-
E-commerce, płatności, marketing, komunikacja - trendy na 2024 rok
... zrównoważone produkty i proekologiczne podejście. Mobile-first i tym razem na serio! Już 63% konsumentów w Polsce wyszukuje oferty zakupowe na swoim urządzeniu mobilnym, a tylko 37% na komputerach i ... oczekiwania konsumentów, oferując spersonalizowane, natychmiastowe i łatwe w obsłudze doświadczenia zakupowe. To przyszłość e-handlu, gdzie reklama i ...
-
Audio marketing w świecie online
... wynikami badań Mood Media, zarówno w Polsce jak i globalnie, ... Polsce, słuchanie podcastów stało się jednym z najczęstszych sposobów na pozyskiwanie informacji i rozrywkę online. Raport "The Power of Audio" od Nielsen wskazuje na 25% wzrost korzystania z asystentów głosowych do przeszukiwania treści online. Raporty branżowe od IAB wskazują, że reklama ...
-
Jak Dyrektywa CCD II wpłynie na sektor bankowy?
... na sektor bankowy w Polsce? Według eksperta Santander Consumer Banku dyrektywa CCD II uwypukli jeszcze mocniej aspekt wsparcia klienta i asysty w całym procesie udzielenia i obsługi kredytu konsumenckiego, a także edukacji klienta w czasie trwania relacji z bankiem. Będzie to spowodowane brzmieniem dyrektywy, według którego reklama kredytów powinna ...
-
Branża beauty zadłużona na ponad 51 mln zł
... z tym rośnie konkurencja, co może prowadzić do nieuczciwych działań, takich jak fałszywa reklama, zaniżanie cen, przechwytywanie klientów czy kradzież tajemnic firmy. Przykłady takich ... od regionu. Jak podaje serwis KB.pl, za jedną z popularniejszych usług kosmetycznych w Polsce – manicure hybrydowy, musimy zapłacić średnio 140 zł. Najdrożej jest na ...
-
PRZEDsprzedaż - fundament sukcesu w Programie Partnerskim
... ... tak jest, informacji. A dokładniej - informacji o tym, gdzie znaleźć najlepsze łowiska w Polsce (jeśli jeszcze nie wiesz, to w tym przykładzie prowadzisz stronę o wędkarstwie ... 10% internautów. Teraz jest to wstydliwe 0,5% - i ta liczba będzie nadal spadać. Reklama bannerowa ma jeszcze jedną, znacznie poważniejszą wadę - jest REKLAMĄ, w dodatku ...
Tematy: -
Mapa Rynku Pracy - Lipiec 2003
... z branży produkcyjno-przemysłowej. Wynik ten nie dziwi w świetle danych o ciągle rosnącej w Polsce produkcji przemysłowej. Drugą pozycję z wynikiem 13,1% zyskała branża ... wakacji. Mniej pracowników niż w czerwcu rekrutowały: logistyka, media i reklama, sektor teleinformatyczny, budownictwo oraz branża hotelarsko-gastronomiczna (ho-re-ca). Dwie ...
Tematy: -
Baza pf.pl w NetSprint
... . Nowa funkcjonalność ma być odpowiedzią na coraz szybszy wzrost e-commerce w Polsce oraz zwiększenie roli wyszukiwarek w poszukiwaniu produktów przez Internautów. "Jesteśmy ... i umieszczone powyżej wyników wyszukiwania w prawej kolumnie strony wynikowej. Tego typu reklama charakteryzuje się wysoką skutecznością, ze względu na swój mało agresywny ...
-
Mapa Rynku Pracy - Kwiecień 2004
... prawie 20%. Na tak dobre wyniki ma wpływ wzrost produkcji przemysłowej w Polsce, która w porównaniu do ubiegłego roku wzrosła o 24%.. Za nim uplasował się sektor dóbr szybkozbywalnych ... rynku w porównaniu do marca nie powiększyły ani nie zmniejszyły: media i reklama (5%), farmacja (5%) oraz sektor publiczny (1%). Praca - Stanowiska W kwietniu spadła ...
-
Comtica: ekspansja na USA
... jak finanse i bankowość, sektor FMCG, dystrybucja produktów IT, media, czy reklama zewnętrzna (outdoor). Dla branży medialnej Comtica stworzyła produkt o nazwie . ... telefoniczny system IVR. Na bazie Multiscreen.tv został uruchomiony pierwszy w Polsce w pełni interaktywny muzyczno-rozrywkowy kanał 4fun.tv. Multiscreen.tv zdobył uznanie ekspertów IT ...
-
Tworzenie przyjaznych stron WWW
... w fazie wdrożenia rozwiązania. WEB USABILITY ZNACZY FUNKCJONALNOŚĆ Pojęcie funkcjonalności w Polsce jest bardzo słabo znane. Na Zachodzie zaś jest podstawowym wyznacznikiem w procesie ... trafiają na strony. Tak więc dobra pozycja w wynikach wyszukiwania to darmowa reklama. Należy zatem przygotować odpowiednie meta tagi, które zawierają opis strony, a ...
-
Etyka w reklamie
... , jednak tylko 14% respondentów poczuło się osobiście obrażonymi (32% uważało, że reklama może obrażać inne osoby). Sondaż wykazał ponadto, że aż 52% badanych ... zainteresowanych środowiskach. Jak stwierdził prezes zarządu Stowarzyszenia Agencji Reklamowych w Polsce Paweł Kastory, w przyszłym tygodniu zakończone zostaną prace nad powołaniem Komisji ...
-
Avon wirtualnym operatorem
... 200 tys. konsultantek, sprzedających na codzień kosmetyki. Tak rozległej sieci sprzedaży nie ma żaden z działających w Polsce operatorów telefonii komórkowej. Avon nie podaje jeszcze żadnych szczegółów swej przyszłej oferty. Operator wirtualny to ... wnosi operator wirtualny to budowa systemu obsługi własnych klientów i systemu bilingowego oraz reklama ...
-
Tradycyjne a internetowe spółki handlowe
... określonym czasie sprzedać wyznaczone produkty do odpowiedniej liczby sklepów. W strategii tej reklama oparta jest na medium telewizyjnym, które jest najdroższe, ale też uważane ... to dużo bardziej kosztowne i czasochłonne. Wykorzystują to globalne sieci hipermarketów operujące w Polsce. Polskie firmy handlowe nie mogą z nimi konkurować, ponieważ nie ...
-
Rynek pracy specjalistów I kw. 2008
... one w sumie niecałe 5% wszystkich ofert. - Sytuacja na rynku pracy w centralnej i południowej Polsce jest zdecydowanie lepsza od tej we wschodniej części naszego kraju ... logistyka oraz przemysł farmaceutyczny; branża FMCG; przemysł chemiczny, a także marketing, media i reklama. W tych branżach to pracodawcy dyktują warunki zatrudnienia i mogą ...
-
Wydatki na podróż klienta to koszty reprezentacji
... zawartego kontraktu, albo kupuje maszynę od producenta i sprzedaje ją klientowi w Polsce. W związku z tym zadano pytanie, czy wydatki na wyjazdy potencjalnych klientów ... o danym towarze, w celu zwrócenia na niego uwagi i zachęcenia do zakupu. Reklama polega na rozpowszechnianiu informacji o zaletach i wartościach towarów, miejscach ich nabycia, ...
-
Usługi szkolenia za granicą a podatek VAT
... usługi Symbol PKWiU 1. Szkolenia w zakresie procedur pomiaru oglądalności telewizji 72.60.10-00.00 2. Promocja i reklama narzędzi służących do badania mediów 74.40.13-00.00 Klasyfikacją, do której odwołują ... posiada siedzibę. W konsekwencji, w/w usługi podlegają opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług na terytorium kraju – w Polsce.(…)” Pełną ...
-
Klastry i parki technologiczne - źródła innowacji
... , badawczo-wdrożeniowe oraz wspierające przedsiębiorczość w regionie. Jeszcze do niedawna w Polsce powstawały klastry wyłącznie dzięki programom pomocowym i wspieraniu ... średnim okresie: wspólna marka, wspólny marketing (pozyskiwanie nowych klientów, rynków, reklama), wspólne projekty, nowe możliwości biznesowe, zmiana nastawienia władz publicznych ...
-
Komunikacja mobilna: szybki rozwój w Europie Wsch.
... know-how w celu oferowania klientom interesujących rozwiązań w rozsądnej cenie.” W Polsce rynek komunikacji mobilnej rozwija się bardzo szybko i wkrótce ... innowacyjne usługi to kolejny znaczący krok polskiego sektora komunikacyjnego. Marketing mobilny i reklama, płatności przez telefon oraz treści multimedialne będą napędzać wzrost rynku w ciągu ...
-
Agros Nova i Maspex: wojna o reklamę
... że dzięki tej akcji reklamowej i edukacyjnej udało się zwiększyć sprzedaż wszystkich soków w Polsce o około 22 proc. Wniosek stąd taki, że Agros Nova rynku swoim ... z prawem, twierdzi Agros Nova Agros Nova odpowiada na zarzuty Maspeksu: reklama porównawcza Minerado jest zgodna z prawem, w szczególności z przepisami ustawy o zwalczaniu nieuczciwej ...
-
Najlepsze polskie marki: podstawą dobra nazwa
... lub firmy na rynek są tak ogromne (reklama i promocja, opakowania, materiały promocyjne etc.), że warto w trakcie procesu nazewniczego lub tworzenia znaku ponieść dodatkowe, a stosunkowo niewielkie koszty sprawdzenia nazwy pod kątem jej zarejestrowania i ewentualnych naruszeń. W Polsce zarejestrowanych jest ponad 200 tys. znaków towarowych ...
-
Insight czyli zrozumienie konsumenta
... jest zadawanie sobie pytania „dlaczego?”. Przestudiujmy dawny problem niskiej sprzedaży ryżu w Polsce. Dlaczego utrzymywała się na takim poziomie? Ponieważ Polacy przyrządzają dania z ryżem ... : „Nigdy nie czytam „The Economist” – Management Trainee, wiek 42 lata”. Ta reklama może niektórych drażnić, ale podniosła sprzedaż gazety. Odpalanie marki Każdy ...
-
Jak powinna być oznakowana żywność?
... Jest to niezgodne z prawem wprowadzanie konsumenta w błąd. Przepisy prawa żywnościowego w Polsce nie dopuszczają żadnych sztucznych dodatków do żywności. Żywność ekologiczna Prawo stanowi ... sprzedawca lub producent. Oznacza to, że konsument może reklamować towar, jeśli reklama informowała go, że towar spełni konkretne oczekiwania, a tak nie jest. ...
-
Oryginalne pomysły na biznes
... geograficznych. Uwaga – niektóre z nich mogą zaszokować! Czy odważysz się otworzyć w Polsce, któryś z tych biznesów? Firma pomagająca…. rozwieść się w taktowny sposób W Niemczech ... utrzymuje się w dobrym stanie przez 4- 5 tygodni, bez konieczności ingerencji. Reklama z mchu, która jest na bieżąco doglądana i pielęgnowana może stać się długo ...
-
Jak zachować prywatność w sieci?
... portalu. Facebook przywitał rok 2010 z blisko dwumilionową rzeszą użytkowników w samej Polsce, szacowanym na siedemset milionów dolarów przychodem, a także coraz bardziej ... – komentuje Tomasz Zamarlik z G Data Software, znanej firmy zajmującej się bezpieczeństwem sieciowym. Reklama to nie SPAM Jak podają firmy e-mail marketingowe, przeciętna wysyłka ...
-
Nowe oferty pracy V 2010
... pozytywne. Pewną niewiadomą, stwarzającą ryzyko dla utrzymania wzrostu gospodarczego w Polsce (a co za tym idzie również wzrostu zatrudnienia) jest ... kwietniu. Na przeciwnym biegunie – spadkowym – znalazły się takie branże jak marketing / reklama / PR (miesięczny spadek liczby ofert o 17 procent), badania i rozwój (spadek o 16,5 procent), ...
-
Marketing: strategie wzrostu
... rynkowe Mamy kilka taktyk, które na pierwszy rzut oka są atrakcyjne: reklama, promocja lub – co najczęstsze – redukcja ceny albo obniżenie jakości celem obniżenia ... później”, jednakże identyfikującego się z określonymi wartościami. Próby rewitalizacji marki dokonano w Polsce wobec motocykla Junak. Ogólnie mówiąc, marki światowe planują takie ...
-
Warto dbać o wizerunek firmy w sieci
... na ruchliwej ulicy, by reklamował nasz produkt, zostanie zdjęty po upływie kampanii. Reklama zamieszczona w prasie czy telewizji emitowana będzie dokładnie w wybranych przez nas godzinach. ... danym wątkiem na forum tym większa wartość tej treści. Co lubimy czytać Tendencje w Polsce są takie, że odzywamy się w sieci głównie, żeby coś skrytykować lub ...
-
Polski konsument 2009
... , jak i formy. W porównaniu z 2007 rokiem rośnie odsetek osób uważających, że reklama może być pomocna przy dokonywaniu wyboru spośród innych towarów i usług dostępnych na ... praw uzyskamy od powiatowych lub miejskich rzeczników konsumentów. Znajdziemy ich w całej Polsce w urzędach miasta lub starostwach powiatowych. Pełna lista rzeczników wraz z ...
-
Rynek bankowy: podsumowanie 2010
... zdecydował się BZ WBK, który za założenie konta płacił 100 zł. Nie była to pierwsza tego typu promocja w Polsce, ale dużą popularność zapewniła jej reklama ze znanym francuskim aktorem – Gerardem Depardieu. Miesiąc później program premiowania klientów rozpoczął Alior Bank, a w lipcu za polecenie ...
-
Jest praca w e-commerce
... języka angielskiego w mowie i piśmie. Także mile widziane jest wyższe wykształcenie na kierunkach takich jak informatyka, zarządzanie, reklama, marketing czy public relations. Z badania "E-commerce w Polsce 2009" przeprowadzonego przez firmę praktycy.com wynika, iż polskie sklepy internetowe to najczęściej małe przedsiębiorstwa zatrudniające do ...
-
Wynagrodzenia informatyków II 2011
... . Równie wysoko uplasował się sektor „media, reklama, rozrywka”. Informatyk zarobił tu średnio 8 146 zł, zaś co drugi z nich przekroczył próg 8 971 zł. Najgorzej wypadli zatrudnieni w administracji samorządowej – średnia: 2 691 zł. Do najbardziej „intratnych” dla informatyka regionów w Polsce należały w lutym: woj. mazowieckie (średnia ...
-
Sektor kreatywny szansą polskiej gospodarki
... Branże sektora można podzielić na trzy grupy: wolnorynkowe (m.in. reklama, design, architektura), wspierane przez instytucje publiczne (większość instytucji kulturalnych ... handlu zagranicznym produktami sektora kreatywnego. - Dobrym przykładem dynamicznego rozwoju przemysłów kreatywnych w Polsce jest Łódź. Miasto ma tu duże tradycje, ale i odpowiednią ...
-
Marki wspólne, coobranding, grupy zakupowe i dystrybucyjne
... wspierania się markami, na przykład Ferrari na notebookach Asus. Może to być wspólne wystąpienie na targach, lub wspólnie opracowana reklama. Przykładem jest współpraca w Polsce marek Lotos i Subaru. Na jednej reklamie możemy zobaczyc dwie marki. Ideą działań coobrandingu jest wykorzystywanie sytuacji rynkowych do ...
-
Oszczędzanie na emeryturę według Polaków
... wyjaśnia dr Tomasz Zaleśkiewicz. Według szacunków ZUS za około 50 lat liczba emerytów w Polsce może wzrosnąć nawet o 90 proc. a liczba pracujących spadnie o 40 proc. Zgodnie z ... IKE oraz jak intensywnie jest on reklamowany. Ten wynik potwierdza niestety, że reklama nie dostarcza wiedzy, a raczej wpływa na emocje i postawy. Skrót IKE potrafiły nieco ...
-
Parabanki bez nadzoru
... sp. z o.o. Stargard Szczeciński Socket Resources GmbH reprezentowana na terytorium RP przez Marka Jachowicza; biuro operacyjne w Polsce - Warszawa IPI CAPITAL S.A. z siedzibą w Warszawie NOVA NEW Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach Jak chronić swoje ... wiedzę o finansach, a jego podpisaniu powinny decydować przede wszystkim twarde fakty, a nie reklama ...