-
Parabanki bez nadzoru
... w skali roku kilkunastu oprocentowanie powinno być już sygnałem ostrzegawczym. Po drugie nie powinno się korzystać z usług finansowych, których się nie rozumie. Jeśli doradca oferujący usługę nie potrafi lub nie chce w przystępny ... ma większą wiedzę o finansach, a jego podpisaniu powinny decydować przede wszystkim twarde fakty, a nie reklama ...
-
Wydatki na reklamę w koszty podatkowe firmy
... reklamy podlegają odmiennym regulacjom, dotyczącym właściwego momentu ujęcia ich w kosztach uzyskania przychodu. Reklama to działanie mające na celu zachęcenie potencjalnych klientów do zakupu konkretnych towarów lub do skorzystania z określonych usług. Mianem tym określane są również wszelkie nośniki, takie jak plakat, napis, ogłoszenie ...
-
Kiedy upominki świąteczne w koszty firmy?
... żadnych ograniczeń w zaliczeniu poniesionych wydatków do kosztów uzyskania przychodów. Reklama to również pojęcie bez definicji ustawowej. Słownik języka polskiego wskazuje, że jest to działanie polegające na zachęcaniu potencjalnych klientów do zakupu określonych towarów i usług. Za reklamę można uznać rozpowszechnianie informacji o danym towarze ...
-
Sylwester 2012 a prawa konsumenta
... wadliwym wykonaniem usługi narażeni zostaliśmy na dodatkowe koszty, np. skorzystanie z usług innego przedsiębiorcy. Konieczne są rachunki, aby udowodnić poniesioną szkodę i wystąpić ... „nowe lampy”, „turbo solarium” powinno być traktowane jako ostrzeżenie a nie reklama, ponieważ często mają większą moc promieniowania, a także świecą nierównomiernie co ...
-
Koszty i korzyści z Euro 2012
... największą strefę kibica w kraju. Sporym wydatkiem okazała się również promocja imprezy i reklama miast. Na ten cel miasta przeznaczyły 51 mln zł. Fundusze na ... , ale trafiają do nich pośrednio w postaci m.in. podatków od handlu czy usług gastronomicznych i hotelarskich” – wyjaśnia Daniel Martyniuk. Jak obliczyli eksperci Deloitte wpływy z ...
-
Wizerunek pracodawcy w cenie
... , również w oczach odbiorców produktów i usług, które oferują pracownicy tych instytucji. … i mniej Stare przysłowie mówi, że „szewc bez butów chodzi” i takie można by mieć wrażenie patrząc na skłonność do podejmowania pracy w firmach o złej renomie wśród pracowników branży marketing i reklama. Aż 46% z nich podjęłoby ...
-
O produkty finansowe pytamy wyszukiwarkę
... numer na infolinię banku? Czy w dobie bankowości internetowej Polacy korzystają z usług doradcy finansowego? Jakie działania marketingowe powinny podejmować banki, aby skutecznie docierać ... banku oraz podstawą do formułowania przekazu marketingowego. Nawet najlepsza reklama będzie nieskuteczna, jeżeli nie poprowadzi dalej klienta „jak po sznurku” do ...
-
Rynek pracy: zawody przyszłości
... do internetu, co w obecnych czasach nie jest już problemem. Najpopularniejszymi przykładami usług wykorzystującymi chmurę obliczeniową są Dysk Google (ang. Google Drive) oraz Dropbox. ... Przyszłość nie należy tylko i wyłącznie do IT. Inne branże, jak np. reklama również będą odgrywać znacząca rolę. W ramach działań reklamowych również można wyróżnić ...
-
Ubezpieczenie na wakacje 2013
... kosztów leczenia, wypłaty świadczeń w razie wypadku z trwałym uszkodzeniem ciała, pakiety usług assitance oraz pokrycie kosztów ratowniczych. Mienie W ofertach polis turystycznych często spotykamy ... , nie zaś zapewnienia agenta czy zamieszczona na stronie internetowej reklama. Rynek ofert ubezpieczeniowych jest bardzo bogaty. Oznacza to duże ...
-
UOKiK: SKOK w Wołominie naruszył prawa konsumentów
... z powodu każdego ruchu stóp procentowych NBP czy wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszanego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego. W rezultacie np. ... z prawem postanowień we wzorcach umownych (Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SKOK), reklama wprowadzająca w błąd (SKOK Stefczyka), naruszanie ustawy o kredycie konsumenckim (SKOK ...
-
Sylwester 2013: porady UOKiK
... z wadliwym wykonaniem usługi narażeni zostaliśmy na dodatkowe koszty, np. skorzystanie z usług innego przedsiębiorcy. Konieczne są rachunki, aby udowodnić poniesioną szkodę i ... „nowe lampy”, „turbo solarium” powinno być traktowane jako ostrzeżenie a nie reklama, ponieważ często mają większą moc promieniowania, a także świecą nierównomiernie co ...
-
Rozliczenie podatku VAT i dochodowego od prezentów dla kientów
... żadnych ograniczeń w zaliczeniu poniesionych wydatków do kosztów uzyskania przychodów. Reklama to również pojęcie bez definicji ustawowej. Słownik języka polskiego wskazuje, że jest to działanie polegające na zachęcaniu potencjalnych klientów do zakupu określonych towarów i usług. Za reklamę można uznać rozpowszechnianie informacji o danym towarze ...
-
Upadłości firm III 2014
... firmy – co znajduje potwierdzenie na liście upadłości firm z sektora usług. Znajdziemy na niej restauratorów, ale zdecydowana większość zajmowała się na zamówienie biznesu wsparciem prac biurowo-sprzedażowych (przetwarzanie danych, doradztwo, reklama) jak również usługami magazynowymi, pakowaniem czy wspomaganiem procesu inwestycyjnego (inżynieria ...
-
Płatność kartą pomoże uniknąć oszustwa
W czasie wakacji często pozwalamy sobie na więcej – chcemy aby był to czas relaksu i wypoczynku, a nie zmartwień i oszczędności. Płacąc za wakacyjne wyjazdy powinniśmy jednak zachować ostrożność. Gdy jest to możliwe warto regulować urlopowe rachunki za pomocą karty. Dzięki temu, gdy biuro podróży czy hotel odrzuci naszą reklamację, wtedy bank może ...
-
Obniżamy rachunek za telefon
... Teleguru.pl radzi, na co zwrócić szczególną uwagę przy podpisywaniu umowy z operatorem. Reklama prawdy ci nie powie Reklamy ze wszystkich stron biją po oczach informacjami o braku ... obowiązywała tylko wtedy, gdy aktywuje się też inną usługę swojego dostawcy usług telekomunikacyjnych. Przed podpisaniem umowy należy również sprawdzić, czy oferta ...
-
Bezpieczna komunikacja internetowa wg Kaspersky Lab
... stosować, aby zachować bezpieczeństwo poufnej komunikacji. Poczta e-mail Reklama kontekstowa działa w oparciu o szczegółowe poznanie tego, co interesuje jej odbiorców docelowych. Dlatego też firmy świadczące tego typu usługi marketingowe ściśle współpracują z dużymi dostawcami usług e-mail. Skrzynki pocztowe są pełne cennych informacji dotyczących ...
-
Na tropie wysokich pozycji w Google, czyli jak dobierać frazy kluczowe?
... zna Twojej strony. Zapytaj znajomych i rodziny, w jaki sposób szukaliby Twoich produktów czy usług. Trop nr 2: przemawiaj odpowiednim językiem Jakim językiem mówi Twój klient? Czy ... stronie po wpisaniu ich w wyszukiwarkę. Na przykład zajmujesz się branżą „marketing i reklama”. Okaże się jednak, że na takie hasła wyświetlają się tylko oferty szkół ...
-
Celebryci nie zachęcają do zakupów
... poszukiwali autorzy raportu. Badanie zrealizowano za pomocą ankiet internetowych na reprezentatywnej próbie liczącej 509 osób. Główne wyniki badania: Tradycyjna reklama telewizyjna pozostaje wciąż najpopularniejszym źródłem informacji o nowych produktach i markach wśród internautów. Swoją wiedzę na temat produktów i marek głównie z telewizji ...
-
LinkedIn i GoldenLine skutecznie sprzedają
... , w tym miejscu należy podać podstawowe dane przedsiębiorstwa, tj. zakres usług, referencje. To właśnie te informacje powinny przekonać użytkownika do odwiedzenia strony ... atutem serwisu jest rozbudowany system reklamowy. GoldenLine oferuje m.in. takie formy jak reklama dispaly, video, czy też ankieta. Chociaż ten serwis posiada mniej możliwości ...
-
Rekrutacja i promocja w jednym. 4 sposoby jak robić to dobrze
... logo, nazwę, stronę www czy adres firmy to nic innego, jak jej reklama, która codziennie trafia do wielu odbiorców – tych, którzy zaaplikują na opublikowaną ofertę ... wynieśli negatywne wrażenia z procesu rekrutacji w danej firmie, zmienia swoje nastawienie do jej usług lub produktów, dobra zaś, że pozostałe 54% nadal chce z nich korzystać. Mimo ...
-
Charakterny Mercedes-Benz B 220 7G-DCT 4MATIC
... taki egzemplarz „pręży się” na zdjęciach. Właśnie dlatego ważny jest wachlarz usług finansowych. W przypadku Mercedesa nie ma z tym problemu. Osoby zainteresowane kredytem ... z możliwością wprowadzania zmian w czasie trwania umowy. Podsumowanie Zabrzmi to jak reklama o niskim budżecie, ale Mercedes-Benz B 220 7G-DCT 4MATIC to coś więcej niż samochód ...
-
Hakerzy - historia prawdziwa
... wiadomość do 393 użytkowników West Coast ARPANET. W treści znajdowała się reklama nowego modelu komputerów DEC. Chociaż określenie „spam” nie było jeszcze wtedy ... korzystają użytkownicy stron Microsoftu, zostały uszkodzone. Miliony użytkowników nie mogły skorzystać z usług informatycznego giganta przez 2 dni. Internetowi aktywiści Mówiąc o hakerach ...
-
Zadłużenie Polaków: 329 tys. osób z pokolenia Y nie spłaca zobowiązań na czas
... dane Biura Informacji Kredytowej i BIG InfoMonitor. Pokazują one m.in. szczególnie wysoką popularność usług pożyczkowych firm internetowych w grupie 18 – 31 latków. Jak wynika z szacunków Związku ... również wzrost popularności hedonistycznego stylu życia. Odpowiedzialnością za lekkomyślne decyzje obarczana jest także reklama, wskazująca, iż wszystko ...
-
Własna firma - studenci są na tak. Jak założyć i rozwinąć biznes?
... na szybszą dostawę zamówionego towaru – dodaje. Dodatkowo dzięki integracji z elektroniczną Platformą Usług Administracji Publicznej (ePUAP), Paybynet jako pierwszy system typu pay-by-link ... oferowane produkty cieszyły się zainteresowaniem odbiorców. Drogą dotarcia do klientów jest reklama. Można skupić się tylko na jej standardowych formach, jednak ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 40/2015
... . miesiąc wcześniej. Caixin i Markit Economics informują, że Indeks PMI, określający koniunkturę w sektorze usług Chin, wyniósł we wrześniu 50,5 pkt. wobec 51,5 pkt. w poprzednim miesiącu, ... z biznesem dostrzegły piękno bursztynu i zaczęły go nosić. Byłaby to najlepsza reklama dla naszej branży, bo rynek bursztynu opiera się na modzie i trendach ...
-
E-mail ReTargeting ma potencjał
... internetu. W mediach społecznościowych widzimy ciągły napływ coraz to nowych aplikacji i usług, natomiast e-maile pozostają niezmienne. Nieważne jakim urządzeniem dysponuje klient, czy jest ... albo z bardzo krótkim hasłem co odbierane jest jako typowa reklama, a nie interesująca forma przekazu. W rezultacie odbiorcy nie klikają w wiadomość i szybko ...
-
Outsourcing jako filozofia działania firmy
... zarządzanie projektami informatycznymi, administracja, logistyka, badania marketingowe, reklama, public relations, szkolenia. Stosując outsourcing nie sposób pominąć ... w dłuższej perspektywie działania korzyści wynikające ze zbycia się części działalności lub usług i zaoszczędzony czas przełożą się na dodatni wynik finansowy. Czas firm potrafiących ...
-
Koszty uzyskania przychodów: strój sportowy jako odzież służbowa?
... reklamy należy z kolei rozumieć ogół działań podatnika zmierzających do rozpowszechniania informacji o swoim przedsiębiorstwie, zaletach jego towarów, bądź usług, informacji o miejscach i możliwościach ich nabycia. Reklama może być realizowana przy użyciu zróżnicowanych środków przekazu, w tym poprzez rozpowszechnianie logo firmy. W sytuacji, gdy ...
-
Wchodzisz w Czarny Piątek? Oferuj konkrety i nie drażnij lwa!
... dostawcę hostingu. Jednym z najlepszych rozwiązań jest w takiej sytuacji skorzystanie z usług typu IaaS, czyli dzierżawy serwerów dedykowanych, cloudu computingu, itd. – ... wydatki na ten segment. Szacuje się, że do 2020 roku to właśnie reklama spersonalizowana zdominuje Sieć. Według statystyk Cloud Technologies wzrosty sprzedaży w targetowanych ...
-
Mikro i małe firmy, czyli eksport i inwestycje
... obce (26%), specjalistyczna wiedza związana z prowadzoną działalnością (25%), marketing i reklama (24%) oraz informatyka (18%). W okresie ostatniego roku kwalifikacje te były ... . Prognozy na 2017 r. są optymistyczne – 19% przedsiębiorców planuje sprzedaż towarów i usług zagranicą, a przychody z tej działalności powinny być wyższe niż w roku 2016 ...
-
Millenialsi w MŚP. Jak finansują działalność?
... do korzystania z usług instytucji finansowej oferującej wsparcie dla MŚP, milenialsi najczęściej wskazywali na konkurencyjne warunki, np. niskie oprocentowanie – 55 proc., wiarygodność instytucji oraz kompleksowe doradztwo – po 54 proc. Relatywnie najmniej istotne okazały się dostępność lokalizacyjna placówki instytucji i reklama – po 44 ...
-
Jak omnichannel zmienia handel detaliczny?
... Może się okazać, że na jednego klienta z tej grupy lepiej podziała reklama na Facebooku a na innego dedykowany newsletter – wskazuje Konrad Hrabia. Zaznacza ... zgubić się w przetwarzanych informacjach. Jednocześnie klienci oczekują coraz wyższej jakości świadczonych usług oraz dopasowanej oferty. Właśnie dlatego IT i handel detaliczny coraz częściej ...
-
Media społecznościowe w służbie budowania marki osobistej
... stronie internetowej nie może również zabraknąć zakładki dotyczącej naszych usług - w czym się specjalizujemy, jakiego rodzaju usługi świadczymy. Jeżeli zamierzamy prowadzić ... będziemy wskazywać kilka najważniejszych parametrów, które pozwolą określić, do kogo dotrze reklama. I tak na start będziemy musieli wykazać się znajomością swoich odbiorców ...
-
Komunikacja z klientem: co jest mile widziane?
... . Dawniej wynikało to z braku mobilnych wersji stron i usług, dziś jest już zanikającym powoli przyzwyczajeniem. Co nie dziwi, bezpośrednie kanały komunikacji z klientem (np. e-mail, SMS, social media) oceniane są przez badanych jako skuteczniejsze niż ulotki, reklama w prasie telewizji czy nawet w sieci. Z kolei w sytuacji ...
-
Zmiany Google i co jeszcze? SEO i SEM 2019
... podstawowych źródeł konwersji – zwłaszcza, kiedy na stronie nie ma podanych cen usług. Jedną z kolejnych tegorocznym nowości jest dodatkowa linijka w reklamach typu „tylko połączenie ... się być blisko klienta na każdym etapie procesu zakupowego. Newsletter, Facebook, reklama banerowa, kampania Google Ads. Tam, gdzie jedno narzędzie się nie sprawdzi, ...