-
Jak polski e-commerce może pozyskać zagranicznych klientów?
... kierowanych będzie do klientów zagranicznych. W Europie Środkowo – Wschodniej, w tym w Polsce, zaledwie 30 proc. – mówi Maciej Wyszyński, dyrektor zarządzający w Europie ... zakupy w sieci, a dodatkowo tych rzeczywiście zainteresowanych kupnem konkretnego produktu. Reklama osobista znajdzie też internautów, którzy w poszukiwaniu danej marki i jej ...
-
5 grzechów głównych w e-marketingu
... komunikaty, w odpowiednim czasie i w odpowiedniej ilości. Taka strategia przynosi wymierne rezultaty – w Polsce średni współczynnik CTR wynosi 0,46 proc.2, natomiast średni CTR kampanii reklamy osobistej – nawet 1 proc., w zależności od branży. Oznacza to, że reklama osobista ma ponad dwukrotnie większą klikalność od „zwykłej” reklamy! Grzech ...
-
Jak kantory internetowe walczą o klientów?
... zarobić. Jakie działania podejmują e-kantory, aby przekonać do siebie klientów? Reklama telewizyjna Wyjątkowo efektywny, ale również bardzo drogi sposób na pozyskanie ... z portalami informacyjnymi, publikując np. raporty walutowe na łamach największych serwisów w Polsce. W związku z tym bez problemu możemy znaleźć informacje na temat obecnej ...
-
Dlaczego moja firma jest niewidoczna dla Google?
... może kosztować przedsiębiorcę 100 kliknięć potencjalnych klientów? Jak jest w Polsce? Właściciele małych biznesów najczęściej nie wiedzą, że mają wpływ na lokalne pozycjonowanie ... zdementować, niż miałyby krążyć bez naszej wiedzy i czynić szkody w naszej reputacji. Reklama za 1 grosz? Lokalna pizzeria, bilard, fryzjer Gdy już zadbaliśmy o podstawy ...
-
Sektor bankowy trzeba odzyskać dla polskiej gospodarki
... ostatnio częsta reklama paru banków zagranicznych, że płacą nawet po 4-4,5 proc. w sześciomiesięcznych rachunkach oszczędnościowych, podczas gdy np. SKOK-i z oddziałami w Warszawie płacą nawet po 6,9 proc. Stale też zdarzają się okazje korzystnego zakupu banków zagranicznych, wobec wielkiej opłacalności działalności bankowej w Polsce warto i je ...
-
Raport specjalny Internet 2003
... 99%. Jest to nieco większa skuteczność niż w przypadku bannerów, mimo iż reklama ta zajmuje mniej miejsca na stronie, a także – mogłoby się wydawać – ... 98 pierwszego dnia roku 2004 ustąpił miejsca w rankingu najpopularniejszych w Polsce systemów operacyjnych wersji XP. Przyczyną rosnącej popularności jest polityka Microsoftu wyraźnie promująca ...
Tematy: -
Skuteczny link sponsorowany
... fakt, że w skali globalnej wykonuje się kilkaset milionów zapytań dziennie (w Polsce, według różnych szacunków, jest to ok. 3-6 milionów), wtedy gwarantowane ... dokładnie określić, dla jakich słów kluczowych czy fraz ma pojawić się reklama. Mechanizmy stosowane przez wyszukiwarki globalne umożliwiają także zdefiniowanie grup adresatów przekazu na ...
-
Sektor MSP: ocena kryzysu
... kondycji gospodarki krajowej czy światowej. Na wyraźnie gorszą sytuację gospodarczą w Polsce w ostatnich 3 miesiącach wskazuje 48 proc. przedsiębiorców. Reprezentują je głównie firmy ... poligraficznych, odzieżowych, spedycyjnych, w firmach eksportowych oraz wielu usługodawców (reklama, audyt, szkolenia). Zaledwie 2 proc. badanych stwierdziło, że ...
-
Serwisy internetowe: zasady bezpieczeństwa
... (w Polsce 10 dni kalendarzowych) na odstąpienie od umowy bez podawania przyczyny i ponoszenia dodatkowych opłat. Mamy też dwuletnie prawo do reklamacji. Reklama Z ... właściciel na pewno jest podmiotem, który zarejestrował swoje przedsiębiorstwo w Polsce lub ma siedzibę w Polsce. W razie wystąpienia sytuacji problemowych z serwisem, który ma siedzibę ...
-
Najpopularniejsze portale nieruchomości: co oferują deweloperom?
... Nieruchomosci-online.pl Nieruchomosci-online.pl to portal nieruchomości z największą liczbą ogłoszeń w Polsce. Udostępnia poszukującym ponad 350 tys. ofert i co miesiąc odwiedzany jest ... wykonać developer. Istnieje dużo innych skutecznych rozwiązań: * Samodzielne reklama w Google (płatna i bezpłatna) * Remarketing * Kampania na konkurencję (jeżeli np ...
-
Polski rynek pracy III-XII 2008
... realizowania swoich planów zawodowych w różnych sektorach. Nie ma w Polsce sektora gospodarki, który zdominowałby cały rynek. W niektórych województwach ... całego kraju, ale w niektórych województwach znaczącą rolę odgrywały też: edukacja, promocja i reklama, marketing i badania rynku, branża hotelowa, branża gastronomiczna, telekomunikacja, FMCG. ...
-
Browary a wydatki na reklamę piwa
... , lokalne browary trzymają się mocno. W latach 2000-2011 spożycie alkoholu w Polsce wzrosło o 30%. Połowę wypijanych napojów alkoholowych stanowiło piwo. Polacy coraz ... 100 mln zł więcej niż rok wcześniej. Jak podkreślają analitycy Equinox Polska reklama w medium telewizyjnym napojów alkoholowych niskoprocentowych dozwolona jest, zgodnie z prawem, ...
-
Tydzień 47/2005 (21-27.11.2005)
... stali o 30% r/r. Za trzy kwartały produkcja stali w Polsce spadła o 23%. Według ekspertów w tym roku produkcja stali w Polsce wyniesie 8,5-8,8mln ton ( w roku ubiegłym 10,6mln ... w PZU, za co Skarb Państwa ma im zapłacić 3,4 mld zł.... Znakomita reklama naszych umiejętności prowadzenia własnych interesów i dbałości o nie! To było echo wydarzeń sprzed ...
-
Franczyza na sklep Albert
... Ahold nie pobiera żadnych opłat na fundusz marketingowy. Całość kosztów reklamowych (reklama prasowa, radiowa i telewizyjna) bierze na siebie Ahold Polska. Franczyzobiorca ... Alberty. Do końca roku Ahold planuje otworzyć w Polsce 50 franczyzowych supermarketów Albert. Siecią supermarketów Albert w Polsce zarządza Ahold Polska, do którego należą ...
-
Mass mailing w małym przedsiębiorstwie
... , aczkolwiek pojawiają się także produkty od samego początku przygotowane w Polsce. Profesjonalne programy do e-mail marketingu udostępniane są w modelu ASP (Application ... usługi firm specjalizujących się w dotarciu do konkretnego klienta o wybranych cechach (reklama targetowana). Warto z nich skorzystać w przypadku gdy nie posiadamy jeszcze własnej ...
-
Polacy i Ukraińcy o Euro 2012
... intensywniejszych działań promujących mistrzostwa za granicą. W Polsce deklaruje tak aż 80% badanych, a na Ukrainie blisko 70%. „Tak duży odsetek osób, które oczekują intensywnych działań promocyjnych Euro 2012 jest wyraźnym sygnałem dla organizatorów imprezy w obydwu krajach. Reklama powinna być postrzegana w kategoriach podejmowanej dużo ...
-
E-papieros: aspekty prawne w regionie CEE
... europejskiego” – mówi mec. Ewelina Stobiecka, partner zarządzający Kancelarią e|n|w|c w Polsce. „Tym bardziej, że w Polsce nie ma regulacji odnoszącej się bezpośrednio do e-papierosa ... inne kwestie, które może przed nami postawić praktyka życia codziennego, jak reklama, palenie w miejscach publicznych będą musiały być rozstrzygane na bazie istniejącej ...
-
Internetowa Rewolucja w sektorze MSP
... maju 2011 r. Internetowa Rewolucja wyruszyła specjalną ciężarówką w większą trasę po Polsce i odwiedziła aż 18 miast - Białystok, Olsztyn, Elbląg, Koszalin, Szczecin, Zieloną Górę, ... zwiększa się świadomość możliwości wykorzystania Internetu przez przedsiębiorców. Reklama internetowa jest najpopularniejszą, świadomie przywołaną formą promocji firmy, ...
-
Koszty i korzyści z Euro 2012
... tłumaczy Daniel Martyniuk, Starszy Menedżer w Dziale Konsultingu Deloitte. Podczas Euro 2012 w Polsce zostało rozegranych 15 meczów. Miasta-Gospodarze przygotowywały się do tej imprezy od ... największą strefę kibica w kraju. Sporym wydatkiem okazała się również promocja imprezy i reklama miast. Na ten cel miasta przeznaczyły 51 mln zł. Fundusze na ...
-
Wchodzisz w Czarny Piątek? Oferuj konkrety i nie drażnij lwa!
... związanych z zakupem sprzętu – tłumaczy Krystian Fydrych z Atmana, lidera rynku data center w Polsce. Rafał Kuśmider z dhosting.pl podpowiada, że w przypadku mniejszych sklepów ... wydatki na ten segment. Szacuje się, że do 2020 roku to właśnie reklama spersonalizowana zdominuje Sieć. Według statystyk Cloud Technologies wzrosty sprzedaży w ...
-
Freelancer: jak i gdzie znajduje klientów?
... portal do rozliczeń pracy niezależnych specjalistów, w ramach corocznego raportu „Freelancing w Polsce” pogłębił temat współpracy tzw. wolnych strzelców z klientami. Dane dostarczają ... firmy e-commerce (21 proc.). Następnie znalazły się ex aequo marketing i reklama oraz IT i zdrowie z wynikiem 10 proc, natomiast na trzecim media i rozrywka oraz ...
-
Rynek e-commerce: personalizuj ofertę
... rekomendacje odpowiadające profilowi klienta, kolejne 25% zamierza wprowadzić je w tym roku. W Polsce taką formę personalizacji oferty, proponuje dopiero co trzeci e-sklep, wynika ... lub sprzedaż wiązana. Nie wymagają one takich nakładów finansowych jak tradycyjna reklama i są znacznie skuteczniejszymi sposobami budowania więzi z klientem. Informacje ...
-
Sektor MSP: ocena III kw. i prognoza IV kw. 2009
... że ostatnie 3 miesiące tego roku to czas na wydatki reklamowo-promocyjne. Marketing i reklama, utrwalanie marki, maksymalne wspieranie sprzedaży – w te obszary zamierzają lokować ... o stanie firm, które zatrudniają ok. 2/3 wszystkich pracowników w Polsce. Wśród przedsiębiorstw w Polsce 99 proc. to firmy mikro (zatrudniające do 9 osób) i małe (od ...
-
Własny biznes w branży nieruchomości
... z szacunkiem do przedstawicieli takich wolnych zawodów, jak lekarze czy prawnicy. W Polsce pośrednik jest nadal utożsamiany z kombinatorem, który za godzinę pracy pobiera ... pracowników, dostęp do systemu informatycznego, pomoc księgowa i prawna oraz marketing i reklama placówki. Ponadto sieć jest mniej wrażliwa na wahania koniunktury niż pojedyncze ...
-
Działania marketingowe a nurt kidult
... Głowa rodziny” czy „American Dad”. Najbardziej jaskrawym przykładem obecności nurtu kidult w Polsce są według mnie longboardy. Ta przyjazna nawet laikom wersja deskorolki ... (według założeń firmy były to matki prowadzące gospodarstwo domowe, a reklama sugerowała brak kompetencji w dziedzinie gotowania). Ten sam mechanizm występuje w przypadku reklam ...
-
Tendencje na rynku pracy specjalistów II kw. 2014
... można za stabilne. Do nich zaliczają się sektory: Energia – ropa i gaz, Reklama, media i marketing, Produkcja przemysłowa oraz Elektronika, a także branża TSL. Konsultanci ... , że tendencje rynku pracy w Europie Środkowo-Wschodniej są podobne jak w Polsce: 65% pracodawców w regionie planuje zatrudniać w ciągu najbliższych 3 miesięcy, a 12% z nich ...
-
Internet Media Services S.A. przechodzi z NewConnect na GPW
... której głównym celem jest rozwój działalności videomarketingowej. W 2009 r. firma dostarcza usługi już do 3100 obiektów w Polsce i Europie. Stopniowy rozwój firmy i sukcesywne wdrażanie nowych produktów, jak reklama dźwiękowa w punkcie sprzedaży (2001 r.), system SELECTOR firmy RCS do obsługi programów muzycznych (2003 r.), videomarketing (2006 ...
-
Własna firma - studenci są na tak. Jak założyć i rozwinąć biznes?
... – mówi Mariusz Hildebrand. – Taki dokument można uzyskać od każdego BIG-u w Polsce. Jeżeli raport nie zawiera negatywnych informacji, stanowi świadectwo wypłacalności i punkt wyjścia do ... aby oferowane produkty cieszyły się zainteresowaniem odbiorców. Drogą dotarcia do klientów jest reklama. Można skupić się tylko na jej standardowych formach, jednak ...
-
Koniunktura gospodarcza wg MŚP IV kw. 2015
... małych i średnich firm o ich opinie odnośnie realiów gospodarczych w naszym kraju. w Polsce. Najnowsze badanie potwierdza, że już kolejny raz z rzędu mieliśmy do czynienia ze ... przedsiębiorstwa: małe; z sektora produkcji; z branż: chemia, edukacja, motoryzacja, reklama i marketing, rolnictwo, turystyka i wypoczynek oraz zdrowie i uroda, a także te o ...
-
Jak założyć firmę we Francji?
... do których jest uprawnione to: działalność polegająca na pozyskiwaniu klientów, reklama, działalność informacyjna, a także każda inna działalność o charakterze przygotowawczym lub ... francuskim prawem, komornicy mają tu szersze uprawnienia niż, dla przykładu, komornicy w Polsce. Komornik francuski jest uprawniony do otrzymania od wierzyciela umocowania ...
-
Gry mobilne vs Tik Tok. Trwa walka o pokolenie Z
... Z Wprawdzie Facebook czy Instagram to ciągle czołówka najbardziej popularnych mediów społecznościowych w Polsce i na świecie, to jednak pokolenie Z najczęściej uznaje je za przestarzałe, pełne ... skuteczności. Użytkownik zawsze może przesunąć palcem do góry, jeśli dana reklama mu nie odpowiada. Przewagą Tik Toka jest możliwość współpracy z ...
-
Rynek pracy w pandemii. Gorzkie podsumowanie 2020 roku?
... IT, programowanie, internet/ecommerce, HR, łańcuch dostaw czy praca fizyczna, a także marketing, reklama i PR. Szczególne wzrosty przyniosła pierwsza fala pandemii – dwukrotnie lub ... pandemii koronawirusa przyniósł ogromne zmiany dla całego rynku pracy w Polsce, o czym świadczą dane Pracuj.pl. Ogromny wzrost znaczenia pracy i rekrutacji ...
-
Rynek reklamy z największym spadkiem od ponad 10 lat
... r. spadki zanotowały wszystkie media z wyjątkiem internetu. Reklama online wygenerowała wpływy większe o 4,6%. Telewizja i radio straciły odpowiednio 10 ... Komentarz Iwony Jaśkiewicz-Kundery, Chief Investment Officera Publicis Groupe: Wartość rynku reklamowego w Polsce w 2020 r. wyniosła niemal 9 mld zł, co oznacza spadek o 8,6%. Najsłabszymi ...
-
1/3 ofert pracy wymaga kompetencji cyfrowych
... klasy czy ekspertem R&D. W wielu branżach, takich jak np. reklama, marketing, e-commerce czy sprzedaż, wykorzystanie technologii opiera się na mniej ... ze specjalizacji szczególnie związanych z kompetencjami cyfrowymi tworzy nowe szanse dla pracowników w Polsce. Jednocześnie jednak jest bardzo istotnym wyzwaniem w obliczu niepokojących danych o ...
-
Najlepsze Miejsca Pracy Polska 2023: branża IT bez konkurencji
... gdzie pracują. Tak zdeklarowało aż 90% z nich i jest to najlepsza reklama, jaką mogą zrobić swoim firmom - komentuje Marzena Winczo-Gasik, szef Zespołu Culture ... wyróżnione łącznie 102 organizacje z grona Najlepszych Miejsc Pracy™ w Polsce. Partnerami strategicznymi konkursu Great Place to Work® w Polsce są Konfederacja Lewiatan i UN Global Compact ...