-
Rynek mieszkaniowy na przestrzeni ostatnich 10 lat
... również w większej profesjonalizacji obu stron. Deweloperzy wiedzą, że muszą zadbać o swoich klientów, oferując im produkt odpowiedniej jakości, czy obsługę na wysokim poziomie, nie tylko ... do wymogów i limitów cenowych Programów. Co istotne, zmieniły się też preferencje mieszkaniowe Polaków, a tym samym oferta deweloperów. Buduje się więcej, bowiem z ...
-
Raport zamożności: rzesza milionerów powiększa się o 8 proc.
... nowe segmenty klientów, firmy muszą przemyśleć swoje strategie zaangażowania Demografia HNWI stale ewoluuje, a coraz więcej kobiet, osób LGBTQ+, przedstawicieli pokolenia millenialsów i pokolenia Z poszukuje usług wspierających zarządzanie majątkiem. Każdy z tych wschodzących segmentów klientów ma swoje własne wartości, preferencje i wymagania, do ...
-
Bankowość elektroniczna nie wystarcza. Klienci potrzebują oddziałów
... preferencje polskich klientów w zakresie kanałów bankowych i produktów? Jak rozwija się model Buy Now Pay Later? Jakie wyzwania stoją przed polskimi bankami? Choć okres pandemii spowodował, że większość klientów ...
-
Co decyduje o atrakcyjności nowego mieszkania?
... potrzebę rosnącej grupy klientów, którzy chcą mieszkać we flagowych inwestycjach. Cezary Grabowski, dyrektor sprzedaży i marketingu Bouygues Immobilier Polska Trudna sytuacja związana z pandemią nie tyle zmieniła preferencje, co podkreśliła kwestie, które były i nadal są ważne dla kupujących. Dotyczy to, zarówno klientów kupujących swoje pierwsze ...
-
Obligacje skarbowe: Grudniowa 14-tka
... oszczędnościowych o czternastomiesięcznym terminie wykupu: Grudniową 14-tkę. Dobre wyniki sprzedaży poprzednich emisji obligacji krótkookresowych potwierdziły preferencje i zapotrzebowanie naszych klientów na instrument o proponowanej charakterystyce. Konstrukcja Grudniowej 14-tki będzie więc zbliżona do poprzednich emisji niestandardowych ...
-
E-mail marketing: uwzględniaj cykl życia klienta
... marką, która dba o swoich klientów. Nowi klienci pierwszy zakup mają prawdopodobnie za sobą. Należy więc postarać się o to, by zrobili to ponownie. Poza regularną komunikacją e-mail marketingową, warto wysyłać klientom rekomendacje produktowe, stworzone w oparciu o jego osobiste preferencje. Skutecznym sposobem na budowanie pozytywnego ...
-
Rynek pierwotny: z myślą o kim budują deweloperzy?
... Dzikowska, menedżer sprzedaży i marketingu w Atlas Estates Większość naszych klientów to rzeczywiście osoby młode, kupujące swoje pierwsze M. Zauważamy jednak tendencję, w ... z naszych projektów mamy mieszkanie niemalże dla każdego. Oczywiście istnieją preferencje względem lokalizacji, ale w naszych projektach mieszkanie znajdzie zarówno singiel, para ...
-
Płatności w e-commerce wczoraj i dziś
... dokonywanie zakupów przez internet, ale umożliwić je jeszcze większej liczbie klientów. Płatności ratalne udostępnione w bramce płatniczej działają w bardzo prosty sposób: ... , powinni zwrócić szczególną uwagę na wprowadzane formy płatności, uwzględniające preferencje internautów. Dziś każdy użytkownik, który robi zakupy przez internet, zwraca ...
-
Wakacje 2017: Portugalia ciągle w cenie
... mniej zamożnych polskich klientów, którzy będą obecnie wkraczali na rynek turystyki wyjazdowej bardzo słabo przystaje do obecnej struktury podaży, która kształtuje się pod kątem obaw przed zagrożeniem terrorystycznym na poszczególnych kierunkach. Można za to powiedzieć, że preferencje osób z Polski B przypominają preferencje turystów z czasów ...
-
Znamy najlepsze sklepy internetowe 2024 wg Ceneo.pl. Na co liczą ich klienci?
... 25–34 lata (16%). Ta dystrybucja wiekowa odzwierciedla szerokie zainteresowanie zakupami online w różnych grupach wiekowych. Jeśli chodzi o preferencje zakupowe, Polacy chętnie korzystają z platform marketplace (56% klientów), takich jak Allegro, Ceneo czy Amazon, co wynika z ich przejrzystości, licznych opinii oraz możliwości porównania cen ...
-
eCRM, czyli zwiększamy lojalność eKlientów
... W przypadku użytkownika, który korzystał wcześniej z danego e-sklepu, znamy jego wcześniejsze preferencje, historię zakupów. Wiemy również czy, a jeśli tak to, jakie ... je wdrażać w każdej firmie. Metodologia Obecnie najczęściej wykorzystywane sposoby obsługi klientów w systemach eCRM to: • metoda oparta o pewne stałe reguły • oraz personalizacja ...
-
Jaki był marketing mobilny 2018?
... przyniosło także wzrost wdrożeń bardziej zaawansowanych algorytmów. Nie tylko odpowiadają na najczęściej zadawane pytania, wspierają procesy rekrutacyjne i poznają preferencje zakupowe potencjalnych klientów, ale przede wszystkim skracają i porządkują listę czynności, które będzie musiał wykonać konsultant. Na boty najłatwiej natknąć się poprzez ...
-
Kupno domu: jakie nieruchomości wybierają Polacy?
... przestrzeni ostatnich 6 miesięcy popyt w kategorii najmu zmalał o 4 p.p. Osoby poszukujące domów w przytłaczającej większości koncentrują się na rynku wtórnym. Prawie 97 proc. klientów zainteresowanych zakupem domu szuka właśnie obiektów z rynku wtórnego, jedynie 3 proc. chciałoby kupić nowy dom. Mimo stałej podaży ofert na rynku ...
-
Bankowość dla wybranych grup zawodowych
... pewnej „elitarnej”, czyli hołubionej (poprzez przygotowanie specjalnej oferty) przez bank grupy klientów. Wyjątkowy klient banku ma się zatem czym chwalić przed kolegami z pracy ... Polbank. Ten upodobał sobie osoby wykonujące wolne zawody i choć preferencje dotyczą wyłącznie uproszczenia procedury ubiegania się o kredyt – żadna zatem rewelacja, to ...
-
Rynek nieruchomości w Polsce: podsumowanie 2013
... do docelowych 20 proc. w 2017 roku. Wprowadzone zmiany mogą spowodować, że część klientów odsunie zakup mieszkania do czasu zebrania odpowiedniej kwoty na wkład ... zmniejszenia popytu na rynku wtórnym. Jednak ważne są w tym przypadku także preferencje kupujących, gdyż nowe mieszkania znajdować się będą często na granicach miasta a używane w dobrych ...
-
Nieatrakcyjne dzielnice Warszawy 2014
... lokalizacji. Ponownie okazuje się, że klienci w procesie zakupowym zmieniają swoje preferencje nabywcze. U podstaw takich decyzji stoi często cena mieszkania. Dane wskazują, że w ... Pragi Północ. Nie mają one jednak dużego wpływu na decyzje zakupowe klientów. W porównaniu do 2013 r. udział sprzedaży mieszkań w tej dzielnicy wzrósł z 3 do 5 proc. Z ...
-
Kupno mieszkania: czy pandemia zmienia oczekiwania nabywców mieszkań?
... mieszkania mierzą siły na zamiary Jak wynika z raportu „Preferencje nabywców mieszkań – 2021 r.”, zamiast spodziewanej zmiany oczekiwań w wyniku pandemicznych ... sytuacji zwiększonych kosztów tego rodzaju finansowania, zmniejsza się zdolność kredytowa klientów. Stąd należy także przypuszczać, że faktyczny budżet, jakim ostatecznie dysponowali ...
-
Polskie firmy za granicą: blisko 1/2 polskich biznesów myśli o ekspansji
... w Polsce stale rosną. Zainteresowanie biznesową emigracją rośnie, choć zaskakiwać mogą preferencje co do lokalizacji. Większość osób zapewne podejrzewałaby, że prym wśród ... temu łatwiej jest przygotować strategię nakierowaną bezpośrednio na zachowania określonej grupy klientów oraz odpowiednią personalizację oferty, nawet jeśli jest ona oddalona o ...
-
Jak pozyskać i zatrzymać klienta w Internecie?
... zindywidualizowane rozwiązania dopasowane do poszczególnych klientów. Sklepy internetowe często, aby zatrzymać klientów wprowadzają karty członkowskie, oferują gadżety, ... , Kraków 2002 Windham L., Orton K.: "Dusza Nowego Konsumenta. Postawy, zachowania i preferencje e-klientów", CeDeWu, Warszawa 2001 Zikmund W.G., d'Amico M.: "Marketing. Creating ...
-
Najlepsi polscy deweloperzy
... klientów do wizyty bezpośredniej – jedynie 42,2% klientów takie zaproszenie otrzymało. Pracownicy nie dbali też o podtrzymanie kontaktu z potencjalnym kupującym – tylko 44,4% poprosiło klientów ... biura”. „Ogólnie rzecz biorąc, pracownik powinien bardziej starać się poznać preferencje klienta przez zadawanie większej ilości i bardziej szczegółowych ...
-
Przygotowania do Euro 2012 okiem tajemniczego klienta
... byśmy oczekiwali. Na podobnie niskim poziomie oceniono zaangażowane pracownika w pomoc w doborze odpowiedniego zakwaterowania (mając na uwadze preferencje, koszty, odległość od stadionu itp.) – tylko 45,8% klientów udzieliło pozytywnych odpowiedzi. „Gdy zapytałem o zakwaterowanie na czas EURO 2012, pracownik odpowiedział, że wszystkie miejsca są ...
-
3 czynniki wpływające na sukces i rozwój firmy
... preferencje dotyczące np. rabatowania czy warunków dostawy. Co ciekawe, aż 67% klientów gotowych jest zapłacić więcej za dany produkt lub usługę w zamian za lepsze doświadczenia w procesie zakupowym i obsłudze. Jednocześnie 59% klientów ...
-
CRM - czy to się opłaca?
... Tobie - co lubisz, czego nie lubisz, jak kupujesz, jakie są Twoje preferencje itp. Jeśli jesteś stałym, przynoszącym dochody klientem to dzięki temu ... klientów, zdolności firmy do pozyskania i utrzymania klientów, poprzez wysoką jakość usług i dbałość o klientów, podnoszeniu stopnia satysfakcji i wzmacnianiu lojalności klientów. Wdrażanie CRM ...
Tematy: -
Tajemniczy klient: sklepy odzieżowe
... „Pracownica wykonała minimum, jakie mogła zaoferować, nie witała klientów ani nie żegnała”. Aż 64,2% klientów wyraziło opinię, że umiejętności sprzedażowe pracowników wymagają poprawy ... ja poszukuję. Mimo że zauważyłam na wieszakach takie, które spełniały moje preferencje”. „Podszedłem do chłopaka, który akurat wieszał czapki z daszkami i już nie stał ...
-
Media społecznościowe bez znaczenia dla e-commerce?
... może oznaczać, że wprowadzenie nowych technologii do tradycyjnych sklepów będzie mile widziane przez klientów. Cyfrowo biegłe rynki rozwijające się Zgodnie z wynikami badania, wszystkie rynki szybko rozwijające się wykazują większe preferencje dla technologii cyfrowych od dojrzałych rynków. Na przykład, jeśli chodzi o poszukiwanie informacji ...
-
Najlepsze kredyty hipoteczne IX 2012
... najczęściej wybierany przez Klientów pośrednika okres kredytowania nieruchomości. Wskazane kryteria pozwolą także ocenić dostępność kredytu dla klientów, którzy chcieliby skorzystać z ... w ciągu 8 lat, kiedy kredytobiorca będzie płacił niższą ratę, z uwagi na preferencje w ramach programu, może zaoszczędzić w ten sposób ponad 80 tys. złotych ...
-
6 faktów nt. telefonicznej obsługi klienta w e-commerce
... preferencje związane z kanałami tracą na znaczeniu, czy też dokładniej – są istotne zaledwie dla 16% kupujących (Corporate Executive Board 2013, CX Act 2015, LoudHouse 2013). Dla większości klientów ... obsługi w kanałach cyfrowych zmniejszy wykorzystanie telefonu przez klientów, przynajmniej w prostszych kwestiach. Klienci, zwłaszcza młode i średnie ...
-
Kupno mieszkania: na parterze, piętrze czy dwupoziomowe?
... kondygnacja, tym chętniej wybierana przez klientów. Nie znaczy to jednak, że nie pojawiają się indywidualne preferencje. W ROBYG wszystkie mieszkania sprzedają się jeszcze ... kolejnym już miesiącu trwającej pandemii, dostrzegamy coraz liczniejszą grupę klientów zainteresowanych mieszkaniami z prywatnymi ogródkami na parterze, czy dużym balkonem ...
-
Pandemia COVID-19 wzmacnia znaczenie sztucznej inteligencji w marketingu
... klientów i osiągnąć wysoki stopień personalizacji, nawet gdy firma obsługuje jednocześnie tysiące klientów. Pięć najważniejszych zastosowań AI to: zapewnienie personalizowanych doświadczeń w kanałach komunikacji i obsługi, doskonalenie segmentacji klientów, wnioskowanie z danych, prowadzenie klientów ... , deklarowane zainteresowania i preferencje ...
-
CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?
... spersonalizowane doświadczenia klientów. Mogą wykorzystywać dane, aby lepiej zrozumieć preferencje i potrzeby klientów, co przekłada się na lepiej dopasowane działania marketingowe, sprzedażowe i usługowe. Większe zaangażowanie klientów: Web 3.0 umożliwia tworzenie bardziej rozbudowanych i interaktywnych platform służących angażowaniu klientów. Na ...
-
Co muszą detaliści, czyli wyzwania sprzedaży detalicznej
... krajobrazu handlu detalicznego, na który coraz większy wpływ ma konsumpcyjne preferencje osób zamożnych. W Wielkiej Brytanii klasa średnia wyższa odnotowała największy wzrost, a ... jej krytyczne znaczenie w spersonalizowanym docieraniu do klientów i w optymalizacji kampanii. Analizując dane klientów w czasie rzeczywistym, narzędzia marketingowe ...
-
Jakość usług w bankach
... był akceptowalny dla 80% klientów i średnio wyniósł ok. 5,5 minuty. "Kiedy weszłam do banku, nie było w nim innych klientów. Wnętrze prezentowało się należycie – jest ... pomijając moje potrzeby (np. czas trwania inwestycji), czy osobiste preferencje (np. skłonność do ryzyka)." W 88% przypadków doradcy wyjaśniali omawiane kwestie w sposób przystępny i ...
-
Skuteczny mailing - podstawowe zasady e-mail marketingu
... rękach marketerów, które pozwala na pozyskanie nowych klientów i zapobiega odpływowi starych. Aby ... preferencje lub zainteresowania to taki adres na niewiele nam się przyda. Co więcej wysyłając mailing na takie adresy możemy więcej stracić niż zyskać. Z kolei jeżeli posiadamy własną bazę adresów e-mail naszych klientów lub potencjalnych klientów ...
-
Prezentacje handlowe: Power Point - częste błędy
... poziom umiejętności wykorzystania tego narzędzia „prezentujesz”. Istotne są także preferencje Twojego klienta. Jedni lubią wszelkie środki wspomagające komunikacje ... z klientem, z tym konkretnym klientem? Bardzo często pojawienie się z prezentacją u klientów, którzy znali nasz sposób „sprzedawania”, wywołuje wrażenie sztuczności i w rzeczywistości ...
-
Inwestycja w mieszkanie na wynajem? Zobacz, co mają dla ciebie deweloperzy
... w Krakowie Osiedle Grzegórzecka. Wioletta Kleniewska, dyrektor marketingu i sprzedaży w Polnord S.A. Projektując kolejne inwestycje mieszkaniowe mamy na uwadze różnorodne grupy klientów, ich preferencje oraz możliwości finansowe. Stąd oferowany przez nas wachlarz mieszkań jest zawsze bardzo szeroki. Klienci inwestycyjni, odpowiadający za ok. 20-30 ...