-
UOKiK godzi się na przejęcie TVN
... dowiodło, że koncentracja nie pozostaje bez wpływu na rynek reklamy telewizyjnej (sprzedaży telewizyjnego czasu reklamowego). Za jej sprawą nie dojdzie jednak do ograniczenia konkurencji, ponieważ pozycja uczestników koncentracji wynika przede wszystkim z dotychczasowej siły N-Vision, natomiast udział przejmującej grupy kapitałowej jest ...
-
Dane osobowe pod parasolem RODO. Koniec masowego targetowania?
... reklamy wg płci, wieku i miejsca zamieszkania; dla nich dane wrażliwe to informacje o tym, jakie strony oglądają na smartphone’ach i jaka jest historia chorób ich dzieci. Najbardziej na tym wszystkim ... pola będą dotyczyć tylko tego typu danych. Wszystkie te zmiany wskazują przede wszystkim na dalszy rozwój rozwiązań CRM, które będą się integrować z ...
-
Skuteczny link sponsorowany
... które będzie wystarczająco skuteczne. A takie wydają się być linki sponsorowane. Rynek reklamy internetowej powoli wychodzi z tzw. dołka. Rosnące nakłady na promocję w ... linków w Polsce można stwierdzić, że są one uwzględniane przede wszystkim w promocjach sprzedażowych. W budowaniu świadomości marki i kampaniach wizerunkowych, właśnie ze względu ...
-
Przeglądarka Browzar to adware?
... typu "adware" ponieważ podczas przeszukiwania stron www kierowała przede wszystkim do reklam internetowych. Niektórzy eksperci stwierdzili ponadto, iż Browzar ... stwierdził i dodał – „Jak każda wyszukiwarka, Browzar zawiera sponsorowane reklamy.” Typowy adware to aplikacja, która wyświetla reklamy na komputerze użytkownika. Na stronie internetowej ...
-
Gemius: rynek internetowy w 2006r.
... , interstitial i brandmark. Według prognoz Gemius najbliższe lata to przede wszystkim rozwój reklamy opartej na zaawansowanych technologiach multimedialnych, jak również reklamy kontekstowej i reklamy w wyszukiwarkach. Dynamiczny wzrost wartości rynku reklamy internetowej, rosnąca liczba internautów oraz systematyczny przyrost łącz szerokopasmowych ...
-
Polki dbają o zdrowie
... reklamy są ważnym źródłem informacji o lekach. Podobną opinię o reklamach podziela jedynie 39% mężczyzn. „Wyniki badania wskazują, że tradycyjny model polskiej rodziny z kobietą jako osobą troszczącą się o zdrowie i kondycję fizyczną pozostałych domowników jest bardzo trwały. Tak jak kilkanaście lat temu, to przede wszystkim ...
-
Jaki retargeting jest odpowiedni dla Twojego biznesu?
... o systematycznej podmianie komunikatów, modyfikacji kreacji oraz nałożeniu cappingu, dzięki temu reklamy nie zmęczą odbiorców. Dodatkowo, warto w przekazie rotować, prezentować kilka różnych ... cross i up-sell Zastosowanie: Znajduje praktyczne zastosowanie przede wszystkim w sklepach online. Wyświetla użytkownikowi dokładnie te produkty, jakie ...
-
Reklama online - trendy 2015
... , że taki przekaz cechuje się 2-krotnie większą skutecznością niż standardowe reklamy. Komentarz, Paweł Ostrowski, Digital Projects & E-commerce Director w NC+ 3. Automatyzacja ... Heroes”, zorganizowanej przez Sociomantic Labs, nadchodzący rok upłynie przede wszystkim pod znakiem nowoczesnych technologii. Jednak nie chodzi tu o klasyczną reklamę ...
-
Wydatki reklamowe w listopadzie. Którzy reklamodawcy zaszaleli?
... wydatków. Okazuje się również, że wszystkie sektory postawiły przede wszystkim na reklamę telewizyjną. Wydatki reklamowe według branż Listopad nie ... znaczne. Finanse: typy reklamowanych usług Branża finansowa w największym stopniu inwestowała w reklamy pożyczek gotówkowych, kont osobistych oraz kredytów gotówkowych. Porównując te dane z zestawienie ...
-
Branża handlowa nie szczędzi na reklamę
... (w kwietniu 38%). Okazuje się również, że wszystkie sektory postawiły przede wszystkim na reklamę telewizyjną. Wydatki reklamowe w podziale na branże Jak dowodzą najświeższe ... reklam admonit IMM, obejmuje okres 1-31 maja 2018 r. Badaniem objęte zostały reklamy opublikowane w prasie oraz wyemitowane w radio i telewizji. Wydatki prezentowane ...
-
Nawyki zakupowe Pokolenia Z
... technologii i jako grupa konsumencka różnią się od innych niemal wszystkim - od procesu wyszukiwania produktu począwszy, na jego konsumpcji skończywszy. ... spersonalizowane: Post-millenialsi oczekują, że wszystko będzie spersonalizowane, nawet reklamy. 63% przyznaje, że lubi reklamy, które niosą jakieś wartości. Jak sprzedawcy mogą dotrzeć do ...
-
Marketing: sztuka manipulowania klientem?
... , która w tym sensie może być postrzegana jako środek manipulacji. Prawdę mówiąc, środek manipulacji wątpliwej skuteczności, bo jak twierdzi Philip Kotler: reklamy przede wszystkim uświadamiają istnienie danego produktu, niekiedy dostarczają wiedzy o nim, rzadziej doprowadzają do preferowania go, a najrzadziej do zakupu. Oferta musi być ...
-
Srebrny konsument - fakty i mity
... już za sobą? Jak tacy konsumenci postrzegani są przez pracowników działów reklamy - twórców licznych spotów, które mamy przyjemność oglądać na ekranach naszych telewizorów? ... nieistotna. Rzadko wskazują też konkretne nazwy marek odzieżowych, ceniąc sobie przede wszystkim wygodę oraz jakość (i to te cechy podkreślają jako decydujące o zakupie). Czas ...
-
Na próbce towaru obowiązkowe logo firmy?
... uznać je za formę reklamy. W przeciwnym razie kosztem podatkowym się nie staną - uznał Naczelny Sąd Administracyjny. Na potrzeby reklamy spółka wydawała swoim ... instancji. Sąd w pierwszej kolejności podkreślił, że istotą każdego kosztu jest przede wszystkim poniesienie go w celu osiągnięcia przychodu. Spółka zaś nie wyjaśniła, czy i w jaki ...
-
Mobilne trojany szukają nowych metod
... trojanów korzystających z uprawnień administratora i wyświetlających złośliwe reklamy. Za taki obrót spraw odpowiada przede wszystkim coraz mniejsza liczba urządzeń mobilnych ... globalnym rynku mobilnym. Obecnie widzimy spadek liczby mobilnych trojanów wyświetlających reklamy, które wykorzystują prawa dostępu na poziomie administratora, jednak ...
-
Reklama online z coraz lepszym wskaźnikiem viewability
... Q4/2018”. Ukazujące się od 2016 roku opracowanie poświęcone jest widoczności reklamy online na poszczególnych rynkach europejskich. Od II kwartału 2017 roku ... Wciąż potrzebna jest praca u podstaw, nad wydajnością wszystkich formatów reklamowych i wszystkim poważnym uczestnikom rynku powinno zależeć na tych zmianach, by podnosić Viewability ...
-
UOKiK zgłosił zastrzeżenia do przejęcia Eurozet przez Agorę
... z kolei na czele grupy kapitałowej, w której gestii znajduje się przede wszystkim działalność prasowa, wydawnicza, radiowa oraz sprzedaż reklam. Jak wyjaśnia UOKiK, działalność ... na lokalnych rynkach reklamy radiowej kosztem konkurentów – dodaje Prezes UOKiK. Zdaniem Urzędu, analogicznie będzie wyglądać sytuacja na rynku reklamy krajowej. W wyniku ...
-
Bot Telegram: phishing na OLX i Allegro
... za pomocą bota Telegram podsuwa potencjalnym ofiarom fałszywe reklamy - poinformowali eksperci z z Group-IB. Oszuści publikują reklamy na popularnych platformach handlowych i stronach z ogłoszeniami, ... zalecamy zachowanie wyjątkowej ostrożności podczas zakupów online. Przede wszystkim trzeba sprawdzać adresy URL do których prowadzą linki. Ponadto ...
-
CRM - czy to się opłaca?
... generują większą liczbę faktycznych zgłoszeń (rośnie skuteczność reklamy), co redukuje koszty tego typu reklamy. Sprzedaż Oszczędności wynikają ze zmniejszania czasu ... , telekomunikacyjnego Rodzaje kosztów Ponoszone koszty inwestycji związane są przed wszystkim z koniecznością zakupu systemu, przeprowadzenia szkoleń itp. Część elementów mających ...
Tematy: -
Spoty radiowe w Internecie
... jest pierwszą wiadomością, jaką słuchacz otrzymuje, co wydatnie zwiększa skuteczność tej formy reklamy. Każda kolejna inicjacja połączenia z radiem pozwala na ponowne wysłuchanie ... to ciągle bardzo wąski rynek, który jest ograniczony w naszym kraju przede wszystkim technologią. Jednak wraz z rozwojem technologii będzie to bardzo ciekawy kanał ...
-
Telemarketing zbyt natarczywy wg Polaków
... przede wszystkim reklamę w telewizji (38 proc.) oraz prezentację produktów w miejscach sprzedaży (23 proc.), rzadziej reklamę w czasopismach i gazetach codziennych (11 proc.), w katalogach przesyłanych pocztą (10 proc.), reklamę na bilboardach (8 proc.), w Internecie i radiową (po 5 proc.). Zapytani o zaufanie do poszczególnych form reklamy, Polacy ...
-
5 grzechów głównych w e-marketingu
... wymierne rezultaty – w Polsce średni współczynnik CTR wynosi 0,46 proc.2, natomiast średni CTR kampanii reklamy osobistej – nawet 1 proc., w zależności od branży. Oznacza to, że ... gdzieś pomiędzy”. Marketerzy, którzy nie segmentują klientów na grupy i wysyłają wszystkim jednolite komunikaty, często zupełnie nie trafiają ze swoją ofertą. Konsument ...
-
Wydatki reklamowe. Farmacja i długo, długo nic
... analizowanych wydatków. Okazuje się również, że niemal wszyscy postawili przede wszystkim na reklamę telewizyjną. Wydatki reklamowe wg branż Najświeższe dane ... : typy reklamowanych usług Branża telekomunikacyjna po raz kolejny w największym stopniu inwestowała w reklamy oferty łączonej (TV, internet, telefon). Na drugim miejscu z nieco mniejszym ...
-
ARBOmedia przejmuje Q-NET
... było zapewnienie wszystkim partnerom/serwisom współpracującym z Q-NET jak najlepszych przychodów z reklam. Dążyliśmy do tego, aby witryny te funkcjonowały w ramach całkowicie niezależnej struktury. Tym samym jesteśmy przekonani, że przekształcone ARBOmedia Polska otworzy przed witrynami Q-NET nowe możliwości działań na rynku reklamy internetowej ...
-
Co Polacy wiedzą o architekturze?
... TNS Polska , 66% Polaków uważa, że reklamy bardziej zaśmiecają niż poprawiają wygląd krajobrazu, a 68% badanych twierdzi, że reklamy w Polsce są nieciekawe i na niskim ... na tworzenie wartościowych przestrzeni publicznych, czyli takich, który służą przede wszystkim ludziom, a nie tylko pojazdom. Dobrym przykładem miast zaprojektowanych dla ludzi ...
-
Skuteczny artykuł sponsorowany - jak napisać i gdzie publikować?
... formą reklamy? Tak, jeśli dobrze go przygotujemy i zadbamy o odpowiednie miejsce publikacji. Jak to zrobić? Odpowiedź znajdziesz w naszym artykule. Zgodnie z Prawem Prasowym artykuł sponsorowany powinien być wyraźnie oznaczony jako materiał płatny. Pomimo tego, warto zadbać by treść artykułu była obiektywna i przystępna a przede wszystkim ...
-
Jakie jest znaczenie SEO w marketingu firmy?
... . Klucz do widoczności w Google – SEO Rozwiązania w takiej sytuacji są dwa – reklamy płatne lub „przypodobanie się” algorytmom ustalającym pozycje stron w wynikach wyszukiwania. ... wysoko w wynikach wyszukiwania. Praca nad tymi aspektami poprawi przede wszystkim doświadczenia Twoich potencjalnych klientów ze stroną, co przełoży się na pozytywne ...
-
Boże Narodzenie. Jak uniknąć kompulsywnych zakupów i sprzątania?
... nas do działania. Dlatego właśnie otaczają nas tak mocno oddziałujące na emocje reklamy oraz kuszące rabaty – abyśmy poczuli żal, że ich nie posiadamy, ... rabaty. Spieszymy się i nie myślimy całkiem jasno. W takich sytuacjach pomaga przede wszystkim lista. Dla osób potrzebujących mocnych ram organizacji własnej polecam np. w przypadku zakupów ...
-
Dzień ochrony najmłodszych
... się w każdym kraju na podobnej zasadzie. Pracownicy instytucji chroniących konsumentów analizują reklamy oraz inne materiały marketingowe dotyczące zakupu telefonów komórkowych skierowane do ... Internetu. Długofalowym celem tego rodzaju kampanii jest przede wszystkim: - promocja uczciwej przedsiębiorczości, - wzrost świadomości konsumenckiej – ...
-
Reklamodawcy wracają do Internetu
... rynek reklamy internetowej notuje znaczne ożywienie. Według ekspertów, firmy z USA mogą w tym roku wydać na reklamę w Sieci więcej, niż w rekordowym roku 2000. ... którym prym wiodą Google i Yahoo, podwoił swoją wartość do poziomu 2,3 mld USD. Co ciekawe, Internet odbiera coraz większą część rynku reklamy innym mediom – przede wszystkim telewizji.
-
Rynek mediów: treści rozrywkowe przodują
... wszystkim się rozerwać. Coraz więcej z nich, w szczególności osoby młode, uważa komputer osobisty, a nie ... otaczających go zjawisk”. Badanie Deloitte wykazało również, że reklamy telewizyjne najsilniej wpływają na decyzję konsumenta w sprawie zakupu produktów. Reklamy zamieszczane w prasie i Internecie mają drugorzędne znaczenie, zaś reklama ...
-
Wydatki na reklamę online wzrosną
... pogłębianiu wiedzy o polskim rynku reklamy. „Postanowiliśmy pójść krok dalej i tym razem o rynkowe trendy zapytaliśmy marketerów, czyli ludzi, którzy są odpowiedzialni za przygotowanie i dystrybucję budżetów w firmach korzystających z usług firm stowarzyszonych w IAB. Wierzymy, że jest to wiedza, która pozwoli wszystkim podmiotom obecnym na rynku ...
-
Prawa autorskie: najważniejsze zagadnienia
... WWW, skład i DTP ulotki reklamowej czy też folderu) najistotniejszą częścią takiej reklamy jest jej strona wizualna - zdjęcia, grafiki, itp. Wyobraźmy sobie zatem, ... . Prawa autorskie dzielimy na osobiste i majątkowe. Prawa autorskie osobiste obejmują przede wszystkim prawo autora do wiązania z dziełem jego nazwiska. Prawo to nigdy nie wygasa ...
-
Umowy o sponsoring jako koszty podatkowe?
... przedsiębiorcy zawarcie umów o sponsoring, które w szerszym zakresie zobowiązałyby fundacje do reklamy jego firmy. Takie umowy należą do kategorii umów nienazwanych- ... , aby strony sformułowały w umowie w sposób szczegółowy wzajemne prawa i obowiązki. Przede wszystkim przedmiotowa umowa musi być umową o świadczenie wzajemne- sponsorowany zobowiąże ...
-
Świąteczne piosenki: czego słuchają internauci?
... Last Christmas”, inni wręcz odwrotnie: „Dziś w jednej z komercyjnych stacji radiowych słyszałam znaną wszystkim piosenkę "Last Christmas" do jasnej Anielki, mamy 7-go listopada! ... Christmas 3 I shake up christmas :* (wpis z 05.11) Młody słucha Last Christmas i piosenki z reklamy coca-coli 0.0 święta tuż tuż... (wpis z 11.11) Mimo jednak, że dyskusja ...