-
Zaufanie w handlu elektronicznym
... internetowych są przeważnie bardzo wymagający. Etap rozwoju handlu elektronicznego w Polsce oraz liczba obecnych i potencjalnych klientów sklepów wirtualnych potwierdzają ... pracownika danej firmy aż o 22% zwiększa stopień jej akceptacji. Dla porównania - przeciętna reklama zwiększa ten stopień tylko o 1%. Jak więc widać e-biznes znajduje się w bardzo ...
-
Outsourcing - co to takiego?
... przedsiębiorstwom to głównie: - księgowość - ochrona osób i mienia - reklama i public relations - transport - sprzątanie - obsługa prawna - zarządzanie nieruchomościami - ... "problemem"), ale outsourcing zagraniczny jest faktem i wynika z niego... Więcej pracy w Polsce. Wykonanie wielu usług przez polskie firmy jest dla przedsiębiorstw wywodzących ...
-
Upadłość konsumencka
... Umowę z KRD podpisały już np. prawie wszystkie przedsiębiorstwa gazownicze w Polsce. Ale problemy z niepłacącymi klientami mają też operatorzy telefoniczni. Np. przedstawiciele TP ... dóbr powoduje, że stajemy się coraz bardziej społeczeństwem konsumpcyjnym. Wszechobecna reklama sprzyja temu, że chcemy mieć coraz więcej, wymieniamy stare rzeczy ...
-
Praca w branży reklamowej
... : kolejny rok szybkiego wzrostu wartości rynku reklamowego. W zeszłym roku wartość rynku reklam w Polsce wzrosła o ponad 10% w porównaniu z 2004 rokiem. W 2006 roku wzrost ma być ... kto ma siły na zabawę po 12 godzinach pracy? Nie oznacza to, że „reklama” straciła swój urok – nadal przyciąga mnóstwo osób zafascynowanych tą pracą. „Przyciągnięci” są ...
-
Konkurencja kusi klientów Pekao SA i BPH
... tysięcy, niezadowolonych z fuzji klientów. Pomóc ma w tym nie tylko reklama, ale i preferencyjne warunki prowadzenia nowego rachunku. Co również ważne, banki z ... oznaczało dla klienta tego banku, że może wypłacać bezpłatnie w co 4 bankomacie w Polsce, najczęściej znajdujących się jednak w dużych miastach. Z kolei Kredyt Bank udostępnia bezpłatne ...
-
Budowanie społeczności w reklamie
... przypadkach wspólnota okazała się kluczem do stworzenia lojalności klientów w sieci. Dobra reklama w blogach zależy od samego bloggera. W USA są już agencje reklamowe, które ... projektami, które osiągnęły sukces. Jednym z bardziej udanych serwisów społecznościowych w Polsce jest na pewno Filmweb, który wypracował własną formułę i który doskonale ...
-
Świąteczne promocje a rozważne zakupy
... wydaje się dużych pieniędzy na reklamę konkretnych produktów. Tymczasem billboardy w całej Polsce, reklama w prasie oraz szansa na trafienie pod strzechy kolejnych klientów brzmi zachęcająco. ... większy upust. Druga opcja - jak najwięcej dodatków - nie cieszy się w Polsce aż tak dużą popularnością. Brakuje w niej swoistego rodzaju magii niższej ceny, ...
-
Czy kariera w wojsku się opłaca?
... zawodową w wojsku. Wszystko z powodu nowego programu rekrutacji do wojska. Billboardy, reklama telewizyjna atakuje nas hasłami: "Praca dla najlepszych", "Zawód żołnierz". Czy ... rekrutacji musimy być przygotowani na wojskowy rygor. Uczelnie wojskowe w Polsce: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie, Wojskowa Akademia Techniczna w Warszawie ...
-
Rozwija się rynek suplementów diety
... wynika z danych IMS Health, firmy badającej rynek farmaceutyczny. Wartość rynku suplementów diety w Polsce wyniosła w 2008 r. ponad 1,1 mld zł, a w 2007 r. - ponad 916 mln zł. ... z o.o. Głównym czynnikiem wpływającym na popularność tego rodzaju środków jest oczywiście reklama i cena, ale nie mniej ważna jest sezonowość. Jesienią najpopularniejsze są ...
-
Konsument w UE ufa reklamom
... , punktualności i prawidłowości realizacji dostaw oraz ochrony interesów konsumentów (reklama, ochrona prywatności oraz jasne i uczciwe warunki umowne). Jednocześnie ok. 2/3 europejskich konsumentów uważa, że sprzedawcy są godni zaufania i respektują przepisy ochrony konsumentów. W Polsce poziom satysfakcji pod tym względem jest zbliżony do ...
-
Bezpieczeństwo dzieci w Internecie
... Trojan.GameThief.Win32.OnLineGames. W sierpniowym zestawieniu szkodliwego oprogramowania najczęściej występującego w Polsce dwie wersje tego trojana pojawiły się na 2 oraz 4 miejscu. Razem ... je do rejestracji w różnego typu portalach, pobierania programów i dodatków. Reklama dźwignią handlu Kolejnym problemem jest spam. Przyzwyczailiśmy się, że ...
-
Prawa konsumenta a Sylwester 2010
... usług ze względu na bezpieczeństwo konsumentów. W 2011 roku w całej Polsce będą przeprowadzone kolejne badania weryfikujące stan urządzeń opalających. Ponadto w ... stwierdzenie „nowe lampy”, „turbo solarium” powinno być traktowane jako ostrzeżenie a nie reklama, ponieważ często mają większą moc promieniowania, a także świecą nierównomiernie co może ...
-
Letnie wyprzedaże a prawa konsumenta
... ostatnie dni super okazji w letnią pułapkę. Wysoka temperatura powietrza to w Polsce znak trwającej gorączki zakupów. W niektórych państwach UE terminy wyznaczają organy ... produktu w gazetce promocyjnej różni się od ceny w sklepie lub reklama sugeruje obniżkę całego asortymentu o 70 proc., a w rzeczywistości promocja dotyczy niewielkiej ...
-
Smartfon przyszłością płatności zbliżeniowych?
... wzrost liczby płatności mobilnych w całej Europie Środkowo-Wschodniej. Sprzedaż smartfonów w Polsce stanowi już ok. 30 proc. nowej sprzedaży telefonów komórkowych. Z ... urządzenia mobilne będą łączyły w sobie różne systemy płatności z dodatkowymi usługami, jak reklama mobilna czy funkcje lojalnościowe, które pozwolą ograniczyć koszty wprowadzania tej ...
-
Ochrona własności intelektualnej a EURO 2012
... opierają się na istniejących regulacjach prawnych i nie przeprowadzają zmian legislacyjnych. W Polsce podjęte zostały prace robocze nad specjalną ustawą, która miała wzmocnić ... z dobrymi obyczajami zagrażające lub naruszające interes innego przedsiębiorcy, w tym reklama sprzeczna z dobrymi obyczajami lub wprowadzająca klienta w błąd oraz wprowadzające ...
-
Polscy deweloperzy a promocja i marketing
... portal RynekPierwotny.com badań wynika, że niemal połowa firm deweloperskich w Polsce (44 proc.) nie korzysta z profesjonalnych analiz rynku nowych nieruchomości. Dane ... nieruchomości (17 proc.). Zaskakująco nisko ocenione zostały targi nieruchomości (4,3 proc.), reklama outdoorowa (4,4 proc.) i mailing (2,2 proc.). Działania marketingowe w radiu są ...
-
Wakacje na kredyt to zawsze ryzyko
... pożyczki warto sobie zadać pytanie: czy w ogóle jej potrzebuję? Nie pozwól, aby reklama kredytu bankowego skłoniła cię do szybkich i pochopnych wyborów. To Ty podejmujesz ... . Jeśli będziesz przebywać za granicą, to unikaj długich rozmów telefonicznych z bliskimi w Polsce. Ceny w roamingu sa wysokie, a zaoszczędzone w ten sposób środki będziesz mógł ...
-
Geolokalizacja w usługach bankowych
... sensowne i celowe” – uważa Zbigniew Szczerbetka, lider Sektora Instytucji Finansowych w Polsce i Europie Środkowej w Deloitte. Dlaczego geolokalizacja? Komunikat wysłany dzięki tego typu ... swoim znajomym, zachęcając ich do jego odwiedzenia - swoista reklama szeptana. Możliwości zastosowania usług geolokalizacyjnych są praktycznie nieograniczone. To, ...
-
Idealny Pracodawca 2013 wg studentów
... 70% z nich chciałoby pracować w Polsce, co jest bardzo wysokim wynikiem w porównaniu do innych krajów. – komentuje Tomasz Krzywicki z Universum w Polsce. Im stabilniej, tym lepiej ... biznesowych najbardziej atrakcyjne branże to bankowość, audyt i księgowość oraz media i reklama. Tym można tłumaczyć wysokie pozycje w rankingu firm, należących do tzw. ...
-
E-marketing: komunikacja online z małym budżetem
... działania sprzedażowe są realizowane kanałami stricte wizerunkowymi jak choćby reklama display (bannerowa), z wykorzystaniem social media czy działań ePublic ... interaktywnego. Książka „E-marketing w praktyce”, SamoSedno, 2013 r., to kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej ...
-
Promocja sklepu internetowego: najczęstsze błędy
... Głównego Urzędu Statystycznego, takie narzędzia wykorzystuje już 20 proc. firm działających w Polsce. – Poprzez brak analizy własnych danych sklepy tracą szansę na zgromadzenie istotnych ... danych na temat zainteresowań i upodobań klientów. Jest to tzw. reklama osobista. Według badań przeprowadzonych przez ResearchNow, taki sposób prezentacji oferty ...
-
Do kina czy na film?
... kina lub sieci kin, a nie w serwisach skupiających repertuary wszystkich lokalizacji. Reklama kinowa Aż 1/3 widzów bardziej pozytywnie ocenia reklamy w kinie niż w ... z reklamą na biletach czy promocyjnymi próbkami, ulotkami i naklejkami. ‒ Kondycję kina w Polsce najlepiej obrazuje liczba sprzedanych biletów, która w minionym roku osiągnęła rekordowy ...
-
Masz kredyt? Ubezpiecz się
... z 2013 rokiem – z 31,26 mld zł do 28,67 mld zł. Popularna w PRL-u reklama jednego z dużych ubezpieczycieli mówiła, że „przezorny zawsze ubezpieczony”. Szczególnie przezorni ... z braku dochodu na np. pobyt w szpitalu. Rodzajem polisy, która dziś w Polsce kupowana jest niezwykle rzadko, jest ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w życiu prywatnym ...
-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2015
... użytkownicy forów społecznościowych. „Beee #wakacje, a ten #Lidl już psuje wakacje dzieciom. Reklama w #TV „Czas na super fajny powrót do szkoły: i promocja gadżetów.” – ... Lidl i Kaufland, w celu agresywnej ekspansji. Informacja ta zelektryzowała również media w Polsce. W tym samym czasie premier RP Ewa Kopacz zachwalała warzywa w Biedronce, a ...
-
Polska Ekstraklasa – przychody w 2015 r.
... ligi, 73,1 mln PLN. Jednak najważniejszym źródłem finansowania działalności klubów Ekstraklasy pozostaje sponsoring i reklama. Sponsorzy w minionym sezonie wydali na wspieranie klubów najwyższej klasy ... , która, mamy nadzieję, będzie wyznaczała trendy w sponsoringu sportowym w Polsce – mówi Dariusz Marzec, Prezes Zarządu Ekstraklasy S.A. Warto też ...
-
Edukacja finansowa Polaków do poprawy
... edukacji umożliwi zebranie punktów, od których uzależnione będzie miejsce gracza w rankingu – mówi Agnieszka Szczepanik, kierownik projektu Kapitalni.org w Wonga w Polsce. Reklama źródlem informacji Skąd pozyskujemy bieżące informacje o produktach i usługach finansowych? Przede wszystkim ze stron internetowych instytucji (42 proc.) oraz od ich ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 8/2017
... czy Anglicy, którzy mają również bogate tradycje w szyciu na miarę, w Polsce mogą w zdecydowanie bardziej okazyjnych cenach nabyć garnitur tej samej ... Zbucki. W pozyskaniu zagranicznych klientów pomóc mogą obecność na międzynarodowych tragach, dobra reklama, a także pozytywne rekomendacje dotychczasowych klientów. – Coraz częstsze są tzw. trunk ...
-
Upadłości firm II 2017
... Usługi to jak w poprzednich miesiącach niewypłacalności w sektorach: media i reklama, obsługa i zarządzanie nieruchomości, usługi związane z budownictwem (usługi projektowe ... kupować lekarstwa i wysyłać je za granicę (wykorzystując ich dofinansowanie w Polsce). Upadają zatem, zanim zostaną „namierzone” przez instytucje skarbowe. Rynek bowiem sprzyja ...
-
Zmiany w prawie 2018 ważne dla przedsiębiorców
... w Polsce”. Przesłanką do wydania decyzji o zakazie wykonywania działalności gospodarczej przez przedsiębiorcę zagranicznego, który utworzył oddział w Polsce, ... o ochronie zdrowia przed następstwami korzystania z solarium Od 16 lutego zabroniona będzie reklama i promocja usług w zakresie udostępniania solarium, a osoby, które nie ukończyły 18. ...
-
Polacy nie chcą ograniczenia reklamy piwa
... miałyby wskazywać związek pomiędzy reklamowaniem piwa a jego nadmiernym poziomem spożycia. Zniknie reklama, znikną problemy? Większość (59 proc.) Polaków uważa, że rząd nie ... konsumpcję blisko połowy (46 proc.) alkoholu spożywanego każdego roku w Polsce. Badanie Kantar Public „Opinie na temat akcyzy na piwo w Polsce” zostało przeprowadzone w lipcu ...
-
Programmatic to już 80 proc. reklamy display
... których większość powędruje do prywatnych startupów oraz platform PMP i DMP. Również w Polsce programamatic cieszy się coraz większym zainteresowaniem reklamodawców. Wydatki na display urosną w 2018 r. ... 34 proc., a wartość rynku danych osiągnie 18,2 mld dolarów. Również w Polsce apetyt na dane rośnie z zawrotną prędkością. W 2016 roku nad Wisłą ...
-
12 najciekawszych faktów finansowych nt. mundialu 2018
... tym roku o 7,4 proc. do poziomu 628 mld dolarów – wynika z prognoz eMarketer-a. W Polsce rynek reklamowy może urosnąć, dzięki piłkarskiemu świętu, o ok. 5 proc. – ... dużą skalę będzie wykorzystywana reklama intencyjna, która jest połączeniem danych z wyszukiwarek (search) oraz kampanii display i wideo, dostępna także w Polsce. Fox i Telemundo zakupiło ...
-
Pandemia a biznes: firmy tną koszty i inwestycje
... zredukowało wydatki niezwiązane z podstawową działalnością firmy, w takich obszarach jak marketing, reklama, czy szkolenia, a blisko 40% będzie te ograniczenia kontynuować w kolejnych ... Gutheil. Badanie Przetrwać COVID19 - Wpływ pandemii na działalność firm w Polsce zostało przeprowadzone przez Francusko-Polską Izbę Gospodarczą wśród firm ...
-
Rynek pracy specjalistów I poł. 2021
... rok wcześniej i blisko trzykrotnie wyższy niż tuż przed startem pandemii koronawirusa w Polsce. Co równie ciekawe, w tym samym okresie oferty z tagiem „rekrutacja zdalna” ... specjalizacje związane z branżą kreatywną, np. marketing, media/sztuka/rozrywka, public relations, reklama i grafika – których sytuacja pod względem liczby dostępnych ofert w I ...
-
Agencje reklamowe w kłopotach. Długi rosną, zamówień brak
... Ad Spend Forecasts w tym roku wydatki na reklamę zwiększą się w Polsce o niecałe 2 proc. Rynek zawdzięcza wzrost w głównej mierze inflacji cen usług ... mówi Adam Łącki, prezes Zarządu Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej. Reklama i marketing pierwsze do redukcji Z badania „Barometr wydatków firmowych”, zrealizowanego w II kwartale ...