akcyjnych). Na razie nic nie wskazuje, aby takie preferencje klientów miały się zmienić.
-
Gotowe mieszkania od dewelopera? Szukaj ich ze świecą
Preferencje klientów firm deweloperskich dotyczące terminu ukończenia lokum bywają bardzo różne. Dla niektórych osób, zakup tzw. „dziury w ziemi” nie stanowi żadnego problemu. ...
-
Rynek mieszkaniowy: ceny domów odporne na COVID-19?
... preferencje zakupowe Polaków na rynku nieruchomości? Część ekspertów, pośredników i deweloperów uważa, że ... W czasie zamknięcia gospodarki i życia społecznego, w marcu i kwietniu, dość głośno było o rosnącym zainteresowaniu klientów ogródkami działkowymi, działkami rekreacyjnymi, no i właśnie – domami jednorodzinnymi oraz mieszkaniami z ogródkiem. To ...
-
Nie ma cię w e-commerce, nie istniejesz. 84% Polaków robi zakupy online
... nie udostępniają swojej oferty online mogą mieć poważne kłopoty z dotarciem do klientów. Te z kolei, które w e-commerce już dawno postawiły swoje pierwsze kroki, muszą ... Kupuję wygodnie 2021” pokazuje, że tendencja w kierunku zakupów w sieci się utrzymuje oraz preferencje konsumenta, aby kupować szybko, łatwo i wygodnie, się nie zmieniają. Ponadto ...
-
Inwestowanie w akcje i obligacje. Jak nie stracić?
... finansowe firm, a przede wszystkim że często występują czynniki od firmy niezależne, jak zmiany kursów walut, zmiany w światowej gospodarce czy też preferencje klientów, którym dana firma proponuje dany produkt czy usługę. Pamiętaj, że zawsze ostateczna decyzja w sprawie inwestycji powinna należeć do ciebie. To ...
-
Wakacje 2022 jak przed pandemią, ale ceny mocno wzrosły
... wzrósł w ciągu ostatniego półtora miesiąca średnio o niecałe 6 proc. to w kraju - o ponad 20 proc. Wojna w Ukrainie i sytuacja epidemiczna niespecjalnie wpłynęła na preferencje klientów biur podróży. Pierwsza dziesiątka to w zasadzie kopia z lat przedcovidowych. Nie ma w niej co prawda Włoch, ale i tak zestaw krajów w tym ...
-
Systemy CRM i nowoczesny marketing relacyjny
... od właściwego zarządzania relacjami z klientem. Chodzi o to, by wzajemna komunikacja była efektywna i prowadziła do pozyskania kręgu lojalnych klientów. Aby tak się stało należy znać preferencje odbiorcy, obserwować jego zachowanie, analizować motywy działania oraz zidentyfikować jego potrzeby i utożsamić się z jego kierunkiem myślenia. Ponieważ ...
-
Co deweloperzy mieszkaniowi planują na 2021 rok?
... . Klienci nieco zmodyfikowali swoje preferencje zakupowe. Na znaczeniu zyskały dodatkowe powierzchnie np. balkon czy ogródek. Część klientów zmieniła założenia, co do wielkości poszukiwanego mieszkania, bowiem ważniejsze stało się posiadanie miejsca do pracy zdalnej. Z tego samego powodu zmieniły się też preferencje lokalizacyjne. Okazało się ...
-
Kto klika w linki sponsorowane
... nazwy firm, które znajdują się na pierwszych miejscach wyników wyszukiwania. Prezentacja wyników wyszukiwania - preferencje internautów i opinie klientów, luty 2006. N=1 978 Prezentacja wyników wyszukiwania - preferencje internautów i opinie klientów, luty 2006. N=1 195 Linki sponsorowane w przeciwieństwie do wielu innych form reklamy internetowej ...
-
Co powoduje że nowe mieszkania sprzedają się na pniu? Liczy się nie tylko lokalizacja
... wpasować się w preferencje określonej grupy docelowej. Oczywiście nie bez znaczenia jest także zaufanie do dewelopera i dobra opinia o firmie. Budowanie jak najlepszych relacji z klientami to także ważny element procesu sprzedaży, który wpływa na decyzje nabywców. Obserwując zainteresowanie wśród naszych klientów, zauważyliśmy że najchętniej ...
-
Czy pandemia COVID-19 trwale zmieni zwyczaje zakupowe Polaków?
... klientów, którzy przed wybuchem pandemii nie kupowali tego typu produktów online. Największy odsetek nowych klientów zyskały sklepy oferujące zakupy spożywcze – wzrost dotychczasowej bazy klientów ... zgodnie z deklaracjami konsumentów, oddziałuje również na ich postrzeganie i preferencje marek oraz charakterystykę i zachowania, których od tych marek ...
-
Kredyt hipoteczny: jakie grupy zawodowe uprzywilejowane?
... , że wszystkie banki przewidują tylko drobne ułatwienia dla klientów wykonujących zawód zaufania publicznego. Znikające preferencje… Począwszy od kilku lat liczba krajowych banków, które oferują przywileje określonym grupom zawodowym systematycznie się zmniejsza. Preferencje dla przedstawicieli wybranych profesji wciąż są dość popularne w przypadku ...
-
Jakie właściwie powinno być konto bankowe?
... m.in. aktualnie posiadanych rachunków i poziomu zadowolenia z nich, oczekiwań klientów dotyczących idealnego konta bankowego oraz preferowanych metod płatności. Badanie to cenne źródło informacji dla środowiska bankowego. Zależy nam, aby dobrze znać preferencje i oczekiwania klientów. Wierzymy, że opinie i wnioski zebrane w akcji Miliony Polaków ...
-
Oferta banków powinna być zróżnicowana
... preferencje i oczekiwania firm w zakresie korzystania z produktów bankowych, preferowanych kanałów dostępu, preferencji cenowych oraz ich relacji z bankami. Na podstawie wyników ankiet eksperci Deloitte dokonali bardzo szczegółowej i złożonej segmentacji klientów. Spośród 10 zidentyfikowanych podsegmentów MŚP, przeszło dwie trzecie klientów ...
-
Nowych mieszkań szukamy coraz bardziej świadomie
... cen rynkowych. Dokładnie precyzują swoje preferencje mieszkaniowe. Poszukując wymarzonych tzw. czterech kątów, szczególnie zwracają uwagę na lokalizację oraz jej skomunikowanie z resztą miasta, a także na jakość wykonania lokalu, jak i całego osiedla. Na przestrzeni lat zmieniło się także podejście Klientów do przestrzeni wspólnych – zaczęła ...
-
Marketing bezpośredni: 10 najczęstszych błędów
... , ofert specjalnych). Brak badań preferencji klientów (przekaz niedobrany do potrzeb, wymogów klientów). Brak geolokalizacji (oferta niemożliwa do zrealizowania ze względu na dostępność geograficzną). Brak segmentacji klientów (ze względu na wiek, płeć, miejsce zamieszkania, poziom dochodów, preferencje zakupowe itp.). Brak raportowania i analizy ...
-
Media społecznościowe znacznie efektywniejsze niż call center
... klientów NPS). Badanie satysfakcji poprzez otwarcie się na twórczą krytykę klientów można wykorzystać na kilka sposobów. Taki dialog może pozytywnie wpływać na doświadczenia klientów ... udostępnianych przez poszczególne serwisy. Warto też śledzić nawyki i preferencje użytkowników. Może w tym pomóc przeglądanie publikacji branżowych takich jak Social ...
-
Jak AI zmieni e-commerce? Trendy 2024
... otrzymuje produkt, który trafnie wpisuje się w jego potrzeby i preferencje – wyjaśnia Mateusz Nowak, Program Developer z IdoSell. Inteligentne wyszukiwanie i systemy rekomendacji Zapewnienie trafnych wyników wyszukiwania w odpowiedzi na różnorodne zapytania skrywające potrzeby klientów, to duże wyzwanie dla e-commerce. Dlatego też w 2024 roku ...
-
E-klient - zachowania nabywców
... że najczęściej są to książki i wydawnictwa, oprogramowanie i sprzęt komputerowy, multimedia, itp. [8]. Preferencje Polaków nie odbiegają od tych, jakie mają statystyczni internauci ... (59% badanych). Bezpieczeństwo zakupu jest istotne dla 49% badanych. Najmniejszy odsetek klientów kieruje się przy wyborze sklepu przede wszystkim jego estetycznym ...
-
Badania rynkowe i marketingowe - paradoksy
... usługi i produkty, ocenić lojalność klientów. Świeże, obiektywne spojrzenie fachowców z agencji badawczej i dokładna analiz bywają bezcenne. W czasach, gdy rynek zmienia się tak dynamicznie, gdy co kilka miesięcy pojawiają się nowe trendy i mody, nowe sposoby komunikacji z klientami, zmieniają się preferencje nabywców, pojawiają nowe, nieznane ...
-
Zakup mieszkania: używane czy od dewelopera?
... rynku budowlanym stosunkowo niewielki wpływ na preferencje zakupowe klientów ma ryzyko bankructwa dewelopera i niedokończenia inwestycji. Obawę przed znalezieniem się w takiej sytuacji wskazał tylko co piaty klient zdecydowany na zakup mieszkania na rynku wtórnym. Niewiele, bo zaledwie 1% klientów na mieszkania używane argumentuje swoją decyzję ...
-
Firmowe biuletyny elektroniczne
... pozyskanie zainteresowania osób ekonomicznie wartościowych, a przede wszystkim zdobycie lojalnych klientów, wymaga utrzymania z nimi długotrwałego i aktywnego kontaktu. Aby to ... "Szanowny Panie Krzysztofie". Spowoduje to, że odbiorca poczuje się wyróżniony. Preferencje respondentów badań ankietowych dotyczących biuletynów wykazały, że milej widziane ...