-
Reklama wielkoformatowa VII-IX 2012 r.
... i 14,7%), co jest bardzo dużym zaskoczeniem, o tyle we wrześniu nastąpił ich drastyczny spadek. Wydatki na kampanie wielkoformatowe we wrześniu 2012 roku spadły aż o 23,7%. To właśnie ... : T-Mobile (wtedy PTC) i TVN – reklamodawcy, którzy w tym roku bardzo obniżyli wydatki na wielki format. Obecny lider w wydatkach na ten segment reklamy tj. Hyundai w ...
-
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę I-IX 2012
... wydatkami rzędu 56,4 mln i udziałem 7,2% (rok wcześniej zajmowała 6 miejsce i miała wydatki o 6 mln zł niższe). Toyota utrzymuje trzecią pozycję w rankingu sprzedaży z wynikiem ... dla siebie i konkurować na wszystkich polach komunikacji. Należy zwrócić uwagę, że wydatki nie obejmują medium internetowego. Eksperci domu mediowego Equinox oceniają, iż ...
-
Dzień Czekolady: ile kosztuje reklama?
... Twitter, najwyraźniej o zaletach czekolady nie sposób opowiedzieć w 140 znakach. O badaniu: Wydatki reklamowe zbadano za pomocą aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych ... Analizie poddanych zostało pięciu reklamodawców, których wydatki na reklamę były najwyższe w pierwszym kwartale 2014 roku. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników ...
-
Świąteczne wydatki przedsiębiorcy w kosztach podatkowych?
... czy długopis, i to dodatkowo z logiem firmy. Wówczas wydatki na prezenty mogą być rozliczone w kosztach, bo traktowane są jako reklama firmy. Co więcej, jeśli ich wartość ... Jeśli pracodawca kupi pracownikom np. czekoladki czy kosmetyki, to oczywiście takie wydatki może ująć w kosztach. Z kolei pracownik nie musi wykazywać przychodu i płacić od niego ...
-
Reklama w grach komputerowych
... zjawiskiem niszowym, ale to może się już wkrótce zmienić - przewiduje Parks Associates. W zeszłym roku wydatki na reklamę umieszczaną w grach wyniosły ok. 370 mln dol., tymczasem w 2012 r. mają sięgnąć sumy 2 ... że format reklamy, który sprawdza się w telewizji czy w internecie może nie sprawdzić się w grze. Reklama w grze musi być innowacyjna i ...
-
Sektor ubezpieczeniowy: reklama I-III 2008
... zakup telewizyjnego czasu antenowego przeznaczyła ponad 15 mln zł. Reklama telewizyjna towarzystwa AXA osiągnęła najwyższy, w porównaniu do konkurencji, poziom ... wskazań, w tym 10% w pierwszej kolejności). Towarzystwo AXA, które w tym okresie poniosło największe wydatki na zakup mediów, było wskazane spontanicznie przez 7% badanych, w tym 1% w ...
-
Reklama nieruchomości - wizualizacje
... przeprowadzenie ulepszeń nie będzie możliwe lub też pociągnie za sobą dodatkowe wydatki. Przyszłość wizualizacji Sprzedaż domów, mieszkań czy też każdego innego rodzaju ... nowych klientów, z pewnością muszą wykorzystywać powyższe narzędzia do promocji. Współczesna reklama bazuje na obrazie. Obecnie, w większości sytuacji, prezentowany jest w formie ...
-
Reklama w internecie: przychody z najmu czy umowy zlecenie?
... mają zastosowania 20% zryczałtowane koszty uzyskania przychodów, o których mowa w art. 22 ust. 9 pkt 4 ustawy. Do kosztów uzyskania przychodów zalicza się wydatki faktycznie poniesione, spełniające kryteria określone w art. 22 ust. 1 ustawy. Ponadto Wnioskodawca, stosownie do art. 44 ust. 1 pkt 2 ustawy, jest obowiązany ...
-
Cyfrowa reklama zewnętrzna wychodzi na pozycję lidera
... ? Jak wyglądają prognozy na przyszłe lata? Jak wynika z raportu WARC, wydatki na digital OOH wzrosły w tym roku do 37,3%. Dla porównania w 2017 odnotowano wzrost o ... Przewiduje się, że do 2021 roku będą one wzrastać regularnie o 10,1%. Kreatywna reklama bliżej odbiorcy Reklamodawcy coraz częściej dostrzegają zalety cyfrowej reklamy zewnętrznej. ...
-
Tablica informacyjna to reklama? Jakie konsekwencje podatkowe
... dzieje, stanowią budowle, a przedsiębiorca może je potencjalnie wykorzystywać do prowadzenia działalności gospodarczej. Potwierdzać to miał również fakt, że przedsiębiorca ujął wydatki na te tablice w kosztach uzyskania przychodu, a same tablice w ewidencji środków trwałych. Niech organ uzasadni, dlaczego jego zdaniem tablice informacyjne podlegają ...
-
Reklama w motoryzacji V 2005
... za pierwszych pięć miesięcy roku najwięcej na reklamę w mediach wydała firma Renault. Wydatki amerykańskiego koncernu wyniosły 7,1 mln zł, co stanowi 12,4 procent wszystkich nakładów ... Podobny ranking po pierwszych pięciu miesiącach przedstawia się następująco: największe wydatki na emisję wyasygnowano na reklamę prezentującą SEATa Toledo. Za 3,3 mln ...
-
Sektor MŚP tnie wydatki. Na czym oszczędza najwięcej?
... dane Krajowego Rejestru Długów, od lutego do końca października 2020 r. znacznie wzrosło zadłużenie tych branż. Szczególnie mocno pandemię odczuły marketing i reklama, których długi wzrosły o niemal jedną trzecią, z 76,7 mln zł w lutym do 105,5 mln zł obecnie. W poprzednich latach sektor MŚP znacznie ...
-
Reklama w internecie i telewizji. Kto jest liderem?
... mediów – Player.pl na miejscu 8. oraz branży motoryzacyjnej – Volkswagen na miejscu 9. Wydatki na reklamę online Analiza wydatków reklamowych na kampanie display ... % zasięgu), natomiast na trzecim – Media Expert (blisko 1 miliard kontaktów i 86,8% zasięgu). Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym ...
-
Reklama w motoryzacji I 2005
... - informuje Instytut Samar, powołując się na badania firmy Expert-Monitor. Według zestawienia przygotowanego przez Samar, styczniowe wydatki tego francuskiego producenta na reklamę wyniosły ponad 6 mln zł, co stanowi 16,2 procent ... FR-V, której spot został wyemitowany w styczniu 1 549 razy kosztem prawie 2,3 mln zł. Wszystkie podane wydatki liczone ...
-
Wydatki Polaków na jedzenie rosną
... mld zł. Z raportu gazety wynika, że na jedzenie wydajemy coraz więcej - w ciągu roku wydatki wzrosły o 4 procent, a od 2000 roku - aż o połowę. Mimo to pochłaniają one ... . Jak zauważa "GW", ten kulinarny schemat utrwalają producenci żywności - niemal każda reklama sosu, majonezu, czy żurku opiera się na jednym wzorcu: dzieci pomagają mamie w ...
-
Polskie banki a reklama radiowa w I poł. 2011
... kampaniach sprzedażowych oraz wspomagającego przy kampaniach z użyciem innych mediów” – mówi Sawicki. Wydatki na reklamę radiową Banku Ochrony Środowiska w przypadku dużych, ATL-owych kampanii stanowią około 10 proc. budżetu. „W przypadku kampanii MSP wydatki na reklamę w radiu wyniosły około 30 procent” – zaznacza jednak Magdalena Werewka ...
-
Reklama wielkoformatowa w 2011 r.
... wynikają bardziej ze zjawisk krótkookresowych niż długofalowych tendencji - ocenia prezes CAM Media Krzysztof Przybyłowski. Spośród 17 wyodrębnionych branż, 10 ograniczyło wydatki. Największe cięcia dotyczyły telekomunikacji (spadek o 4,3 mln zł, tj. 31,4 proc.) i motoryzacji (2,2 mln. zł, 14,9 proc.). Najmocniej budżety reklamowe zwiększyła branża ...
-
Reklama kontekstowa 2014
... Reklamy Kontekstowej” autorstwa sieci Adkontekst. Jak czytamy w powołanym raporcie, w minionym roku wydatki na reklamę kontekstową stanowiły nieco ponad 1/4 budżetów SEM. Z ... w porównaniu z poprzednią edycją raportu. Ponad 52% ankietowanych zauważa, że wydatki na content marketing rosną. Kolejnym motorem rozwoju rynku reklamy kontekstowej ...
-
Reklama telewizyjna odrabia straty?
... wzrosły o 32 proc. w latach 2010-2014. W tym samym okresie o 29 proc. spadły wydatki reklamowe sektora żywnościowego, który był przez wiele lat liderem zestawienia branż ... te częściowo przypłynęły do sektora handlu, który w omawianym okresie niemal podwoił wydatki na reklamę. Oglądalność telewizji w Polsce rośnie, ale nie wśród młodych Polaków ...
-
Reklama w telewizji - czerwiec 2007
... monitoring nowo dołączonych do obliczeń stacji, nieobecnych w analogicznym okresie roku 2006. Przy założeniu, że liczba monitorowanych stacji się nie zmieniła, wydatki w okresie I - VI 2007 roku wyniosły 4,26 mld zł, wzrastając o 13,4 proc. w porównaniu z I półroczem 2006 roku. W rankingu za pierwsze półrocze pozycję ...
-
Reklama w telewizji I-VI 2007
... o 6,75 proc.). Anna Kiljan, senior media planner & buyer w PRO Media House tłumaczy nam, że wyniki zdają się potwierdzić tezę, iż wydatki na reklamę w mediach rosną, powiększyły się też obroty reklamowe stacji telewizyjnych. - Przyczyn możemy się dopatrywać w tym, iż z jednej strony firmy ...
-
Reklama wielkoformatowa I-III 2012 r.
Szacowana wartość rynku reklamy wielkoformatowej w Polsce w I kwartale 2012 roku wyniosła 20,64 mln zł. W porównywalnym okresie 2011 roku szacowana wartość tego rynku wyniosła 19,17 mln zł, natomiast w 2010 roku - 18,2 mln zł. Daje to wzrost wartości rynku o 4,7% - podaje raport opracowany przez CAM Media. W porównaniu z I kwartałem 2010 roku ...
-
Reklama wielkoformatowa IV-VI 2012 r.
II kwartał 2012 roku był bardzo dobry dla rynku reklamy wielkoformatowej. Szacowana wartość rynku wyniosła 27,05 mln zł. W porównywalnym okresie 2011 roku szacowana wartość tego rynku wyniosła 23,49 mln zł, natomiast w 2010 roku - 25,53 mln zł. Daje to wzrost wartości rynku aż o 15,2% - podaje raport sporządzony przez CAM Media. W efekcie, po ...
-
Reklama wielkoformatowa 2012 r.
W całym 2012 rok inwestycje w reklamę wielkoformatową wyniosły 83,04 mln zł. W porównaniu z rokiem 2011 oznacza to spadek wartości rynku o 0,7%. Zmiany w poszczególnych kwartałach są znaczne. Z perspektywy osiągniętego wyniku najważniejsze kwartały to II (kiedy wzrost wyniósł aż 15,2%) i IV. W ostatnim kwartale został odnotowany bardzo silny ...
-
Rynek mediów i reklamy 2013-2017
... czasopism dla konsumentów, rozrywka filmowa, wydatki na dostęp do Internetu: stały i mobilny, reklama internetowa: stała i mobilna, wydawanie gazet, reklama outdoorowa, radio, muzyka, reklama telewizyjna, telewizja abonamentowa i opłaty licencyjne, gry komputerowe. Wydatki cyfrowe oznaczają wydatki na szerokopasmowy i mobilny dostęp do Internetu ...
-
Rynek mediów i reklamy 2012-2016
... uwzględnione w raporcie: B2B, książki dla konsumentów i edukacyjne, wydawanie czasopism dla konsumentów, rozrywka filmowa, wydatki na dostęp do internetu: stały i mobilny, reklama internetowa: stała i mobilna, wydawanie gazet, reklama outdoorowa, radio, muzyka, reklama telewizyjna, telewizja abonamentowa i opłaty licencyjne, gry komputerowe.
-
Rynek mediów i reklamy 2014-2018
... w 2013 r. do 4,3 mld USD w 2018 r. Prognozowana wielkość całego rynku prasy (wydatki konsumentów oraz reklama) w Polsce w 2018 r. wyniesie 493 mln USD, co oznacza spadek o 40 mln USD w porównaniu do 533 mln USD w 2013 r. Wydatki konsumentów W Europie Środkowo-Wschodniej szacowane przychody ze sprzedaży prasy drukowanej w prognozowanym ...
-
Rynek reklamy z korektą wzrostu
... 2019 r. spadki zanotowały wszystkie klasy mediów z wyjątkiem internetu i kina. Reklama online wygenerowała budżety większe o 7,3%, zaś reklama kinowa o 6,7%. W pozostałych mediach odnotowaliśmy spadki. Radio i telewizja spadły odpowiednio o 1,6% oraz o 3,1%. Wydatki na reklamę zewnętrzną spadły o 6,9%, zaś na dzienniki i magazyny odpowiednio ...
-
Rynek reklamy w Polsce wart 10 mld zł. Będą spadki?
... ze wspomnianych wyżej kategorii przesądziły wydatki TVN, Netflixa oraz Eleven Sports. Kanały komunikacji Jak czytamy w komunikacie, w całym 2019 roku spadki zanotowały trzy, zaś wzrosty cztery klasy mediów. Reklama internetowa wygenerowała budżety większe o 10,1%, natomiast reklama kinowa o 7,5%. Wzrosły także wydatki na outdoor (+5,1%) i radio ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2011
... reklama wideo, SEM i reklama kontekstowa, a także – w tym roku po raz pierwszy – reklama w urządzeniach mobilnych. Swój udział w tych wzrostach na pewno mają również sieci społecznościowe. Jeśli chodzi o branże, to najwięcej w internecie wydają finanse, telekomunikacja i handel, który zastąpił na trzecim miejscu motoryzację. Swoje wydatki ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w I poł. 2019 r.
... i prowizje agencji z tego tytułu. Wydatki ujęte w badaniu mogą mieć zarówno charakter gotówkowy, jak i barterowy. W badaniu uwzględniono przychody następujących podmiotów: Agora, Burda Media, Cormedia, CS Group (szacowane), Dentsu Aegis, Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GK SARE, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile ...
-
Pandemia odciska piętno na rynku reklamy. Ponad 9% spadku, broni się digital
... wydatki na reklamę w gazetach będą mniejsze w tym roku o 21% w skali globalnej, zaś w magazynach spadną o 20%. Należy przy tym zwrócić uwagę, że reklama w gazetach i czasopismach obejmuje tutaj tylko przychody reklamowe wydawców z publikacji drukowanych. Ich przychody z publikacji cyfrowych są uwzględnione w reklamie cyfrowej. Reklama zewnętrzna ...
-
Gadżety z logo dla klientów a koszty firmy
... problemem w przedmiotowej sprawie jest rozstrzygnięcie czy wymienione wydatki ukierunkowane będą na reprezentowanie firmy oraz budowanie jej prestiżu (reprezentacja), czy też mają na celu zachęcanie kontrahentów do utrzymania kontaktów oraz nabywania oferowanych towarów. Przy czym reklama może być realizowana za pomocą rozmaitych środków ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2014
Rosną budżety przeznaczone na reklamę w Internecie. W ubiegłym roku wydatki przeznaczone na ten cel wzrosły o ponad 7 procent. To całkiem sporo, a jednocześnie niewiele - wydatki na reklamę mobilną notują bowiem aż trzycyfrowe wzrosty. Największą dynamiką charakteryzuje się właśnie reklama w urządzeniach mobilnych, social mediach oraz wideo online ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2015
... na tempo rozwojowe tego formatu ma wideo online z dynamiką na poziomie 34% oraz reklama w social media, której wartość wzrosła o 141%. Pozostałe formaty także zanotowały ... danych PwC oraz IHS. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników ...