-
Czy ktoś jeszcze klika banery reklamowe?
... dane pozwalają firmom i marketerom ustalić, jaką reklamę i jakiemu internaucie powinno się wyświetlić. Dzięki temu reklama trafia do wybranych, najlepiej rokujących internautów, którzy będą zainteresowani kupnem produktu czy usług, ponieważ wcześniej poszukiwali go w Sieci. Do 2020 roku na statystycznego internautę przypadnie ponad 5 Gigabajtów ...
-
Branża telekomunikacyjna oczami internautów
... wyboru kanału dotarciu. Kampania banerowa (display), reklama w wyszukiwarkach SEM, działania w kanale mailingowym czy też social media - każdy z tych kanałów warunkuje osiągnięcie innych celów. Według badania LeadR i IRCenter ,,Zadowolenie z jakości usług telekomunikacyjnych” reklama w kanale internetowym wciąż budzi zainteresowanie konsumentów ...
-
Spam 2012
... jeżeli reklamodawcy liczą na co najmniej jedno kliknięcie, legalna reklama może być znacznie tańsza niż reklama za pośrednictwem spamu. Na podstawie wyników badań kilku firm ... sposobów promowania towarów i usług. Nie oznacza to jednak, że spam wkrótce zniknie: ze względu na swój przestępczy charakter szkodliwy spam, oszustwa czy reklama nielegalnych ...
-
Branża finansowa a wydatki na reklamę IV kw. 2015 r.
... złotych, zajmując 7,8% wszystkich wydatków. Wzrost odnotowała także reklama magazynowa, jednak był on niewielki, na poziomie 2%. Promocja produktów i usług z badanego sektora kosztowała nieco ponad 10,5 mln złotych i stanowiła 8% SOS. Najmniejszy udział w budżetach miała reklama outdoorowa, która zajęła w czwartym kwartale 2015 roku 1,9% wydatków ...
-
Promocje sprzedażowe a podatki
... przychodów podatkowych1. Nie ulega wątpliwości fakt, że reklamą publiczną jest reklama emitowana w środkach masowego przekazu, tym niemniej z reklamą publiczną możemy mieć ... obowiązki administracyjne. NETTO CZY BRUTTO, czyli podatek od towarów i usług Podatek od towarów i usług (VAT) w istotnym stopniu wpływa na kosztowność działań marketingowych. ...
-
Gadżety z logo dla klientów a koszty firmy
... zdefiniowane następująco: Reklama: 1. działanie mające na celu zachęcenie potencjalnych klientów do zakupu konkretnych towarów lub do skorzystania z określonych usług, 2. plakat, ... swojego produktu lub oferowanych usług oraz odróżniania ich od innych (por. J. Thomas Russell, W. Ronald Lane, Reklama według Ottona Kleppnera; Wydawnictwo FELBERG SJA ...
-
Rynek mediów i reklamy 2012-2016
... do 2016 r w regionie EMEA prawie 70% gospodarstw domowych będzie korzystać z wielokanałowych usług płatnej telewizji (w porównaniu do 60% w 2011 r.). Francja w 2011 r. wyprzedziła ... , rozrywka filmowa, wydatki na dostęp do internetu: stały i mobilny, reklama internetowa: stała i mobilna, wydawanie gazet, reklama outdoorowa, radio, muzyka, reklama ...
-
Polski e-konsument 2010
... w Internecie jest bardzo szeroka. Dotyczy zarówno produktów konsumpcyjnych, przemysłowych, jak i usług. Trzech na czterech badanych kupuje w Internecie produkty z kategorii książki i multimedia, ... . gazeta.pl) oraz w gazetkach sklepowych. Reklama w telewizji jest źródłem informacji średnio dla co siódmego, a reklama w prasie – średnio dla co ...
-
Internet a strategie marketingowe firmy
... . Chociaż w wielu przypadkach Internet nie jest optymalnym kanałem sprzedaży towarów oraz usług, to jednak ogromne znaczenie ma tzw. efekt ROPO (Research ... wideo. Daj się znaleźć Niezmiernie ważną formą promocji internetowej jest płatna reklama w wyszukiwarkach internetowych, której istotą jest zamieszczanie tzw. linków sponsorowanych obok wyników ...
-
5 skutecznych rad na zatrzymanie klienta e-commerce
... ze względu na wartość dokonanych zakupów, rodzaje dotychczas świadczonych im usług lub sprzedawanych towarów, szczegółowe preferencje i upodobania. Trudniejsze zadanie czeka te ... właśnie usługi, zwracając uwagę na najciekawsze elementy oferty. Taka reklama pomaga umacniać więź z klientem. Reklama osobista pozwala poczuć klientowi, że znajduje się ...
-
Jak działają giełdy RTB?
... się oferty przedmiotów i usług, które przeglądaliśmy online jakiś czas temu. Wyświetlają się one nawet podczas przeglądania witryn niepowiązanych kontekstowo. To właśnie o zakup tych powierzchni reklamowych, wyświetlanych „ad hoc”, w momencie odwiedzin strony przez użytkownika, toczy się ukryta walka w sektorze e-commerce. Reklama zostaje sprzedana ...
-
Mobile i programmatic - duet doskonały?
... behawioralne o konsumencie. Przykładem może być dostosowywanie języka formatów reklamowych lub zapewnienie, że reklama produktów lub usług jest dostarczana tylko w regionach, w których dane marki mają swoje lokalizacje. Reklama w modelu programmatic rośnie w siłę, stale zyskując na popularności. Wykorzystywanie automatyzacji i nowych technologii ...
-
Rynek reklamy: wzrost o 6 proc. i dobre prognozy na przyszłość
... wobec poprzedniego kwartału, jednak obecnie dla właściciela Google’a to przychody z innych usług technologicznych stanowią źródło wzrostu przychodów. Tam gdzie YouTube ... Reklama telewizyjna również zanotowała wzrost o 4 proc., pomimo spadającej oglądalności. Reklama radiowa zwiększyła się o 8,2 proc., reklama zewnętrzna o 5,6 proc., natomiast reklama ...
-
Polski rynek reklamy online 2011
... polscy internauci?Z raportu wynika, że co drugiemu badanemu podoba się reklama zawierająca elementy humorystyczne, co jednak w mniejszym stopniu doceniane jest przez osoby ... Jedna trzecia respondentów dowiaduje się z reklamy na stronach WWW o istnieniu produktu i usług, które mogą ich zainteresować. Ponad połowa uczestników badania uważa jednak, ...
-
Spam 2013
... listy największych źródeł niechcianych e-maili. Spam zastępują reklamy legalnych towarów i usług Kryminalizacja spamu komercyjnego Jak już pisaliśmy w zeszłym roku, ilość ... stron reklamowych. Typowym przykładem super krótkiej wiadomości spamowej jest reklama specyfików takich jak Viagra czy Cialis. Szkodliwe załączniki w poczcie e-mail W 2013 ...
-
Jak reklamować ośrodek wypoczynkowy lub hotel?
... obecna w miejscu, gdzie użytkownicy poszukują określonych produktów czy usług – w naszym przypadku będą to wyszukiwarki ośrodków wypoczynkowych, SPA, uzdrowisk ... się odpowiednio często i powtarzać nasze działania reklamowe z określoną częstotliwością. Jednorazowa reklama nawet w najlepszym czasie antenowym w telewizji, to strata pieniędzy. Bez ...
-
Wino bezalkoholowe - czy można je reklamować?
... klientów do zakupu konkretnych towarów lub do skorzystania z określonych usług”. Niejednokrotnie w telewizji można przy tym napotkać materiały audiowizualne nawiązujące ... do zasady zakazano reklamy alkoholi - dozwolone są tylko formy szczegółowo uregulowane (tj. reklama piwa na określonych warunkach). Teoretycznie zakaz nie powinien dotyczyć win ...
-
Trendy internetowe: w listopadzie triumfuje Wedel i RMF.FM
... wymiarem istotności (przekazuje ważne informacje). Reklama mBanku dostrzeżona została przez 29% internautów i oceniona jako reklama zrozumiała i przekazująca ważne informacje, ... portalach internetowych (-8%). Blisko 2/3 aktywnych internautów korzystało w ciągu miesiąca z usług streamingu plików wideo i audio. Wśród płatnych serwisów VoD największy ...
-
Ewolucja spamu IV-VI 2010
... Spamerzy rozesłali wiadomość e-mail, która przypominała powiadomienie od dostawców usług pocztowych, portali społecznościowych lub popularnych portali, takich jak Facebook, Twitter, Digg, ... tekstów pochodzących z różnych dzieł literackich lub artykułów. Sama reklama widniała w grafice pobranej z darmowego serwisu hostingowego. Na szczęście, serwisy ...
-
Pomimo kryzysu telekomunikacja nie rezygnuje z reklamy. Wydatki będą rosnąć
... średnio 5% rocznie. Stała dynamika wzrostu pozwala założyć, że do 2023 r. reklama digital będzie stanowić 54% wszystkich reklam telekomunikacyjnych. COVID-19 pokazał, ... transmisję danych wśród tamtejszych konsumentów. Wprowadzenie usług 5G umożliwi operatorom komórkowym dostarczanie pakietów usług połączeń głosowych, transmisji danych i rozrywki do ...
-
Mleczarnie inwestują w kampanie reklamowe
... się znajdują jako pracownicy, dostawcy mleka oraz innych materiałów i usług - mówi Maciej Lipiński, prezes OSM Chojnice. Najważniejsze kampanie Dziś, szczególnie ... reklama tworzy pozytywny wizerunek reklamowanej grupy produktów, nawet jeżeli nie będzie to reklama specyficznej marki lub producenta. Jednocześnie 36,4 proc. respondentów uważa, że reklama ...
-
3 powody, dla których warto oprzeć rekrutację na AdWords
... , na lukratywne oferty pracy mogą liczyć specjaliści od nowoczesnych technologii oraz usług bankowych dla klientów segmentu premium. Polscy pracodawcy mają zatrudniać także ekspertów ... Pamiętajmy, że aby kampania AdWords spełniła swój cel, strona do której kieruje reklama również musi być przygotowana na potencjalnego odbiorcę. Landing page powinien ...
-
Rynek reklamy napędzany przez online
... 0,9 pkt. proc. Obecnie ta różnica wynosi blisko 5 pkt proc. Najszybciej rosła reklama video – o 16,2%, nieco wolniej w wyszukiwarkach – o 11,9%, w reklamie display obserwujemy spowolnienie ... zły wynik ma wpływ niewątpliwie wpływ wojny w Ukrainie, rezygnacja ze świadczenia usług w Rosji, jak również wzrost TikToka, który przejmuje dużą część budżetów ...
-
Rynek reklamy: wzrost o 6,7 proc. i solidne podstawy na przyszłość
... powyżej 5 punktów procentowych. Najszybciej rosła reklama video – o 20,1%, wolniej w wyszukiwarkach – o 11,4%, w reklama display odnotowała natomiast niewielki ... 1,6%. Globalne przychody z SEM wzrosły o 3,3%, zaś z YouTube’a wzrosły o 1,0%. Dla porównania przychody z innych usług technologicznych od stycznia do czerwca 2023 r. urosły o 16,6%. Firma ...
-
Wrażliwy prestiż marki luksusowej
... pieniądze, ale też coraz lepiej potrafią ocenić rzeczywistą wartość produktów i usług oraz krytycznie skonfrontować ją z ceną żądaną przez producenta. Tacy klienci, z ... w konsumentach oglądających zdjęcia większe pragnienie zakupu niż tradycyjna całostronicowa reklama wykupiona przez producenta w tym samym piśmie. Trzeba jednak w tym miejscu jeszcze ...
-
Promocja w segmencie B2B
... B2B W internecie również są obecne kampanie skierowane do segmentu B2B. Sieć jest, wbrew pozorom, dość często wykorzystywana w marketingu B2B. Reklama produktów czy usług jest z reguły selektywna, kampanie są przemyślane i raczej nieagresywne. Bardziej chodzi o pokazanie marki, poinformowanie o zaletach ciekawej oferty i skłonienie do wypełnienia ...
-
Rynek energetyczny: jak dotrzeć do klienta?
... on przypisany na stałe do konkretnego przedsiębiorstwa”. Jak zawalczyć o klienta? Reklama to najprostszy i najszybszy kanał dotarcia do klienta, ale nie ... . Klienci będą zwracać uwagę min. na wiarygodność dostawcy, jakość i niezawodność usług, obsługę, proekologiczne nastawienie. Przedsiębiorstwa, które jako pierwsze pójdą w tym kierunku zyskają w ...
-
Darmowe wyszukiwarki: internauci skłonni płacić
... czy Wikipedii. - Czy zatem, mamy do czynienia z początkiem końca bezpłatnych treści i usług online? – pyta retorycznie Maciej Wyszyński z polskiego oddziału zanox. Czy, ... jest najtańsza, a ponad to najłatwiej i najszybciej można mierzyć jej efekty. Co ważne, reklama internetowa oferuje model rozliczeniowy „płać za sukces”, w którym reklamodawca płaci ...
-
Amortyzacja a środki trwałe służące reklamie
... elementów prowadzonej działalności gospodarczej jest prawidłowa reklama zarówno samej firmy jak i sprzedawanych przez nią towarów i usług. Logo to nic innego ... usług. Reklama nie musi bowiem dotyczyć konkretnego wyrobu czy też usługi. Może mieć ona na celu dostarczania klientom informacji o samej firmie. W każdym z powyższych przypadków reklama ...
-
Wakacje 2013: zakwaterowanie
... ujednolicenie standardów dotyczących wyposażenia pokoi, funkcjonowania barów, restauracji, dostępności usług dodatkowych i innych. Podział taki z pewnością pomoże nam w wyborze odpowiedniego obiektu ... jest hotelem, motelem czy pensjonatem, to wbrew woli przedsiębiorcy reklama obiektu została zawarta na stronie ofert takich właśnie obiektów ...
-
Najważniejsze trendy w e-commerce
... uważa je za skuteczniejsze narzędzie niż tradycyjna kampania w internecie. Programmatic to nie tylko reklama desktopowa, ale także mobilna. W 2015 roku w USA wydatki programmatic na ... i ich potrzeb, a przez to zapewnia im satysfakcję z oferowanych produktów i usług, natomiast firmom pozwala osiągać założone cele. CRM spotyka się z cyfrową reklamą w ...
-
Spam z ofertą pożyczkową
... pocztowej. Odpowiedź na wiadomość spamową, nawet bez zamiaru skorzystania z oferowanych w reklamie usług, daje spamerom sygnał, że dany adres naprawdę istnieje i jest aktywnie ... społecznościowych, takich jak Facebook, LinkedIn itd. W tym przypadku, niechciana reklama jest wysyłana do użytkownika w formie prywatnej wiadomości od nieznanego kontaktu. ...
-
Spam a prawo
... oraz obciążenia serwerów, które przyprawiają o prawdziwy ból głowy dostawców usług pocztowych i administratorów systemów. To jednak nie koniec. Ze względu na ... Na przykład, temat wiadomości musi zawierać słowo ‘AD’ lub ‘Advertisement’ (ang. reklama). Wiadomość musi zawierać fizyczny adres nadawcy oraz zapewniać odbiorcy możliwość rezygnacji z ...
-
Przemysł spirytusowy a gospodarka UE
... najważniejszymi źródłami przychodów państw UE są akcyzy i podatek od towarów i usług (VAT). Przychody z akcyzy stanowią istotny wkład do skarbów państw. Szacuje ... norm produkcji, głównymi elementami podlegającymi regulacji w UE są ceny, dostępność oraz reklama i marketing. Ze względu na dużą różnorodność modeli konsumpcji alkoholu w poszczególnych ...
-
Przepisy prawne: najważniejsze zmiany IX 2012
... usług. TS UE zaznaczył przy tym, że taka reklama jest elementem zdrowej i uczciwej konkurencji pod warunkiem, że nie oferuje zwykłej imitacji towarów lub usług ...