-
Kalendarz z logo firmy: rozliczenie VAT 2013
... być zaliczone w ciężar kosztów podatkowych. Reklama jest kosztem podatkowym, a reprezentacja nie Wydatki o charakterze reklamowym mogą stanowić koszt podatkowy. Ustawodawca nie wprowadza tu żadnych limitów. Cały wydatek poniesiony przez firmę w związku z jej działaniami reklamowymi będzie więc stanowił koszt, o ile ma związek z przychodem. Inaczej ...
-
Sponsoring a podatki
... przychodów całości wydatków na sponsoring publiczny (reklama publiczna) oraz odpowiedniej części kosztów sponsoringu niepublicznego (reklama niepubliczna ujmowana w koszty podatkowe do limitu ... siebie wewnętrznej fakturze VAT. W tej sytuacji to darczyńca poniesie dodatkowy koszt w postaci podatku VAT należnego od nagrody ufundowanej na rzecz ...
-
Amortyzacja a środki trwałe służące reklamie
... Koszt wykonania powyższego został wyceniony na kwotę 10 000 zł netto. Czy wykonanie podświetlonego logo firmy wraz z nazwą należy zaliczyć do środków trwałych i amortyzować, a jeśli tak, to wg jakiej stawki amortyzacji? Obecnie jednym z nieodłącznych elementów prowadzonej działalności gospodarczej jest prawidłowa reklama ... przypadków reklama ...
-
Zmiany w kredycie konsumenckim
... jak koszty administracyjne związane z zawarciem i zmianą umowy o kredyt, koszty ustanowienia zabezpieczeń, koszt wyceny nieruchomości itp. Z tym, że kredytodawcy ma podać jego wysokość, ... . W sytuacji, gdy nie da się wstępnie ustalić kosztu ubezpieczenia, reklama powinna zawierać informację o konieczności zakupu ubezpieczenia tuż przy rzeczywistej ...
-
Bojkot Euro 2012: kto za a kto przeciw?
... sobie radzących od tych, którzy po prostu wymyślili sobie "radzić" na koszt innych? Mi mieszkania nikt w prezencie nie dał, tylko muszę na ... oraz 339 materiałów zawierających frazy, m.in. „miasto wolne od futbolu”, „ustawa o przejezdności”, „hiszpańska reklama Coca-Coli EURO 2012”, itd. 484 materiały dotyczy promocji miast-gospodarzy imprezy. ...
-
Nadchodzą nowe formy reklamy online
... oraz skupienia większej uwagi reklamodawców na mierzalności efektów. W Polsce reklama osobista jest jeszcze nowością, jednak zainteresowanie tym rozwiązaniem stopniowo rośnie. ... o optymalizację kosztów. Rozpoczynając kampanię marketerzy wyznaczają cele i definiują maksymalny koszt związany z ich osiągnięciem. Takim celem może być np. finalizacja ...
-
Jak rozreklamować warsztat samochodowy w Internecie?
... miesiąca) oraz jak wygląda przybliżony koszt kliknięcia w reklamę danego zakładu (CPC). Niniejszy raport stanowi interesującą bazę wiedzy przydatną zarówno menadżerowi sieci, jak i właścicielowi warsztatu niezależnego. Musisz znać swojego klienta Aby mówić o sukcesie kampanii w wyszukiwarce, reklama musi trafiać do odpowiedniej grupy docelowej ...
-
UOKiK wskazał nieuczciwe reklamy banków
... przepisami prawa informacje był wyświetlany jedynie przez 2 sekundy. Zgodnie z prawem reklama powinna dostarczyć konsumentowi podstawowe dane niezbędne do podjęcia przez ... . Na każdego z przedsiębiorców został nałożony obowiązek publikacji na ich koszt oświadczenia informującego o wydaniu decyzji Prezesa UOKiK i opisującego niedozwoloną praktykę: ...
-
Linki sponsorowane, dofollow, nofollow. Jak wykorzystać linkowanie w reklamie?
... użytkownika. W tej formie zazwyczaj mogą pojawić się 3 linki. Mają one oznaczenie „reklama” lecz swym wyglądem prawie nie różnią się od linków organicznych (naturalnych ... stanie zapłacić, od jakości naszej reklamy a nawet jakości naszej strony. Najtańszy koszt pojedynczego kliknięcia może wynieść kilka groszy, najdroższy – nawet kilkadziesiąt złotych ...
-
Skuteczny mailing. Jaka lista mailingowa i targetowanie będą najlepsze?
... branży ale nawet do osób zajmujących w nich konkretne stanowiska. Przykłady Przykład 1. Reklama sklepu internetowego z zabawkami Prowadzimy sklep internetowy z zabawkami dla małych dzieci. Aby ... uwagę, czy koszt naszej wysyłki nie wypada poniżej minimalnej wysyłki realizowanej dla tej bazy (w takiej sytuacji wzrasta nam bowiem koszt dotarcia do ...
-
Relacje z klientem w e-biznesie
... tej strategii. Reklamodawca sam tworzy zdigitalizowaną reklamę, składającą się z tekstu reklamowego i hiperłącza, a następnie określa warunki, przy spełnieniu których reklama będzie wyświetlana. Koszt kampanii reklamowej jest również dostosowywany do preferencji klienta. Reklamodawca określa proponowaną przez siebie cenę, system natomiast emituje ...
-
Konkurencja kusi klientów Pekao SA i BPH
... kilkaset tysięcy, niezadowolonych z fuzji klientów. Pomóc ma w tym nie tylko reklama, ale i preferencyjne warunki prowadzenia nowego rachunku. Co również ważne, banki z całą ... nie pobiera opłat za przelewy zewnętrzne. Przelewy internetowe to nie jedyny koszt związany z korzystaniem z rachunku. Bardzo istotnym elementem, co można nawet stwierdzić po ...
-
Pytania o CRM
... zwiększając przychód oraz zmniejszając koszty. Sprawdzono również że koszt zdobycia nowego klienta jest wielokrotnie większy od kosztu utrzymania ... dzisiejszych czasach zorientowanie firmy "na klienta" jest nieuniknione. Badania rynku, reklama bezpośrednia, reklama internetowa, handel elektroniczny - to dziedziny, w których oprogramowanie typu ...
Tematy: -
Siedem Mitów o Biznesie
... , też Polak z pochodzenia). - Większość towarów, które sprzedajemy ma gwarancje wytwórcy więc koszt nam się zwraca. Mamy zaufanie i ludzie rzadko tego zaufania nadużywają wiedząc ... jest znakomity... Mit Czwarty: "Reklama Dzwignią Handlu" Zdaje sobie sprawę z tego, że brzmi to jak herezja, ale to fakt. Reklama jest w wielu wypadkach bardziej szkodliwa ...
Tematy: -
Podatki 2007: jakie zmiany dla firm
... , z kolei wydatki reprezentacyjne nie będą mogły być już zaliczone jako koszt podatkowy. Obecnie do kosztów uzyskania przychodów nie można zaliczyć wydatków na reprezentację i reklamę przekraczających 0,25 procent przychodów firmy. Wyjątek stanowi jedynie reklama prowadzona w środkach masowego przekazu lub publicznie, która umożliwia zaliczenie ...
-
Wydatki na ubrania firmowe dla pracowników
... w miejscach publicznych, to była to reklama publiczna. W takiej sytuacji wydatki na stroje z logo mogły zatem stanowić koszt podatkowy w całości. Sąd podkreślił, ... zachęca do kupna towarów oferowanych przez firmę. Obecnie w szeroko występującej konkurencji reklama firmy może być prowadzona również poprzez estetyczny wygląd pomieszczeń i pracowników ...
-
Kredyty konsumenckie pod lupą UOKiK
... oprocentowania oraz warunków zmiany opłat pobieranych od klientów. Reklama Zbadano 17 reklam 16 przedsiębiorców, kwestionując 10 przekazów. Kredytodawcy m.in ... – 184,00 zł. Reklama zawierała jedynie przykładową ratę, nie podawała żadnych innych kosztów pożyczki. Zgodnie z prawem, zawsze wtedy, gdy w reklamie kredytodawca podaje koszt kredytu musi ...
-
5 grzechów głównych w e-marketingu
... reklamy osobistej – nawet 1 proc., w zależności od branży. Oznacza to, że reklama osobista ma ponad dwukrotnie większą klikalność od „zwykłej” reklamy! Grzech drugi – ... . więcej transakcji w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej, 40 proc. niższy koszt pozyskania klienta oraz wzrost współczynnika konwersji o 54 proc. Wskaźniki pokazują nie ...
-
Jak kantory internetowe walczą o klientów?
... do siebie klientów? Reklama telewizyjna Wyjątkowo efektywny, ale również bardzo drogi sposób na pozyskanie klientów. Decydują się na nią największe serwisy, które bardzo często zamieszczają swoje reklamy w tzw. „prime time”, czyli najdroższym i cieszącym się największą popularnością paśmie reklamowym. Koszt jednorazowej obecności około ...
-
Ranking kredytów gotówkowych XI 2010
... T wydaje się być bezzasadne. Spada również cena najmniejszych pożyczek, popularnych w świątecznym okresie. Obecnie średni całkowity koszt rocznego kredytu na 2 tys. zł dla klienta wewnętrznego wynosi 231,3 zł i jest o 5,9 proc. niższy niż w ... kredyt gotówkowy, niezależnie od tego w jak bardzo świątecznej atmosferze utrzymana jest jego reklama ...
-
Raport specjalny Internet 2003
... wynik CTR na poziomie 1% w przypadku bannerów uznaje się obecnie za bardzo dobry wynik... Koszt CPC (Cost Per Click - koszt jednego kliknięcia) wyniósł w naszej sytuacji 41 groszy (14 ... 0,99%. Jest to nieco większa skuteczność niż w przypadku bannerów, mimo iż reklama ta zajmuje mniej miejsca na stronie, a także – mogłoby się wydawać – daje mniejsze ...
Tematy: -
Eurostat: gospodarka UE 2007
... działalność architektoniczna i inżynieryjna (15 proc.), rekrutacja pracowników (10 proc.) oraz reklama (5 proc.). Wielka Brytania i Niemcy były w 2004 roku najważniejszymi dostawcami ... Danii, w porównaniu do 27 tys. euro – średniej całej Unii Europejskiej. Średni koszt zatrudnienia rozciągał się od 2 tys. euro na zatrudnionego w Bułgarii I Rumunii ...
-
Usługi telekomunikacyjne: zakupy przez Internet
... świadczenia usług. W pewnych sytuacjach korzystanie z gry na telefon komórkowy, której reklama wskazuje na jej darmowy charakter (np. znajdujące się w czasopismach lub ... w których udział bierze się poprzez wysłanie wiadomości SMS, również należy pamiętać o tym, że koszt wysłania takiego SMS może wynosić od kilku do kilkunastu złotych. Przed ...
-
Browary a wydatki na reklamę piwa
... okresie tym producenci wydali łącznie prawie 418 milionów złotych, a średni koszt reklamy sprzedanego hektolitra piwa wyniósł 1200 złotych. Pomimo dużej konkurencji ... 100 mln zł więcej niż rok wcześniej. Jak podkreślają analitycy Equinox Polska reklama w medium telewizyjnym napojów alkoholowych niskoprocentowych dozwolona jest, zgodnie z prawem, od ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2014 r.
... kolejne odsłony kampanii Plus Banku, z udziałem Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka. Choć łączny koszt emisji nie zakwalifikował Plus Banku to TOP10 reklamodawców w badanym okresie, ... usłyszeć spoty firmowane przez ING (2,7 mln zł) oraz Getin Holding (2,5 mln zł). Reklama prasowa kosztowała finansistów około 11 mln zł. W promocję na stronach dzienników i ...
-
Wakacje 2014: jak wypoczywali Polacy?
... Zarządzania i Turystyki, komentuje: Na duży wzrost wyjazdów z biurami podróży oraz niższy koszt wyjazdu zagranicznego niż poprzedniego lata złożyło się wiele przyczyn. Po ... ceny z hotelarzami, gestorami atrakcji itp. z krajów docelowych. Widoczna była dobra reklama wakacji, a moim zdaniem być może głównym czynnikiem była łatwo dostępna oferta on-line ...
-
Umowa pożyczki: przygotowanie i wypłata pieniędzy bez opłat
... zagrożeniami, które czyhają na klientów firm pożyczkowych są: nieuczciwa reklama, pomijanie istotnych informacji w ofercie i umowie, zbyt wysokie opłaty przygotowawcze ... przedsiębiorca powinien je wykonywać w ramach prowadzonej działalności na własny koszt i ryzyko. UOKiK stwierdził zaniechanie stosowania niedozwolonej praktyki. Zwrócił też uwagę ...
-
Świąteczne wydatki przedsiębiorcy w kosztach podatkowych?
... firmy. Wówczas wydatki na prezenty mogą być rozliczone w kosztach, bo traktowane są jako reklama firmy. Co więcej, jeśli ich wartość nie przekracza 200 zł, ... Inaczej sytuacja wygląda w przypadku świątecznych spotkań dla pracowników. Koszt imprezy może być potraktowany jako koszt w działalności pracodawcy. Co więcej, udział w imprezie firmowej nie ...
-
E-commerce, płatności, marketing, komunikacja - trendy na 2024 rok
... przez to, że stale rośnie koszt pozyskiwania nowych klientów. Według danych Deloitte Digital jednostkowy koszt pozyskania jest nawet pięciokrotnie wyższy, niż koszt utrzymania dotychczasowego klienta. W ... konsumentów, oferując spersonalizowane, natychmiastowe i łatwe w obsłudze doświadczenia zakupowe. To przyszłość e-handlu, gdzie reklama i ...
-
Jak pozyskać i zatrzymać klienta w Internecie?
... komunikacja (ang. communication). Obok tych elementów dużą wartość mają także klient (ang. client) i koszt (ang. cost). Powyższe składniki muszą być wzięte pod uwagę przy tworzeniu ... samym Internecie, można zwrócić się do tradycyjnych metod komunikacji takich jak reklama w radio, telewizji, na afiszach, etc. Dużym błędem jest pominięcie istotności ...
-
Pięć błędów marketingu internetowego
... , gwarantując najwyższy koszt za kliknięcie dla Google. Ale ludzie zapomnieli, że znalezienie się w pierwszej dziesiątce efektów wyszukiwania jest tak samo wpływowe jak reklama za ... dostępnymi dzisiaj w sieci. Wykorzystaj cały wszechświat możliwości i obniżysz swój średni koszt za kliknięcie. Błąd 2 - Myślenie, że fajny projekt równa się ...
-
Mass mailing w małym przedsiębiorstwie
... dysponuje, ale nigdy nie powinien on być głównym kryterium wyboru oprogramowania. Koszt zakupu licencji na prosty program do mass mailingu nie powinien przekroczyć ... usługi firm specjalizujących się w dotarciu do konkretnego klienta o wybranych cechach (reklama targetowana). Warto z nich skorzystać w przypadku gdy nie posiadamy jeszcze własnej bazy ...
-
Senior w banku
... w umowie)? Czy znamy nie tylko wysokość oprocentowania, ale także jaki jest koszt operacji, które będziemy najczęściej wykonywać? Czy ważniejsza jest niska opłata ... czy rzeczywiście oferta jest korzystna. Każdy konsument, który uzna, że jakaś reklama wprowadziła go w błąd, np. poprzez podawanie nieprawdziwych, ale zachęcających do skorzystania z ...
-
Kreowanie marki w polskich realiach
... dotrzeć do właściwych, pożądanych konsumentów z właściwą, przekonującą informacją (reklamą). Proszę wybaczyć trywialność porównania, ale czy wychodząc w gó ... ycie. Później okazuje się, że efekty są ledwie kilkutygodniowe i pokrywają co najwyżej koszt kampanii. Gdzie zarobek, gdzie wyniki sprzedaży? – pytają wtedy bezradnie ...
-
Młodzi konsumenci i ich prawa
... dwa miesiące od zepsucia się odtwarzacza, kolejna naprawa, ewentualnie wymiana to nadmierny koszt dla Janka, Janek odstąpi od umowy, swoje oświadczenie wyśle listem poleconym na adres ... Kupowanie rzeczy niepotrzebnej tylko dlatego, że jest w promocji albo zachęca nas do tego reklama – to strata nie tylko dla Twojej kieszeni. Warto czytać etykiety ...